*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

Mulle tuli IHAN samat sanat ekana mieleen kuin Danalle: Voi ihanaa, Pötkylä!!! :heart: Paljon paljon paljon onnea! Tuo epäuskoisuus on hyvin muistissa: "siis testi näyttää plussaa, mutta voiko se muka oikeasti olla totta?" On se totta, usko pois :)
 
Bantsku
Yes, Pötkylä hienoa! Ja Onnea!!!!
Kauankos teillä nyt olikaan yritystä takana?

Kiitos, Meri, "ikälohdutuksesta" . Onneksi meitä "vanhoja" on muitakin....Tajusin yhtenä päivänä että tuollahan on pino myös yli 35 vuotiaille kuumeisille ja kuuluisin oikeastaan sinne.....mutta pysyn nyt täällä sillä varjolla että tämä pino on nimenomaa EKAKERTAlaisille. Ja täällä on niin kivaa porukkaakin!

Adoptiota ei siis niinkään voi valita lääkerin avun sijasta, vaan siihen jos päätyy on oltava valmis molempiin. Eilen luin jostain naistenlehdestä tästä uudesta ministeristä ( nimeä en nyt tähän hätään muista ) jolla oli kaksi vuotias suloinen kiinalaistyttö. Rouva oli 46 vuotias. Eli ehkä tässä ei nyt ihan hirmuinen kiire ole, vielä.
/Bantsku
 
pötkylä taas

Meillä yritys aloitettu siis lokakuussa 2003, eli aika pitkään harjoiteltiin vaakamamboa eri muodoissaan. En tiedä oltaisiinko koskaan onnistuttu ilman apujoukkoja, mutta hyvä että onnistuminen tuli edes näin. Nyt pitää pitää jalat ristissä ettei vaan tule pikkuhaamu pihalle.

Jahas työnteko jatkuu, täytyy hoitaa tää töistä salaa ettei kukaan näe...
 
Eilen katsoin Dr. Philistä epäonnistuneesta adoptiosta. Katsoiko kukaan muu? Pariskunta adoptoi poikavauvan (vaimo oli mukana synnytyksessäkin). Lapsen isää ei tavoitettu, joten hänen lupaansa ei adoptiolle saatu. Kolme vuotta he saivat pitää lapsen, kunnes se väkisin vietiin heiltä molempien biologisten vanhempien vaadittua häntä itselleen. Katsoin juuri netistä, että lapsi lopulta päätyi biologiselle isälleen. Inhottava piirre jutussa on vielä se, että isä oli aikoinaan hakannut lapsen äitiä ja sen takia äiti oli lähtenyt pois... Nyt tämä perheväkivaltaan harjoittanut biologinen isä sai lapsen, sillä äidin uusi mies oli puolestaan hakannut tätä pientä poikaa... Poika parka, hän olisi varmasti saanut paremmat lähtökohdat elämäänsä adoptioperheessään.

Mutta onneksi ollaan Suomessa! Meillä tuskin tämmöiset eipäs-juupas -adoptiot eivät olisi mahdollisia.

Sitten itsestäni... Olen nyt mittaillut aamulämpöjä ja nehän heittelevät miten sattuu... Kaksi aamua olivat samat, mutta eilen ja tänään sitten kohonneet. En usko, että ovulaation takia kohoamista kuitenkaan. Ehkä työttömyysstressi tai sitten tämä kurja päänsärky, jota on ollut pari päivää. Tosin tämä on se lyhyempi kierto nyt sitten, joten ajattelin alkaa jo tikuttaa. Voihan tosin olla, että en tässä lyhemmässä kierrossa ovuloi ollenkaan -- mitään oireita ei ole ollut vielä (kp 9 taitaa olla).

Tikuttamisesta sitten sellainen kysymys. Huomasin, että tuossa ohjeessa sanotaan, että virtsan pitää olla huoneenlämpöistä (15-30C). Eli onko muissakin testeissä niin, että virtsaa pitää jäähdytellä? Viimeksi en kyllä mitään jäähdytellyt...

Se Hesan työpaikka meni sekin sitten ohi suun... Syy taisi olla se, että kun en asu Hesassa, niin eivät sitten vakavasti harkitsekaan mua... Sääli, olisin valmis vaikka muuttamaan sinne, kunhan töitä saisin. Tämä olisi ollut suhteilla saatu työpaikka, sillä se ei tule julkiseen hakuun. Mun alaa on siis kasvatustiede (hallinnollinen puoli, mutta olen myös aikuiskouluttaja).
 
Bantsku
Tuntuu noissa halvemissa ovistesteissä olevan tuo jäähdyttely-ohje. Olen itse hetken aikaa antanut olla purkissa, mutta varmaan vaan jonkun 5 min. että en tiedä onko ehtinyt jäähtyä. Kaipa se varmempi oli tehdä ihan ohjeiden mukaan.....
Harmi, kun työpaikka meni ohi. Jospa seuraavaksi tuleekin parempi tarjolle, kaikella on tarkootuksensa!

Hih, pakko tunnustaa että laitoin joitain viikkoja sitten sille madam mammalle ennustuspyynnön, kun siitä toisaalla täällä palstalla puhttiin: Nyt tuli vastaus:

Korttieni mukaan saatte 3 lasta: pojan toukokuussa v. 2008, pojan huhtikuussa v. 2010 ja tytön syyskuussa v. 2011.

Terv. Madam mamma


HAUSKA, tulin ihan hyvälle tuulelle!

/Bantsku
 
Pötkylä: JEEJEEJEE!!! Loistavaa! PALJON ONNEA! :flower: Saatiin kuin saatiinkin "kuukauden plussa" pinoon.

Juu täällä siis kp 2. Särkylääkettä menee paljon. Viimeisin diagnoosini onkin, että jospa mulla on endometrioosi. Aion tässä asiassa viim. ensi kuussa kääntyä ihan lääkärin puoleen, ettei tarvitse enää itse itseään diagnosoida...heh. Toivon kyllä hartaasti, ettei endosta olisi kyse.

Hauskaa viisuviikonloppua!Kyllä ne huomenna pitää katsoa, kun Suomi-kisoista on kyse. Eilisistä semifinaaleista jäi ihan yllättynyt olo: osasivat järjestää aika komeat kisat.


Niin ja Bantsku: Pysy tosiaankin täällä äläkä karkaa mihinkään muihin pinoihin! Sua tarvitaan täällä ja täällä on jo tuttu porukka. Yli kolmekymppinen ensikertalainen on mun mielestä yli kolmekymppinen ensikertalainen, oli sitten 31 tai 39. :D

Tossa yritin jo kertaalleen lopetella, mutta sitten jatkoinkin juttua. Nyt siis uusi yritys: Hauskaa viikonloppua kaikille teille mukaville naisille!

B)
 
Heissan!

Loistavaa, Pötkylä! Kyllä se plussa sitten sieltä tuli... Tosi huippua!

Bantsku, älä vaan vaihda - tai edes suunnittele vaihtavasi - tätä pinoa mihinkään toiseen. Kyllä meitä lähes kolmevitosia ensikertalaisia täällä piisaa, itseni mukaan lukien. Jotenkin kyllä kauhistuttaa, että milloin se pienokainen voisi alkaa ilmoittelemaan itsestään, kun ikää tulee vaan koko ajan lisää... :(

Hannele, pahoittelut työpaikan sivu suun menemisestä! Eiköhän niitä uusia mahdollisuuksia aina kuitenkin eteen tule. Siitä virtsan jäähdyttelystä vielä, että itsekin huomasin ennen mammaksin testejä käyttäneenä, että myös Advance-merkkisten testien ohjeeseen oli tullut maininta tuosta jäähdyttelystä. Kuten Bantsku sanoikin, itse toimin samalla tavalla eli en ihan heti tikuta, vaan odottelen jonkin aikaa. Kävipä kerran niinkin hassusti, että unohdin koko kupin tuonne vessaan ja virtsa olikin ehtinyt jo melkoisesti jäähtyä lähes kylmäksi. No, siitä huolimatta päätin suorittaa "tieteellisen testin" ja tikutin kylmään nesteeseen. Kaikesta huolimatta testi kyllä toimi, tosin ei haluttua tulosta kuitenkaan tullut... :LOL:

Viisuviikonloppuja vaan kaikille!
 
Heissan!

Loistavaa, Pötkylä! Kyllä se plussa sitten sieltä tuli... Tosi huippua!

Bantsku, älä vaan vaihda - tai edes suunnittele vaihtavasi - tätä pinoa mihinkään toiseen. Kyllä meitä lähes kolmevitosia ensikertalaisia täällä piisaa, itseni mukaan lukien. Jotenkin kyllä kauhistuttaa, että milloin se pienokainen voisi alkaa ilmoittelemaan itsestään, kun ikää tulee vaan koko ajan lisää... :(

Hannele, pahoittelut työpaikan sivu suun menemisestä! Eiköhän niitä uusia mahdollisuuksia aina kuitenkin eteen tule. Siitä virtsan jäähdyttelystä vielä, että itsekin huomasin ennen mammaksin testejä käyttäneenä, että myös Advance-merkkisten testien ohjeeseen oli tullut maininta tuosta jäähdyttelystä. Kuten Bantsku sanoikin, itse toimin samalla tavalla eli en ihan heti tikuta, vaan odottelen jonkin aikaa. Kävipä kerran niinkin hassusti, että unohdin koko kupin tuonne vessaan ja virtsa olikin ehtinyt jo melkoisesti jäähtyä lähes kylmäksi. No, siitä huolimatta päätin suorittaa "tieteellisen testin" ja tikutin kylmään nesteeseen. Kaikesta huolimatta testi kyllä toimi, tosin ei haluttua tulosta kuitenkaan tullut... :LOL:

Viisuviikonloppuja vaan kaikille!
 
Heissan!

Loistavaa, Pötkylä! Kyllä se plussa sitten sieltä tuli... Tosi huippua!

Bantsku, älä vaan vaihda - tai edes suunnittele vaihtavasi - tätä pinoa mihinkään toiseen. Kyllä meitä lähes kolmevitosia ensikertalaisia täällä piisaa, itseni mukaan lukien. Jotenkin kyllä kauhistuttaa, että milloin se pienokainen voisi alkaa ilmoittelemaan itsestään, kun ikää tulee vaan koko ajan lisää... :(

Hannele, pahoittelut työpaikan sivu suun menemisestä! Eiköhän niitä uusia mahdollisuuksia aina kuitenkin eteen tule. Siitä virtsan jäähdyttelystä vielä, että itsekin huomasin ennen mammaksin testejä käyttäneenä, että myös Advance-merkkisten testien ohjeeseen oli tullut maininta tuosta jäähdyttelystä. Kuten Bantsku sanoikin, itse toimin samalla tavalla eli en ihan heti tikuta, vaan odottelen jonkin aikaa. Kävipä kerran niinkin hassusti, että unohdin koko kupin tuonne vessaan ja virtsa olikin ehtinyt jo melkoisesti jäähtyä lähes kylmäksi. No, siitä huolimatta päätin suorittaa "tieteellisen testin" ja tikutin kylmään nesteeseen. Kaikesta huolimatta testi kyllä toimi, tosin ei haluttua tulosta kuitenkaan tullut... :LOL:

Viisuviikonloppuja vaan kaikille!
 
:flower: Kiitokset kaikille onnittelijoille, ihanaa!

HANNELE-74, harmi että se työpaikka meni ohi, mutta toivottavasti pian tulisi uusi mahdollisuus :hug:

Hassua miten sitä ensin odottaa sitä plussaa kuin kuuta nousevaa ja kun se vihdoin tulee ei siihen meinaa millään uskoa. Mä varmaan teen testejä parinkin kuukauden kuluttua ihan hulluna =)

Me oltiin suunniteltu miehen kanssa ettei kerrota kenellekkään (paitsi teille) ennen kuin suurin km riski on ohi, mutta eihän siitä tullut mitään.

Mun pitkäaikaisin ystävä oli nähnyt unen jossa olin kertonut olevani raskaana ja eilen tuo sitten soitti ja kysyi onko se totta? Samoin anoppi osasi eilen soittaa ja kysyä onko mummin prinsessa jo tulossa, oli kuulemma ihan sellainen olo ollut että jotain on tapahtunut. Ja sitten vielä mun siskot arvasivat asian ihan keskenään (en tiedä miten kun en ole projektista heille juuri mitään kertonut). No toisaalta ihan kiva ettei tarvitse kaikkea sisällään pitää. Silloin harvoin kun uskoo että se plussa on ihan oikea (eikä vaan mielikuvituksen tuotetta) tekisi mieli kertoa kaikille vastaantulijoillekkin, mutta onnekse järkeä on sen verran päässä että mölyt on pidetty mahassa.

Kukahan olisi seuraava plussaaja? Bantsku, Hannele-74, meri, myyriz, kati231, wintiö? Toivottavasti kaikille tulisi se plussa mahdollisimman pian :hug:
 
Pötkylätuhannesti onnea! Hauskasti lähi-ihmisesi ovat arvanneet tai ajatelleet teidän vauva-asiaa juuri nyt =)

On kyllä mukavaa ja jännittävää katsoa kuka on seuraava plussaaja. Mulla menkat loppuivat tuossa eilispäivänä. Katsotaan nyt, tuleeko tässä kierrossa plussaa ovistikkuun. Viime kierrossahan käytin tikkuja ensimmäistä kertaa ja silloin tuli.

Aurinkoista viisuviikonloppua kaikille!
miinamaria
 
iida-liina pikana
Pötkylälle sylin täydeltä onnea! :flower: :flower: :flower:
Tulipa hyvä ja iloinen mieli puolestasi. On ihana lukea kun joku pitkään yrittänyt plussaa. Tulee ihan mieleen se oma plussaaminen jota edelsi noin kuukauden kestänyt melkeinpä masennus siitä, että vauvaa ei koskaan saada. Ja sitten ihan yhtäkkiä kaikki on toisin.

Tästä nyt tsempiksi muille pitkään kuumeilijoille, että kyllä nykyajan lääketieteellä tehdään ihmeitä. Tässäkin pinossa on tänä vuonna jo neljä plussannut nopeasti lääkärin avustuksella ja kyseessä on olleet ns. kevyet hoidot.

Vaikka ei adoption harkinta ole yhtään sen huonompi vaihtoehto. Kannattaa tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.

Ja nyt valmistautumaan euroviisu-iltaan. =)
 
Ihanaa Pötkylä! Onnea onnea !! :flower: :flower: Aivan mahtavaa.
Paljon tarrasukkia mukaan ja kasapäin iloista mieltä!
Bantskunkin tulevaiuus näyttää todella hyvältä, pidetään peukkuja, että Madame oli oikeassa! ;)

Täällä on kaikki hyvin, pikkuinen on jatkanut ripeää kasvuaan ja oli tälläkin kertaa muutaman päivän normimittoja edellä kasvussa. Täällä on kaksi ylpeydestä soikeaa tulevaa vanhempaa. =) Tällä kertaa vauva liikkui tosi aktiivisesti kohdussa ja oli tosi jännä seurata sen pyörähtelyä ja käsien ja jalkojen viuhdontaa. Välillä näyti ihan kuin sillä olisi ollut hikka; koko kroppa nytkähteli hassusti!

Masu alkaa nyt viimeinkin näkyä kunnolla ja mikäs sen ihanampaa. Olokin vain paranee päivä päivältä.

Oikein hauskaa viisuiltaa kaikille!
 
Mahtionnittelut Pötkylälle! Kuulin juuri yhdeltä työkaveriltani, että hän oli nähnyt minun silmistäni jo ennen, kuin tiesin itsekään olevani raskaana, että vauva on tulossa. Tiedä sitten, uskonko, mutta väitti nähneensä myös jonkun toisen silmistä saman jutun.

Aikoinaan, kun paras ystäväni lähti keskellä yötä sairaalaan synnyttämään esikoistaa, heräsin keskellä yötä ja ajattelin, että nyt ne varmaa synnyttää. Ja vaistoni oli ihan oikeassa. Aika ihmeellistä, sillä en tosiaankaan ole mikään meedio. :D

Emma kyseli pari sivua takaperin, olenko miettinyt, mitä teen, jos Down-testin tulokset näyttävät pahalta. No, kyllähän asia piti miehen kanssa puhua selväksi, ennen kuin testiin menin ja päätöskin oli ainakin järkitasolla ihan selvä: keskeytän raskauden, jos näyttää tulevan Down-lapsi.

Tällä hetkellä täytyy kyllä sanoa, että raskauden keskeytys tuntuisi lähes mahdottomalta ajatukselta. Onneksi lääkäri sanoi tehdessään ultraa, että niskaturvotus on ihan normaali ja kaikki näyttää muutenkin olevan erinomaisesti. Joten uskon edelleen vahvasti, että kun ensi viikon lopulla saan tulokset, niissä ei ole mitään hälyyttävää.

Niihin mieheni toivomiin istukka- ja lapsivesitutkimuksiin en varmaan suostu. Ajattelin olla mainitsematta enää moisista tutkimuksista, niin ehkäpä ukkelikin ne unohtaa...

Tasapuolisesti puhaltelen plussatuulia joka suuntaan ja lohtuhaleja sekä tsemppia niille, joiden luokse täti on taaaaaas kurvannut.

Toivottavasti olemme kaikki vuoden päästä äitienpäivänä myös itsekin onnellisia esikoisen äitejä!
 

PÖTKYLÄ:Onnea valtavasti ja tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan!

Mulla menossa piinaviikko,saa nähdä pääsenkö testaamaan plussan testiin.

Miten teillä muilla on mennyt?

Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
Ihan alkaa dementia vaivata... Onnittelinkohan jo sinua Pötkylä... (En jaksa selailla vanhoja viestejä...) Ehkä en siitä vahvasta plussasta -- joten TOSI PALJON ONNEA!

Laittelin juuri talvivaatteita säilöön. Joitakin vaatteita joutaa kirpparille. Miehen kanssa on ikuista kinaa siitä, kun hänen ei halua luopua yhdestäkään vanhasta vaatekappaleesta tai muistakaan aarteistaan... Olen toisin sanoen naimisissa Mr. Hamsterin kanssa.

Vaatteita pois laittaessani huomasin säilytteleväni mm. yhtä paitapuseroa sillä, että sitten kun olen raskaana se mahtuu päälle... Nyt laitoin sen pois. Kuka nyt sellaiseen kamalaan paitapuseroon haluaa edes raskaana pukeutua!

 
Juu, en taida minä ainakaan olla seuraava plussaaja. Kp 33 nyt kuitenkin jo menossa, mutta jotenkin tuntuu, että taas on tulossa ns. pitkä kierto oviksen puuttumisen takia. No, tähän on jo totuttu.

Hymyilytti tuo Hannelen siivouskertomus. Mulla on kans ollut samanlaisia ajatuksia, että kyllä tämä ja tämä vaate voisi hyvin olla käytössä silloin, kun sitten olisi raskaana. Ehkäpä käänteispsykologia toimisi tähänkin - pois vaan, niin eiköhän sitä sitten onnistuisi raskautumaankin... :LOL: Sama juttu kaiketi tuon yrittämisenkin kanssa.

Neferin kanssa ollaan samoilla linjoilla tuon Down-lapsiasian kanssa. Varmaan toimisimme samoin. No, eihän sitä tietenkään tässä elämäntilanteessa vielä pysty - eikä tarvitsekaan - sanoa, miten sitä sitten tosipaikan tullen toimisi.
 
Heips! Toinen inseminaatio tehty ja nyt odotellaan...

Vähän yli kaksi vuotta sitten jätettiin ehkäisy pois. Mitään syytä lapsettomuuteen ei oo tutkimuksissa löydetty, pikkuhiljaa ollaan aloteltu hoidot.

Kuvittelin joskus aikoinani mielessäni, että en ikinä lähde lapsettomuushoitoihin, ne ovat turhanpäiväisiä, kivuliaita, henkisesti rankkoja... Olin ajatellut, että jos luonto ei lasta anna, mitä sitä turhia teennäisesti avittamaan. Adoptio olisi hyvä ratkaisu jo pienen hylätyn vauvankin kannalta. Mutta suuresta rakkaudesta mieheeni, suostuin hänen vuokseen, kun niin kovasti halusi. Enkä yhtään kadu! Tähän mennessä tutkimukset ja hoidot eivät ole olleet ylitsepääsemättömän kivuliaita, epämiellyttäviä kylläkin. Henkisestikään ei ole vielä ainakaan ollut vaikeaa, sillä elämässämme on tällä hetkellä niin paljon touhua, ettei tätä vauvan puutetta päivittäin ehdi ajattelemaan. Teen työtä, yritän siinä sivussa opiskella, harrastan jonkin verran ja hoidan viikoittain siskon kolmea pirpanaakin. Suloisia ja läheisiä lapsia, melkein kuin omia.

No, nyt on jotenkin ihana fiilis, elämä hymyilee ja pikkuisen jännittääkin. Tänään kp 17. Menkat vaihtelee 28-31 päivää, en tiedä vielä, minä päivänä sitten testailisin... Kahdesta viikosta oli lääkärissä puhe, mutta tuskin kp:nä 28 vielä kannattaa testailla? =) <br><br>
 
Heippa kaikki,

Vieläkö mahtuu pinoon mukaan? Olen 30-vuotias helsinkiläisnainen, elelen avoliitossa (mies 37 v.) ja ensimmäistä lasta yritetään. Pillerit jätin pois maaliskuussa ja muu ehkäisy lopetettin huhtikuussa, tänään alkoi yk2.

Onnistuin heti ensimmäisessä kierrossa kehittämään valtavan määrän "raskausoireita" - nippaili, huimasi, oli pahoinvointia ja ties mitä. No, toivottavasti osaan ottaa rauhallisemmin seuraavissa kierroissa nyt kun tiedän, etteivät nuo tuntemukset välttämättä todista mitään ;) Kieltämättä pieni pettymys kaihertaa mieltä tänään kuitenkin...

Paljon onnea kaikille plussanneille. Mahtavaa kuulla, ettei raskautuminen ole ainakaan ihan mahdotonta =)
 
Bantsku
Tervetuloa Viljaliina ja Soraya,

Niin taisi minullakin olla pahimmat "raskausoireet" juuri ensimmäisestä yrityskierrosta. Silloinjoskus kauan sitten. Onneksi ei enää joka kierto ole samanlaista!

Kiitos kaikille jotka kehoittivat pysymään tässä pinossa. Niin teenkin, täällä on niin kotoisaa!

Kirsille peukkuja piinaviikolle! Minä alan huomenna tikuttamaan ovista, tilasin oikein 3 kuukauden satsin.....
/Bantsku
 
Soraya -- onpas jännää! Toivottavasti parin viikon päästä sulla pärähtää plussa testiin!!! Ainakin hyviä tuloksia on tullut muilta hoitoja saaneilta... Asiasta viidenteen -- eikös tätinä oleminen olekin ehdottomasti toiseksi parasta (siis äitinä olemisen jälkeen)? Sisarusten pikkuiset ovat niin kovin rakkaita myös itselleni...

Viljaliina -- Tervetuloa pinoon mukaan. Kiva saada uutta väkeä, kun täältä ahkerasti "poistuu" väkeä raskautumisen myötä. Joo, raskausoireita löytyy kummasti, kun niitä etsi... :) Meillä on nyt yk6 menossa ja edelleen olen tuntosarvet herkkinä raskausoireiden suhteen joka kerta... Ja miksei olisi... erittäin todennäköisestihän sitä joku kerta sitten onkin raskaana.

 
Kiitokset tervetulotoivotuksista! Olen tässä lueskellut koko ketjun läpi ja teillä näyttää olleen koko ajan tosi hyvä ja kannustava ilmapiiri, mukavaa.

Täällä ihan kamalat krampit, onneksi tein tänään etätyöpäivän enkä mennyt toimistolle kiemurtelemaan tuskissani. Olin jo ehtinyt unohtaa pillereitä syödessä, miten hurjia kunnon luomumenkat voivat olla... Lohduttauduin sitten tilaamalla Mammaksilta ovulaatio- ja raskaustestejä. Ei siis puhettakaan mistään TJOT-meiningistä, vaikka vasta toinen yk alkoi. Mies jo vähän naureskelikin, että suhtaudun aika teknisesti tähän projektiin :)
 
Tervetuloa VILJALIINA munkin puolesta. Täällä on mukavia ihmisiä, joiden kanssa on helppo jakaa kokemuksiaan.

SORAYA toivottavasti teillä tärppää tästä toisesta inssistä. Kannattaa odottaa testaamisen kanssa ihan rauhassa ainakin siihen asti kuin menkat normaalisti alkaisivat. Mä testasin ihan liian ajoissa ja aiheutin itselleni vain harmaita hiuksia asialla.

Oma Napa: Menkkajuilinnat edelleenkin jatkuvat, tiedä häntä kuuluvatko asiaan, ja tästä syystä mieli on keksinyt kaikenmaailman tuulimunta, kohdunulkiset sun muut epämääräisyydet. Muuten olo on ollut ihan hyvä. Monihan ei tässä vaiheessa vielä edes tiedä plussasta, joten pitäisi kait rauhoittaa tuo mieli.
Alkuraskauden ultra on varattu (4.6) ja toivottavasti meidän haamu pysyy kyydissä sinne asti ja vielä pitkään sen jälkeenkin.

+++++++++
 

Yhteistyössä