<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Lavelyn esikoinen tärppäsi heti, joten päätä ei tarvinnut vaivata kiertoon tai raskautumisen vaikeuteen liittyvillä asioilla. Kierto oli silloin suht tasainen, kp 29 +- 1 pv, joten uskoisin, että silloin on luteaalivaiheen pituuskin ollut kunnossa. Onnea sinulle luteaalivaiheen pidentymisestä! Toivottavasti tuo outo vuodon tapainen on ollut kiinnittymiseen liittyviä juttuja. :)

Torstai onnea ovisplussasta!

Murmis onnea uuden kierron alkamisesta.

Täällä tänään kp 1, kierto oli tällä kertaa 38 päivää (viimeksi 40) ja luteaalivaihe 7 päivää (viimeksi 8), yk7.

Itkuhan siinä piti tirauttaa salassa tyttöä pihalla nukuttaessa. Harmittaa todella raskaasti, sillä koska tunsin ovulaation ensimmäistä kertaa oikein kunnolla, ja ovistestikin oli selvä vahva plussa, ajattelin sen olevan hyvä enne (tyyliin jos en olekaan ovuloinut kunnolla aiemmin, ja luteaalivaihe jäänyt sen takia lyhyeksi tms.). Raskautumistuntemuksia ei kyllä ole ollut kp 5 menkkajomotteluita lukuunottamatta, joita varovasti toivoin - jälleen kerran - hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiskivuiksi. Pari viikkoa, niin pääsen lääkärille juttelemaan. Mutta on tosi lyöty olo. :/
 
Jaahas, Eilen testasin Clearbluen plus testillä tooosi haalean viivan, eli kun se poikkiviivahan kuuluu siihen tulla, niin se pystyviiva oli erittäin himmeä, juuri ja juuri miehenikin näki sen ja valoa vasten piti tiirailla. Tänään tein toisen samanlaisen testin ja sama juttu, ehkä piikkuriikkisen tummempi viiva kun ei pitänyt valoa vasten katsella. Äsken ten viellä digi testin ja siinähän luki "raskaana 1-2". Jotenki epäuskonen olo ja ei viellä osaa ollenkaan sisäistää asiaa..
Vähän hämillään siis täällä... :O
 
Ihanaa Christall!! Suuret onnittelut plussasta!

Tyllerömammalle halaukset. Tiedän niin ton tunteen lyhyestä luteaaliajasta.. Itselläni siis samaan vaivaan testataan nyt Lugesteronia. Mulla jäi kans 7-8 päivään. Toivottavasti lääkärissäkäynti selkeyttäsi asiaa ja saisit avun.

Tänään dpo7, olossa ei kummempaa.. Menkkamaisia nipistyksiä ollut eilisestä. Väsyttää ja on hieman lämpöinen olo. Jotenkin en usko plussaan tässä kierrossa kuitenkaan. Mutta se on vaan oma olo.. Lugethan pitää useimmilla menkat pois, joten täytyypä testata tossa ensi viikolla ennen kuin ne lopettaa. Taistelen mielessäni malttaisinko odottaa ensi lauantaihin, mutta malttamattoman luonteeni tuntien olen pissimässä tikkuun taas liian aikaisin :).
 
NiQ
Tulinpa tänne haaveilemaan ja lueskelemaan teidän juttuja :) Mulla on jo ihan tuskasen hirvittävä vauvakuume, vaikka tuo ensimmäinenkään ei ole kuin vasta 3kk eikä menkkojakaan ole vielä näkynyt. Ai niin, ja tuo mies on vielä ongelmana, ei millään meinaa uskoa mun vakuutteluista huolimatta kuinka ihanaa olisi saada pienellä ikäerolla lapsiluku (2) täyteen.. :O ihme juttu :D

Plussatuulia kovasti kaikille! Toivottavasti saan pian tulla joukkoonne kuumeilemaan :)

NiQ & pikkutyttö 3kk
 
Tänään alko sitte tuhruvuoto :( Vituttaa niin ankarasti että ei voi käsittää. No jotain hyvää tästäkin, nimittäin lähdin sitte raivolla laittamaan pihan kuntoon oottamaan talvea. Tuli kyllä selkä aika kipeeksi kun kuokin niin kovaa rikkaruohoja pois. Ei voi nyt taas oikein muuta sanoo ku että miks menin ostamaa niitä ovistestejä kun nyt oli toiveet niidenki takia korkeella ku oviksen aikana pupuiltu :(
 
Täällä myös toiveissa toinen lapsukainen.Esikoinen 03/2010. Pillerit jätin pois syyskuussa,että nyt on vasta yk 1. Ens viikolla loppuviikosta pitäs menkkojen alkaa,jos alkaa.Mutta tuntuu kumminki että kai ne sieltä tulee.Viimeks meni n.4kk pillerien lopetuksesta kun tärppäs.Tällä hetkellä oireitaki on eli rinnanpäät vähä arat ja alavatsa kipuja,mutta kun niistäkää ei taas tiä että mitä oireita nääki on.Tänään tein raskaustestin kun vaivas mieltä ja pääs tako kyllä että liian aikasta on,mutta oli pakko ja negahan se oli,mut nyt vasta kp 24/28?. Että ei auta kun odotella vaan..:headwall:
 
lumikide: Meillä taitaa sijoittua samoihin aikoihin tuo testaaminen :) Ensi viikolla mullakin PITÄISI menkat alkaa, jos alkaa. Ovis oli vissiin vähän myöhässä tässä kierrossa, mutta ensi viikolle kuitenkin tuo menkkojen alkaminen sijoittuu, jos siis alkavat. Jännätään siis miten käy :)
Mulla ei oo minkäänlaisia oireita, ei menkkamaisia tai muitakaan. Muutama päivä sitten oli outoa "irtonaista" / painon tunnetta alavatsalla , mutta se ei ollut mitään menkka tai ovisoiretta kuitenkaan, siis jotain ihan uutta.....tai sitten vaan kuvittelen, enpä tiedä mitä tuo tuntemus sitten oli.
 
Ompas kiva sattuma:)Jännätään sitte yhdessä!:)Toiveet on korkeella,mutta silti kuitenki aattelee et ei se kuitenkaa oo heti ekalla tärpänny.Ja taitaa olla harvinaista et heti pillerien jätön jälkeen tulis raskaaksi?:)Oon koittanu mietiskellä et millaisa oireita oli viime raskaudes ja millasia tuntemuksia alkuvaihees,mut ei taho muistaa vaik siit ei oo ees pitkä aika:) Kai sitä on ollu niin uuden asian lumois ettei oo aatellu:) Nyt on koittanu ottaa tän asian sillai et ei ressais ja tulee kun on tulllakseen,mut ei sitä voi olla sillai:) Kun sitä toista lasta haluaa yhtä kovaa kun sitä ekaaki:)
 
Kiva, että toisilla on samanlaisia oireita kuin itsellä. Toisaalta olen oireeton vaikka yleensä ennen kuukautisia olen turvoksissa ja painontunne masussa sekä rinnat kipeät. Nyt ne ei ole kipeät (vain nännit vähän) eikä turvota. Masussa tapahtuu kummia, välillä hipaisuja, välillä nipistelee. Nuha on, kuten viimeksikin plussan aikaan. Ensi viikolla pitäisi alkaa, mutta jännitetään kovasti yhdessä ja toivotaan että päästään odotusketjuun!!!

Muuten ei kummempaa. PIhalla on vietetty aikaa inhottavasta säästä huolimatta neidin kanssa kun isukki on ollut töissä. Ensi viikko lomaillaan ja toivotaan hiukan aurinkoisempaa säätä. TOivon suuresti ettei täti tule, koska mennään juuri loppuviikosta pariksi päiväksi kylpylään...

Plussaista tulevaa viikkoa!!!
 
Cristall onnittelut!! :)

NiQ Muistan itekin kuinka vauvan ollessa ihan pieni nousi ihan järrjetön vauvakuume uudelleen :) ja mulla oli aluksi ikävä sitä mahaakin :D

nellinu ja tyllerömamma :hug:

tervetuloa lumikide! :)

ON: Tuhruttelu loppui lauantaina. Tai siis ei sitä oikein tuhruksikaan voi sanoa, niin vähän sitä tuli. Tuskin yhteensä kokonaista ruokalusikallista. Menkkoja siis ei näy ja tänään dpo14 (!!!) koputetaanpas nyt puuta, kun menin manaamaan :) tein äsken ovistestin, ja siihen tuli plussa. Eli testiviiva yhtä vahva kuin kontrolli (dpo9 oli ihan blanko). Mulla oli esikoisesta kiinnittymis vuotoa dpo5, ja myös silloin ovistesti näytti plussaa. Katsotaan nyt, jos täti ei tule niin kipaisen apteekkiin hakemaan testiä. Kotiin en ostanut, jotten sortuisi testaamaan liian aikaisin :D
 
nellinu :hug: mulla kans sama tilanne et vituttaa kun ovistikuillakin testasin ja nyt ois jo dpo 16.sta ja negaa r-testitnäyttää. Päätit sitten purkaa agressiot kasvimaalla, mä päätin vetää perseet kunhan se täti sieltä kurvaa, varmaan huomenna tai ylihuomenna. Jätän pojan kotiin isän luo ja painun ystäväni luo terapioitumaan xD.

täällä siis loppukierron viimeisiä veetuksia ennen tätiä:mad:

cristal Onneva onneva!!:flower::)

Tyllerömamma :hug: voima tsempit!!
 
Lavelyn:Kiitos!:) On niin kiva jakaa täällä kokemuksia jokka on samas tilantees:) Mä ostin kans perjantaina töistä tulles r-testin ja pitihän se tosiaan sitte eilen testata:) Viimeks päätin että ostan ton yhden testin odottaan valmiiksi ja käytän sitte vasta ku menkat on myöhäs,mut en saanu sitte oltua ku tiesi että talossa on testi:D Mutta nyt päätin sitte että en ees osta testiä ennenkö näyttää siltä että menkat olis jäämässä pois:D Saa ny nähä saanko pidettyä itteni pois apteekista :D

Nyt taas ei oikeen oo mitää oireita,paitsi rinnanpäät vähä arat.Viime raskaudes tais olla niin että rinanpäät oli tosi arat ja alavatsa kivut tuli vasta ku menkkojen olis kuulunu olla,jokka ei sitte tullu.Tämä on kyllä piinaavaa aikaa tämä odottelu.Ja taas piiitkä aika odotella seuraavaa ovisaikaa jos nyt on menny ohi:headwall:

Niin joo ja sinne listaan voi päivittää: 03/2010 poika yk4 ja toinen toiveissa nyt kp 25/28? yk1 Meniköhän oikeen:)
 
Niq: mä oon kanssa tuolta heinäkuisista ja nyt parin viikon aikana lueskellut tämän ketjun läpi, kun vauvakuume vaivaa taas kovasti :) Vaikka kotona tuhisee se melkein 4kk vanha pikkuinen:) Meillä pitää sektion takia ootella vuosi ennen kun saa edes yrittää uutta raskautta..mun puolesta olis voitu muuten vaikka heti alottaa :) Tsemppiä miehen käännytykseen :)

maisapaisa ja pikkumies kohta 4kk
 
Ensimmäiseksi kiitos tsempityksistä ja empatiasta salamanteri, tilke ja hipsu! :heart:

Cristall onnea tosi paljon!

Tilke mitä sinulla tutkittiin, kun nyt kokeillaan Lugesteronia? Menitkö ultraan, verikokeisiin tms.? Olen itse menossa terveyskeskuslääkärille ja mietin vaan, että kuinkahan kauan siinä taas menee, ennen kuin saan mahdollisesti edes jonkin reseptin kouraan...

Tervetuloa NiQ ja lumikide!

Nellinu :hug: Raivon purkaminen johonkin hyödylliseen on hienoa, ja ainakin itsellä helpotti tädin tultua oikein kunnon aggressionpurkamishikilenkit koiran kanssa normaalia raivoisampaa musiikkia kuunnellen :whistle: Hipsullakin oikein rakentava tapa terapiointiin, tsemppiä sinulle myös ja mukavaa iltaa ystävien kanssa!

Lavelyn jännät paikat, sormet ja varpaat nyt vaan kaikilla ristiin!

Olen lähdössä parin yön reissuun Tallinnaan huomenna, joten palaan linjoille vasta perjantaina. Toivon kuulevani plussauutisia palatessani ainakin Lavelyniltä, tilkeeltä, lumikiteeltä, UusiVauva82:lta ja Misupailta. Kaikille plussatuulia ja tsemppiä lokakuun viimeisille päiville!
 
Tyllerömamma: Mä kävin yksityisellä gynellä, jossa tehtiin ihan perus ultraus. Todettiin kaiken näyttävän ok:lta, mitä nyt oikealla munasarjassa oli paljon follikkeleita, mutta ei epäilly PCO:ta. Kävin myös verikokeissa olisko ollut kierron 23(?) päivä, jolloin katsottiin progesteroniarvo, eli siitä tarkistettiin, että ovulaatio on tapahtunut. Ultralla ja verikokeillahan ei siis ollut suoranaista merkitystä Lugesteron määräämiseen, vaan koska kerroin saavani ovisplussan aina niin myöhässä kiertoa, niin kirjoitti reseptin siltä pohjalta. Lugesteronhan on keltarauhashormoonia, eikä siitä ole mitään haittaakaan. Monet lääkärit (myös omani) tuntuvat ajattelevan, että ei siitä välttämättä mitään apuakaan ole.. No mutta jos ei haittaakaan, niin miksi sitä ei sitten kokeilisi!!! Julkisen puolen terveydenhuoltoon ei mulla ole näissä asioissa suurta luottoa. Lääkärit harvemmin on gynenalan ammattilaisia. Erikoislääkäriksi pitää tehdä tietty määrä terkkaripalvelua, joten sieltä saattaa tupsahtaa hoitamaan vaikka tuleva psykiatri tms.! No anyways, toivottavasti sulla käy tuuri ja saat lääkärin ymmärtämään tilanteen.. Vaikka lääkärit harvoin ovat innoissaan kotidiagnooseja tehneistä potilaista, jotka ehdottelevat eri lääkevaihtoehtoja ;).

Lavelynille plussatuulia!! Toivottavasti enteilee kahta viivaa raskaustestiinkin..

ON: Täällä dpo9 ja hirmuinen testaushinku!!! Vaikka tietää, ettei siinä mitään järkeä ole. Onneksi kotona vaan muutama vähän kalliimpi testi, joita ei viitsi ihan turhaan käyttää. Jos nyt huomisen yli pääsisi, niin keskiviikkona voisi ehkä sallia yhden testin. Esikoisesta plussasin dpo10, ja silloin olisi "jo" dpo11! En vaan kykene odottamaan lauantaihin. Oireita ei oikein osaa sanoa. Välillä on sellainen lämpöinen viluttava olo ja masussa nippailee, mutta eipä juuri muuta. Ja kaikki oireethan voivat johtua pelkästään Lugeista. Parempi olisi olla tarkkailematta, mutta minkäs hulluudelle mahtaa..
 
NiQ ja maisapaisa onneksi siis en ole ainut sekopää joka jo toivoo toista lasta. Mäkin siis sieltä heinäkuisista :) Meillä onneksi miehen kanssa oli puhuttu jo aikoja sitten että kaksi lasta on toiveissa ja saa tulla heti perään toinen. No nyt vaan on se tilanne etten oikein tiedä onko meillä edes mahdollisuutta saada toista lasta luomusti vai oliko esikoinen ihan oikeasti suuri ihmetärppi.

Pitäisi jostain varmaan nyt varmistaa se että mitä tuo miehen spermanäytteen tulos: oligoteratozoospermia oikein tarkoittaa ja mikä on jatko. Turhahan sitä sitten on edes haaveilla mitään jos tuo tarkoittaa sitä että toisen luomuplussan saaminen on taas joku miljoonas ihme.

Viimein terolutpäivä on tänään ja nyt pitäisi jaksaa odottaa loppuviikkoon testaamisen kanssa :kieh: eli todennäköisesti testaan jo huomenna aamulla kun en malta olla testaamattakaan. Tänään kyllä tein ovistestin eikä siihen tullut kuin yksi viiva joten tuskinpa tässä raskaana ollaan.

Niin ja ihan hirvee närästys ollut tänään... onkohan se joku oire : /

Sannuli
 
Nyt tulee pitkä selostus sekavasta tilanteestani: Eli viimekierrosta tein raskaustestin 14 päivää ovulaation jälkeen ja tulos oli positiivinen. Menkat alkoi kuitenkin tunnin päästä plussatestin jälkeen ja ajattelin sen olevan keskenmeno. Testi näytti kuitenkin plussaa vielä kaksi tai kolme päivää menkkojen alkamisen jälkeen joten soitin neuvolaan ja kysyin että onko se ihan normaalia. Neuvolasta sanottiin että kyseessä oli varhainen keskenmeno ja kahden viikon kuluttua testin pitäisi näyttää negatiivista. No aloitin sitten viime perjantaina ovulaatiotestien tekemisen ja heti tuli ovis plussa jota pidin vähän outona, koska sen mukaan menkat alkaisivat kierron 27 päivänä, vaikka normaalisti kierto yli 30 päivää. nyt viime menkkojen alkamisesta on 2 viikkoa ja 1 päivä ja tein äskön raskaustestin joka näyttää edelleen vahvaa positiivista. JOS olen raskaana viikkoja olisi nyt 6+1 ja mitään isompia raskaus oireita ei ole paitsi tällä viikolla vähän väsymystä, mutta olen valvonut tavallista enemmän ja palelen kyllä älyttömästi, mutta ajattelin että flunssa on tulossa. Olen vähän mittaillut aamulämpöjä eikä niissä ole mielestäni mitään raskauteen viittaavaa. Huomenna taas soitto neuvolaan, että testi näyttää edelleen plussaa. Pelottaa vaan, että jos oon raskaana niin joku on pielessä tai jos en ole raskaana niin jotain on silti pielessä ja raskaaksi tulo siirtyy. Äh, tää epätietosuus on niin syvältä. Anteeks kauhee vuodatus ja selitys ja etten pysty keskittyyn teidän muiden kommentointiin, vaikka luenkin juttujanne.
 
Lavelynillä kuulostaa hyvältä...ehkä se on sit sitä!!

torstai: Mä jo aattelin sillon pari viikko sitten että varmasti oot oikeesti raskaana. Sulla vaan tuli menkat normaalisti. Näinhän voi käydä vaikka on raskaana eikä se tarkoita keskenmenoa välttämättä. Ja jos edelleen testi näyttää plussaa niin jotain siellä kyllä tapahtuu. Jos viikkoja olisi se 6+ niin kyllä se jo ultrassakin näkyy. Soittelehan ihmeessä taas neuvolaan :) Toivottavasti olet raskaana ja kaikki hyvin! tsemppiä! Sun oireetkin kuulostaa niin raskausoireilta...;)

Täällä kp 11 ja ovistikkuun en ole vielä saanu plussaa testattua. Mulla nuo kierrot ollu 32-36pv:n välillä joten voi tulla milloin vaan tai sitten ei olleenkaan..Jostain syystä en ole tässä kierrossa stressannu vaikka tikut onkin käytössä..On vaan jostain syystä rennompi fiilis ja tän asian suhteen..vauva tulee kun tulee :)

Tsemppiä kaikille!!
 
kp 26/27-31 ja oireita tuntuu ilmestyvän. Ainut selkeä raskausoire alussa esikoisesta oli rintojen arkuus. Nyt tuntuu samanlaista arkuutta. Ja minulla ei ikinä ole edes menkkaoireina rintojen arkuutta. Lisäksi tänään oli koko aamupäivän etova olo. Yritän kuitenkin olla nostamatta toiveita liian korkealle ettei sitten pety niin kovasti jos ei raskaana olekaan. Ajattelin ylihuomenna aamusta testailla seuraavan kerran. Onhan silloin jo kp28. Odottavan aika on pitkä.
 
Sori pelkkä oma napa: tein just äsken raskaustestin ja haamu siihen piirtyi! Aamulla testi uusiksi. Mä en oikeasti voi uskoa. Kuvittelin etten voi tulla raskaaksi vielä pitkään aikaan, kun imetyskin on vielä hieman käynnissä ja se luteaalivaihe on ollut sen 9 päivää lähes koko ajan. Eikä mulla ole mitään oireita lukuunottamatta mahan nipistelyä ja sitä kummaa tuhruvuotoa. Sitäkin tuli taas tänään ihan vähän. katsotaan nyt miten tämä tästä etenee, vai muuttuuko vielä vuodoksi. Peukut pystyyn! :)
 
torstai se eka ovistesti reagoi sulla varmaan hcg:hen jonka lasku keskenmenon jälkeen voi viedä aika pitkäänkin, ovistestihän näyttää positiivista myös silloin jos veressä on tarpeeksi hcg:tä.

oliko sulla kuukautisten aikaan mitään kipuja? Jos oli niin on aika epätodennäköistä että olisit vielä raskaana. Jos tunteen ns. supisteluja ja kipuja niin on varhainen keskenmeno. Kuukautiset raskaana merkkaa yleensä sitä että tulee vaan vuotoa ilman kummempia "supisteluja" ja silloinkin on yleensä vähän niukemmat ja vuoto on kirkkaampaa eikä limaista. Mutta kannattaa käydä vaikka verikokeessa jotta saat selkeyttä! Toivon kuitenkin että olisit kaikesta huolimatta raskaana! Tsemppiä!
 
********Keskiviikko 26.10.2011************








Mukana:


lupo.............................10/10.............kp 5/?.....................yk1
murmis.............................................kp6/27-28................yk1
Tyllerömamma......................4/10...........kp6/28-40.......yk7
MeaMinnis....................01/08................kp 7/29.................yk 1
neito.....................................05/10........kp9/30..................yk2
mihu......................................../00.......kp9/28-31...............yk5
kattiina..................................12/09.......kp12/27-30...........yk2
BiBa.....................................10/09........kp13/32..............yk4
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp14/28-32.........yk10
samaria.................................2/10........kp15/28..............yk 6
salamanteri85.................poika 8/08.........kp15/30-90......yk2
tiiru.............................poika 5/10..........kp18/32.............yk5
torstai............................11/10.............kp 18/33-42.......yk2
Littlestar..............2010...........................kp 19/28?...........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp19/26-28.........yk10
DsariaL............................2010................kp20/28?............yk1
Sannuli79........................tyttö 07/11 ...kp26/30-60?..........yk1
misupai.........................tyttö....02/08.......kp26/28...........yk5
Lumikide..............poika 03/2010..............kp 26/28?.....yk1
puppa..................................08/09 ........kp28/27-31........yk1
Hipsu86........................poika11/10........kp28/28..............yk4
UusiVauva82..................02/08...............kp30/30-34.........yk2
nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 32/26-28..........yk 2
lavelyn...................poika 10/11..............kp 34/28-30.........yk1
Andreana......................tyttö 2/11.........kp36/24-30..........yk2
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp38/25-26...........yk2
santsu_82......................poika7/10.........kp42/29..............yk4
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 45/28-48........yk1
funny87.........................poika 11/09.......kp49/35-48.....yk3
satuliina........................poika...............kp54/27-29........yk2

TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
Bubba
NiQ
Plussanneet 2011:









Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5)





Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)



Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Lavelyn onnea, toivottavasti aamulla on jo selkeä+! Peukut on pystyssä :D

Biba sulla on ainakin oikea asenne vauvan tekoon. kun ei stressaa niin on paremmat mahikset raskautuakin :)

Bubba ei mulla ollu mitään kipuja muistaakseni. Harvoin muutenkin kärsin menkkakivuista. En kiinnittäny kauheesti huomiota siihen koostumukseen, mutta ei ainakaan mitään limaista muistaakseni ollu. Ja määrä oli aikalailla sama kun muutenkin eli yhtä runsaat. Silloin 2 viikkoa sitten se neuvolan terkka oli kyllä ihan varma että oli keskenmeno, mutta se käski kuitenkin ottaan yhteyttä jos vielä nyt näyttäisi plussaa, vaikka itsekkin luin netistä että se hcg:n lasku saattaa kestää usein jopa 4-6 viikkoa. No huomenna kai jotain selviää. Mutta tsemppiä tässä tarvitaan.
 

Yhteistyössä