*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

Tässäpä upouusi pino meille!

Tervetuloa kaikki uudet ja tutut kolmekymppiset ekakertalaiset!! :wave:


3-KYMPPISET MAALISKUUSSA:

Nimim. - Yritys aloitettu - Keskenmeno/-t

Myy - 08/2005 - km 02/2006
Minna-Mari - 01/2005
mopex
Martta30
Teii
Siisami
Pirre
Pinni
Camilla
Bantsku - 05/2006
Annis - 04/2006
Anni
Äiti05
Teti
Tyyne73
miitu
satu 1975 - 07/2006
Ilo
kati231 - 03/2006
Kasia
Tiitii
Tötterö
Rina73 - 05/2006
Sussu-74
Masentunut
Carrye
Suklis - 02/2006
Jonsku - 2004
Kirsi - 05/2006
Tirlittan
miinamaria - 07/2006 - km 11/2006
Kummi - 04/2006 - km 11/2006
Katri-72 - 02/2003 - km:t 07/2005, 12/2005, 07/2006, 11/2006
meri - 06/2006
Wintiö - 01/2006
Pötkylä
Dudu
Tiitu75
Mariska75 - 10/2005
Hannele74 - 1/2007
Kellukka - 10/2006
Hanna - 03/2003
Hipsuliina - 08/2006 - km 02/2007
Minä myös
Raita
Sannuli-76
Pantteri76
Tilkku - 5/2006
Heksamiina - 3/2007
Kia77

++Plussanneet - Kierto, josta tärppäsi - LA ++

Poio
Anneka
kaiku
hippu76
Havanna
Jonina
Jensa
MyrskyTuuli-73
Annamanna
tellervo - 11.8.
Ruusu76 - 3. - 9.8.
Annmari-76
meme - 6. - 25.9.
Naksu
Hapsuli
Emma - 12. - 6.10.
Miranda32
Iida-Liina
Dana76 - 10. - 5.11.
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO
Nefer - 2. - 29.11.
Spark - 2. - 22.12.
<br><br>
 
Vautsi Dana76 mitä aktiivisuutta! Upea uusi pino, kiitos!

Tuli mieleen että olisko tuonne plussanneiden puolelle kiinnostavia vaikkapa tiedot siitä monennestako kierrosta tärppäsi ja milloin on LA. Jos Dana jaksat muokata niin mun kohdalle voi siis laittaa tärpin kierrosta 12 ja laskettu aika näillä näkymin 4.10.

Niin, sehän on yksi hyvä puoli myös tuossa rekkautuneena olemisessa että pääsee muokkaamaan omia viestejään... näin oon ainakin ymmärtänyt :)
 
Otin vapauden käydä keskustelumme tältä vuodelta läpi, ja jätin listasta pois ne jotka eivät ole tämän vuoden (2007) puolella yhtään viestiä kirjoittaneet. Lisäsin muutaman nimen, jotka vielä puuttuivat. Järjestelin nimet vielä aakkosittain, paitsi plussanneet taitavat olla ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos tämä lista tuntuu ikävämmältä (karsinnan vuoksi tms), ei oteta suotta käyttöön.

~

3KYMPPISET EKAA YRITTÄVÄT 2007

Bantsku \| 05/2006
Dudu
Hanna \| 03/2003
Hannele74 l 1/2007
Hipsuliina l 08/2006 l km 02/2007
kati231 \| 03/2006
Kellukka l 10/2006
Kirsi \| 05/2006
Kummi \| 04/2006 \| km 11/2006
Mariska75 l 10/2005
meri 06/2006
miinamaria \| 07/2006 \| km 11/2006
Minä myös
Nefer
Pantteri76
Pötkylä
Raita
Sannuli-76
Spark
Suklis \| 02/2006
Tiitu75
Wintiö \| 01/2006 \|


JO PLUSSANNEET :heart:

Emma
Miranda32
Iida-Liina
Dana76
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO
 
Hmm.. No ainakin Myrsky-Tuuli on käynyt kuulumisia välillä kertoilemassa.

Mietin kyllä samaa, että sellasia nimiä varmasti on, jotka eivät täällä aktiivisesti pyöri, mutta saattaahan niitä taustavaikuttajiakin olla..?

Jos ei vielä ihan kauheen radikaaleihin toimenpiteisiin ryhdytä?
Mutta nyt voiskin kaikki ne ilmoitautua, jotka haluaa edelleen listalla olla.


 

3KYMPPISET EKAA YRITTÄVÄT 2007

Bantsku \| 05/2006
Dudu
Hanna \| 03/2003
Hannele74 l 1/2007
Hipsuliina l 08/2006 l km 02/2007
kati231 \| 03/2006
Kellukka l 10/2006
Kirsi \| 05/2006
Kummi \| 04/2006 \| km 11/2006
Mariska75 l 10/2005
meri 06/2006
miinamaria \| 07/2006 \| km 11/2006
Minä myös
Nefer
Pantteri76
Pötkylä
Raita
Sannuli-76
Spark \| 01/2007
Suklis \| 02/2006
Tiitu75
Wintiö \| 01/2006 \|


JO PLUSSANNEET :heart:

Emma
Miranda32
Iida-Liina
Dana76
LaSposa
tiara
Lauralei
KirsikkaO [/b]

Päivitin listaa omalta osaltani. Ja kyllä, haluan olla tässä pinossa ehdottomasti mukana !!!
=)
 
Voidaan tehdä niinkin, että kerrotte vaan mitkä tiedot haluatte listalle, niin voin lisätä, niin ei tule sitten 20 listaa peräkkäin.
Tai jos halutaan, että käytetään tuota Wintiön listaa, niin sit Wintiö päivittäis.

Mielipiteitä?
 
Heippa kolmikymppiset.

Kai voin liittyä joukkoonne kolmikymppisiä tässä kohta ollaan. Esikoista ollaan yritetty 5/2006 tuloksetta ja ilman keskenmenoja. Kovasti kyllä sitä nyyttiä halutaan molemmat.
Lista oli niin huisin pitkä, että Dana toimi toki vaan päivittäjänä. :wave: <br><br>
 
Mulla tänään kp 28/27. Tein aamulla raskaustestin joka näytti negaa :'( .
Mut toisaalta... toivoahan on niin kauan ku tätiä ei kuulu? =)

Mullahan oli sitä rusehtavaa tuhrua lauantaina... sunnuntaista tähän päivään ei mitään muuta ku alavatsan kipuilua. Tänään iltapäivällä tuli sit taas vähän tuhrua, mutta nyt illalla ei oo tullu yhtään mitään.
 
Minä myös
rekisteröidyn ehkä, kun ehdin :) Kuten huomaatte, mun nikki on monikäyttöinen, usein voi aloittaa lauseen sillä :p
Ei vaan, nyt on hyvä näin ja toki jos nuo yrityskierrot ym halutaan laittaa, niin jos lisäätte mun kohdalle
ensimmäistä yritetään,
yritys aloitettu 08/2006, 1km 10/2006
niin olen kiitollinen

Ja kiitos aktiivisille palstailijoille!

Nyt täytyy hehkuttaa täällä, kun ei ole muutakaan paikkaa ja haluaisi vaikka koko maailmalle kuuluttaa miten ihana mies on! Sain eilen kukkia ja suklaata, ja vaikka kuulostaa kliseisiltä tuomisilta, oli ihanasti ajateltu :))

Minä odottelen ovista viikonlopuksi ja toivotan teille oikein mukavaa perjantaita ja jälleen vipinää vällyjen alle ;)
 
Täällä olisi yksi uusi 3-kymppinen kuumeilija joukkoonne! :wave:
Oon vuosimallia -77, mies -79 ja naimisissa ollaan. Meneillään on yk 1, eli ihan uusia ollaan tässä puuhassa.. =) Kp:stä ei ole tietoa, koska mulla on pitkään olleet menkat kateissa. Päällä on nyt terolut-kuuri, jonka jälkeen olisi tarkoitus aloittaa clomit. Oon siis vähän tällainen ongelmallinen tapaus.. mutta katsotaan mitä tuleman pitää! =)
 
Moi! Kiva nähdä että uusiakin tulee mukaan, lämpimästi tervetuloa!

Hannalle pahoittelut negasta, mutta tosiaan jos ei tätiä näy niin voit pitää vielä toiveita yllä :) Hormonitasot nousee eri ihmisillä ilmeisesti niin eri tahtiin että sinäkin voit ihan hyvin vielä saada plussan!

Mä oon sitä mieltä että pidettäisiin tuo alkuperäinen lista, vaikka siellä onkin varmasti paljon sellaisia jotka ei ole pitkiin aikoihin kirjoitelleet. Tosiaan helposti saattaa (ehkä joiltakin, ei näköjään minulta...) vierähtää pitkäänkin ettei ehdi täällä käydä, mutta silti olisi kiva pitää porukka listalla, jos vaikka tulevat joskus kertoilemaan kuulumisia :)
 

Heippa teille kaikille!

Oma napa:kp7/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista sitten.Onko kukaan käyttänyt apteekin omia ovistestejä,jos niin ovatko hyviä ovistestejä?
Itse nyt ostin ekan kerran apteekin omia ovistestejä,saa nähdä ovatko hyviä.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa viikonloppua teille kaikille =)
 
Bantsku
Vau, kiitos uudesta pinosta ja heti on kaksi sivua tekstiä.
Minustakaan ei ehkä kannata poistaa listalta porukkaa kovin äkkiä, koska joskus vaan tuntuu siltä että pitää ottaa taukoa koko hommasta, myös palstailusta. Ja sitten on kiva palata kun huomaa ettei ole unohdettu iahn kokonaan!

Minä kokeilin viime syksynä apteekin omia ovistestejä, mutta en löytänyt ovulaatiotani...se ei tietenkään tarkoita että testeissä oli ollut vikaa! Helppokäyttöisiä kuitenkin olivat, ei tarvitse pissailla purkkiin ja jäähdytellä....

Niin, ja tervetuloa uusille!
/Bantsku
 
Wintiö vilahtaa
Moron kaikille

ei vielä punainen paholainen saapunut vaikka jo välillä siltä tuntui :eek: no mutta ehkä huomenna sitten!

hätäpäissäni olin tuohon lyhyeen listaan plussanneista kopsannut vain sen loppupuolen palstaa, joten viitisen nimeä sieltä puuttui. Mutta jos sitä ei käytetä (ja kun näköjään ei ihan uutta pinoa aloitettu), niin ei kai tuo ketään haitanne. Olkoot siellä muistona pikapostiselauksestani :LOL: Pidetään vaan pinot pitkinä niin muistetaan valtava vertaistukiverkostomme! Minä siis vahvasti mukana, ensi viikolla vielä vahvemmin kun pääsen laskemaan sitä oviksen todennäköistä ajankohtaa..

Ei hyväksynyt kone minua kirjautumaan, ja kiirettähän tässä näköjään vielä päälle pukkaa, joten harmailen nyt tämän viestin tänne väliin. Toivottavasti kellään muulla ei harmautta ole vaan väriä tulvillaan maaliskuun alku!

Viikonloppuja!
 
meme
Mut on näemmä raakattu listalta pois...jostain syystä, vaikka tääällä olen kyllä käynyt kirjoittamassa tänäkin vuonna useamman kerran... Jos mut vielä listalle haluatte lisätä, niin... olen jo raskautunut yrityskiertoja 6 ja La 25.9.
 
Wintiö vieläkin
Joops meme, se plussalistan puuttuminen oli minun moka, kai sinä tuossa pitkässä listassa olit? Jotta ei aiheuttaisi pahaa mieltä, liitän tähän (tälleen tilaa säästäen peräkkäin, en alekkain) sen plussalistan joka piti olla tuolla eilisessä viestissä. Onneksi tänä tiedosto on vielä tietsikassa tallessa :)

Siis plussanneet, 30v täyttäneet ekakertalaiset, v2007 kirjoitelleet:
Jensa / MyrskyTuuli-73 / tellervo / Ruusu76 / meme / Naksu / Hapsuli / Emma / Miranda32 / Iida-Liina / Dana76 / tiara / Lauralei / KirsikkaO

Näiden lisäksi pari kertaa on kirjoitellut myös Joppana, joka on jo ensimmäisensä saanut 30-vuotta täyttänyt.

Toivottavasti nyt on tilanne ajatasalla, tämä kone ei nyt halua aukoa ikkunoita useaan kertaan joten tarkastamatta jää. Mutta jos jatkossa Dana hoitaa tämän päivityksen, ja jätätte tämän minun tynkälistan huomiotta, niin saadaan yhtenäinen käytäntö koko porukalle!
 
Minäkin täällä silloin tällöin käyn katsastamassa kuulumisia, vaikka en aina itsestäni merkkiä jätäkään. Jos päädytte pitämään alkuperäisen listan, niin minun kohdalle voi merkata, että tärppäsi 3. kierrosta ja laskettu aika on 9.8. (ainakin vielä, voi siirtyä myöhemmäksi).

Kevättä odotellessa,
Ruusu76 18+1
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :heart: . Ja kiva, kun tulee muitakin uusia, joten hei vaan Tilkku ja Heksamiina!

Dana, oikein päätelty, yritys on aloitettu tammikuussa.

Himpskatti sentää, taitaa meikäläiseltä jäädä ovis tällä kertaa väliin. Kahtena aiempana kertana olen totisesti tuntenut oviksen. Kipu on ollut niin kova, että kaksin kerroin olen joutunut olemaan. Mutta nyt ei pihahdustakaan, ei edes pienen pientä nippailua. :( Ja menossa on jo kp 16/29-30.

Toisaalta, kun tuo ukkeli on ollut pari päivää poissa maisemista, niin ei yritystäkään ole niin kovasti ollut. Josko tänään vielä ehtisi...

Kehittäispä joku sellaisen e-pillerin, jossa olisi kaikki ne hyvät puolet (ja joka edistäis raskautumista). Mulla on nimittäin alkanut paino nousemaan, vaikka elämäntavoissa ei ole muutosta ainakaa huonompaan suuntaan. Ja mikä eniten riippii, on nämä naamaan pullahtelevat finnit - niitä ropisee kuin sieniä sateella.

Ihanaa kun on perjantain! Hyvää alkavaa viikonloppua!
 
Huh, kestipä kauan päästä tänne sivuille, olivat ihan tukossa. Eli näin perjantai-iltana taitaa yksi jos toinenkin vauvakuumeinen täällä palloilla...

=)

Nefer, itselläni ei tässä kierrossa ollut ovulaatiokipuja vaikka aiemmin useimmiten on ollut. Mulla oli kuitenkin todistetusti ovulaatio. Eli tuokin saattaa kovasti vaihdella samallakin ihmisellä.

Minä menen parhaillaan kp 28 / n.31 :ssä, joten nyt kaipaisin teiltä naiset henkistä tsempitystä. Lähipäivät tulee olemaan taas todella rasittavia...

Hengessä mukana olen siis, Wintiö ja Hanna, teidän tilanteessanne!

Hyvää viikonloppua!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 22:15 Hanna kirjoitti:
Mulla tänään kp 28/27. Tein aamulla raskaustestin joka näytti negaa :'( .
Mut toisaalta... toivoahan on niin kauan ku tätiä ei kuulu? =)

Mullahan oli sitä rusehtavaa tuhrua lauantaina... sunnuntaista tähän päivään ei mitään muuta ku alavatsan kipuilua. Tänään iltapäivällä tuli sit taas vähän tuhrua, mutta nyt illalla ei oo tullu yhtään mitään.
Nyt illalla alkoi rusehtava vuoto. Ei siis pelkkää tuhrua, vaan ihan selvää vuotoa eli taitaapa se täti sieltä taas tulla... valitettavasti. :'(
Juuri kun kerkesi jo asennoitua siihen, että nyt se tärppi on käyny, niin sitten tulee isku vasten kasvoja. Huomenna varmaankin alkaa vuoto ihan kunnolla... :headwall:

Hyvää viikonloppua kuitenkin vielä muille piinailijoille, joilla täti ei vielä toistaiseksi ole tullu käymään ja meille muille, taas kerran pettyneille, jaksamista. :hug:
 

Yhteistyössä