<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Onnea Joelle, mama07 ja kiia81 :flower: ihanaa, mitä plussa sateita tää kesä tuokaan tullessaan!!

Kuinka päivät voikaan madella eteenpäin... Ennen tuntu että päivät vaan liitää, eikä perässä pysy..mut heti kun päätettiin että seuraavasta kierrosta aletaan yritys, ni johan aika pysähty. Niinhän se pitää paikkansa että odottavan aika on pitkä, ja mä sentään odotan vasta menkkoja alkavaks...:kieh:

On se kuitenkin kumma että heti kun "lupa" vauvaan on myönnetty, ni makkarin puolella meno on jotenkin paljon rennompaa ja nautinnollisempaa ku ennen. Onhan se ihanaa ennenkin ollut, mutta nyt on jotenkin kaikki estot unohtunut.. Luulin että menis toisinpäin, et tuntuis jotenkin "väkinäiseltä"..

Ja taas uusi viikko alkoi, ja mikä plussamainen alotus viikolle =)

haave2
 
Onnea kiia81, joelle ja mamma07!!!!! Jee. Mä vielä maltan mieleni koska ei mitään oireita. Mut hitsi ku jännää jännää niin kovasti. En halusi pettyä.. Menkat pitäis alkaa ylihuomenna.. Sinne odotan ja iltaan asti. Että tuleeko täti kylään.. Mistä muuten se täti nimi tulee, viisaammat?
 
Mistä näitä plussia oikein tulee :LOL: Lähetelkää tännekin yks ja kaikille muillekin, jotka niitä kaipailee ;)

Sylin täydeltä onnea plussanneille :heart:

Ja amante-murunen - mä tiedän miltä susta tuntuu. Kaipa mäkin oon sitten huono ihminen. Älä nyt luovuta ystävärakas :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki! Mahtuisinko mukaan ketjuun?! Kuulostaa mukavan aktiiviselta (ja plussarikkaalta -onnea vastikään plussanneille! - josko toisi onnea minullekin?! :)

Olen muutaman vuoden päälle 3-kymppinen kesällä -09 syntyneen pojan äiti. Pikkukakkosen yritys ei vielä ole alkanut, itsellä oli kovakin vauvakuume ehkä vuosi sitten, mutta mies ei halunnut perheemme tilanteen (työt, talous jne) takia vielä yrittää, mutta nyt mies on alkanut puhua että harkitsee asiaa.. tarvii kuulemma vielä aikaa varsinaisen päätöksen tekoon, mutta tunnenhan mieheni, ei siihen kauan enää mene. ;)

Voisin siis liittyä taustajoukkoihin tällä erää, lueskelen teidän juttuja, ja aktiivisemmin mukaan sitten kun yritys alkaa.. toivottavasti jo loppukesästä.
 
Moi kaikille :wave:

Täällä olis 26v yhden pojan ( 09/11 ) äiti joka mieluusti alkaisi piakkoin yrittämään toista :)
Luultavasti odotetaan kuitenkin siihen, että poika täyttää vuoden ja sen jälkeen vasta aletaan tosissaan koittamaan pikkukakkosta.

Pojan tekeminen kesti 7 kuukautta ( 1 km ja siitä heti perään uudelleen raskaaksi, josta sitten tuo pikku-ukko tuloksena ) joten haluan aloittaa jo aikaisin toisen lapsen yrittämisen kun siinä saattaa hyvinkin vähintään puolisen vuotta mennä..
 
Pikaisesti reissusta, Onnea plussanneille, Joelle ja Kiia :hug: :heart:

Ollaan mökillä vielä pari päivää, ovis tuli ja meni. Talletteluita ei ollut. Mies sai heti lauantaina elämänsä suurimman hauen, eikä muuhun riitä kiinnostus. Arvatkaa ketuttaako? No ehkä seuraavasta sitten. Toisaalta en haluis kovin montaa kiertoa ootella, kun ovikset on koko ajan kivuliaampia...

Palailen loppuviikosta kommentoimaan paremmin.
 
**********Tiistai 3.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp8/24-27...............yk3
amante.........................................kp10/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp11/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp13/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp13/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp16/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp18/31.....................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp22/28-32...............yk18
NiQ..........................07/11............ kp23/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp24/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp25/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp25/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp26/26-32...............yk3
haave2..............poika 03/11..............kp27/28...................yk
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp28/25-27...............yk5
hiulu...............poika 09/11...............kp30/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp40/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp44/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp51/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp62/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp67/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo12,

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2)


Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
onnittelut plussanneille
uusille tervetuloa mukaan. :)
Amantenuo tunteet ovat ihan normaaleja, niistä kärsin edelleen itsekkin :ashamed:

PALASIN siis listoille josko tämä plussa kausi imaisisi minutkin vihdoin ja viimein syvästi mukaan

tiedättekö kuinka oikeasti ärsyttää, että joutuu juoksemaan vessassa ainakin kerran tunnissa. istuessa vessahätä kovenee.
kahvi jojottaa kurkussa, eilen meinasin pyörtyä töissä, kävelin rappuset alas pyykkihuoneeseen joka on rappusista joku 5 metriä edempänä siellä sitten jouduin tovin istumaan kun rupesi pyörimään huone silmissä. Ja keittiöön takas mentäessä jouduin nojailemaan seiniin kun tuli taas huimauskohtaus. Menkkajuilintoja on ajoittain, töihin ajaessa on tullut muutama tuikkaukset nivusten alueella/vatsassa vaikea selittää. Väsyttää, aamuisin nukun melkein ajaessa töihin ja tänään olin kuulemma kalpea aamulla. niin ja sitten ihanat kuumat aallot, jos nää ei ole raskausoireita niin sitten mulla on vaihdevuodet :LOL:

tuosta vessassa ravaamisesta mä en edes ole juonut mitenkään paljoa, normi määrää mitä yleensäkin, mutta silti joudun käymään vähintään kerran vessassa yöllä, jota ei ole sitten tapahtunut moneen kuukauteen olisiko viimeksi silloin elo-syys kuussa kun tuli se plussa..
no tilasin testejäkin taasen ja niitä tässä nyt odottelen että voisi tyhmänä taas nähdä kumminkin sen negan... :ashmed:
ei ole todellista kävin tuossa 5 min sitten pissalla ja taas oisi mentävä kun istuu niin tuntuu sellaista painetta...
nyt siis olisi menossa Dpo 6 kai?
 
Nöhvi, siis siskolla ja kaverilla on LA:t toisella tammikuun puolivälissä ja toisella tammi-helmikuun vaihteessa. Että vähän pidemmällä kuin sun kaverilla. En tiedä mikä lasketaan säännölliseksi kierroksi, itse luulin että jos heittää päivällä parilla?

mammaaa, imaiskoon plussa-aalto sutkin mukanaan!

kiia81, onnea hurjasti :heart:

NiQ, mäkin käsitin, että Pregcheck ja Apteekin oma ois saman valmistajan...

Nannamamma, sulla alkaa menkat varmaan kuukauden sisällä! Tai jospa ei alkaiskaan ;) Meillä ei toivoakaan, että vierottaisi poika itse itsensä. Eikä mulla itellä ole kiire, jospa sitten kun hän täyttää vuoden, jos ei tosiaan itse vieroita ennen. Imetän 6krt/vrk tätä nykyä, joten ihme jos ovuloin... Nähtävästi en...

hiulu, mikä tilanne? :popcorn:

NNÄ, tule vain takaisin :hug: Onkin ollut jo ikävä!! Muoks. Olitkin tullut jo takaisin, tervetuloa! Noin on oltava raskausoireita - mä niin toivon sitä plussaa sulle!!!

Joelle, onnea sullekin miljoonasti :heart:

Pauki, hienoa että tallettelut osui! :D Kantakoon ne myös hedelmää!! :D

mama07, sullekin ne hurjan isot onnittelut :heart:

Hjannah, millon sulla pitäs olla ovis? Täälläkin ootellaan, ei mullakaan oo tikut kyllä käytössä...

amante, :hug: Niin kun sanoin aiemmin, mä tiedän miltä susta tuntuu... :(

haave2, hienoa jos osaatte olla makkarin puolella stressaamatta! Auttanee asiaa :)

Tiipula, kiva kun pyörähdit :wave: Miten sujuu masun kasvatus??

Kolmikymppinen ja jau11, tervetuloa :wave:

alley, ymmärrän harmistuksesi... Munkin varmaan kannattas yrittää hankkiutua raskaaksi ennen kuin metsästyskausi alkaa :kieh: Miestä tuskin sitten pariin kuukauteen näkyy ja kun näkyy, niin menee heti nukkumaan...

ON: Listalta katselin, että kp13. Olen yrittänyt olla miettimättä. Eikä olla koko "projektista" mitään puhuttukaan miehen kanssa. Eilen tosin pikapuuhastelujen jälkeen mies kysyi, että onko ovulaatio ollut jo... Sanoin, että varmaan tämän tänään alkaneen viikon lopulla. Vastasi, että okei. Siinä kaikki mitä ollaan puhuttu. Tai sanoin mä, etten tiedä edes ovuloinko ja pahoittelin, että jos tuotan hänelle pettymyksen kierrosta toiseen :( Mutta hän sanoi, että hän on sitä mieltä, että lapsi tulee kun on sen aika. Kunpa osaisi itsekin olla noin rauhallisesti.

Ja mä oon niin onnellinen näistä tulleista plussista, jokainen teistä on omansa ansainnut! Mutta täytyy kyllä sanoa, että kyllä se vähän kirpaisee, vaikka mullakin on yrityskerrat tosi pieniä vasta :( Sitten poden huonoa omaatuntoa tästä, että miksi tunnen näin. Seuraavaksi saisivat plussata kyllä Ruttunaama, NNÄ ja Nöhvi, kun listaa katselee. Teille mä toivon todella sitä plussaa. Mutta kyllä sitä itsellekin toivoo ja pettyy, kun tuntuu, että jää yksin rannalle ruikuttamaan. Mutta ehkä se toinen meillekin joskus suodaan ja jos ei, niin kai sen asian kanssa täytyy oppia elämään. Tälläisiä pohdintoja tänään. Älkää loukkaantuko, jotka olette plussanneet - mä todella oon onnellinen teidän puolesta. En vain tiedä, mistä tuo katkera-minä sitten aina välillä kaivaa tiensä pintaan... :(
 
Viimeksi muokattu:
no niin, josko nyt paremmalla aikaa... ;)

ensiksikin suuret onnittelut vielä plussanneille!!!!!! :D :heart: iloisin mielin lähetämme teidät odottajiin! :wave:

ja samalla tervetuloa uudet! :D

haave2: hienoa että "lupa" on myönnetty!!! =) meillä kävi just päinvastoin, kun alettiin yrittämään toista, eli tuli paineita makkarin puolella, mutta nyt alkaa vähän tasaantumaan, kun alun into on vähän laantunut... :p

alley: voi ei!!! :hug: tiedän tasan miltä tuntuu...viime kierrossa sain kun sainkin hymynaaman, kun luulin etten ovuloi, ja mies ei sitten vaan jaksanut! aarrgghh, sellanen kyllä ottaa päähän, mutta eihän sitä väkisinkään voi, siitä ei tule yhtään mitään...

NNÄ: hienoa saada sut takaisin!!!!! :hug: tai siis...toki toivoin, että olisit odottajien puolella, mutta siis kiva kun tulit palstailemaan! =) vähän sekavaa, mutta siis... :heart: ;)

salliina: like one mind!!!! :heart: :hug: :kiss: tosi vaikeaa selittää näitä tunteita. ja tuntuu hölmöltä sanoa niitä ääneen, kun en kuitenkaan halua, että kukaan plussanneista tuntee huonoa omaatuntoa iloitessaan plussasta, koska mä suon sen jokaiselle, TODELLAKIN!!!! harmittaa vaan, kun se plussapuhuri nyt kerran valtaa alaa, niin miksei se tullut tänne asti...? kun edelleen itse keikkuu tuolla listan yläpäässä ja kaikki kenen kp:t lähentelee loppuaan, plussaa. eli kohta mä keikun siellä yksin. ja jotenkin pelottaa että tää hyvä palsta katoaa, kun aktiivijäsenet siirtyvät kirjottelemaan odottajiin. ja mä en ole viitsinyt edes käydä siellä kurkkimassa, just sen takia, että harmittaa, ketuttaa ja ahdistaa vielä enemmän, kun ei ole tietoa, koska itse sinne pääsee. no niin, tulipas vuodatettua. kiva kun "kuuntelit". ;) :hug:

Nöhvi: varaan sulle seuraavan plussan!!!!!! :hug: :heart:

ON: huomenna gyne. hmm. kiertopäivistä en tiedä...nyt ollaan lomalla!!! :D luulin, että notkun lomalla täällä palstalla ihan koko ajan, mutta en ole ehtinyt koneelle juuri ollenkaan, hyvä niin! jäädään odottelemaan huomista............. :headwall:
 
Joelle, Mama07 ja Kiia81: Hurjasti onnea teille!!

NNÄ: Tervetuloa takaisin ja tosiaan sinulle toivon paluusi kunniaksi pikaista poistumista odotuspuolelle, oireesi on aikas lupaavat!! Ja kiitos vielä uudesta pinkasta sekä listan päivittämisestä :kiss:

Kolmikymppinen ja jau11: Tervetuloa!

Alley: En voi muuta todeta kuin: MIEHET :stick:

Salliina85: Se on kyllä jännän yleistä, että miehet osaa ottaa löysin rantein ja tulee kun on tullakseen-asenteella! Ja tämä pätee mielestäni monella elämän osa-alueella. Me naiset saadaan sitten pohtia ja stressata niidenkin puolesta :attn:

Amante: :hug: ja kyllä sinullekkin se plussa sieltä pärähtää, niinkuin meille kaikille!!!

Ovulaatiota lähestyville ja sen bonganneille: Heiluttakaa peittoja siskot! Ja toki muutkin, joilla lempeä riittää!!

(.) Luulin jo loppuviikosta tädin pakkailevan, mutta hänpä päätti jäädä oikein asettua taloksi ja nyt vasta lähtöä tekee :mad: Edelliset menkathan kesti vain sen kaksi vuorokautta ja nyt olen kituuttanut jo viikon!! No tänään enään tuhrua ja sitten alankin jo valmistautua natisuttamaan hetekaa oikein urakalla ja "kolmas kerta toden sanoo"-meiningillä. Hätäisenä kävin jo laskureita tihrustamassa ja jos nyt tärppää niin edelleen maalisvaavia olisi luvassa :heart:

Tämä vauvantekohomma alkaa pikkuhiljaa olla niin sisäistettynä, että lauantain polttareissa en meinannut saada sitä odottamaani skumppaa alas ja podin huonoa omaatuntoa niistä parista lasillisesta, jotka lipitin :LOL: Ja eihän minulla edes ollut pienintäkään raskauden mahdollisuutta edes ja kuitenkin tunsin tekeväni hallaa koko projektille :confused:
 
Nöhvi
Oho :O Onnea mama ja kiia :heart: Melkoinen aloitus heinäkuulle, toka päivä menossa ja jo kolme plussaa!

Pauki: no kyllä se joilla heti ekastakin "napsahtaa" :D Joka kiertohan ne mahkut on :)

Nannamamma: ihana että pikkainen on parantunut :) Kyllä sitä itse on kanssa hajalla kun toinen sairastaa. Mä vielä hätäännyn helposti että oon kanssa viemässä päivystykseen kun vähänkin on jotain :D Ja imetyksen lopetus, snif... edelleen haikeana muistelen. Meillä oli ihan mahdoton tissitakiainen ja ei olis lopettanut itsekseen varmaan koskaan. 1v piti lopettaa, mutta hupsista keikkaa venähti siihen 1v4kk asti. Tosin sitten kun lopetettiin niin totesin että taisi olla äidille kovempi paikka kuin lapselle. Mutta juu, se on kyllä haikea paikka..

Hjannah: edelleen haeskelen itselle tuota rentoa meininkiä ;)

amante: tiedän kanssa miltä susta tuntuu :( Vaikka olen iloinen ihmisten plussista, nyt kyllä se pieni vihlaisu käy välillä sydämessä. Nyt varsinkin kun plussia ropisee, niin välillä miettii että miksi meille ei vaan tuu sitä plussaa. Miksi KAIKKI muut plussaa paitsi mä? Tsemppiä gynelle!!!!

haave: no mahtista että ne fiilikset menee noin päin makkarissa :D Edesauttaa projektissa... Meillä on esikon jälkeen parantunut tuo puoli huomattavasti, mistä lie johtuu? Olisko jotenkin rennompaa tai jotain? Toisaalta kyllä se ovisaikaan on aika jyystämistä jo... ei ihan muuten vaan jaksais jtp :D

mammmaa: tsemppiä vielä viimeisiin piinapäiviin!

Tervetuloa kolmikymppinen ja Jau :wave: Kivaa että saadaan lisää porukkaa listoille, se kun on kutistunut kovasti tässä lähiaikoina :D

alley: hauen takia kierto meni hutiin? Auts :O No veikkaisin että ketuttaa aika paljon! Voi sun miehes kanssa...

NNÄ: mahtista olet palannut :D Ihan mahtavaa! Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta sulla! Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä plussan puolesta!

Salliina: älä nyt missään nimessä pode mitään huonoa omaatuntoa. Kun on vauvankaipuu päällä niin se on ihan sama paljonko niitä kiertoja on takana. Kyllä se pettymys aina kirpaisee ja kovasti! Mä luulen että täällä on ihan sallittua puida kaikkia tuntoja :) Tää vauvakuume on jotenkin kauheen kokonaisvaltaista :O Ja plussia puhallellaan myös siihen osoitteeseen +++++ ai joo, mäkin kurkin pikkukakkosten odotuspinoa... ei paranna kuumetta eiiiiii

on: ihme nipistelyjä alamahalla, ovista odotellessa...
 
tervetuloa jau ja kolmikymppinen :wave:

amante et ole huono ihminen, mun mielestä noi tollaset on normaaleita tuntemuksia. Mäkin olen vilpittömästi iloinen plussanneiden puolesta, mutta joka kerta kun luen plussauutisia, niin omassa rinnassa tuntuu pistos..

jau toivottavasti toi kakkosen "tekeminen" ei olisi teille ihan noin pitkä projekti kun ekan! :)

NNÄ lupaavalta oireet kuulosta!! =) toivotaan parasta :)

Salliina mäkin käyn joka päivä lueskelee tota odotuspuolta.. tarvis ehkä vähän rajottaa, että sais oman mielenterveyden säilytettyä :LOL:

Nöhvi mä en onneksi nyt ihan hirveesti hätäänny, jos esikoiselle tulee jotain.. Tai jos hätäännyn, niin onneksi mies osaa olla rauhallisempi kun minä.. Ollaan molemmat hoitoalalla.. :) Meillä toi poika oli alkuun tosi tissitakiainen, mutta on pikkuhiljaa itse itteään vierottanut.. :)

jaa, jos sitä menis lämmittää ruokaa tuolle pojalle, kun kuulostaa heränneen.. :) nyt kun sille jopa alkaa ruoka taas maistua! :heart:
 
Salliina: Mun kierto on ollut sen verran epäsäännöllinen, että varmaa tietoa ei oviksesta ole. Epäilisin, että noin viikon kuluttua. Viime kierrossa ainakin kaikki puuhastelut osui väärään ajankohtaan. Oon lukenut, että menkat tulee noin 14(12-16) vrk kuluttua oviksesta ja tuohon aikaan meidän makkarissa ei tapahtunut mitään muuta kuin nukkumista. sitä edellinen kierto kun oli 5 päivää lyhyempi. No, tässä kierrossa YRITETÄÄN olla aktiivisempia koko kierron ajan. :)

Onpa ihanaa, kun tää meidän termiitti on nyt istunut jo tovin mun sylissä :heart:
Yleensä on siis menossa pää kolmantena jalkana (tainno viidentenä, kun liikkuu vielä kontaten :D) koko hereilläolo aikansa.

Noista ns. kielletyistä tunteista. Itse olen kokenut kaikki mahdolliset kateuden ym. tunteet myöhäisen keskenmenon jälkeen ja ajattelen, että kaikki tunteet elämässä yleensäkkin ovat sallittuja. Huonompi homma on kieltää kaikki negatiiviset tunteet, jolloin seuraukset voivat olla ikävämpiä. Enkä usko, että kukaan jo plussaneista ajattelelee, että täällä toivotaan nimenomaan hänelle tai kenellekkään pahaa. Kyllä täällä ihmiset varmasti ymmärtävät vauvankaipuun! Inhimillisiä tunteita. :hug:

Tulipa sepustus... Mutta plussatuulia niin itselle kuin muillekkin! :)
 
**********Keskiviikko 4.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp9/24-27...............yk3
amante.........................................kp11/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp12/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp14/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp14/32....................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp17/24......................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp19/31.....................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp23/28-32...............yk18
NiQ..........................07/11............ kp24/32....................yk4
Aura08...................12/08................kp25/31-37...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp26/27-29................yk?
Pauki................poika 07/11..............kp26/33-34...............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp27/26-32...............yk3
haave2..............poika 03/11..............kp28/28...................yk
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp29/25-27...............yk5
hiulu...............poika 09/11...............kp31/31-42...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp41/24....................yk25
laala..............tyttö05/09.................kp45/31-64...............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp52/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp63/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp68/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
mammaa dpo13

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2)


Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Piti ihan kysellä, että mitä kuuluu Lilleri82, Ruttunaama, laala, nanakuu ja kurasaapas? Muitten loppupäässä olevien kuulumisia on sillon tällön ollu, niin en kaikilta kysyny. Tai jos tekin ootte kirjoittaneet, niin anteeksi etten ole huomannut :)

Jännäpäiviä hiulu, mammaaa ja haave2, no, no?? :popcorn:

amante, tottakai kuuntelin :kiss: Miten meni gynellä? Etkä sä jää sinne yksin keikuskelemaan, plussaathan säkin ihan pian :hug:

Kulkuriina, tuo naisten stressaaminen on kyllä niin syvältä :attn: Mäkin kävin tänään kaupassa ja seisoin hetken sitten niiden ovistestien vieressä ja mietin, että toisaalta tekis mieli ostaa ja testata, että tietäisin, että ovuloin. En haluais tietää, etten ovuloi. Mut toisaalta, ahistais myös, jos tietäis, että ovuloin, mutta lasta ei silti kuulu... Laitoin sitten miehelle viestiä ja hän vastasi, että älä nyt stressaa, että jätä testit kauppaan ja että kyllä me se lapsi sitten saadaan kun on sen aika.

Nöhvi, joko sulla ovis kolkuttelee? Onko testit käytössä?

Nannamamma, mä kävin ekaa kertaa eilen tuolla odotuspuolen pinossa, mutta enpä usko, että jää tuohon tuo kerta...

Hjannah, toivottavasti jaksatte olla aktiivisia tässä kierrossa! Me ollaan oltu todella vähän aktiivisia : / Siis varmaan jotain neljä kertaa koko kierron aikana :ashamed: Mutta ovis pitäis olla vasta loppuviikosta, joten...

ON: Tosiaan, ovis loppuviikosta (jos nyt siis ovuloin!!!! :kieh: ), vielä ei ainakaan ole ollut mitään oloja, ei limoja, ei mitään... En juo greippimehua, en syö vitamiinilisää, juon valkkaria lasin kun huvittaa ja seksiä en vongu yhtään, jos ei tee mieli. Että eiköhän tää kierto taas mee miten menee :( Mutta yritän asennoitua niin, että oikee yk1 on vasta sitten lokakuussa! Vaikea silti tottua tuohon ajatukseen... :(
 
Kolmekymppinen ja jau11 Tervetuloa joukkoon!! :wave:

alley Voi kökkö sitä sinun miestä. : /

NNÄ Oireet lupaavia, pidetään peukut pystyssä tosi lujasti!!! :)

Salliina85 Täälläkin täytyy yrittää raskautua ennen metsästyskauden alkua, muuten saattaa sitten raskautuminen venähtää. Täällä mies myös kova metsästämään.

ON: Ei ihmeitä, en ymmärrä miten voin olla näin rauhallinen ja ajattelematta ihan hirveesti tätä raskautumis asiaa. Kaitpa se on ihan hyvä juttu niin ei tuu hirvee ressi. :) Jotenki oon ajatellu sen niin että ei oo mitään hätää jos ei heti tärppää, ehtiipä tuo meidän pikkumies kasvaa vähän isommaks niin on sitte ehkä helpompaa jos sen vauvan sattuu saamaan. =) Tuli kai vähän hankalasti selitettyä, mut toivottavasti ymmärsitte. Ja niistä tunteista vielä, ei kai se ketään loukkaa jos kertoo mitä tuntee. Hyvä niitä on purkaa niin ei tuu patoutumia ja tämä jos mikä on oikee paikka purkautua. Tsemppiä kaikille!! :heart:

Tunsitteko muuten ekassa raskaudessa alkion kiinnittymisen? Mä mielestäni tunsin ekassa raskaudessa, tuntu semmosena neulan tuikkimisena parikolme kertaa masussa, ja luulen että se oli ihan just sitä kiinnittymistä.. Saapa nähä miten toisessa käy jos tässä ny joskus sinne asti päästään. =)
 
Nyt unohtui hetkeksi sen plussan jännittäminen kun esikoinen kaatui seisaaltaan oven karmiin (osannut seisoa parisen viikkoa, olin ihan vieressä, mutta en ihan saanut kiinni, paska olo). Itki hetken (oli myös väsynyt ja vieras ihminen kylässä), rauhoittui saatuaan maitoa, hieroi otsaansa hetken, johon tuli selvä viiva - aluksi punoittikin silmissäni suuremmalta alalta, mutta mustelma tuli vain tuollaisena viivana. Hetken päästä oli jo oma iloinen menijänsä ja hymyili vieraallekin, koko illan oli virkeä ja hyväntuulinen ja ruoka maistui - mutta en uskalla itse mennä nukkumaan. 24h:han pitäisi päänsä lyönyttä tarkkailla ja yöllä herättää varmistaakseen mikä on olo. ja myöhemminkin tietysti hoitoon viedä, jos oireita ilmaantuu... Huomenna tähän aikaan toivottavasti jo levollisempi mieli.

Mies odottelee jo malttamattomana, että tekisin testin, mutta eipä kiirehditä. Jos suuntaisi apteekkiin tossa loppu viikosta.
 
Todennäköisesti hiulu ei käynyt kuinkaan! :hug: Kyllähän noita kolhuja tulee, koko ajan enemmän, mitä isommiksi kasvavat. Meidän poika putosi muistaakseni 7kk iässä meidän sängystä:ashamed: Ei onneksi käynyt kuinkaan, mutta oli kyllä huono äiti olo pitkään! Mutta kannattaa nyt varmuudeksi seurailla se vuorokausi, niin on levollinen mieli :) Onneksi nämä pienet tuntuu olevan kestäviä!
 
pikaisia kuulumisia, ei malta lomalla notkua koneella!

eli gynellä käyty, ei ollut mitenkään mieltä ylentävää, mutta periaatteessa kaikki ok. ovulaatioon oli vielä n. 4pvää aikaa, limakalvot oli hyvät, 6mm. ovulaation lähestyessä tulis olla 6-8mm, eli se oli ok. munarakkulan löysi, oli ehkä vähän liian pieni. epäili, että vaikka ovulaatiotestiin saa positiivisen tuloksen, niin munarakkulat jäävät liian pieniksi, jonka vuoksi keltarauhashormonia ei tule riittävästi. oli sitä mieltä, että korjaantuu ajan mittaan ittellään, mutta antoi clomifen-reseptin. sen voi alottaa seuraavan kierron alussa, jos siltä tuntuu. voi siis jäädä myös odottelemaan, että korjaantuu ajallaan...eli munasarjat ovat vasta käynnistymisvaiheessa. pelotteli, että jos alottaa clomifenin, niin on suurempi riski saada kaksoset...
eli vähän nyt masentaa, että kroppa vasta käynnistelee, enkä tiedä mitä tehdä tuon clomifen-reseptin kanssa. sanoi, että voi ihan hyvin jäädä odottelemaan pöytälaatikkoon. enkä edes tiedä mitä ne maksaa????? niin, ja ens torstaina meen verikokeisiin, jossa otetaan se joku imetyshormoni (sanoi että joskus se voi jäädä päälle ns. ehkäisyksi) ja sitten se keltarauhashormoni. niiden tulosten saamisessa kestää ainakin viikko!!! argh.

jotenkin en haluu silti uskoa tuota, vaikka sen näin ja kuulin. uskottelen vaan ittelleni, että ovikseen on vielä 4-5 päivää aikaa, että kyllä se munarakkula ehtii vielä kasvaa. mutta kun se luteaalivaihe on kuitenkin niin lyhyt, niin kyllähän tuo kaikki varmaan totta on...:ashamed:

sori omanapaisuuteni!!!!! :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä