*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

Tervehdys piiiitkästä aikaa!!
Olen pitänyt ihan tarkoituksellista breikkiä palstailusta ja keskittynyt oman navan tuijotteluun...
Lukemassa kuulumisia toki olen käynyt tasaisin väliajoin. Ja tapahtumia on ollutkin runsain määrin!!
Pötkylä Hirmu onnittelut plussasta!!!! :hug:
Ja Iida-Liina Tuplat!!! Ihania uutisia!!! ONNEA!!!! :hug:
Uusia pinoilijoita oli myös joukkoomme liittynyt, tervetuloa Myyriz ja Viljaliina.
Ja tämän kierron pettyneet, tsemppiä !!!!! :heart:
Oma (.) onkin sit iso kysymysmerkki... Parin viikon ajan on ollut synarela ja gonal-F hoidot päällä ja ne ainakin tuotti hyvän tuloksen, eli munarakkuloita kehittyi hieman alle 20. Eilen oli sit Tampereella munasolujen keräys ja niitä löyty huippumäärä eli 14!!! Mies oli mukana antamassa omat "näytteensä" ja nyt jännitetään onnistuuko koeputkessa hedelmöitys!! Jos kaikki menee kuten pitää, huomiseksi on suunniteltu alkion siirto!! Eli jos on onnea matkassa ja kaikki menee hyvin, tulen huomenna raskaaksi!!!! On tää vaan aika rajua meininkiä!! Sit onki jännittävät pari viikkoa, 2 viikkoa pitää nimittäin odotella lugesteron lääkityksen takia ennen kuin voi raskaustestin tehdä. Huh, huh, oon vieläkin niin pää pyörällä koko tästä tohinasta että ei tiedä kuinka suhtautua!! Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta... :)

Pitäkää peukkuja ja + tuulia koko porukalle!!!

:wave: Mariska
 
Olipa hauska kuulla pitkästä aikaa Mariska75 sinun kuulumisiasi!
Pidän paljon peukkuja huomiselle! On varmasti mahtava tunne, kun vihdoin alkaa tapahtua!! Vaikka varmasti todella jännääkin...

Tervetuloa Soraya ja Viljaliina! Joukkoon kyllä mahtuu!

Itsellä on nyt taas helpompi hengittää, alkukierrossa kun mennään. Tässä kun ei voi spekukoida, ollako vai eikö, vaan on vain odotettava ovista. Ja siihen on vielä aikaa...

Kivaa loppuviikkoa!

:wave:
 
Nefer harmaana
Piti tulla pikaisesti ennen kotiin lähtöä rauhoittelemaan Pötkylää, että ne menkkamaiset nippailut kuuluvat asiaan. Mulla nippailut alkoi muutama päivä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitä jatkui pari viikkoa sen jälkeen, kun olin tehnyt plussatestin. Mulla alkoi pahoinvointi oikeestaan jo viikko sen jälkeen kun olin plussannut, urheillessa heikotti ja oli hönttö olo jo ennen kuin edes tiesin raskautuneeni.

Mariskalle bd bd, jotta huomenna kaikki menisi hyvin ja uusi pieni elämä saisi alkunsa.

Nyt hilpaisen kotiin... :wave:
 
Mariskalle paljon peukkuja bdbdbdbd Toivottavasti onnistuu huomenna!

Meri: Mennään taas samaa tahtia. Ovista odotellessa ;)

Tänään oli outo juttu kun kävin vessassa. Pyyhkiessä paperiin jäi jotain haaleanruskeaa. Menossa mulla on nyt kp 9 eli mun mielestä ei vielä pitäisi olla mitään ovisvuotoja. Eikä mulla yleensä ole sellaisia. Täytyy seurailla nyt tilannetta. Toivottavasti oli vaan jotain menkkojen jämiä, tosin ne loppuivat kyllä jo perjantaina. On tää kummallista olla naisena naisen ruumiissa :LOL: Vaikka tässä on oltu jo melkeistä 35 vuotta, silti on jotain mitä ei ole aiemmin kokenut ja vieläkin kummastelee :LOL: :LOL:
 
Annie 76
Heippa kaikki,

ihan uusi immeinen täällä tahtoo liittyä joukkoonne... =) Mikä ihana ja vapauttava tunne kun löysin täältä näin monta kolmekymppistä ensikertalaista! Luulin olevani itse jo hieman jälkijunassa tässä asiassa, mutta miten väärässä olinkaan! :)

Itse olen siis vm-76, siippani vm-77 ja 01/07 lähtien ollaan kokeiltu onneamme... Vielä ei ole kuitenkaan haikarauutisia kuulunut, ei näkynyt.
Jännitettävää riittää siis joka kuu :wave:
 
Tervetuloa Annie! Ollaan samaan aikaan aloitettu tämä vauvan yrittäminen...

Mä odottelen jälleen ovulaatiota ja olen ihan äimänä, että se on kyllä ilmeisesti joka kierto monta päivää myöhemmässä kuin mitkään laskurit kertovat (ellei tässä kierrossa jää pois). Jännäksi asian tekee se, että nyt olisi ilmeisesti taas lyhyempi kierto menossa, mikä tarkoittaa sitä, että lieko ehtisi kiinnittyä, kun vuoto jo alkaisi... Mitä mieltä olette, jos näyttää siltä, että multa jää joka toinen kierto liian lyhyeksi, kannattaisiko mennä lääkäriin ja pyytää jotain lääkettä, että kiertoa saa pidennettyä ja tasattua? Mä en edes tiedä, mitä se semmoinen lääke voisi olla... Mulla on lyhimmillään kp 23 ja pisimmillään kp 28.
 
Tervetuloa kaikki uudet, Soraya, Viljaliina ja Annie76 myös minunkin puolesta! Kuten moni muukin jo totesi, tämä pino on täynnä mukavia ihmisia. Keskusteltavaa kyllä riittää. :)

Tsemppiä IVF:n kanssa, Mariska! Mielenkiinnolla itse lueskelen kaikkien hoidossa käyvien kokemuksista - koski se sitten inseminaatiota tai koeputkihedelmöitystä - kun sinne suuntaan ollaan kovaa vauhtia mekin menossa. Tosin, alkuvaiheessa hommat aloitetaan pelkin hormonihoidoin.

Harmittaa tosiaan, kun itsellä nämä kierrot ovat niin julmetun pitkiä, että joutuu odottamaan aina tosi kauan kuin mitään tapahtuu. Ekaks odotellaan ovista noin 3 vkoa ja sitten menkkojen alkamista joku 2-3 vkoa. Nytkin piti varata lekuriaika kp 3-5 välille ja arvioidusti tälle viikolle, mutta eihän mitään tätiä tietenkään vieläkään kuulu, vaikka jo kp 35. Kerrankin näin päin... :LOL:

Mukavan piristynyt olo noin muutoin, kun kävin tänään pitkästä aikaa kampaajalla! :wave:
 
Huomenta ja päivää neitoset!

Tervetuloa kuumeilemaan Annie munkin puolesta.

Hannele-74 Silloin vuonna kirves ja vasara, kun meillä aloitettiin kuumeilu kävin aika piankin (n. 6kk) gynellä tarkistuttamassa että kaikki kunnossa. Mulla oli silloin jonkin verran heittoa tuossa kuukautiskierrossa, joten ajattelin josko sen jollain lääkkeellä saisi kuriin. Gyne oli ihan sitä mieltä että mulla se heitto silloin johtui stressistä, niinkuin johtuikin. Oikeastaan heti kun sain tietää että tuolla alakerrassa kaikki on hyvin, niin kiertokin säännöllistyi.
Tiedän että esim. Terolut nimistä lääkettä käytetään säännöllistämään kuukautiskiertoa, ja moni onkin raskautunut jo parin kierron jälkeen. Clomifenia käytetään taas ovuloimattumuuteen, ainakin näin olen antanut itseni ymmärtää (saa korjata jos olen väärässä). Mutta kyllä mä ainakin suosittelen gynellä käyntiä, jo ihan mielenrauhankin vuoksi. Ja toisaalta taas jos kierto on kovin epäsäännöllinen niin kannattaahan siihen ottaa lääketiede avuksi jo mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, vaikka ei puhuttaisikaan vielä mistään lapsettomuushoidoista?

Täällä sitä vaan tuskaillaan, vielä en ole käynyt liittymässä tuonne kolmekymppisten odottajien puolelle, koska mä en vieläkään oikein usko raskautuneeni. Tai uskon aina välillä, ja välillä taas valtaa syvä epätoivo. Ei kait auta muu kuin odottaa sinne kesäkuun alkuun.
Viime yönä heräsin ihan hirvittävään kramppiin alavatsalla ja olin ihan varma että tässä tämä nyt sitten oli, mutta ilmeisesti ei sitten ollutkaan. Ja hyvä niin. Pitäisi vaan pystyä olemaan ja elämään päivä kerralla, mutta minkäs teet kun luonne on vähän sellainen että kaikki tänne nyt heti ja eilen.

Aurinkoista päivää kaikille.
 
Kaivoin juuri esiin vanhan kalenterini ajalta ennen e-pillereiden käyttöä. Mulla oli silloin jo näköjään heittoja kuukautisissa -- tosin silloin ei ollut säännöllisesti joka toinen kierto pitkä ja joka toinen lyhyt kuten nyt. Kun lopetin pillerit viime kesänä, kolme kiertoa olivat melkos normaalit, mutta sitten alkoivat nuo lyhyt - pitkä vuorottelut. Tilasin tänään aamulla itselleni gyngegologin ajan, kun ei ovulaatiotestiin vieläkään ilmaantunut kunnolla edes haamua (ehkä haamun haamu). Nyt on kp 14. Jos tästä kierrosta tulee taas 23-25, niin ei se mitenkään ehtisi kiinnittyä... Olen vielä YTHS:llä kirjoilla, joten täytyy ottaa siitä kaikki irti -- gynegologikin maksaa vaan 4euroa... Stressistä voi tietty puhua, kun lähes työttömänä olen kohta ollut puoli vuotta! <br><br>
 
Annie 76
itse olen aika vihreä tässä hommassa, mutta mitä olen seuraillut nii yhdellä tärppää heti ekalla kierrolla pillereiden lopetuksesta ja toisella voi viedä vuoden jos toisenkin. Missä vaiheessa aletaan sitten puhumaan lapsettomuudesta?

Tammikuusta alkaen tosiaan on meillä tämä aihe ollut pöydällä, ja kyllähän se ainakin jo viime kuussa alkoi hieman kalvamaan, että miksi tämä projekti ei nyt ota oikein tuulta alleen... :/

 
Vuoden jälkeen kai voidaan alkaa puhumaan lapsettomuudsta... Joku tuolla toisessa ketjussa sanoi, että terveellä pariskunnalla on joka kierrossa 20% mahdollisuus tulla raskaaksi. Vuoden sisällä raskaaksi tulee 90% (vai olikohan se 80&...)
 
Tervetuloa Annie!

Tulin vain pikasesti heittämään yhden linkin tuosta raskautumisen tod. näköisyydestä (liittyen tuohon teidän keskusteluun). Tämä on siis laskuri, joka antaa heti tietyt prosentit, jos on vastannut ekaan kysymykseen, että yritystä on alle vuosi. Jos vastaa, että yritystä on ollut yli vuosi, laskuri tekee aika monia lisäkysymyksiä. Niistä huomaa hyvin sitten sen iänkin vaikutuksen. Antaa eri tulokset esim. 30 ja 34 vuotiaille.

http://www.hedelmallisyys.fi/finland/concern/Evaluating_Your_Fertility/Fertility_Calculator.jsp :wave:
 
Olen alkanut tekemään yhtä verkkokurssia. Istun siis kotona monta koneen edessä monta tuntia päivässä... Tulee näilläkin sivustoilla pyörittyä yli sallitun ajan..

Tilannetta tutkittuani, tulin siihen tulokseen, että pyydän gyneltä Terolutia. Se on näköjään tarkoitettu myös kivuliaisiin kuukautisiin sekä runsaisiin ja epäsäännöllisiin vuotoihin. Mulla on nuo kaikki.

Olen pohtinut, että olikohan se Terolutia, jota söin joskus viisi vuotta sitten runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin. Silloin parin kierroksen jälkeen mulle alkoi tulla todella kipeät ovulaatiokivut. Se oli semmoinen kerta vihlaisu, joka sai menemään kippuralla ja voihkimaan tuskaa -- kuin puukolla olisi iskenyt. Kesti ehkä 5min ja oli ohi. Silloin en seurannut ovulaatiotani, mutta ajattelin, että sitä sen täytyy olla. Lopetin niiden syömisen ja siirryin käyttämään e-pillereitä.

Nyt olen valmis kestämään vaikka millaiset ovulaatiokivut, kunhan syntyisi tulosta...
 

Eiköhän päivitetä tämä pino. En muista ketkä kaikki ovat uusina tulleet mukaan ja ketkä ovat jos plussanneet... Monista näistä listassa olevista ei ole kyllä kuulunut mitään... Vielähköhän pyörivät täällä? Ilmotelkaahan tietojannne, niin päivitetään listaa... Jokainen, joka ekana ehtii ja homman osaa, tehköön se.


3-KYMPPISET TOUKOKUUSSA:

Nimim. - Yritys aloitettu - Keskenmeno/-t

Myy - 08/2005 - km 02/2006
Minna-Mari - 01/2005
mopex
Martta30
Teii
Siisami
Pirre
Pinni
Camilla
Bantsku - 05/2006
Annis - 04/2006
Anni
Äiti05
Teti
Tyyne73
miitu
satu 1975 - 07/2006
Ilo
kati231 - 03/2006
Kasia
Tiitii
Tötterö
Rina73 - 05/2006
Sussu-74
Masentunut
Carrye
Suklis - 02/2006
Jonsku - 2004
Kirsi - 05/2006
Tirlittan
miinamaria - 07/2006 - km 11/2006
Kummi - 04/2006 - km 11/2006
Katri-72 - 02/2003 - km:t 07/2005, 12/2005, 07/2006, 11/2006
meri - 06/2006
Wintiö - 01/2006
Dudu
Tiitu75
Mariska75 - 10/2005
Hannele74 - 1/2007
Kellukka - 10/2006
Hanna - 03/2003
Hipsuliina - 08/2006 - km 02/2007
Minä myös
Raita
Sannuli-76
Pantteri76
Tilkku - 5/2006
Heksamiina - 3/2007
Kia77

++Plussanneet - Kierto, josta tärppäsi - LA ++

Poio
Anneka
kaiku
hippu76
Havanna
Jonina
Jensa
MyrskyTuuli-73
Annamanna
tellervo - 11.8.
Ruusu76 - 3. - 9.8.
Annmari-76
meme - 6. - 25.9.
Naksu
Hapsuli
Emma - 12. - 6.10.
Miranda32
Iida-Liina
Dana76 - 10. - 5.11.
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO
Nefer - 2. - 29.11.
Spark - 2. - 22.12.
Pötkylä

=)
 
iida-liina pikana
Hannele myös clomeja määrätään lyhyeen kiertoon (silloin kuin kierron lyhyys johtuu liian lyhyestä luteaalivaiheesta). Perustuu kai jotenkin siihen, että jos luteaalivaihe on liian lyhyt voidaan ehkä olettaa, että oviksessa on jotain häikkää, jolloin keltarauhashormonia ei erity tarpeeksi oviksen jälkeen. Mutta ensin varmaan kannattaa kokeilla niitä Teroja, kun ne on kuitenkin paljon turvallisempia, eivätkä vaadi mitään seurantaa. Varmaan se gynekin niitä sinulle ensimmäiseksi suosittelee.
 
Uusi yritys....
Eli helmikuusta 07 jätetty ehkäisy pois ja niin toivotaan vauvaa!!!!!!
Nyt on menossa kp 16/24, mutta en tiedä ovuloinko edes...en tunnista oireita. Mulla on ollut koko ajan alavatsa kipeä, siis jo monta kuukautta, luulinkin alussa että ollaan raskaana mutta en ole ja nipistelyt/vihlonta jatkuu!!Onko kellään muulla?? Sitten mun menkat ovat todella oudot, johtuuko sitten siitä että kroppa ihmettelee hormonaalisen ehkäisyn jälkeen että mitäs nyt...mutta siitä on jo 5 kk aikaa kun se jätin pois. Eikö sen pitäisi jo tasaantua...
No mutta jos seuraavat menkat kestää noin päivän, niin lekurillehan on mentävä. Tosiaan viime kierto oli 2 päivää tuhnua, kolmas päivä vuotoa ja 2 päivää tuhnua....tuskin siis edes ovuloin :(
Että näin minulla..
 
Viljaliina harmaana
Hannele-74, oletko kertonut YTHS:llä yrittäväsi raskautua? Minäkin olen vielä kirjoilla, mutta mietin miten suhtautuvat siihen jos yhdennentoista vuoden ikiopiskelija haluaa vielä hankaloittaa valmistumistaan lapsenteolla ;) Vaikka kai lääkäri on lääkäri YHTS:lläkin, tuskinpa ne gynekologit ihmisten opintomenestystä miettivät sielläkään.

Jos joku päivittää tuota listaa níin minut voisi lisätä, yritys siis aloitettu 04/2007.
 
Viljaliina, eipä ne siellä YTHS:llä kirjaa meidän opinnoista pidä... Joten rohkeasti sinne vaan asioimaan, jos tarvetta on. :) Itse valmistuin ennen joulua, mutta olen kuitenkin tämän lukuvuoden maksanut, joten toki sitä hyödynnän. Soittaessani selitin, että vauvaa ollaan tekemässä, mutta on ongelma ovulaation ajankohdan kanssa. Täti oli heti tosi ystävällinen ja aika pian sain ajan. Itsekin pelkäsin, että alkavat tivaamaan, että ei ole vuosi vielä täynnä... Tosi positiivinen yllätys oli mulle. Syksyllä kävin gynellä YTHS:llä ja oli mukava täti, joten toivottavasti olisi sama gyne...
 
3-KYMPPISET TOUKOKUUSSA:

Nimim. - Yritys aloitettu - Keskenmeno/-t

Myy - 08/2005 - km 02/2006
Minna-Mari - 01/2005
mopex
Martta30
Teii
Siisami
Pirre
Pinni
Camilla
Bantsku - 05/2006
Annis - 04/2006
Anni
Äiti05
Teti
Tyyne73
miitu
satu 1975 - 07/2006
Ilo
kati231 - 03/2006
Kasia
Tiitii
Tötterö
Rina73 - 05/2006
Sussu-74
Masentunut
Carrye
Suklis - 02/2006
Jonsku - 2004
Kirsi - 05/2006
Tirlittan
miinamaria - 07/2006 - km 11/2006
Kummi - 04/2006 - km 11/2006
Katri-72 - 02/2003 - km:t 07/2005, 12/2005, 07/2006, 11/2006
meri - 06/2006
Wintiö - 01/2006
Dudu
Tiitu75
Mariska75 - 10/2005
Hannele74 - 1/2007
Kellukka - 10/2006
Hanna - 03/2003
Hipsuliina - 08/2006 - km 02/2007
Minä myös
Raita
Sannuli-76
Pantteri76
Tilkku - 5/2006
Heksamiina - 3/2007
Kia77
Viljaliina 4/2007
Tuikku 02/2007

++Plussanneet - Kierto, josta tärppäsi - LA ++

Poio
Anneka
kaiku
hippu76
Havanna
Jonina
Jensa
MyrskyTuuli-73
Annamanna
tellervo - 11.8.
Ruusu76 - 3. - 9.8.
Annmari-76
meme - 6. - 25.9.
Naksu
Hapsuli
Emma - 12. - 6.10.
Miranda32
Iida-Liina
Dana76 - 10. - 5.11.
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO
Nefer - 2. - 29.11.
Spark - 2. - 22.12.
Pötkylä

=)
[/quote]
 

Heippa teille kaikille!

Tervetuloa kaikille uusille!

Minä olen onnellinen,kun hormooniverikokeiden mukaan ei ole mitään vikaa oviksen suhteen,että kaikki on ok ja lääkäri sanoi,että pitää vaan lisätä yritystä oviksen aikana,niin kyllä sen pitäisi auttaa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Onko teillä jo kesäsuunnitelmia?Kuinka moni teistä on koko kesän työssä ja pitää syksyllä vasta lomaa?

Itselläni on lomaa elokuulla ja hesan ilmaiskonserteissa käyn kesällä,siinä ne onkin suunnitelmat kesälle mulla.
Muuten menee kesä-heinäkuu mulla työssä ollessa.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille =)
 
3-KYMPPISET TOUKOKUUSSA:

Nimim. - Yritys aloitettu - Keskenmeno/-t

Myy - 08/2005 - km 02/2006
Minna-Mari - 01/2005
mopex
Martta30
Teii
Siisami
Pirre
Pinni
Camilla
Annis - 04/2006
Anni
Äiti05
Teti
Tyyne73
miitu
satu 1975 - 07/2006
Ilo
kati231 - 03/2006
Kasia
Tiitii
Tötterö
Rina73 - 05/2006
Sussu-74
Masentunut
Carrye
Suklis - 02/2006
Jonsku - 2004
Kirsi - 05/2006
Tirlittan
miinamaria - 07/2006 - km 11/2006
Kummi - 04/2006 - km 11/2006
Katri-72 - 02/2003 - km:t 07/2005, 12/2005, 07/2006, 11/2006
meri - 06/2006
Wintiö - 01/2006
Dudu
Tiitu75
Mariska75 - 10/2005
Hannele74 - 1/2007
Kellukka - 10/2006
Hanna - 03/2003
Hipsuliina - 08/2006 - km 02/2007
Minä myös
Raita
Sannuli-76
Pantteri76
Tilkku - 5/2006
Heksamiina - 3/2007
Kia77
Viljaliina 4/2007
Tuikku 02/2007
Annie76 1/07
Soraya 04/05

++Plussanneet - Kierto, josta tärppäsi - LA ++

Poio
Anneka
kaiku
hippu76
Havanna
Jonina
Jensa
MyrskyTuuli-73
Annamanna
tellervo - 11.8.
Ruusu76 - 3. - 9.8.
Annmari-76
meme - 6. - 25.9.
Naksu
Hapsuli
Emma - 12. - 6.10.
Miranda32
Iida-Liina
Dana76 - 10. - 5.11.
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO
Nefer - 2. - 29.11.
Spark - 2. - 22.12.
Pötkylä
Bantsku <br><br>
 
Voi kun täällä on ollut vilkasta keskustelua ja ihania uutisiakin: Onnea hurjasti Pötkylä plussasta! Itse olen virunut viimeiset pari viikkoa pahoinvoinnin kourissa ja työpäivinä on kaikki ylimääräinen energia mennyt töistä selviämiseen, enkä ole ehtinyt edes tänne vilkuilemaan :(
Nyt yritin nopeasti kahlata kaikki viestit parin viikon ajalta läpi. Peukkuja kaikille jännäilijöille! Viestejä oli niin paljon, etten oikein pysynyt perässä kuka on missäkin vaiheessa tällä hetkellä...

Täällä on pikkuisen maha-asukin kanssa kaikki edelleen hyvin. Väsymys on tosin aika kamala, samoin pahoinvointi, mutta ne kai kuuluu asiaan. Minulla on nyt menossa raskausviikot 9+2 ja kävimme miehen kanssa viikko sitten varhaisultrassa yksityisellä. Voi mikä ihana tunne oli nähdä pienen pieni "möykky" mahassa, jonka sydän löi villisti! :heart: Voi vitsi, on se vaan ihmeellistä tämä elämän syntyminen. Olemme nyt kertoneet uutisen omille vanhemmillemme ja muutamalle kaverille piti myös tunnustaa, sillä he jo alkoivat hieman ihmetellä, kun olen ollut jokseenkin räjähtäneen näköinen viime aikoina :)

Kaikille ihanaa ja aurinkoista kevään jatkoa, yritän käydä jatkossa useammin piipahtamassa täällä, jotta pysyisin paremmin kärryillä teidän kuulumisista! Kuten joku totesikin, on täällä kyllä sen verran mukavaa porukkaa, ettei tästä pinosta henno lähteä pois ja aina on kiva käydä lukemassa toisten kuulumisia :heart:
 
3-KYMPPISET TOUKOKUUSSA:

Nimim. - Yritys aloitettu - Keskenmeno/-t

Myy - 08/2005 - km 02/2006
Minna-Mari - 01/2005
mopex
Martta30
Teii
Siisami
Pirre
Pinni
Camilla
Annis - 04/2006
Anni
Äiti05
Teti
Tyyne73
miitu
satu 1975 - 07/2006
Ilo
kati231 - 03/2006
Kasia
Tiitii
Tötterö
Rina73 - 05/2006
Sussu-74
Masentunut
Carrye
Suklis - 02/2006
Jonsku - 2004
Kirsi - 05/2006
Tirlittan
miinamaria - 07/2006 - km 11/2006
Kummi - 04/2006 - km 11/2006
Katri-72 - 02/2003 - km:t 07/2005, 12/2005, 07/2006, 11/2006
meri - 06/2006
Wintiö - 01/2006
Dudu
Tiitu75
Mariska75 - 10/2005
Hannele74 - 1/2007
Kellukka - 10/2006
Hanna - 03/2003
Hipsuliina - 08/2006 - km 02/2007
Minä myös
Raita
Sannuli-76
Pantteri76
Tilkku - 5/2006
Heksamiina - 3/2007
Kia77
Viljaliina 4/2007
Tuikku 02/2007
Annie76 1/07
Soraya 04/05

++Plussanneet - Kierto, josta tärppäsi - LA ++

Poio
Anneka
kaiku
hippu76
Havanna
Jonina
Jensa
MyrskyTuuli-73
Annamanna
tellervo - 11.8.
Ruusu76 - 3. - 9.8.
Annmari-76
meme - 6. - 25.9.
Naksu
Hapsuli
Emma - 12. - 6.10.
Miranda32
Iida-Liina
Dana76 - 10. - 5.11.
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO
Nefer - 2. - 29.11.
Spark - 4. - 20.12.
Pötkylä
Bantsku

Tarkensin hieman omalta osaltani yrityskertojen määrää, sekä laskettua aikaa.<br><br>
 

Yhteistyössä