**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Heksu76 plussatuulia sinne myös minulta! Ja Kati231 toivottelen ovista oikein olan takaa, meikäläisellä ei sitä ole ainakaan lämmön mittauksen perusteella ollut lainkaan, kp25 menossa... Turhauttavaa... Varsinkin, kun viimeiset 10 pävää olen kärsinyt aivan hirveistä "ovulaatiokivuista", ihan niin kuin edellisessäkin kierrossa (silloin kipuja oli kaksi viikkoa, mutta ainakin lämmöt oli koholla, eli ovulaatio oli kai tapahtunut). Kyllä näitä kipuja sietäisi, jos tietäisi edes ovuloivansa, mutta kun ovulaatiotikkuun on ilmestynyt vain pari haamua, jos niitäkään ja lämmöt ovat pysyneet matalalla kierron ekoista päivistä saakka.

Ihana valittaa heti näin viikon alkuun :LOL:

Nauttikaa te siellä kotoSuomessa lumileikeistä, Italiassa vain sataa ja tuulee ja lentoemoa ei tänään huvita yhtään mikään... :kieh: :D
 
Jippii!!! Sain ovistikkuun tasapaksut viivat tänään kp 13 ja selviin tästä kierrosta todennäköisesti ilman irrotuspiikkiä. Keskiviikkona vielä ultraan tarkistamaan, että ovis on ohi. Kyllä Kati varmaan sinullakin nuo haamut ovistesteissä lupailee hyvää. Nyt vaan pupuilemaan. :heart:

Lentoemo, kuulostaa hyvin tutuilta tuollaiset kymmenen päivää kestävät oviskivut. Minulla luomusti folli kasvaa tooosi hitaasti, mutta alan tuntea kasvun jo siinä vaiheessa kun folli on n. 10 millinen eli vielä tosi pieni. Mutta ajattele asiaa positiivisesti, että se folli edes yrittää kasvaa, kun kerran tunnet kipujakin. Jatkossa jos näyttää siltä, että se ovulaatio ei ota tullakseen, niin asia on todennäköisesti hyvinkin helppo korjata pienellä stimulaatilla esim. clomeilla. Itse jäin aikoinani ihmettelemään omia tuloksettomia nippailujani turhankin kauan, ennen kuin sain lykättyä ongelman lääkärin niskoille. Täällä palstalla on lupa valittaa ja se on välillä hurjankin terapeuttista. Minä tulen mitä todennäköisemmin pian tänne valittamaan, että aika oviksen jälkeen kuluu hitaasti ja että piinailu on kamalaa ja että en jaksa enää yhtään pettymystä. :LOL:

Heksullahan kuulostaa olevan jännät paikat. Paljon plussapuhureita!
 
Kiitos Iida-Liina lohdutuksesta, on ihana lukea, että vaikka on ollut ongelmia(vieläpä samoja kuin mulla =) ), sulle on tulossa ovulaatio! Mulle jo se olisi kuin lotossa viisi oikein, nyt sulle paljon tärppituulia, että tulisi sitten se päävoittokin! :D
 
Mulla olikin viime kierto 25 päivää...joten aattelin jo aamulla testailla ekaa kertaa, kun on kp 24 huomenna!!! Oon niin jännityksessä etten malta oottaa...tulkoot vaikka nega!!! :)
Kiitos onnentoivotuksista!!! Ootteko kukaan kuullut että ovistesti olisi näyttänyt raskauden!!! Olis mulla ainakin aika kumma aika ovuloida ja kierto on todella säännöllinen ollut...no jospa aamulla olisi viisaampi...
Rinnat on kyllä kipeet...ja valkkaria tulee koko ajan...ja tosiaan pari pientä tippaa tuli verta pari päivää sitten ja koskaan mulla ei ole välivuotoa...paitsi kun söin vuosi sitten pillereitä.
Mutta palaan asiaan heti kun on jotain kerrottavaa!!!! :heart:
 
Auts! Nyt iski ihan hirveät oviskivut. Eteenpäin pääsee kävelemään vain linkkuveitsi-asennossa. :LOL: Toivottavasti tuollainen super-munasolu sieppaa siimahäntiä yhtä tehokkaasti kuin kipuileekin. Veikkaan, että taitaa siellä kaksi rakkulaa puhjeta molemmin puolin, vääntää kyllä enemmän kuin koskaan ennen.
 
Peukut pystyssä Heksulle täälläkin! Jännää :) Lisään vielä vettä Heksun myllyyn toteamalla että mulla ainakin ovistesti näytti selkeän plussan myös raskaudesta. Mulla oli jäänyt yksi ovistesti käyttämättä, ja huvikseen kokeilin sillä ensin ja vasta sen jälkeen raskaustestillä. Plussaa siis näytti molemmat ja tuolla se "testitulos" nyt nukkuu aamupäivätirsojaan :heart:

Iida-Liinalle myös erityistsempitykset, teille todellakin toivoisi onnistumista! Ihanaa että olette hyvillä mielin päässeet uuden plussan toivomisessa vauhtiin :hug:
 
:heart:
Minä kokeilin raskautta ovistikulla alkaen 21/30, koko ajan vahvistui punaisemmaksi ovisviiva ja kp 26/30 ja kp 28/30 tein raskaustestin ja raskaana olen! :heart: :heart: :heart: '

Eli ovistesti pitää takuuvarmasti paikkansa raskauden suhteen jos viiva tumma ja punainen;=9

Vielä tänä aamuna leikin ovistikulla ja kyllä meidän Tiuhti-Viuhtimme siinä' komeilee! :heart: :heart:

pidän peukkuja heksu, kyllä sinä raskaana olet! :hug: :heart: :D

Rakkaudella rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Tulin just ultrasta ja minulta on tainut luomusti irrota peräti kolme munista. :eek: Siis luomusti ilman irrotuspiikkiä. Kohdun limakalvo ei tosin ollut ihan ihanteellinen, 7,6 milliä, mutta lääkärin mielestä se on kuitenkin riittävä. Tsänssit olisi nyt enemmän kuin hyvät, mutta peukutuksia tarvitaan silti. Vähän yllätyksenä tuli että se kolmaskin rakkula oli päättänyt sitten kasvaa riittävästi ja puhjeta, vaikka hormooni piikityksiä oli tässä kierrossa puolet vähemmän kuin viimeksi. Tosin eilisen linkkuveitsi-asennon perusteella en kuitenkaan asiaa ihmettele. Nyt voidaan marssia jo selkä suorana.
:LOL:
Kaksosraskauteen olisin valmis uudestaan, mutta kolmoset kuulostaa kyllä aika hurjalta... no en nyt mieti niin pitkälle.
Kiitos Emma ja Pötkylä tsempityksistä. Vaakamamboilut on nyt mamboiltu. =) On kyllä aika hyvä kutina tämän kierron suhteen.
Heksun uutisia odotellessa. +++++
 
Aamulla sitten testaan noin puoli kuudelta...meen seitsemäksi duuniin joten pakko herätä tosi aikaisin...olis jo aamu!!!! :)
Iida-Liinalla kuulostaa hyvältä!!!
RvaPikkumyy ja Emma:kiitos tiedosta ovistikkujen suhteen raskauden näyttäjänä!!! Antaa lisää toiveita!!!!
Mutta palaan huomenna viimeistään iltapäivällä Asiaan ja ilmoitan miten testi meni...paitsi jos plussa ja kerkeen aamulla niin hehkutan heti teille!!! :LOL:
Kiitos kaikille onnentoivotuksista!!!
 
Eikä, kun nyt peukut ja varpaat pystyyn, Heksu! Me jännätään täällä sun kanssa! (heti olit aamulla mielessä!)
Mun kaverilla näytti muuten negaa vielä 5 päivä päästä siitä, kun kuukautisten ois pitänyt alkaa. Meni sitten juomaan neljä siideriä. :D Ja sitten kahden viikon päästä testasi uudelleen, ja vasta sitten tuli plussa. Eli niin kauan kuin täti kyläilee muualla, on toivoa, eiks juu!

Itsellä on aamulämmöt nousseet, eli ilmeisesti mulla on ollut ovulaatio. Pelkään pahoin, että just miehen 4 päivän työreissun aikana :headwall: En tiedä, onko ehtinyt hedelmöittyä jos simpat on ehtineet töihin vasta 12-36 tuntia ovulaation jälkeen... :'(

Taidan panna pystyyn oikein pinon tuosta ovulaation bongaamisesta, kun oon ihan sekaisin, että mitkä mun ovulaatio-oireista nyt on sitten ne luotettavimmat, aamulämpö, ovulaatiokivut vai ovulaatiolima? Kaikki nimittäin eri aikaan. Mutta mulle jo ovulaatio on tosi iso juttu, että siitäkin oon jo iloinen!!

 
Hei jälleen pitkästä aikaa ja kiitos paljon tervetulotoivotuksista! Olen käynyt päivittäin lukemassa kuulumisianne, mutta ei ole itsellä ollut aikaa kirjoitella työkiireiden vuoksi.
Heksulla on todella jännät paikat - pidän sinulle peukkuja pystyssä! Ja vautsi Iida-Liina - kolme munasolua! :eek:
Lento-emollekin paljon tsemppiä! Toivotaan, että simpat olivat oikeassa paikassa oikeaan aikaan! :)
Itselläni on kp 15 ja ovis käsillä. Vasemmalla puolella on ollut hirvittävät oviskivut eilisillasta lähtien. Toivottavasti simpat ovat meilläkin löytäneet tien oikeaan paikkaan...
Mukavaa itsenäisyyspäivän jatkoa teille kaikille! Täällä Saksassa oli Nikolaus käynyt viime yönä tuomassa ison kasan suklaata viime yönä ulko-oven taakse. =)
 
Hyvää Itsenäisyyspäivää myös meille ulkosuomalaisille, vai mitä Leidi-77? :flower: Aivan kateeksi käy teitä, jotka saatte linnan juhlia Suomessa katsoa... ;)

Sori, kun utelen Iida-Liina, mutta onko sulla ollut mitään kiinnittymisoireita tai muuta? Taitaa kyllä olla vielä hiukan aikaista, mutta mietin tässä vain... :whistle:

Ja muutenkin kiitos niistä ovulaatiovinkeistä, menin fertilyfriend.com sivulle, vähän se on siisti! En mä tiennyt, että tollasia sivuja on olemassakaan. Hei, ja muutenkin: sivu veikkasi, että mulla olisi ollut ovulaatio just silloin, kun säkin arvelit! Eli silloin kun lakanat ovat pöllynneet säännöllisesti. Oi ei, ei mitään onnentoivotuksia, ei mulla ole voinut olla sellaista tsäkää, mutta tosiaan jo tuo ovis olisi ihan mahtava juttu.

Multa täällä Italiassa naapurit kysyy about joka toinen päivä, että koska niitä lapsia alkaa kuulua...? Täällä on tosi lapsirakasta porukkaa. Vielä tuo kysely tuntuu söpöltä, mutta jos kauan kestää raskautumises, niin alkaa ehkä ottaa myös pattiin. :D

Tsemppiä ja plussapuhureita ihan kaikille!!!
 
lentoemo, ei mulla vielä mitään kiinnittymisoireita ole. Aikaisintaan se alkio voi kiinnittyä 5 päivää oviksen jälkeen, keskivertoaika on kai 7 päivää. Viimeksi siinä km-raskaudessa en kyllä mitään kiinnittymisiä huomannut, vaikka siellä silloinkin kaksi alkiota kiinnittyi. Nyt on vähän rinnat kipeenä ja pahaa oloa pukkaa eli takuuvarmoja raskausoireita on kuitenkin ilmassa. :LOL: Jostain kumman syystä minulla on joka kierrossa samoja oireita, mutta nyt ne tietenkin ovat juuri niitä oikeita. :LOL:

Järjestääkös leidi ja lentoemo Suomen suurlähetystö teille jonkinlaisia Suomi-kekkereitä näin itsenäisyyspäivän kunniaksi? Meillä täällä UAE:ssa juhlat on tiedossa vasta sunnuntaina.
 
Multa oli ihan päässyt karkaamaan tuo sinunkin ulkosuomalaisuutesi, Iida-Liina :ashamed:
Vau, teilläpäin taitaa olla ihanan lämmin, vai onko? On varmaan jännää olla kulttuurillisesti noin erilaisessa maassa, ite tykkäsin arabimaista kun sinne aikoinaan lentoemona liitelin, mutta eläminen varmasti vaatii enemmän sopeutumiskykyä kuin nää Euroopan maat. Ja varsinkin ku ite oon pohojalaanen, niin mulle jo tää Italia oli aika kova paikka aikoinaan...

Täällä saapasmaassa on illalla lähetystössä bileet, ainoa suomalainen ystäväni (ja kaasoni) on sinne menossa, mutta itse en ole näiden kymmenen vuoden ajan ollut muuten lähetystön kanssa tekemisissä kuin passia hakemassa ja kesällä sitten tuota aviolupaa tingatessa :D Vaikka luulenpa, että jos saisi sen lapsen, niin pitäisin enemmän yhteyttä suomalaisiin, että lapsenkin suomalaisidentiteetti saisi vahvistusta.

Nyt kun luin sieltä ff.comista, että mulla ois voinut olla ovulaatio tasan viikko sitten, niin tottahan mulla on alkanut nippaileen tuosta kohdun kohdalta aamusta asti :LOL:

Oli sentään 4 päivän tauko näissä kivuissa, ja kyllä ne on helpottaneetkin, ne oikeanpuoleiset kivut silloin mahd. ovulaation aikoihin oli todella tuskalliset. Muistan vain viime kierrosta, että mulla 2 viikkoa yhteen menoon aika helkutillisia kipuja, eli saa nähä alkaako sama rääkki taas alusta :headwall:

Joka tapauksessa, oon tosi iloinen, että Iida-Liinalla on ollut ovulaatio, ja jännitän puolestasi oikeestaan enemmän kuin itseni, koska omasta ovulaatiostani en ole suinkaan varma. Kiinnittymistuulia!

:heart:
 
Kuumetta 35v kp25/23-26......yk15.......1 yhteinen
Lentoemo-76 31v kp28/35-40......yk2.........1 yhteinen
Heksu76................kp26/26........yk8(???)....esikoinen

Ei siis plussaa, mutta ei tätiäkään....joten ei kai auta kuin piinailla :(
Mä oksensin töissä tänään ja yökkimässä kävin neljä kertaa...Mukavaa itsenäisyyspäivää...mä oon illan leiponut ja laittanut joulua!!!
 

Yhteistyössä