pyrstötähti
Kyllä muuten näyttää kulkevan ikänäkö ja munien rappeutuminen käsi kädessä Plättä, mulla on ekat monitehot käytössä. Minä tein tuon ovistestin ihan siksikin kun oli niin paskamainen olo ja on kyllä vieläkin, kaikenlisäksi kipu on vaihtanut aamun ärhäkästä tykytyksestä oikealla puolella nyt yhtäkkiä vasemman puolen oikein ärhäkkään jomotukseen. Ja feromonien ällöttävä tuoksu täyttää klosetin. Eli kyllä viimisiä viiään tältä kanalta ihan selevästi. Kyllä ne on jo kohta 5-kymppisiä muniksia kun valmiina jo sikiönä mulla olivat että ei ihme että ovat tiukassa. Siksi minä en niistä muutamita rapisevista r-testeistä tiiraillut haamuja lainkaan, ajattelin että jos oikeesti olisin raskautunut niin kun nuo hormonit ovat noin värikkäitä ovistestissä niin eiköhän ne r-testissäkin näkyisi. Nyt ei sitten ole yhtään niitä toisia testejä. En hankikaan. Elän vaan uutta retro-nuoruuttani kuten 30 vuotta sitten, juon punaviiniä, käytän slipoveriä ja paneskelen ihan vaan omaksi ilokseni jos sattuu huvittamaan
Mutta nyt pitää hipsiä jo kotiakin kohti joten iloista illanjatkoa kaikille ja hirveesti onnea rapisevilla tai ilman, kaikkii mittareihin ja matsalun tapaan, lohtuseksiä jos vähä masentaa!
Mutta nyt pitää hipsiä jo kotiakin kohti joten iloista illanjatkoa kaikille ja hirveesti onnea rapisevilla tai ilman, kaikkii mittareihin ja matsalun tapaan, lohtuseksiä jos vähä masentaa!