<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Onnittelut pupalle plussasta! :flower: ja tarrasukkia pienelle!

Torstai kuulostaa hyvältä! Toivotaan että olisit raskaana! maisapaisan kirjotus kaksosraskaudesta kuulostaisi ainakin meikeläisestä ihan järkeenkäyvältä! Peukut on täällä pystyssä sitkeän pikkukaverin puolesta!
 
Biba onkohan noihin sun ovistesteihin kauheesti luottamista jos jotain suttua näyttää :D no meilläkin peitot heilu n.joka toinen päivä ovistestin tuloksesta piittaamatta... se on hyvä taktiikka!

Oli pakko tulla vähän purkautuun tänne kun en tiä mitä pitäis ajatella. En oo saanu vieläkään aikaa sinne gynelle tai mihkä lie. Niiden pitäis soittaa tai pistää aika postissa. Kun en tiä pitäiskö nyt vaan sitkeesti harrastaa seksiä että tärppäis vai oonko jo raskaana. turhauttavaaaaa.... Kun on niin vaikee uskoo siihen raskauteenkaan kun ei mitään merkittäviä oireita oo ollu. Palelukin alkaa jotenkin helpottaan. Vessassa tosin oon tänään juossu tosi usein, mutta ehkä oon vaan juonu enemmän. Kiitos kaikille tsempeistä ne on oikeesti tehny mun mielen paremmaks :):heart: En olis tänne liittyessäni uskonu kuinka ison tuen täältä saan. nyt mua alko itkettään, mutta senkin voi pistää tän stressaamisen pikkiin.

Toivottavasti täällä on taas joku uus plussannu pian. Kenelläs kaikilla täällä piinapäivät nyt olikaan menossa...? Ainakin lumikideen ja uusivauvan testituloksia voidaan kai lähipäivinä alkaa jännäileen :) ja misupaikin taisi olla samassa porukassa

Pitikin viä sanoo että tuli itsellekkin tänään mieleen se kaksosraskaus juttu, että toinen olis menny kesken. No kun nyt edes saisin sen yhden niin olisin äärettömän onnelllinen!
 
Viimeksi muokattu:
Onpas taas plussia sadellut, onnea kaikille! :) Toivon mukaan me muutkin seuraamme pian perässä...;)

Minulla alkaa kierrot nähtävästi taas venyä...Tänään ovistesti näytti jo lähes yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva, joten voihan se ovis sit huomenna tullakin. Johan tuo ois aikakin...:) Olin vieläpä lääkekuurilla, joten varmaan ovis on voinut siitäkin häiriintyä. Tuntuu, että aiemminkin kierrot on venyneet ja ovis siirtynyt jos on ollut sairastelua tms. Välillä sitä saa itsensä ihan hysteeriseksi kaikesta, kuten siitä että jos raskautuisi sellaiseen aikaan kun on kipeänä. Sitä pelkää, että munasolu jotenkin vaurioittuu ja siitä tulee pahat seuraukset sikiölle. Puuh, ei kai se auta kun toivoa parasta, muuten tässä elämässä saisi aina pelätä jotain...:/ Onko muita jotka miettii liiankin tarkkaan kaiken vaikutusta munasoluun, kiinnittymiseen jne?
 
********Perjantai 28.10.2011************








Mukana:


lupo.............................10/10.............kp 7/?.....................yk1
murmis.............................................kp8/27-28................yk1
Tyllerömamma......................4/10...........kp8/28-40.......yk7
MeaMinnis....................01/08................kp 9/29.................yk 1
neito.....................................05/10........kp11/30..................yk2
mihu......................................../00.......kp11/28-31...............yk5
kattiina..................................12/09.......kp14/27-30...........yk2
BiBa.....................................10/09........kp15/32..............yk4
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp16/28-32.........yk10
samaria.................................2/10........kp17/28..............yk 6
salamanteri85.................poika 8/08.........kp17/30-90......yk2
tiiru.............................poika 5/10..........kp20/32.............yk5
torstai............................11/10.............kp 20/33-42.......yk2
Littlestar..............2010...........................kp 21/28?...........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp21/26-28.........yk10
DsariaL............................2010................kp22/28?............yk1
Sannuli79........................tyttö 07/11 ...kp28/30-60?..........yk1
misupai.........................tyttö....02/08.......kp28/28...........yk5
Lumikide..............poika 03/2010..............kp 29/28?.....yk1
Hipsu86........................poika11/10........kp30/28..............yk4
UusiVauva82..................02/08...............kp32/30-34.........yk2
Andreana......................tyttö 2/11.........kp38/24-30..........yk2
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp40/25-26...........yk2
santsu_82......................poika7/10.........kp44/29..............yk4
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 47/28-48........yk1
funny87.........................poika 11/09.......kp51/35-48.....yk3
satuliina........................poika...............kp56/27-29........yk2

TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
Bubba
NiQ
Plussanneet 2011:









Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1)


Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)



Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
torstai: En kyllä ehkä luotakkaan noihin tikkuihin..pari on ollu ok mut muut sotkusia :D No testailen ne kuitenkin loppuun..testailuhan on muuten vaan kivaa ;) Ootko ite kokeillu ovistikulla? Jos näyttää selvää plussaa niin sehän usein reagoi raskaushormoniin. Jos ei ala kuulumaan niitä aikoja niin soita tk:n että kävisit edes verikokeissa. Ja tuloksenkin saa samana päivänä. Ikävää olla epätietoisuudessa :/

Nyt niitä plussia lisää kaikille!! :)
 
torstai mä niin jännään sun puolesta!:)) pääset siis lääkäriin tarkistamaan tilanteen?

litlestar mä olin kans kipeenä kun sain sen ovisplussan ja antibiootti kuurilla, aattelin itekkein et mikähän epäsikiö sielt tulis mut nyt oon menettäny jo toivoni ja uskon ettei natsannu tässä kierrossa voi olla tolla kipeydelläkin ja lääkkeillä osuus asiassa..Tiedä häntä.

täti sais nyt saapua ja pian. kp.t 29/28 ja koska mä luovutin jo tän kierron niin sovin bileristeilyn ensi viikoksi :D että passaa nyt sen tädin sit kans tulla koska hermokin jo kerkes palaa xD no eipä kauheena ollu toivoakaan kun tasan kerran sekstailtiin ja sillonkin kipeenä, antibiootit päällä..et jippijai!
 
Noniin, nyt on testattu apteekin omalla, ja olihan se viiva vahvistunut :) Siirryn varoivaisesti tuonne odottajien puolelle ja toivon, että seuraatte kaikki pikaisesti perässä :)
Hassua, kun tästä visiitistä tuli näin lyhyt, kun olin varautunut paaaaljon pitempään aikaan. Nyt tuntuu, että kaikki on mennyt pikakelauksella:)

Plussatuulia!
 
Biba sitä mä ajattelinkin sinne neuvolaan soittaessani kysyä että pitäiskö mun tulla käymään verikokeessa, mutta sieltä alettiin heti vaan tehdä lähetettä gynekologille :D Tunnistatko ovista muuta kuin tikuilla? Esim. limoista tai muista sellaisista ovis oireista.

hipsulle tais käydä nyt niin että kun on muita suunnitelmia niin pikkunen päättääkin tulla masuun asusteleen ja pilata sun menos ;):LOL:

ihmettelinkin Lavelyn että etkö sä aio odottajiin siirtyä ollenkaan, vaikka mukavahan sun juttuja täälläkin on lukea :D Onnea matkaan:heart:

Vihdoin tuli aika sinne sairaalaan gyne- ja ultraäänitarkistusta varten. Mutta se on vasta ensi keskiviikkona! Ei hitto. Siinä kutsussa luki kyllä lopussa kuulakärkikynällä kirjotettuna että "soittele jos haluat aikaistaa kontrollia." Kyllä mä pystyn odottaan siihen asti mutta mietin että pitäiskö soittaa. Toivon vaan yli kaiken että siinä ultrassa näkyis kohdussa pikku pallero. mutta en uskalla silti odottaa liikoja, etten pettyis ihan hirveesti jos siä ei ookkaan mitään.
 
Nöhvi
Onnea kaikille plussaneille :flower: Monta plussaa ropissut sillä aikaa kun olin nettipimennossa, loistavaa :)

Tervetuloa kaikille uusille :wave:

En vielä ehtinyt lukemaan tarkemmin kaikkia posteja mitä tänne oli tullut, mutta torstaille on pakko kommentoida heti että voi mahdoton mikä tilanne :O Luulisi jotenkin, että jos olisi mennyt kesken niin ei se HCG enää nousisi? Ainakin näin maalaisjärjellä ajateltuna. Tsemppiä!

Muita täytyy kommentoida tarkemmin, kunhan ehdin lukemaan tuleet viestit.

ON: kp39 (piti luntata listasta kun ei pysy enää laskuissa mukana). Ei menkkoja eikä plussaa raskaustestiin, MUTTA ovisplussa pärähti testiin =) Alkoi tulla tuttuja merkkejä ja tiistaina (aamulla) Pregcheckin testissä oli kaksi mun mielestä yhtä vahvaa viivaa. Keskiviikkona (aamulla) testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva. Nooo, samana iltana sain käsiini CB:n digitestin mikä näytti negaa(?). Ja tänä aamuna CB:hen pärähti hymynaama, JEE :D Nyt tuli paljastettua että olen melkoinen himotestaaja... Sitä ihmettelen miten CB antoi vasta tänään plussan, kun Pregcheck antoi jo aiemmin selkeän plussan? No aikas sama, en varmasti missaa tärppiaikaa kun sitä on näin hartaasti odoteltu :LOL: Ilmeisesti sairastelu sitten siirsi kolme viikkoa ovista!
 
Olen ollut nettipimennossa maanantai-illasta saakka, niin piti tulla heti tarkistamaan kuulumiset kun kynnelle kykenin ;)

Hirmuisesti onnea Tilke, Lavelyn ja puppa! Aivan mahtavaa! Itselle antaa toivoa tuo Tilkeen Lugekuurin auttaminen, jospa itsekin pääsisi kohta plussanneiden joukkoon.

Tervetuloa lupo, neito ja kattiina! Toivottavasti saatte pikaisia plussia!

Salamanteri kyseli ovistesteitä. Mulla testit näyttää haaleaa viivaa oikeastaan aina, ja kierrosta päätellen myös (melkein) tasavahvoja viivoja, vaikka ovista ei olisikaan. Ovisplussa on sit todellakin plussa, siinä ei ole tulkinnanvaraa. Käytössä Pregcheckin liuskat.

Torstai minulla on nyt sellainen kutina, että olet kertonut meille aivan ihania uutisia! Eihän se nyt niin poikkeuksellista olisi, jos tulee valemenkat raskaudesta huolimatta. Toivotaan siis parasta, kun pääset selvittelemään tilannetta gynelle. Mutta minunkin maalaisjärjellä tosiaan hyvältä kuulostaa. :heart:

Reissusta tultiin eilen illalla, ja olikin mukava kahden yön Tallinnavisiitti. Pikkuneiti nautti matkasta oikein silminnähden, joten eihän äitikään voinut olla nauttimatta. Oli muuten tosi kummalliset menkat: alkoivat viime lauantaina, vuoto loppui 3 päivän päästä vuorokaudeksi ja sitten "lorisi" taas pari päivää. Ja vuotokin oli mielestäni jotenkin erilaista kuin ennen. Pöh. Ota näistä taas selvää :)
 
Onnittelut plussanneille! :flower:

Omaa..
Tänne ei mitään, ovista ei tule hyödynnettyä, mies ei halua. :/
Meillä on kylppäri remontissa, ei suihkua ei vessaa, ainoa vessa mikä on niin on kemiallinen wc, ja sekin on neidin huoneessa. Ja neiti nukkuu meidän huoneessa.
Seksiä ei kuulemma nyt voi harrastaa kun ei ole suihkua ja neiti nukkuu samassa huoneessa :eek:
Ihan kun huoneita ei olisi muita jossa voisi olla, ja kosteuspyyhkeitäkin on olemassa :/
No joo että se siitä sitten. *potkii seinää-hymiö*
 
taas tuli tipahdettua kunnolla maan pinnalle, kun siirsin sitä gynekologi/ultra aikaa... Siellä gyne puhelimessa kertoi että ei niihin virtsa testeihin tälläisessa tilanteessa ole mitään luottamista ja ne voi näyttää monta viikkoa plussaa. Se melkein suoraan sano että ihan turhaan oon sinne menossa, ei se uskonu mun raskauteen hilkun vertaa. :( No se käski sitten mennä maanantaina verikokeisiin mittauttaan sen hcg:n ja tiistaina voin soittaa sille ja kysyä tuloksia.
 
(.) hmm.... maanantaina otin viimeisen terolutin eikä vielä ole silti kuukautiset alkaneet. No ainakaan tänään aamulla tekemääni ovis testiin ei tullut kahta viivaa eli yritän nyt pysyä maanpinnalla ja muistuttaa itseäni että varmaan huomenna alkaa menkat. Ärsyttävän pitkiä aina nämä loppukierron päivät :kieh: nyt päätin etten testaa ennen kuin maanantai aamuna seuraavan kerran jos viikonloppuna ei mitään tapahdu.

Onnea kaikille plussanneille!!! :heart:
 
Onnea puppa,torstai ja lavelyn ja olikos viä muitaki:) Itellä nyt kp 29/28.Menkkoja ei näy.Oireita ei oikeestaan oo,vähä menkkamaisia kipuja.Koko ajan pelkään et koska ne alkaa..Testiä en oo viä tehny.Jos ei menkkoja kuulu ni maanantaina sit teen testin.Oon päättäny et en ainakaa ennen sitä tee:) Että odottelua ny vaan ja tilanteen seuraamista.Tsempit myös muille piinailijoille!:)
 
torstai: harmi sun tilanne. Mut eihän nekään voi tietää siellä ihan satavarmasti et ootko raskaana vai et. Aika jännä että tolleen edes sanoneet! Tsemppiä ja toivotaan nyt kuitenkin parasta :)

Niin sitä ovulaatiota en kyllä itse tunnista. En limoista, kivuista tms. Mut tänään viiva oli melkein yhtä vahva kuin kontrolli..Simpat talletettu varmuuden vuoksi. Pitää taas huomen aamulla testat, pari testiä vielä jäljellä :)
 
Onnittelut kaikille plussanneille!

Torstai: ikävä tilanne. Tsemppiä ja toivotaavn parasta! :)

Neiti näpsän äiti: :hug:
korjaus olisi listaan, tämä on yk 1

Piinailijoille tsemppiä!

ON: täällä olisi vissiin ovis pikkuhiljaa käsillä, merkeistä päätellen. Saa nähdä, tuleeko kipujakin, mitä on muutamassa kierrossa oviksen aikaan ollut. Ennen en sellaisia huomannut, mutta nyt tuntuu, että on selvempi ollut oviskin, kun ei ole ollut käytössä hormonaalista ehkäisyä. Joten eiköhän se peittojen heiluttelu ole tässä edessä, vaikka heiluteltu niitä on muutenkin.
 
Hei,
tulin pikaisesti ilmoittamaan, että täällä menossa kp 8. Kierto oli ihan kummallinen, en saanut ovistikkuun plussaa ja muutenki venyi ihmeen pitkäksi.

Mut saa siirtää taustailijoihin, pääsen niin harvoin koneelle nykyään, että käyn vaan pikaisesti välillä lukemassa palstaa.

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia meille muille!:)
 
Torstai:eek:mpa harmillinen tilanne,voimia ja toivotaan et asiat kääntyy parhainpäin :hug: Täällä kp 30/28. Ei tietoo et onko raskaana vai kierto sekasin pillerien lopetuksen jälkeen.Voi ku tietäski,ja testiä ei viä uskalla tehdä:):) Kovasti sitä tietty toivoo et olis käyny hyvin,mutta pelko on taustalla kumminki.Sit koko ajan kuuntelee itteensä et tää "oire" tuntuu erilaiselta ku ennen ym.:) Kai sitä alkaa kuvitellakki kaikkia ku oikeen toivoo olevansa raskaana:D
 
Suuren suuret onnittelut Puppa, Lavelyn ja Tilke! Nauttikaa tulevasta ajasta ja toivotaan kaikkea hyvää teille!!

Torstai: siun tilanne kyllä kuulostaa hyvin jännittävältä! Kuulostaa kyllä omituiselta, miten on voitu noin sanoa puhelimessa, kun ei sen enempää tilanteesta tiedä. Hassulta vaan tuntuu, että siulla parin viikon jälkeen varhaisesta keskenmenosta vielä olisi hormoonia jäljellä, kun miullekin sanottiin, että hormoni laskee 2-4 viikossa ja viikkoja oli kuitenkin jo 9. Mahdollisuushan on, että kohtuun on jäänyt jotain, miksi siis hormoonia yhä kehittyy, mutta kyllä miusta suuremmalla todennäköisyydellä maallikon aivoin olet yhä raskaana. Paljon jaksamista tuleviin päiviin!! Jännäillään täällä kaikki siun puolesta. :hug: :)

ON: Mie sain epikriisin siitä keskenmenosta, ja siitä ilmeni, että omissa kilpirauhasarvoissa olisi jotain vikaa, liikatoimintaa. Ei vielä mitään hälyyttävää, mutta jälkitarkastuksessa parin viikon päästä sovitaan lääkärin kanssa kilpirauhasarvojen seurannasta. Tuo liikatoimintahan on saattanut olla syy keskenmenolle, mutta väkisinkin huolettaa ajatus, että pienellä muuten olisi kaikki ollut hyvin, mutta sitten miun vuoksi ei oo pystyny jatkamaan kehitystä. :'( Tottakai pitää muistaa, että syy on voinut olla myös sikiöperäinen, mutta silti...
Jos jotain hyvää tästä, niin nyt ainakin pääsen seurantaan ja seuraavaa raskautta ajatellen voidaan minimoida riskit. Yleensähän näitä testejä aletaan ottamaan vasta useamman keskenmenon jälkeen, että en voi muuta kuin kiittää, että tämä lääkäri ne minulle määräsi!

Mutta muuten edelleen ootellaan ensimmäisiä menkkoja. Parin viikon päästä siis jälkitarkastus ja sitten olen toivottavasti viisaampi myös noiden kilpirauhassysteemien kanssa...

-Dsarial-
 
Mulla tänään kp33/31-33, testasin aamulla davidin testillä ja negaa näytti. Eiköhän se jo pitäis näkyä, edes haamua, jos raskaana ois..hmm...mitään tuntemuksia ei ole, eie edes menkkatuntemuksia, että alkais...ihmeellistä.
No, jos ei nyt tästä kierrosta tärpänny, niin sitten jätän tämän "yrittämisen" myöhemmälle. Työtarjous tullut ja aion ottaa sen kyllä nyt vastaan, varsinkin, jos en raskaaksi ole tullut.
Vähän on sellaset ristiriitaset tunteet nyt..ei oikein tiedä mitä ajattelis.....mutta testailen kyllä vielä alkuviikosta, jos menkkoja ei ala kuulumaan...jos näyttää negaa edelleen, niin sitten on kyllä toivo menetetty tästä kierrosta.
 
********Lauantai 29.10.2011************



Mukana:


lupo............................10/10..........kp 8/?..............yk1
murmis.........................................kp9/27-28.........yk1
Tyllerömamma............4/10............kp9/28-40.........yk7
MeaMinnis..................01/08...........kp11/29............yk 1
neito..........................05/10...........kp12/30............yk2
mihu........................../00...............kp12/28-31.......yk5
kattiina.......................12/09...........kp15/27-30.......yk1
BiBa...........................10/09...........kp16/32............yk4
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp17/28-32.......yk10
samaria.....................2/10.............kp18/28............yk 6
salamanteri85............poika 8/08.....kp18/30-90.......yk2
tiiru...........................poika 5/10.....kp21/32............yk5
torstai.......................11/10............kp21/33-42.......yk2
Littlestar....................2010.............kp22/28?...........yk1
_TiNy_.......................poika1/05......kp22/26-28.......yk10
DsariaL......................2010.............kp23/28?...........yk1
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp29/30-60?......yk1
misupai.....................tyttö 02/08.....kp29/28............yk5
Lumikide...................poika 03/10....kp 30/28...........yk1
Hipsu86....................poika11/10.....kp31/28............yk4
UusiVauva82..................02/08........kp33/31-33.......yk2
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp41/25-26.......yk2
santsu_82.................poika7/10.......kp45/29............yk4
Miraaz......................tyttö 10/10......kp48/28-48.......yk1
funny87....................poika 11/09.....kp52/35-48.......yk3
satuliina....................poika..............kp57/27-29.......yk2

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
Bubba
NiQ

Plussanneet 2011:



Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin voin aina silloin tällöin päivittää tota listaa kun mulla sitä aikaa on välillä vähän liikaakin jos vaan Neiti näpsän äidille sopii.

Täällä kans testattiin puhdas nega aamulla Davidin testistä. :stick: Pitikin mennä tuhlaamaan taas testi. Vähän sellainen "kutina" että tänään alkais menkat.

Toivottavasti torstain jännäily päättyy lopulta onnelliseen plussaan :popcorn: sitä jännityksellä odotellaan.
 
Paljon paljon onnea kaikille plussanneille!

UusiVauva82: Minä ainakin sain esikoisesta plussan vasta kun täti oli kaksi päivää myöhässä, testasin niin selkeän negan kun olla ja voi sinä päivänä kun kk olisi pitänyt alkaa. Pidetään vielä peukkuja pystyssä ettei niitä menkkatuntemuksia tulisikaan! :)

Ja paljon tsemppiä torstai, toivottavasti pääset pian pois piinapenkistä ja saat selvyyttä tilanteeseesi!

ON: Minä odottelen ovista saapuvaksi lähipäivinä, ja sain kiusakseni elämäni ensimmäisen hiivatulehduksen!! Söin juuri viimekierrossa antibioottikuurin ja siitähän tämä varmasti johtuu, mutta kysymys onkin voiko silloin olla yhdynnässä? Eli voiko tarttua mieheen? Oli niin epämukava lääkäri että en halunnut kysellä siltä tämmöisiä... :( Ja olisikohan se ab-kuuri voinut pidentää kiertoa viimekierrolla, kun muuten on yleensä ollu aika tasainen... Eli täällä ollaan isona kysymysmerkkinä! :)
 
Nöhvi
neito: tuosta antibioottikuurin vaikutuksesta kierron pituuteen - niin kyllä olen ymmärtänyt että voi pidentää kiertoa. Sairastuin itse juuri ennen oletettua ovisaikaa ja söinpä sitten antibioottikuurinkin siinä. Ovisplussa tuli kp38!! Ja normaali kiertoni on 25 päivän kieppeillä... eli täällä megapitkä yk2 jatkuu edelleen...
 

Yhteistyössä