<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

heibodei

kertooka mulle ku mun menkkakierto on vähän epämääränen nyt viimeaikoina 28-34 ja tein ovistestin joka näytti haamua.. ja nyt ihan sellanen outo tunne koko ajan. koko ajan siis vähän niinku märkänä ja tulee valkovuotoa. voiko mulla tulla nyt jo ovulaatio?? :eek:
 
*********** Maanantai 8.8.2011************



Mukana:

TaCa............................poika 12/10.....kp -/28.........yk0
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp2/28-32.....yk8
Pöhköfantti...........................12/10......kp6/30-34.....yk2
Eebowi.........................poika 10/08......kp8/?...........yk1
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp8/34..........yk1
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp12/ 28........yk3
Princessa......................poika 7/08........kp14/28-30....yk2
Vomppis........................tyttö 7/10........kp15/28.........yk5
chamon.........................tyttö 08/10 .... kp 17/29-30....yk2
funny87.........................poika 11/09.....kp17/34..........yk2
_TiNy_...........................poika 1/05.......kp20/26-28.....yk7
santsu_82......................poika 7/10.......kp22/25..........yk2
Hipsu86........................poika 11/10......kp 24/28..........yk1
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp29/24-28......yk9
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp31/?..............yk2
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp33/28...........yk11
Kamomilla-81................tyttö 12/08.......kp34/35............yk24
Johannäss.....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
Tyllerömamma
murgu



Plussanneet 2011:

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois päivittää: kp 24, kierron pituutta en vielä tiedä, ennen ollu n.24-26.

Tässä oottelen menkkoja, ei ainakaan ole mitään merkkejä havaittavissa paitsi uudestaan alkanut flunssainen ja lämpöinen olo, olin kipeenä viime viikolla. Jos menkat ei ala pe niin sit testaan, ärsyttää niin katsella niitä negoja, että mieluummin odottelen ja haudon ajatusta :whistle:

hmm.. on kyllä oireetonta olotilaa! Ei tunnu mitään vatsassa, ei ärsytä eikä väsytä, siksi en jaksa uskoa plussaan : / Oviksen bongauski ja sitä kautta hyödyntäminen meni aivan harakoille, en siitäkään nyt oikein osaa sitten dpo:ta laskea. Jännitysmomenttina siis kierron pituus! :kieh:

funny87: Voi hyvinkin olla =) Ei muuta ku hyödyntämään! :D
 
Eilen olin tuntevinani oviksen. Tänään tein ovistestin mutta näytti niin negaa kuin olla ja voi. Siis voiko olla että ovis oli eilen ja tänään ei testissä näy yhtään mitään?! Jelp! Ennen tätä päivää en ehtinyt testailee. Kökkö jos en ovuloi ollenkaan.
 
moi! en päässy sisään näille sivuille moneen päivään. tiedä sitten johtuko aina yrityshetkestä vai äitin koneesta... :confused:

ite olen testikammoinen, joten en tikuttele ovista enkä raskautta. ei siis mitään kummempaa syytä, mut en vaan tykkää. mieluummin oottelen. :whistle: mut käytän kyllä aamulämpö- sekä limamenetelmiä, jotka toimii omalla kohdallani erittäin hyvin. jos kiinnostaa, ni tuolta kannattaa lukee: Perhesuunnittelun kotisivut

tais tulla jonkun asteinen keskenmeno, ku ensin oli ruskeeta tiputtelua, sitten yks pv kunnon ruskeeta vuotoa, sitten taas monta pv ruskeeta tiputtelua joka muuttu vähitellen punaseks ja sit vihdoin ja viimein kunnon menkat. mut normaalia runsaammat, vaikka ei kyllä mitenkään kivuliaat onneks. yhteensä siis 11pv, mikä on siis reilusti enemmän päiviä kun normaalisti.

toisaalta harmi, mut toisaalta parempi tällanen kun ei kolmattakaan kaavintaa enää tee mieli mennä kokeilemaan. itseasiassa muutaman päivän ajan "tiesin" olevani raskaan ja en saanu öisin nukuttua ku vaan ajattelin et hyvähyvä, nyt se taas alkaa; ensin pari kk ihan hirvee väsymys ja pahaolo niin ettei saa mitään tehtyy ja aika vaan menee "hukkaan" ja sitten kaavinta. :stick: enpä siis tiedä olenko sittenkään valmis raskauteen, vaikka viimesimmästä keskenmenosta on jo monta kk (huhtikuussa). mut toisaalta en malta odottaa seuraavaa ovulaatioaikaa ja olen jo suunniteltu et miten onnistutaan pupuilemaan vaikka äiti onki vierailulla meiän pikkukämpässä... :p taian olla hiukka sekasii... :whistle:

päivittäjälle: kp 6 / 28. vaihdan ton kierron pituuden kun viimekuun ovulaatiopäivän perusteella kierrot alkaa jo normalisoituu onneks.
 
Mulla on tänään kp11/29 ja kun ei ovista tikutella niin nyt alkaa sit peitonheilutusviikot. Joka toinen päivä on suunnitelmissa. Huoh jo etukäteen!;) Tässä vauva-arjen keskellä ei oo hirveesti jaksanut seksielämää ylläpitää, joten ehkä tässä nyt ainakin pari kk jaksais muutaman kerran!;)
Mä alanki jo melkein pyörtämään omaa mielipidettäni siitä tikuttelusta. Kun mietinkin, että sithän tietäiskin koska "pitäis" tehdä sitä... jos laiskottaa niin ei tarvis siis niin paljon!;) Tosin toisaalta TOIVOISIN, että ei tarttis lähteä sille tielle...että yritettäis nyt ensin näin.
Mä niin TOIVOISIN myös, että osaisin "ottaa nyt rennosti" ja olla ajattelematta koko vauva-asiaa niinkuin pitäiskin, mutta mä en vaan VOI! Mulla on siis NIIN KOVA VAUVAKUUME, että mä halun sen pikkuisen masuun HETI!!!!!!!!!!!!!!!!:D
 
Hola!
Tulsin messiin jos vaan soppii? Meillä poika 06/10..ja nyt ehkä alkaa tuntua siltä että vois alkaa yrittämään :D Esikoista siis "tehtiin" kaksi vuotta..joten aika sekavat tunteet senkin asian suhteen..et mites nyt? Ja tietysti myös sekin vaikuttaa fiiliksiin, että poika ei ole ollut maailman helpoin. Tai minä olen kokenut viimeisen vuoden TODELLA rankaksi..välillä olen sitä mieltä että yhtään lasta ei enään meille! Mutta sitten taas tulee se tunne, että se toinen pitäisi nyt saada..edes yrityksen mallille ;) Mut jooh. :) Eikai muuta :) Täällä oli päivittäjä? Tässä nyt mun tietoja kp2/34.....yk.1..poika 06/10
 
Tarkistelkaa tosiaan tietojanne, ja huomauttakaa jos huomautettavaa :)

Täällä eilen testasin negan ja luulen muutenkin että ei se plussaksi siitä muutu edes ajattelemalla tai toivomalla :)
oireita ei kyllä edes ole suuntaan tasi toiseenkaan, että päivä kerrallaan mennään.

:)
 
Täällä kp 24.

Tässä kierrossa ei mitään järin poikkeavaa. Tosin tällä kertaa tunsin oviksen, joten sen suhteen paremmat mahkut tärppiin. =) Mutta kuitenkin takaraivossa jotenkin tunne, ettei tälläkään kertaa tärpännyt. : / Ovisken ajankohtaa paikansin tosiaan kp 16-18. Ja kun pisimmillään kierto ollu nyt 28, niin ei taida riittää päivät mahdolliseen kiinnittymiseen. Mutta ei auta valittaa, kun en tosiaan vielä tässä vaiheessa halua ottaa käyttöön mitään lääkkeitä. Vielä jaksan uskoa luonnolliseen tärppiin. =)

Niin Tervetuloa uusille ja Onnittelut plussanneille tasapuolisesti. Täältä yritetään tulla perässä. ;)
 
hertsileijaa mitkä oviskivut! tai ainakin yhdistän ne ovikseen koska kierron puolivälissä alkoivat menkkakipumaiset kouristukset alavatsalla :(( Tänään alkaa jo helpottaa ja kierto olis nyt 18/28 eli 10 päivää aikaa piinailla :))

Onko muilla tullu synnytyksen jälkeen näitä oviskipuja?!
Mulla ei oo ikinä ollu ees menkkakipuja ja nyt ekojen menkkojen jälkeen alko nää oudot tuntemukset. Kuvittelin jo et ois raskauden ensimerkkejä mut eihän ne voi olla kun ollaan vasta puolivälis kiertoa plaah!

Nyt naiset laitetaan niitä plussia tulemaan elokuussa! :))
 
funny87 Munasolu säilyy noin 24h ja sen verran aikaa on irtoamisen jälkeen hedelmöitykseen. Ovisplussan jälkeen irtoaminen tapahtuu 24-48h sisällä. Korjatkaa jos olen väärässä :wave: Parhaat mahikset on siis jos peittoja on heiluteltu ennen ovista, koska simpat pysyy elossa 3-5vrk. Ne on sillon siellä tyrkyllä :) Toivottavasti sulla tärppää!

Nyt ois menossa kp27 eikä vieläkään mitään merkkejä mistään, taitaa vaan kierto olla epäsäännöllinen. Ajattelin kuitenkin ostaa tänään testin ja tehdä huomena aamusta. Oikeasti käy niin, että ostan kahden paketin ja teen toisen heti kun pääsen kotiin kaupasta! :D
 
Hipsu joo ovis kipuja ollut su lähtien. Tai siis tosiaan luulin, että ovis oli su kun kivut alkoivat ja limaa tuli (en testannut). Nyt ajoittaista kipuilua jatkunut ja valkkaria tulee runsaasti. Tyhmänä tein äsken ovis teskin joka näytti positiivista?! Olikos se ti kun testasin negan. Eli siis onko ovis vasta tulossa? Tulee sitten pitkä kierto kun nyt kp 18. Vai onko kukaan tietoinen, että voiko noi ovis testit näyttää väärää positiivista oviksen jälkeen?
 
Mahtuisko viel mukaan tänne? Pikkukakkonen olis siis toiveissa, esikko synty 12/10 eli on nyt vauhdikas 8kk ikäinen pallero :)
Kierto on ollu hyvinki vaihteleva synnytyksen jälkeen ja nyt ostin sit noita ovistikkuja seuraavaa kiertoo varten.. Elikkäs tää olis sit yrityskerta 2 ja nyt kp4/30-35...
Te joilla kans vaihtelee toi kierron pituus, mihin aikaan kandee sit alkaa tikuttaa sitä ovista? Mä kyl oon ainaki joskus ollut huomaavinani oviksen mm. siitä limasta, mut en sit tiiä :D
Viime kierrollaki muka just oikeeseen aikaan peitto heilu, ja ihan selvät raskausoireet, mut eih, menkat alko kp30... Ja HYVINKIN runsaina...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Möppiäinen;24327767:
funny87 Munasolu säilyy noin 24h ja sen verran aikaa on irtoamisen jälkeen hedelmöitykseen. Ovisplussan jälkeen irtoaminen tapahtuu 24-48h sisällä. Korjatkaa jos olen väärässä :wave: Parhaat mahikset on siis jos peittoja on heiluteltu ennen ovista, koska simpat pysyy elossa 3-5vrk. Ne on sillon siellä tyrkyllä :) Toivottavasti sulla tärppää!

Nyt ois menossa kp27 eikä vieläkään mitään merkkejä mistään, taitaa vaan kierto olla epäsäännöllinen. Ajattelin kuitenkin ostaa tänään testin ja tehdä huomena aamusta. Oikeasti käy niin, että ostan kahden paketin ja teen toisen heti kun pääsen kotiin kaupasta! :D

hienoa jos ne säilyy siel noinkin kauan.. ollaan heiluteltu peittoja nyt joka toinen päivä ja kerran oli tossa välissä pari päivää. mut muuten joka toinen päivä. on niin kauhee vauvakuume et huhuhhuh :eek: tulisinpa jo.. kauhee masennus iskee sit jos ei heti tuu. mut tien kyllä että tää voi viedä aikansa ja monen kerran yrityksen. tää eka yrityskerta on vaan niin jännää.
 
Joskohan tää nyt uskaltautuis mukaan?!?!
Elikkäs meidän prinssi on syntyny 12/10 ja kovasti haluttais toinen pieni heti perään.
Meidän tilanne on ehkä vähän poikkeava kuin muilla... ollaan naispari ja meillä on tuttu luovuttaja eli koti-inssillä mennään!! Todennäköisesti seuraavien menkkojen jälkeen alkaa luovutus!
Eli vielä tämä kierto ja sit alkaa!! Toivottavasti porukkaan mahtuu mukaan!!

TaCa........poika 12/10........kp -/28..........yk 0
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Täällä testeiltu negaa elikkäs kierto ei ainakaan heti ole palautumassa normaaliksi vaan ties missä vaiheessa sitä ollaan menossa.. : / Lämmöt on vähän koholla mutta mitään muuta mainittavaa ei ole. Huoh, koko ajan sitä saakin olla niitä menkkoja odottamassa! :mad:
 
tervetuloo kans uusille!

funny87 tolla peittojenheiluttamistahilla luulis tärppäävän pian!! ;) paitsi ikinä ei voi tietää. viimeeks meillä tärppäs yhestä ainoasta kerrasta ja nyt ei millään vaikka on useita ja hyvinajoitettuja kummassakin kahessa ykssa.

täällä ihmetellään ovista ja sen ajankohtaa... oletan et olis parin pv päästä, mut tänään kyl nippaili ihan ovismallisesti ja aamulämpö oli oviksen jälkeisellä tasolla. mut toisaalta viimekierrossaki nippaili useempana päivänä ennen ovista ja lämpö voi tottakai heitellä, joten katellaan nyt viel muutama päivä. toivottavasti ei tosiaan ollu tänään, ku ei peittoja oo päästy heiluttelemaan pariin viikkoon. ensin superpitkät menkat ja nyt äiti kylässä meiän mini-kämpässä. tänäyönä olis varmaan pakko jaksaa valvoo kunnes äiti nukkuu (nukkuu viel ovi auki, prkl) ja yrittää sit touhuilla hiljakseen... tulee ihan teiniajat mieleen!! :D
 

Yhteistyössä