Eilen katsoin Dr. Philistä epäonnistuneesta adoptiosta. Katsoiko kukaan muu? Pariskunta adoptoi poikavauvan (vaimo oli mukana synnytyksessäkin). Lapsen isää ei tavoitettu, joten hänen lupaansa ei adoptiolle saatu. Kolme vuotta he saivat pitää lapsen, kunnes se väkisin vietiin heiltä molempien biologisten vanhempien vaadittua häntä itselleen. Katsoin juuri netistä, että lapsi lopulta päätyi biologiselle isälleen. Inhottava piirre jutussa on vielä se, että isä oli aikoinaan hakannut lapsen äitiä ja sen takia äiti oli lähtenyt pois... Nyt tämä perheväkivaltaan harjoittanut biologinen isä sai lapsen, sillä äidin uusi mies oli puolestaan hakannut tätä pientä poikaa... Poika parka, hän olisi varmasti saanut paremmat lähtökohdat elämäänsä adoptioperheessään.
Mutta onneksi ollaan Suomessa! Meillä tuskin tämmöiset eipäs-juupas -adoptiot eivät olisi mahdollisia.
Sitten itsestäni... Olen nyt mittaillut aamulämpöjä ja nehän heittelevät miten sattuu... Kaksi aamua olivat samat, mutta eilen ja tänään sitten kohonneet. En usko, että ovulaation takia kohoamista kuitenkaan. Ehkä työttömyysstressi tai sitten tämä kurja päänsärky, jota on ollut pari päivää. Tosin tämä on se lyhyempi kierto nyt sitten, joten ajattelin alkaa jo tikuttaa. Voihan tosin olla, että en tässä lyhemmässä kierrossa ovuloi ollenkaan -- mitään oireita ei ole ollut vielä (kp 9 taitaa olla).
Tikuttamisesta sitten sellainen kysymys. Huomasin, että tuossa ohjeessa sanotaan, että virtsan pitää olla huoneenlämpöistä (15-30C). Eli onko muissakin testeissä niin, että virtsaa pitää jäähdytellä? Viimeksi en kyllä mitään jäähdytellyt...
Se Hesan työpaikka meni sekin sitten ohi suun... Syy taisi olla se, että kun en asu Hesassa, niin eivät sitten vakavasti harkitsekaan mua... Sääli, olisin valmis vaikka muuttamaan sinne, kunhan töitä saisin. Tämä olisi ollut suhteilla saatu työpaikka, sillä se ei tule julkiseen hakuun. Mun alaa on siis kasvatustiede (hallinnollinen puoli, mutta olen myös aikuiskouluttaja).