<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kiitos vielä kaikille!! :) Nyt on jo vähän alkanut uskomaan, että raskaana ollaan. Pelko on tietysti kova, että pysyykö pieni matkassa. Oireita on vain vähän, mutta toivottavasti niitä tulee lisää.

Tsemppiä vielä kerran teille kaikille! :)
 
Tässäpä mietin, onhan mulla nyt muitakin "oireita" kuin tuo maito...
- nenän tukkosuutta ainakin viikon verran, varsinkin öisin (heinänuhaa sen olen ajatellut olevan)
- autossa ja hepan selässä on iskenyt muutaman kerran heikko olo (matkapahoinvointia? koska siltä tuntui jo muutama päivä oviksesta)
- alavatsa tuntuu jotenkin painavalta (niin kuin aina ennen tädin vierailua)
- suu kuivuu ja on jano (kesähelle?) ja vessassa ravaan ahkeraan (ehkä, kun juo enemmän?)


Tätiä ei näy, pitäisiköhän lähteä testiostoksille?
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
**********Lauantai 7.7.2012*********






Mukana:


haave2.................poika 03/11..........kp3/28.....................yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp12/24-27...............yk3
amante.........................................kp14/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp15/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp17/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp17/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp20/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp22/31.....................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp26/28-32...............yk18
NiQ..........................07/11............ kp27/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp28/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp29/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp29/33-34...............yk1
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp32/25-27...............yk5
hiulu...............poika 09/11...............kp34/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp44/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp48/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp55/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp66/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp71/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Nöhvi dpo0

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Haini, ei mitään hajua, mitä oireita esikoisesta oli ennen plussaa, muuta kuin järkyttävän varma olo, että oon raskaana.

Aura08, nyt kun sanoit, niin olisko mulla tullu kanssa oireita vasta siellä rv8 tms... Vai olisko rinnat ollu kipeet aiemmin. Ei kyllä muista.

Nöhvi, onnea ovisplussasta!! :heart: Sitten vain talletteluja kehiin, ja paljon!! Jee! Mulla ei varmaan oo vielä ovista ollu, en tiedä tuleeko edes tällä menolla. Ainiin ja mun nimimerkistä voi varmaan päätellä, mut oon siis 27v. :)

NiQ, en osaa noista teroista sanoa mitään... : /

Unno, parempi onkin kun ei ressaile! :) Hyviä lomareissuja teille!

Joellelle hurjasti tarrasukkia vauvalle masuun :heart:

hiulu, testiä? :popcorn:

ON: Ei ovista, tai ei ainakaan oireita. Just luin Vauva-lehdestä tänään, että parin päivän välein kun harrastaa seksiä jo ennen ovista, niin on hyvä. Ja että sperman laatuun ei vaikuta jokapäiväinen hommailu. Että katsotaan miten tässä nyt jaksaa. Viimeksi oli vipinää toissapäivänä ja tänään on kyllä vähä sellanen olo, ettei huvita... Katotaan, että millä tuulella mies on. Se on kyllä sellanen, että saa käännettyä mun pään jos huvittaa vaan :LOL:

PS. Joko Kulkuriina, amante ja Hjannah on bongailtu ovisplussaa/ovista?? :popcorn:
 
hiulu Kuulostaa hyvältä! Joko testasit? :popcorn:

Nöhvi Ikää täällä myös pikkusen päälle 30v. Niin joo ja onnea ovisplussasta sinne!! :)

Salliina85 Täällä on myös luettu samaa juttua lehdestä tänään :)

ON: Täällä ei mitään normaalista poikkeavaa. :)
 
Nöhvi Onnea paljon ovisplussasta! Olkoon tämä teidän plussaoviksenne! ;) Joo olen siis hetken vielä oikeesti 25v, sen jälkeen aijon esittää olevani. :D

Hiulu Täällä jännitetään sun testituloksia :popcorn:

Salliina85 Toivotaan että bongaat oviksen pian! Onko teillä jtp käytössä? Sittenhän ei haittaa vaikka ovista ei bongaisikaan kun on hyvät mahdollisuudet, jos vaan jaksaa!! :)

Huomenna siis kp29, missä täti viipyy? Luulen että ovis oli joskus kp15-18 tai silloin ainakin bongasin erilaisia oireita. Mahdollisuus siis olisi että olis tärpännyt jos on ollut sitkeitä simppoja. Eilen tein negan ja en taida huomen aamulla malttaa olla testaamatta jos tätiä ei kuulu. Meillähän siis oikea yk1 olisi ehkä ensi kierto, tämä kierto tämmöinen "tahallaan huolimattomuus-kierto". Jännittää, en malttais odottaa aamuun!!
 
Nöhvi
Salliina ja Pauki: sama juttu piti toki lukea heti :D Meillä on toi jtp-taktiikka taas käytössä, että kai se sitten riittää kun Vauva-lehdessäkin niin sanotaan ;) Vähän tuli semmoinen että pitäiskö tässä nyt tänäänkin "höylätä" kun kerta tuo plussa tuli, mutta kai se huominen riittää kun justiinsa eilen tuli touhuiltua... ei millään jaksa joka päivä. Tai no esikkoa kun yritettiin niin saattoi mennä viiskin päivää putkeen, mutta siitä oli romantiikka kaukana :LOL: Ja "pikkasen" vähemmän yrityskertoja oli silloin, niin riitti into. Niin ja silloin olin täyttänyt vasta kuudennen kerran 25v ;)

Pauki: oliko sulla testaussuunnitelmaa? joko joko joko?

Salliina: vai että sellainen mies :D No se on ihan hyvä tässä vauvaprojektissa... ja jaksaa jaksaa!

Unno: Hui, jännäää!!! Tsemppiä ja plussarikasta testausta aamulla. Täällä odotellaan tuloksia :popcorn: Vou ja oikeesti 25... no ei se mitään vaikka vanheneekin siitä, kun aina voi esittää olevansa sen ikäinen ;)

Kiitos Salliina kun päivitit taas pinon :) Mä voisin haluta tuonne jännäilijöihin elikkäs tänään vois olla dpo -1.
 
No niin, eilen palattu reissusta.

Plajon onnea kaikille Plussanneille, teitä olikin enempi kuin onnistuin lukemaan edelliseen kommentointiin :) Ja Hiulun tuloksia odotellessa :popcorn:

Ikää on 29.

Raskausoireista: Ennen kuin tiesin olevani raskaana paisuin kuin pullataikina yhden vaatekoon verran ja painoa tuli 2kg ilman mitään elämäntapojen muutosta. Tissit oli kai hiukan arat... Sitten vasta kun tuli kuvotus mukaan niin tajusin tehdä testin, ja silloin oltiin kai viikoilla 6 tai 7. Muistaakseni viikolla 7 olin ekassa neuvolassa. Luulatavasti tuo turpoaminen tapahtui joskus tärpin aikoihin, kun yritin pariviikkoa tehdä sille jotain, onnistumatta :) Sitten ostin suosiolla kokoa isompia vaatteita :) Ja valemenkathan mulla oli kans.
 
Pauki, ei enää montaa päivää jännäilyä!!

Unno, jännää :popcorn: Toivon sulle plussaa! Ei meillä oo mitään taktiikkaa käytössä, en jaksa miehelle puhua näistä ovisjutuista, ettei pidä itseään siitossonnina :LOL: Näyttää vähän siltä, että jää tänään puuhailut väliin : / No, yritän olla itsekin stressaamatta ja mennä halujen mukaan. Tänään ei taida huvittaa oikein kumpaakaan. Tai ei mua ainakaan. Mies katsoo jotain leffaa ja mä varmaan meen jo nukkumaan ennen kun se loppuu...

Nöhvi, sanos nyt menikö dpo:t oikein, eli huomenna on toi dpo0?? Joo, mies on aika aktiivinen :p Teillä riittää varmasti eilinen ja huominen. Sitä paitsi, ne eiliset simpat on siellä hyvissä asemissa venailemassa sitä munasolua. Niin ja kun yritettiin esikoista - voi niitä aikoja :LOL: Hedelmöitys tapahtui siis loppuviikosta ja meillä touhuiltiin silloin muistaakseni kerran torstaina, kaksi kertaa perjantaina ja sunnuntaina melkein koko päivä :LOL: Se oli sillon ku oltiin vielä kaksin, oi voi, haha! Mä olin sillon 25 vielä ja mies oli 22 - nyt siis mies vasta täyttää loppukesällä 24, olisko siinä syy intoon, kun on vielä nuori? ;) Minkä ikäisiä teidän miehet muuten sit on, kun tässä viimeks kysyttiin omia ikiä?

alley, toivottavasti reissu meni kivasti :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Osaakos joku ovistikuttelija valaista mua että mikähän nyt on niin ku meininkinä?! Eilen siis palasin reissusta, 4 päivään en ollut nähnytkään ovistikkupakettia ja sitten reissusta palauduttua tein testin, oli aika tumma viiva, oli siis huomattavasti tummempi mitä kaikki muut kierron 15 testiä jossa oli vaan ihan vaaleanpunainen viiru. Aamulla tein uuden (ekasta herättyäni) eikä testissä ollut kuin vanha tuttu erittäin haalea viiva. Päivällä tein taas uuden (miten niin testihullu??) ja nyt siinä komeilikin melkein plussaan verrattava viiva, eilistäkin vielä tummempi. Sitten äsken vielä pönttönä tein vielä yhden niin taas oli ihan vain haalea, hyvä että näkyi edes testissä... ???? siis häh?? Ennen ku oon tikutellut niin aina mennyt niin että pikkuhiljaa ovista kohden vahvistunut ja sitten oviksen jälkeen aika nopeasti haalennut ko. viivanen. Alaselkää särkee toiselta puolelta ja välillä vähä menkkajuilintoja...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Heips kaikille! Ja kiitos kovasti onnitteluista. Mä toivoin kaikki oikein, oiken paljon plussia!! Itsellä aika epäuskoinen olo. Mitään kummempia oireita ei tällä hetkellä ole. Mutta tosi onnellinen olen! Ja mies varsinkin super innoissaan. Koskahan sitä soittelisi neuvolaan, oletteko aina soittaneet heti? Mihin pinoon sitä täältä siirtyisi..?
 
Sallina: Oli ihan kiva reissu, mökillä saa ainakin levätä :)

Piti tuohon edelliseen vielä jatkaa omaa napaa. Oon tosi ärsyyntynyt tuohon mieheen. En oo yrittänytkään oviksen jälkeen mitään seksiin liittyvää eikä tunnu kiinnostavan häntäkään. Meidän seksielämä lopahti kun raskauduin, ensin takia että mies pelkäsi satuttavansa sikiötä ja sitten vauva-aika... Nyt kun pitäisi puuhailla niin miestä ei voisi vähempää kinnostaa, tai sitten vaan jänistää koko projektista, vaikka yhdessä tähän on ryhdytty. En tiedä mitä tekisin, että tuo ymmärtäisi. Olen kertonut kun on ns. parhaat päivät, olen kokeillut hepeneitä... Tulee vaan itselle kauheen tyrkky olo, tai sitten tuntuu että on toisen mielestä kauheen ruma ja kamala kun ei kiinnosta enää niin kuin ennen. Nythän ei kyllä oo kiirettäkään kun ei ole mitään jännitettävää, menkkojen jälkeen pitäisi vasta olla ratkaisu valmiina.

Miehen ikä:30v.
 
alley täällä toinen, jonka seksielämän tämä yrittäminen on saanut nuupahtamaan ihan kunnolla. Esikoista tehdessä meni se 12 kiertoa ja nyt on yk9 menossa, niin kyllä se pakkoseksi vaikuttaa kaikkeen muuhunkin. Meillä mies on kyllä silleen ihan mukana projektissa, että sanon milloin ovis on ja sitten on seksiä huvitti tai ei. Meillä on puhuttu siitä, että tosiaan mahikset tulla raskaaksi on sen n.24h, ja jos sen missaa, niin se on taas kuukausi eteenpäin.

Meillä tämä on kyllä ihan tekemistä jo. Onneksi se on meidän yhteinen projekti, vaikkei mies mun ahdistusta kovin hyvin ymmärräkään.

Ja sitten...kyllä tunnen itseni nyt tyhmäksi!! Kun tosiaan olen niitä oireita kuulostellu jo vaikka kuinka ja joka kierrossa, niin eilen luin (kyllähän minä sen tiesin, mutta sujuvasti olen tosiasian sivuttanut) että munasolulla menee 5-8 vrk kiinnittymiseen. Että onhan se nyt typerää alkaa metsästää oireita heti oviksen jälkeen, kun raskaushormonihan ne aiheuttaa ja sitä alkaa erittyä vasta kiinnittymisen jälkeen. Hölmö minä. Ihan turhaa vatulointia!

Ja ikäasiaan, niin kolmekymppisiä ollaan molemmat.
 
Iltaa/yötä leidit!

Haini ja Unno: jännää, jännää! Testailuitanne odottaessa :popcorn:

Nöhvi: Onnea bongatusta O:sta ja tänään lepoa niin huomenna jaksaa talletella huolella!

Salliina: Toivottavasti tallettelut osuu oikeaan aikaan vaikka selkeitä ovisoireita ei olekkaan ollut, jaksaa jaksaa :)

Seksielämästä oli muutamat jutelleet: Meillä mennyt niin, että lapsen synnyttyä on makkarin puolella ollut huomattavasti enemmän vipinää kuin ennen! Oikeastaan menkat on ainoa aika kun on yli 2 päivän tauko jos molemmat ollaan kotosalla. Vauvantekohommakaan ei ole tuonut paineita suorituksiin... vielä:x

Kiva, että keskustelu on taas vilkastumaan päin, NiQ ja Alley oli ainakin reissusta palanneet, tervetuloa takaisin!

Iästä: eli minä 25 ja mies 27

(.) Ovista veikkaan ehkä tälle päivälle, mutta tod.näk huomiselle eli peittoja ehditään heiluttelemaan ennen miehen matkaa, JEEE:heart::heart: Tänään paikat olleet niin liukkaat ettei tuolilla meinaa pysyä :LOL: Äsken hiukka huomasin mahassa nippailuja oikealla... Eilen oli lempeä ilmassa ja huomenna pitänee kellistää mies taas suorittamaan aviollisia velvollisuuksiaan.

Tässä viime kierron lopulta asti olen tosi selvästi huomannut hormonien vaikutuksen miun mielialaan: menkkojen aikaan olin ihan maassa ja kaikki ärsytti. Nyt taas liihottelen puolen metrin korkeudessa suupielet korvissa vaikka tänäänkin meidän neiti oli taas sellainen tättärätää että!
Eli täältä teille kaikille ihanille :D:D:heart::heart::kiss::flower: ja +++++++++++
 
Piti tulla piipahtamaan tällä puolen ja kurkkaamassa mitä teille kuuluu.

Onnittelut kaikille plussanneille. Teitähän on ollut kesäkuussa hurjasti, toivotaan tästä kuusta yhtä plussarikasta. Toivotaan että moni teistä ihanaisista tulee tuonne odottajien puolelle.

Ihanaa kesää kaikille. :wave: :heart:

T: E & pippuri 10+3
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
tsemppiä piinailijoille onnittelut uusile plussille :)
nöhvi onnea O-plussasta


ikää on mulla 28 ja ukko 29

en sitten nähtävästi päässyt plussa junaan :(
tänne ei tule sitten taida tulla maalisvauvaa
yllätys yllätys...
testejä tehnyt muutamassa oli jotain, loput puhdasta negaa..
enpä kyllä enään ravaa niin usein vessassa ja muutkin mahdolliset oireet kadonnut.
ihan sama, tuleeko toista muksua sitten ollenkaan --OLO on taas päällä.....
 
Pikaisesti tarvi tulla päivittelemään, näin työpäivän keskellä...

Ihan eka suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille :flower:

Ja tädin kylään saanneille :hug:

Täällä lomat lusittu ja töissä taas raadetaan.

Ikäkyselyä Täällä tänä vuonna mittariin tulee 30vee.

Tässä kierrossa en ole ovista tikutellut ja ajattelin et jos ei vauvaa suoda niin ei suoda. Ei ollut minkäänlaisia oireita kierron puolivälissä, nyt tosin kumpikin lomalla että hommailtu on melkein joka päivä. Kp 15 huomasin rintojen olevan arat, kun jo ehdin vähän innostua niin tajusin että mulla oli uudet rintsikat päällä :ashamed:
Eilen piti sit tehdä eka testi ja negaa näytti, yllättävää...
 
Hei, onpas tullut taukoa...
Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille! :heart:

Ja sitten mun tietoja sais päivittää, eli tänään lauantaina on menossa kp 5 ja yk 4...

Ei nää kierrot vaan yhtään tunnu "kierroilta" kun nää on ties minkä mittaisia vaikka syö teroja ja clomeja... :kieh: Tässä kierrossa siis Clomifenia 2tabl/pvä.
 
Nöhvi Testin meinasin tehdä jos ei menkat ala.

Salliina85 Juu, ei tarvi montaa päivää odotella niin sitten saa tai ei saa tehdä testiä.

NiQ Mä en valitettavasti kyllä osaa vastata, yhdyn vain anu84 sanoihin.

mammaaa Muistaakseni esikoisesta soitin aika pian plussan jälkeen neuvolaan. Pinoja kun olen lueskellut niin ainakin itse siirtyisin odotuspuolelle pikkukakkosista odottaviin ja ehkä sen kuun pinoon milloin on laskettu aika, eli sinulla kuvittelisin sen olevan ehkä maaliskuiset, vai?? :) Toki täälläkin saa olla jos haluaa, kukaan ei varmaankaan ole pois potkimassa. :)

alley :hug: Tylsää kun miehesi suhtautuu asiaan noin.

Neiti Näpsän äiti :hug: Sinä jos joku olisit jo ansainnut sen todella punaisen plussan!

äiti-07 :hug:

hiulu :hug: Toivotaan ettei täti löytäisikään perille.

Niin täällä esikoisesta ekat raskausoireet oli närästys (jatkui koko raskauden ajan) ja tissit kivikovat ja arat, muuta en muista. Nuo siis ennen plussausta, harmi vaan kun en muista miten paljon aiemmin ne alkoi. Niitä tai muita oireita kohta odotellessa.

Miehen ikä sama kuin minulla eli vähän päälle 30v.

Varmaan taas jäi paljon kommentoimatta, mutta hengessä ollaan mukana. Kaikille paljon :whistle: ++++++++++++++++++++++ :heart::heart:
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 8.7.2012*********






Mukana:


haave2.................poika 03/11..........kp4/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp6/31-64.................yk4
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp13/24-27...............yk3
amante.........................................kp15/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp16/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp18/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp18/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp21/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp23/31.....................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp27/28-32...............yk18
NiQ..........................07/11............ kp28/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp29/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp30/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp30/33-34...............yk1
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp33/25-27...............yk5
hiulu...............poika 09/11...............kp35/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp45/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp56/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp67/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp72/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Nöhvi dpo1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Pikainen oma napa: Aamulla testattu nega, ihan selkeä sellainen, joten katseet kohti tulevaisuutta. Ei mitään oireita menkoista. Plaah. Noh, meillä tosiaan ensimmäinen yk ehkä ensi kierto joten ei nyt niin suuri pettymys. Pitäisi varmaan miehen kanssa käydä keskustelu että alkaako yritys virallisesti nyt ensi kierrosta vai vasta myöhemmin. Tajusin vain että aikamoisen stressin sain jo tän kierron jännäilystä ja syksy tulee olemaan meille hektinen niin kestääkö mun hermot jännitystä. Mutta kun se vauvakuume on NIIN kova.

Mulla olis paljon kommentoitavaa mutta nyt sauna kutsuu, alkuviikko taas liihotetaan mummolassa ja sitten palailen kommentoimaan teitä. :)
 
NiQ
Älkääpäs nyt Anu ja pauki yllyttäkö hullua! Silloin pari päivää sitten tein negan r-testinkin, ja nyt on kumminkin vasta kp27, en millään jaksa uskoa mihinkää yli-aikasin tulleeseen ovikseen. Ja miksi ihmeessä toi ovistestin viiva sitten heiluis koko ajan tummasta vaaleaan? :headwall: Terokuurikin on ihan kesken vielä, huomenna vasta 8. päivä eli pari Teroa on vielä maistelematta...
 

Yhteistyössä