Aurinko paistaa ja pikkupakkasta pukkaa, hieno ilma siis kaikenkaikkiaan. kotona tosin pikku-myrskyä ilmassa, kun meni taas hermo ukkokultaan; Ei yhtään tajua hän, kun mä vedän herneet nenään siitä, että sen pitää olla jatkuvasti sormet ja katse kommunikaattorissa kiinni, kun MINÄ haluaisin hetkisen jutella. Meillä on tilanne muuteskin semmoinen, että aika vähän ehditään olemaan ees samaan aikaan kotona hereillä, kun mä teen iltaisin töitä ja lapsenvaihtovuorot vaihdetaan lennossa..Sitten jos en ole töissä, niin hänpä on tekemässä jotain remonttia jollekin, tai sitten on jalis-treenit ym. Ja jos sitten semmoinen ihme tapahtuu, että ollaan molemmat kotona arki-iltana, niin voi viddu, että ärsyttää sen tärkeilyt ton vehkeensä kanssa!(niin, ei Sen vehkeen, vaan siis kännyn..). No puuh, johan helpotti, kun sai pikkasen avauduttua
.
Toi onkin kiva, että se Karpelan Tantsu onkin Taas löytänyt elämänsä miehen, ja hetihän se kyllä kantsii kihlautuakin. Vakavaa täytyy olla, juu. Mitenhän lapsensa ymmärtävät parisuhteen merkityksen, kun ukko vaihtuu lennossa ja hetikohta on sormus sormessa ja ihka-aitoa ja oikeaa rakkautta? No, eipä kait tuo mulle kuulu, kiva jos on kivaa.
Kiitos selvennyksestä siihen mun munis/kuukautisten-alkamis-jutskaan. Ihan selväähän tuo on, mutta jotenkin viisaasti ajattelin, että jos menkat alkaneet myöhemmin, ne kestäiskin sitten iäkkäämmäksi asti ja raskautuminen näin ollen helpompaa myöhempään ikään saakka..Mutta juu, siis eihän ne munikset silti yhtään nuorempia tai parempia ole kuiteskaan.. Höpöhöpö ja huomenna lissää mun pähkinöitä
.
Mitenkäs meinaatte Isänpäivää juhlistaa?
Mulla kans pää nyt lyö tyhjää, kuten yleensäkin, joten toivotanpa kaikille vain mukavaa päivää, positiivisia ajatuksia ja paljon, paljon plussatuulia
!
Pilvis