<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

**********Sunnuntai 1.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp6/24-27...............yk3
amante.........................................kp8/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp9/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp11/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp11/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp14/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp16/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp21/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp22/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp23/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp23/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp24/26-32...............yk3
haave2..............poika 03/11..............kp25/28...................yk
kiia81...............poika 05/11..............kp25/26-27...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp26/25-27...............yk5
mama07..... .........tyttö 07...............kp27/28...................yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp28/31-42...............yk1
Joelle..............tyttö 10/10...............kp29/30-43...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp38/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp42/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp49/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp60/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp65/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo11, kiia81 dpo10

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi, mäkin toivon, että alkaisin pian odottamaan, kun jään muuten junasta tuossa siskon ja kaverin odotuksessa. Ihanaa olis odotella samaan aikaan! Toivottavasti sulla tärppää pian!!

NiQ, löytyikö kaksoisviivat ovistikkuun vai aloititko terot? Mullakin tekee tiukkaa tuo viimenen 3,5kg. Ei sitten millään meinaa lähteä. Koko aikuisiän oonkin ollut siellä normaalipainon ylärajalla, mutta tavoite olis, että kestäs jatkossa kuitenkin siellä normaalipainon sisällä :) En muuten osaa kommentoida mitään tuohon foolihappojuttuun... Enkä siihen keltarauhashormonijuttuunkaan :ashamed:

ON: Neulomaan, neulomaan :D Meinasin seuraavaksi sutasta pojalle villahousut syksyksi :) Mies ja poika ovat jossain ulkoilemassa, tänään oli mun vuoro nukkua. Iltapäivällä varmaan sitten mennään käymään koko porukalla ulkoilemassa ja leikitään yhdessä kaikki, kuten viikonloppuisin yleensäkin. Mies grillaa ja illalla sitten yleisurheilua ja jalkapallofinaali. Voi olla, että meille tulee vieraitakin kattomaan sitä finaalia - mies ei vaan aina muista kertoa jos on pyytäny kavereita tänne ;)
 
Nöhvi
Neiti Näpsän äiti: jei, kiitos uudesta pinosta :) Sama kysymys kuin Salliinalla, elikkäs mitä sulle kuuluu?

Joelle: plussarikasta testailua :)

NiQ: en kyllä osaa sanoa mitään keltarauhaspuutoksista yms :O Mites se toimiikaan kun mulla siis on kai siitä puutosta luteaalivaiheessa kun jää niin lyhyeksi? Pitää varmaan opiskella aiheesta. Voihan ovis, jos se olis ollutkin tässä kuussa oireettomampi ja luikahtanut testistä ohi? Koskaan ei voi tietää ;) Mutta ymmärrän ärsyynnyksen jos tuntuu että se on mennyt ohitte tässä kierrossa... Foolihappoöverit? ööö, eiks jotkut vedä tarkoituksella tupla-annoksia sitä. Vois kuvitella ettei kovin paljoa haittaa jos menee yli suosituksen. Tää pohjautuu taas vaan mun hatariin muistikuviin ;)

Pauki: Jeee, onnea ovisplussasta :)

Salliina: olet varmaan kertonutkin, mutta missä vaiheessa sun sisko ja kaveri oli nyt? Mun kaverilla on LA helmikuun lopuilla, joten aika alussa on vasta. Nopeaa tärppiä toivotaan myös siihen suuntaan!

Tässä mietin että kun aina kysytään onko kierto säännöllinen ja olen sanonut että on. Niin onko se kuitenkaan... pari kiertoa on sairasteluiden takia venähtänyt. Muuten ovisplussa on tullut kp12 - kp17 ja luteaalivaihe (ilman lugeja) on sen kymmenen päivää. Eli heittoa on viitisen päivää, eiks se silloin aika säännöllinen ole? Vai mikä lasketaan säännölliseksi? Sunnuntain pohdintoja...

Muuten täällä yritetään orientoitua vielä hetkeksi töihin.... vielä ihan pikkasen pitäisi jaksaa että pääsisi kesälaitumille. Ja tuo peittojen heiluttelu-kausikin alkaa olla taas käsillä.
 
Moi kaikille tasapuolisesti! Oltu reissussa ja huomenna taas lähdetään että harvakseltaan ehtii täällä nyt käymään. Mulla pitäisi alkaa menkat ensi keskiviikkona, siis jos alkaa.. Toivottavasti ei! Kyllähän sitä kaikkea kuvittelee, mut yritän pysyä rauhallisena. Eilenkin join siiderin, pakko se on lomalla elää niin normaalisti kun voi kunnes se plussa tulee. Mä inhoan negoja niin, et testaan aikasintaan torstaina! Ugh, kunhan malttaisi.. Mites kiia81?? Sulla aika samat dpot. Koska testaat? Paukille onnea hymynaamasta, oliko puuhastelua?
 
Moi pitkästä aikaa! Täällä on ollut kans niin paljon menoa ja meininkiä ettei paljon päivällä ehdi ja illalla jaksa netissä roikkumaan.

mammaaa mun menkat pitäs alkaa ke tai to, ainakin viime kierron mukaan joka oli 28 pv.. jos niitä ei jostain syystä kuulu niin yritän venyttää testaamista viikonloppuun. mä kans inhoan niitä negoja niin ylikaiken että mielummin ainakin yritän venyttää testaamista mahd. pitkälle. Mitään oloja raskautumisen puolesta ei ole, joten tuskin on tärppi käynyt. Esikoisesta ei tosin ollut muuta oiretta ennen plussaa kuin pari iltaa jatkuvaa vessassa juoksua. Mä oon kans siiderin sillon tällön napannut, pakko yrittää ottaa rauhallisemmin kuin viimeksi tämä odotuksen odottelu niin ei mene koko kesä (ja pahimmassa tapauksessa seuraava vuosi) ihan kärvistelyksi. :)

Paukilla alkaa sitten jännäpäivät, tsemppiä!

Ja niin hyvät naiset, auttekees nyt! Kovasti on palstoilla ollut Pregcheck-testeistä puhetta. Mistä niitä löytää Prismasta/S-Marketista? Siis misstä osastolla ovat? Itsellä ei ole ainakin silmään osuneet kertaakaan. Olisivat vaan niin paljon halvempia kuin apteekin testit että voisi joskus paketin matkaansa ottaa.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :cool:
 
NiQ
Kiia81 Jostakin löytyy testit luontaistuotehyllystä ja jostakin taas intiimihygieniahyllystä. Joten jompi kumpi varmaan :) Pregchekit on mun käsittääkseni sama testi kun Apteekin oma...?
 
ei tänne sen kummempaa ei vieläkään plussaa, saattaa olla että kumminkin jossain vaiheessa palailen listoille :whistle: :) täällä olisi dpo 5-6 että kai sitä taasen kohta pääsee jännäilemään, kun joitakin oireita on, mm. väsyttää vessassa ravaaminen.
lukemassa olen käynyt lähes päivittäin, kun on kai vieroitusoireita.
niin ja onnittelut plussanneille.
 
Nöhvi
**********Maanantai 2.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp7/24-27...............yk3
amante.........................................kp9/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp10/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp12/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp12/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp15/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp17/31.....................yk6
NiQ..........................07/11............ kp22/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp23/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp24/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp24/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp25/26-32...............yk3
haave2..............poika 03/11..............kp26/28...................yk
kiia81...............poika 05/11..............kp26/26-27...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp27/25-27...............yk5
mama07..... .........tyttö 07...............kp28/28...................yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp29/31-42...............yk1
Joelle..............tyttö 10/10...............kp30/30-43...............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp39/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp43/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp50/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp61/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp66/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo12, kiia81 dpo11

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu

Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Raskaustestiin piirtyi kaksi viivaa :) :heart:

Tämä ketju varmasti toi onnea, kun aikaisemmin kovasta yrityksestä huolimatta ei onnistanut. Nyt kun oli kaikkea vaivaa ja peiton heiluttelutkin jäi vähälle, niin tärppäs! Totta se taitaa olla, että kun ei yrittämällä yritä niin onnistuu. Me kun kumpikin oltiin jo vähän luovutettu tän kierron osalta.. Mä testailen vielä viivan vahvistumista.. La olis maaliskuun alkupuolella luultavammin :)
 
Nöhvi
Joelle: voih, onnea paljon :heart:

kiia: sieltähän se vastaus jo tulikin... meillä löytyy intiimituoteosastolta ja ainoastaan cittarista. Jostain syystä Prismasta en ole löytänyt.

Neiti Näpsän äiti: kiva kuulla susta :) Tuu vaan listoille! Väsymys ja vessassa ravaaminen, hmmmm. ties vaikka täällä pyörinyt plussapuhuri olisi tarttunut :)

Apua, mä jään tänne kohta yksin kommentoimaan omia juttujani kun kaikki siirtyy odottajiin :O Tai kun katsoo suhteessa montako tässä kuussa on plussannut ja montako on listoilla jäljellä... ens kuussa lista tyhjäksi :D
 
mammaaa Oli puuhastelua kyllä! :D

Joelle Onneaonneaonnea!!! :)

En eilen pahemmin ehtiny kirjotella, oli niin kiire päivä. Tosiaan hymynaama oli eilen ja puuhastelut osu kyllä ihan nappiin, tänään ei kyllä enää jaksa ja luulen et ei enää tarvikaan. Eilisetki hommat tuntu jo aika väkinäisiltä, tuumasin vaan miehelle et nyt on ovis lähellä ja eiku hommiin. ;)

Nyt saa sitte jännäillä miten käy. Testin meinaan tehä vasta jos menkat on myöhässä. Noista dpo jutuista en ymmärrä, laskekaa viisaammat jos haluatte, mulle ei niin väliä. :) Toiveet ei ees oo hirveen korkeella, luulen että ei se kyllä ekalla kerralla voi heti tärpätä. Eikös se niin ollu, että pessimisti ei pety. Katotaan miten käy.
 
huhhuh.. enpäs ehtinytkään illalla tulla.. Esikoinen oli koko viikonlopun lähes 39 asteen kuumeessa ja vaati PALJON huomiota.. :( Tänään oli onneksi aamulla jo kuume kokonaan laskenut ja mut tuli isin kanssa herättämään iloinen ja pirteä pieni poika.. :heart: On se kumma miten ton lapsen mieliala ja olo vaikuttaa omaan mielialaan. Oon koko viikonlopun ollut ihan masiksessa, kun toinen on ollut ihan reppana. :( Oltiin vielä lauantaina ilman lasta häissä ja tuli niiiin huono omatunto ja huono äiti-olo, kun mun äiti, jolla ipana oli hoidossa laittoi viestin, että on kipee.. :(

Joelle tosi paljon onnea plussasta :heart:

Salliina mulle tuli raskausaikana n. 22kiloa. Toukokuuhun olin pudottanut 25kiloa, mutta nyt kesän tullen näköjään suunta on vaan ylöspäin :stick:

Pauki oli ainakin saanut ovisplussan!! nyt vaan ahkerasti peittoa heiluttamaan! Toivottavasti saisitte toivotun tuloksen! :)

Nöhvi Mulla on kovasti sellanen tunne, että mäkin tulen viettään täällä piiiiitkän tovin, joten et ole yksin jäämässä... :)

).( Oon nyt ollut melkein viikon täysin kokonaan imettämättä poikaa! Hän vaan yksi yö päätti, että hän ei enää tissiä halua.. :( toisaalta tosi haikea olo, mutta kuitenkin helpottunut.. Yritin tarjota tissiä aamuyöllä, niinkun tähän mennessä joka yö, kun herää, mutta jätkä vaan pudisti päätään ja alkoi huutaa. Rauhottui vasta kun sai mukista maitoa! :O Nyt vaan odotellaan, että vihdoin ne menkatkin vois alkaa, kun en enää imetä ollenkaan :) En ole varmaan koskaan ennen näin onnessani odottanut menkkoja :LOL:
 
Mä ainakin olen ja pysyn täällä. On sellainen kutina, että sinänsä kiva jos täällä joku muukin on! :) Vaikka toki kaikille toivon plussia! Joelle Paljon Onnea!:flower:

ON: Ei mitään uutta tai ihmeellistä. Ovulaatiota ootellessa. Tilasin netistä ovistestejä, mutta päätin, että käytän vasta jos tämä prjoketi tuntuu venahtavan..Toistaiseksi mennään "tulee jos on tullakseen" menetelmällä, toki yritetään puuhastella mahdollisimman usein ;)
 
mama07 Onnea!!! :flower:

Nannamamma toivottavasti täti pian pyrähtää paikalle, tai sitten jättää kokonaan tulematta n. 9 kk:n ajaksi! :)

Ja siis mitäs mä eilen kirjoittelinkaan...YRITÄN venyttää testaamista viikonloppuun.. :ashamed: Mutta illalla alkoi vessassa ravaaminen, sänkyyn kun pääsi alkoi suonenvedot jaloissa (viime raskaudessa oli myös) ja aamulla syönnin jälkeen etoi kovasti. Niimpä sitten S-kaupassa käydessäni etsin käsiini ne Pregcheckit (oli muuten luontaistuotehyllyssä!) ja niin vaan siihen kaksi viivaa piirtyi! :) Olo hutera, epäuskoinen, ja superonnellinen. Nyt seuraamaan josko viiva vahvistuisi, nytkin oli selkeä mutta vielä vahvempaa kaipailen. Lähden hakemaan jäitä hattuun, ja toivon niin kovin että pieni pysyisi matkassa loppuun asti. :heart:
 
Onnea mama ja kiia!! :) niin tää plussa-aalto vaan jatkuu.

Mut voi siirtää heinäkuussa plussanneisiin, oli viiva vahvistunut :)

Onnea teille muille yrittämiseen, toivottavasti tekin saatte pian siirtyä odotuspuolelle! :)
 
tuhannesti onnea plussanneille!!!!!! :heart: :D

tää lomalainen pistäyty vaan nyt tällä kertaa, mutta kun plussia oli taas tullut roimasti niin pakko oli tulla onnittelemaan. =) paremmalla aikaa sitten uudestaan kommentoimaan!!!

(en tiiä muista haaveilijoista, mutta vaikka olen äärimmäisen onnellinen plussanneiden puolesta, niin myös jatkuvasti vajoan syvemmälle pettymyksen syövereihin, mitä useampi täältä poistuu odottajien puolelle... :( olen huono ihminen.)
 

Yhteistyössä