Hei kaikki
Siitä on ikuisuus, kun viimeksi kirjoitin tänne oikein kunnolla teille muille. Muutto ja työtahti on vieneet energian ihan täysin. Samoin on jotenkin ollut tosi alakuloinen olo tuota munanjohtimien tutkimusta odotellessa. Nyt mulla oli viiden päivän viikonloppu
ja tutkimustuloskin oli siis toivottu, joten mikäs tässä taas on ollessa
. On taas paljon parempi mieli ja energiaa ihan uudella tavalla.
Soitin äsken anopilleni, ensimmäistä kertaa. Hän on ihana ihminen mutta miehen ja isänsä asioista johtuen emme ole pitäneet appivanhempiini yhteyttä oikeastaan koko vuonna. Minulla on ollut ikävä anoppia ja nyt päätin soittaa. Hyvä mieli siitäkin
. Minulle on jopa parin viime kuukauden kuluessa tullut taikauskoinen mutta sitkeä ajatus, että en tule raskaaksi ennen kuin otan yhteyttä lapseni tulevaan mummoon. Kaikkea sitä tulee keksineeksi syyksi raskautumattomuuteen.
Gitte
Lohtuhali sinulle menkkojen alkamisesta
. Uutta yritystä kohti... Toivottavasti teillä pian tärppäisi!
Minusta on niin kiva aina, kun kysyt tutun kysymyksen, miten meillä muilla on mennyt. Se tuntuu kovin lämpimälle.
Meillä on vielä muuton jälkeen koti ihan sekaisin ja laatikoita purkamatta. Jouluvalmisteluja olen kuitenkin aloittanut sen verran, että melkein kaikki lahjat on jo hankittu
. Ei ihan kaikki mutta suurin osa. Viikonloppuna ajamme 400km päähän vanhempieni luo viimeisen kerran ennen joulua, siihen mennessä koetan saada hankittua sukulaisten lahjat.
Miehelle olen ostanut pari kirjaa. Lisäksi täytyy ostaa tai tehdä vielä jotain mukavaa. Kovasti minua jo jouluttaa. Jouluvalmistelut alkaa kunnolla heti, kun koti on vähän valmiimpi
.
Soulmama
Paha mieli puolestasi
. Ehkä miestä vain mietityttää tuleva elämänmuutos ja ehkä stressaa lapsen yrittäminenkin eikä vain osaa pukea tunteitaan sanoiksi. Toivottavasti se menee ohi. Pystyisittekö juttelemaan asiasta, siitä mikä kumpaakin pelottaa ja mietityttää ja mikä taas tuntuu mukavalle? Toivon teille kaikkea hyvää ja parempaa mieltä!
Tirlittan -75 ja Iida-Liina
Toivottavasti menkkaoireet eivät olekaan menkkaoireita
!
Tuizu
Kiva kuulla, että olet positiivisella mielellä
!
pötkylä
Ihana lukea sinun vauvanodotuskuulumisia
.
Kati
Niinpä
, eihän sitä tiedä, jos vaikka tutkimus itsessään auttaisi vauvahaaveissani. Kysyin lääkäriltä tuosta asiasta- että onko mahdollista, että tutkimus auttaisi raskaaksi tulemisessa. Lääkäri vastasi, että kyllä niin on tapahtunut. Arvaapa vain, heräsivätkö toiveet
! Luulin ennen tuota, että se on vain huhupuhetta, että tutkimus itsessään voisi auttaa raskaaksitulemisessa. Lisäksi lääkäri sanoi, että ei ole mahdotonta, että jopa tässä kierrossa voisi tulla raskaaksi. Viime kerralla vastaanotolla käydessämme hän sanoi, että tutkimuskierto menee "hukkaan", kun sinne ei pääse oikein kiinnittymään mikään huuhtelun jälkeen. Onneksi sanoi niin, sillä nythän oli vain iloinen yllätys, että tämän kuun mahikset eivät olekaan täysin poissuljettuja
!
Soraya
Voi, samanlaisia ajatuksia oli minullakin ennen naimisiinmenoa... Halusin ehdottomasti naimisiin ennen vauvan yrittämistä- siitä tosin lipsuttiin 3kk, kun en enää jaksanut odottaa. Mies olisi ollut valmis jo aiemmin. Kunpa olisin kuunnellut häntä....
Ja
kaikki muutkin
Voikaa oikein hyvin!!