40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tyynetuulia lämmin kiitos peukutuksista:) :flower:
..tärppiähän täällä kovasti joka kuukausi jännätään..jospa NYT olisi aika:heart:..

Ps. Naapuriin syntyi se pienen pieni vikolla :) ..oikkein halajan, jotta pääsen häntä kurkkaamaan:heart:
 
Ottis
Liiza Ihan epistä tuo sinunkin miehesi käyttäytyminen :(. Varmasti teet lastensa eteen enemmän kuin hän itse ja silti hän epäilee ja arvostelee sinua. Totisesti sulle voimia toivon suhteessa selviämiseen. Plussatuulten puhureita sinulle :heart:!

Rinafina Kiitos vinkistä :flower:! Siitä vaarin otan. Ja vaarin otin miehestä muutenkin. Kun hän viimein jouti petiin ja kahmas mut kainaloonsa, sanoin, ett "Tänään pitäis jaksaa jörniä" ja siinä oli kaikki mitä esiesileikkiin tarvittiin. Mies pisti tuulemaan ja niin on simppatili avattu. Huominen oikeasti näyttää miten tämä elo lähtee tästä taas etenemään.

Lumeton Voi ku menee jännäksi sinun kiertosi. Jospa sieltä nyt se plussa tulisi :) :heart:.

Nillanilla Sulla sitten ilmeisesit meni kierto pahasti toisin kuin ajatteltiin ja mekin täällä niin kovasti toivottiin. Olet kyllä yksi virtuaalimaailmani sitkeimmistä sisseistä, kun rankoista hoidoista ja pettymyksistä huolimatta jaksat kyynelten kautta aina nousta kohti uutta aamua ja toivoa paremmasta. :hug: :hug: :hug: , ei tässä muuta osaa sanoa :(.
 
Ottis
Tyynetuulia Mur-mur sua jo osasikin lohduttaa, mutt sanasen tahtoisin minäkin sanoa ja se on, ett meillä jokaisella on lupa haaveilla vaikka sitten 7:stä lapsesta. Ei sinun ole pakko tyytyä niihin kahteen kullanmuruun, vaan saat haaveilla kolmannestakin :heart: ihan vapaasti. Se ei todellakaan tee sinusta sen huonompaa äitiä.

Mur-mur Kiitos :flower:! Ihan itsekin noin hyvistä kuulumisista yllätyin, leukosyytitkin olivat nyt jotain 7, ku viimeksi olivat vähän koholla. Linja-autosta hoopo soitin ku puolensataa mukulaa mekasti taustalla, joten piti vähän arpos mitä se lääkäri sanoi, mutt hän onneksi ymmärsi toistaa, kun kuuli missä olen :).

Nillanilla Mikä kp sinulla nyt on?? Päivitystä varten vaan uteloin :). Toivottavasti maanantain puhelinneuvottelu tuottaa hyvää tulosta ja sitkeä yrityksesi/ yrityksenne vihdoin palkittaisiin :heart:.

Pitänee tästä lähteä lueskelemaan, ett rauhaantuisin. En vielä osannut alkaa nukkumaan, vaikka väsyttääkin, sillä niin on remupäivä takana, ett mieli levoton. Kauniita unia ja kullankuvia ihan jok'ikiselle säädylle!! t. Ottis
 
Hei vaan pitkästä aikaa... Eilen aamuna sain vahvistuksen aavistukselleni - edellisen yön olin valvonut tämän takia... Ultrassa todettiin sikiön kuolleen ehkä jo 7. raskausviikon jälkeen... Toissailtainen vuoto herätti taas nämä epäilyksenaiheet... :ashamed: Nyt kaikki on ohi.., eli kohtu lääkkeitse tyhjennetty - eilisen vietin keskussairaalassa - yön yli tähän aamuun... Tyhjä ja neuvoton olo - tosi surullista... :ashamed: Toivon kaikille odottajille täällä parempaa tietä eteenpäin - jospa se vielä minuakin onnistaisi... Yritämme vielä ainakin, kunhan tästä toivun... Nyt on henkisestikin aivan tyhjä olo... Aavistin asiaa ilmeisesti jo jotenkin, kun en pystynyt lukemaan viestejä tässä hiljan saman kohtalon kokeneilta...:heart: Ehkäpä meille vielä se uusi raskaus siunataan - toivotaan näin... :heart: Viikkoja oli 11+5 -todellisuudessa sikiö oli kuollut jo aiemmin - ehkä 8.-9. viikon tienoilla... Pitänee katsella, jaksanko kirjoitella tänne vähään aikaan...
 
haave2010 olen niin syvästi pahoillani:hug::hug: ..mitä osaisinkaan kirjoittaa ja miten sinua lohduttaa:ashamed: ..suru on siulla nyt suuri :'(
Voimia&jaksuja hirmuisen paljon tuleviin päiviin, toivon sydämestäni vielä teillä onnistavan ja että pienen syliin asti saisit:heart:

Auringon parantavaa lämpöä!!
 
Tyynetuulia Ihan samanlaisia ajatuksia minulla on kuin sinullakin. Syyllisyyttä siitä, että on jo nämä kaksi ihanaa lasta ja haave siitä kolmannesta, joka ei vaan helpota. Eikä siitä haaveesta osaa päästää irti. Tuntuu, ettei perheemme ole vielä tässä ja sitten taas muistaa, että sitä alkaa olla jo "vanha" eikä lisääntyminen enää ole tässä iässä muutenkaan helppoa. Saati sitten jos on vielä lisäprobleemia taustalla.

Kiitos kaikille hurjan paljon lohdutuksistanne, ne ihan oikeasti auttavat. Olin illan töissä edustamassa ja se antoi onneksi vähän etäisyyttä asiaan. Kyllä minä tiedän, että tästä taas mieli kohenee. Mutta ensin pitää saada surra ja itkeä pettymykset pois.

Voimia kaikille kanssasisarille erilaisten haasteiden kanssa!

 
Oih. Täällä nyt niin surullisia uutisia. haave2010, voimia suureen suruun. :hug:

Yks jos toinen, minäkin, haaveilen siitä kolmannesta. Eikä se haave himmene mihinkään, vaikka tässä jo kahden kanssa "painitaan". Joskus ajattelee, että minä :headwall: pöljä kun en sitä kolmatta sillonkun, mutkun, eikun... mutta ei se yhtään lohduta, eikä haaveilua muuksi muuta.



Aamulla tein minäkin the testin, torstain kunniaksi nääs ja ainainen valkoisuus minua vastaan kattelee. Pitäisköhän mut siirtää pois tuolta rktt-listalta ja sen sijaan järjestää arvauskilpailu -kuinka ihmeen pitkäksi taavin kierto venyy-

 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)..............kp?/28-33.........yk10................1.
Ottis (42)....................kp10/23-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp12/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp13/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp16/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp17/26-30........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp18/23-29........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp21/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp22/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp25/31..............yk2.................6.
onlydream (37)...........kp28/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp31/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp43/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp63/40..............yk?................5./1.yht.




RKTT

taavi166 (38)....................dpo24
ikiemo (45)........................dpo19
liiza (44)............................dpo10
rinafina (44)......................dpo10
Iida-Karoliina (45)............dpo10
mur-mur (44)....................dpo1
Ottis (42)...........................dpo-2


[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Kiitos kiitos BB ja Rominas :flower:! Nyt ei ole pahemmin aikaa tarinoida, mutt Taavi166, jos haluat pois RKTT-listalta, niin kerro vaan. Niin, ja pahoittelut siitä hi**n negasta jälleen kerran. Toivoin koneelle tullessa, ett täällä olis kiva ylläri sun puolelta!

Haave2010 Voi taivas, että sitten lopulta noin surullisesti kävi :'(. Tässä alkaa väistämättä hiipua usko omiinkaan mahdollisuuksiina kun tällaista kuulee. Voimia sinulle!! helppoa ei varmana ole :hug:!!

palaillaan :wave:!
 
nilla, kiva kuulla sinusta vihdoin! Ikävää, kun olet ilman meitä joutunut siellä suremaan :hug: Mutta ihanaa, kun suo on jo päästänyt otteestaan, ja lääkäriäkin menet tapaamaan! Toivotaan, että onni vielä sinuakin potkisi!

voi itku haave2010! Miten surullista. :'( Jaksamista sulle surussasi! :hug:

BB, huomasitko laitoin sulle yv:tä?

Eilen sain kyytiin varmaan meidän huonoimpia alkioita, olivat siis hitaita, pakastettaessa 2- ja 3-soluiset. Mutta niin vaan se kaksisoluinen oli jo jakautunut kolmeen siirtoon mennessä. Ja molemmat selvisivät sulatuksesta, ihme ja kumma (ei meillä yleensä kaikki selviä ). Ja molemmat siirrettiin, vaikka toiveissa mulla olisi vain yksi, mutta tuskin noistakaan kumpikaan selviää, joten tuskin on huolta. Nyt on helpottunut olo, ja toisaalta sellainen ettei tarvii kauheesti piinailla, kun ei mitään huippualkioita olleet. Ihmettä täälläkin tarvittaisiin!
 
Täällä ollaan anemian kynnyksellä....hb viimeksi 116 ja laskusuunta :attn: . Sen tuntee päänsärkynä ja väsymyksenä |O . Eivät antaneet vaan lupaa aloittaa obsidankuuria ennen 20. viikkoa ja tänään alkoi vasta 15.viikko. Tuo hb oli jo valmiiksi alhaiinen koska (oma maallikkotulkinta) olise raskaus ja km vuodenvaihteessa ja verta vuosin silloin paljon kun oli sitä lääkkeellistä ja kaavintaa. No eipä mulla muutenkaan rauta-arvot oo olleet kuin vähän päälle 120.
 
jääris, kyllähän se hianolta näyttää kun pelkästään tota rktt-listaa kattoo. :ashamed: Mutta kun noitten mun r-testienkin tarttis tajuta missä mennään. :|

Ja Ottis, kyllä mä tossa listalla aattelin kumminki roikkua, eiksen nimikin ole raskaanakunnestoisintodistetaan. Noi liuskar-testit mitään todista. Toinen puolihan minusta on ihan luovuttanut ja oottaa tätiä, mutta se toinen puoli... ;)
 

Yhteistyössä