<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

voi heikku :'(

mustakin tuntuu että maha ois laskeutunut, kauhistuneena ajattelen että ei kai se enteile synnytystä??!! kun ei ihan vielä tarvitsisi tulla, vkoja kuitenkin niin vähän :ashamed:
esikosta meinaa pari pvää ennen synnytystä maha humpsahti silmissä alas, ja mieskin kysy että mihin maha on hävinnyt.. :eek:

mulla meni esikosa lapsivesi kotona, sairaalaan n.70km:ä täältä,joten pikimiten piti lähtee sitten ajeleen sinne, kun soitin tilanteen. sairaalaan kirjauduin 22.40, ja meni kokopäivämaksu, samoin kun lähdin sairaalasta 13 aikaan, meni kokopäivä maksu, kuulemma jos pääsee ennen 12 lähtemään, ei mene koko maksua, mutta sopivasti mua ei keretty tutkia kun vasta 12 jälkeen, ja kun ruokaakin hain ja käytävällä kävelin, kätilö istui ja naputteli kynää pöytään..tuli sellainen rahastuksen maku olo, varsinkin kun osasto oli silloin aika tyhjillään!!

makeasta..ei kamalasti maistu kyllä, coctailhetelmät uppoo kyllä ja kaikki muu hetelmä..mutta ruokahalu tosi huono, onneksi kuitenkaan ei oo painoon vaikuttanut alentavasti!!

- nannuli ja tyyppi rv. 31+1-
 
Äääääääää! Ei saa puhua herkuista! Täs yritän olla sokerittomalla ruokavaliolla, ja porukka luettelee kaikkee herkkuu. :'( Ja arvatkaa vaan tekiskö mieli kaikee hyvää ja makeaa ja jädee ja suklaata ja pannarii ja lettuja ja ...

Toistaiseks on aika hyvin pysynytkin ruokavalio, kotona ei oo syöty muuta kuin hedelmiä ja marjoja ja kerran tehty rahkaa vähällä sokerilla ja kermalla, paljon vaan marjoja. Nyt on taas rahka-aineet odottamassa jääkaapissa. Yksillä 80-vuotispäivillä on tullut käytyä ja siellä söin palan kakkua (mangoa, mmmm). Täällä töissä on paha kun kahvihuoneessa on lautasellinen keksejä tyrkyllä silmien alla aina kun siinä käy...

nellahille auto-onnittelut! Aikamoinen heräteostos tosiaankin. :)
mannalle isot onnittelut huomiselle! :flower:
heikku, :hug: tosi kamalaa ja surullista. Täälläkin hautajaiset tulossa lähiaikoina lähisuvussa, mutta ei siitä sen enempää.
suukkosuulle, hyvä pointti toi klo 0:00 yli odottaminen, jos vaan voi. Säästöä se on pienikin säästö, jos vaan tila sen sallii ja on vaan minuuteista kiinni.

Piti vielä kysyä Hanilta, että etkös jo ollut siellä Salossa tutustumassa? Minkälainen paikka oli, millainen fiilis jäi? Ja jos oot jo jotain kertoillut, niin pahoittelen, mä oon niin lahopää ettei oo mitään muistikuvaa. Kaik kirjoitukset oon kyl lukenut, uskokaa tai älkää. Lait sit vaik linkki niin käyn lukemas uudestaan. :)

JJ-t, mulla kans maha alhaalla ja just kuulosti tutulta toi, että ottaa reisiin kiinni, esim. juuri parasta aikaa kun tässä istun. Ensin se oli alhaalla kun viuhti makoili pohjalla poikittain, sit oli hetken 'normaali' ja sit se tais jo tyyppi laskeutua.

Jaahas, hiukan yli tunti töitä vielä, sit pääsen kyydillä bussille. Mahaa jo nippailee mistä milloinkin ja alavatsaa kipristelee kun kaveri painaa ja pallea kärsii kun sitä potkitaan, ja tietty lonkat anoo armoa kun tässä istuu ja nousee ja istuu ja nousee jne. Tarttis tehdä listaa kaikesta, mitä pitää töis vielä tehdä, kun tänne enää yhtenä päivänä oon tulossa, sit koittaa äippäloma. Ja yhä on sekaisin työkuviot siltä osin, et kuka mun loput työt tekee... onneks ei oo mun ongelmani enää maanantain jälkeen. Paitsi et saan sit lomalta olla neuvomassa ja perehdyttämässä. :kieh:

ventti + viuhti 34+3
 
Likka: Eilen tuli kokeiltua jo tuota venyttelyä ja saattaa kyllä ukko joutua hommiin kun voi rueta useamman illan jälkeen kramppaamaan käsiä tuo venyttely :D Mut samat ohjeet jotka mie neuvolasta sain löytyy täältä --> http://www.ceridal.com/?id=4483c&select=Ceridal
Ajattelin kyllä jatkaa tuota kokeilua jos vaikka tuon turvin välttyisi pahemmilta repeämisiltä kun eipä tuosta mitään haittaakaan ole.

Makea maistuisi täälläkin, mutta karkkeja ei oikeestaan pysty syömään paljon kerralla kun tulee äklö olo ja sit rupeekin tekemään mieli suolaista. Samoin jäätelöstä ei kyllä ole hirvittävää himoa, paremminkin jogurtit ja vanukkaat uppois ja leivonnaiset :p
Ja kuten muillakin, alkuraskaudessa suolanen ja rasvanen maistui paremmalle, nyt en oo syönyt sipsejäkään aikoihin.

Tänään ajattelin vähän tutkia musavarastoja ja aloittaa kokoamaan lempparibiisejä yhteen josta vois sitten tehdä sairaalaan mukaan otettavan levyn. Jos sitä ei sairaalalla soittaiskaan niin ainakin siitä voisi olla iloa puolentoista tunnin automatkalle. Paitsi jos ambulanssilla joutuis menemään... :/

Sairaalakassiin ostin tänään pillimehuja ja suklaata. Tärkeimmät siellä alkaa ollakin kunhan vaan pakkaa sit vielä itelle vaihtovaatekerran ja jotain ehostautumisvermeitä mukaan.

Kuinka moni on ajatellut tai on tehnyt aikaisempien lasten ristiäisiin ihan paperikutsut? Nyt tuntuis että olisi kiva värkätä tässä tekemisen puutteessa mutta onko se jotenkin hassua? Onko tapana yleensä laittaa kutsuja vai kutsua ihan suupuheella?

Sanni-Maria ja pikkunen 36+5
 
Tiiättekö siskot mitä. Minä haluan NAIMISIIN! Yritän puhua miestä ympäri että vihkiydyttäisiin ristiäisissä. Kun minä en ole koskaan halunnut mitään prinsessahäitä. Pieni kakkukahvi-tilaisuus riittäisi tosi hyvin. Ja säästyisi sitten niiltä "ikäviltä" kutsuilta kun menisi yllärinä naimisiin, ristiäisiin tulee ketkä tulee. Meillä on iso suku, kalliiksi tulis pitää pirskeet. Ja sit on joitakin henkilöitä joita en haluaisi häihini, mutta suuttuvat tietysti jos ei kutsuta, joten minusta olisi paras tehdä se nyt. Oon ihan tohkeissaan ollu jo monta päivää, ukosta ei vaan saa juuta eikä jaata. :( Sanoin sille eilen että eihän sinne tarttis muuta kuin minulle joku kiva sormus..... ukko sanoi että no se ajatus kaatui sitten jo siihen!!! :eek: mitä minun pitäs ajatella? Eikö se halua minun kans naimisiin... :snotty:
 
Neuvola kuulumisia;
rv 31+6
paino 71,3 (+200g/vk)
turvotus -, pissa -
verenpaine 102/76
hb 103 (---> Obsidan)
sf 28+5cm
rt ja sikiön syke 140, liikkeet ++

Miten niillä joilla jo vauva on laskeutunu, ja kenties jotaki kohdunsuulla tapahtunu, onko mitään ohjeita antaneet?
Mulle sano nla täti että on kenties vähän laskeutunut, mahdollisimman paljon pitäs olla pitkällään!!
Lääkäri taas reilun kahen viikon päästä. Tarkistaa kohdunsuun tilannetta...
Sopiihan sitä koittaa olla pitkällään, neiti kun ei päikkäreitä meinaa nukkua yms. Enkä muutenkaa oo niitä ihmisiä jotka tykkäis vaan olla, vaan haluan ulkona käyä kävelemässä yms. Mutta pitää ruveta telkkaria kahtomaan makuuasennosta. Eipähän ukko saa enää koko sohvaa vallata!!! :LOL:
 
Min-na: mä oon ajatellu ihan samaa kun oon vakoillu muitten mahoja.. tuntuu että oon ainoo jonka maha roikkuu tuolla alhaalla. Mut empä kai sitten olekaan ainoa.

Taidanpa minäkin kokeilla tuota välilihan hierontaa.. ei siitä varmaan ainakaan mitään haittaa ole. Ja kun kaapissa sattuu tuota ceridaliakin olemaan.

Usvis, jotkut miehet vaan on tollasia.. ne ei ehkä tajua miten tärkeitä tallaset jutut meille naisille voi olla. Meillä on häät tulossa ens syyskuussa ja sain kyllä tehdä työtä, että noista saatiin päätettyä. Sitten muutaman itkupotkuraivarin jälkeen mies tuumas mulle että sillä ei oo koskaan ollukaan mitään asiaa vastaan ja se ei oo vaan tajunnu kuinka tärkeää se mulle vois olla. Noh, välillä edelleen meinaa hermot mennä kun ukosta ei saa mitään irti noitten häitten suhteen.. Kaikki on ihan sama ja eihän sillä nyt vielä niin kiire ole. On kuitenkin luvannut tulla paikalle :headwall:

Omaa napaa: Mä taidan olla tulossa kipeeks.. ihan veltto olo on ollu koko päivän. Jätin sit ihan suosiolla menemättä kouluunkin tänään. Päätä särkee ja tekis vaan mieli nukkua. Oonm kyllä nukkunukin parin tunnin päikkärit. Neuvolassa kaikki oli ihan ok, pissä puhdas, paineet koholla niinkun siellä aina (kotona ihan hyvät.. ne ei edes enää kuulemma mittaa multa siellä paineita, eivät kuulemma kerro totuutta kun oon tällanen stressipaineilija), Himpun syke 150, sf 32 ja pääkin kuulemma liikkuu vielä ihan vähän. Mutta alhaalla se jo on. Varattiin kaikki ajat jo tonne laskettuun aikaan asti. tosin sanoi toivovansa, että viimesen kerran vois perua ja käydä sit vauvaa kattomassa kotona :)

Eipä muuta, ärsyttää jos nyt ihan oikeesti tulee kipeeks..
 
Noista maksuista..

Ainakin esikoisesta meni heti osastomaksu ei siis polimaksua. oltiin sairaalassa joskus neljän maissa ja lapsi syntyi ennen yhdeksää. Ja nykyään polimaksu on 25,6 euroa ja osastomaksu 30,30e per pv..

Mutta mää ostinkin tänään dominopyörteen hesestä :p ja illalla tarttis leikata paahtiksista piparimuotilla sydämenmuotoisia ja laittaa väliin kinkkusulatejuustoa niin voidaan huomenna viedä niihin prinsessabileisiin :D Hoitotäti kysyi että voiko lapsi olla vähän myöhempään (piti hakea huomenna kl 15) niin saa kunnolla juhlittua. Juuri laitettiin lapsen tekemä piirrustus kehyksiin ja huomenna tarttis vissiin käydä kukkakaupan kautta ennen lapsen hakua.

jaahassu ja sammo 34+2
 
mahan laskeutuminen mulla ei esikon kohdalla laskenu ollenkaan ,eikä nytkään ole. eikä varmaan laskeudu. vauvat kyllä laskeutuu ja nytkin terkka sanoi et on jo aikast alhaalla pää. mut siis se johtuu siitä kun oon niin lyhyt et ei jää sitä tyhjää tilaa vaikka vaavi painuiskin alemmas.

salon synnäri juu olen käyny tutustumassa ja ihan ihana paikka on. tahtoo sinne ehdottomasti mennä synnyttämään. eikä siihen enää esteitä ookkaan.
sinne ei oteta mitään riskiraskaustyyppejä. ja jos vaavi syntyy viikoilla 35-36 ni se on siinä ja siinä, mut sit 36---> saa ihan rauhassa mennä ja mullahan toi 36+0 on huomenna!!
 
Vaavimasu makea mastuu minullekkin.
Alku raskautena makeaa ei tehnyt ollenkaan mieli.
Nyt ei muuta söiskään.... :D
pitää kait vähän ruveta hillitsemään makean popsimista
ja alkaa syömään terveellisemmin....
on alkanut tuo turvotuskin niin ikävästi kiusaamaan.

kääk! tänään eka päivä kun jouduin ottamaan vihkisormukset
pois... painoivat niin ikävästi :|


 
Mistä te sen mahan laskeutumisen huomaatte? Mulla ei varmaan siis oo laskeutunu ku en nää siinä mitään kummaa. :LOL: Miten nykyään tunteekaan itsensä tyhmäksi, kun ei tajua että onks jotain tapahtunu tai ei... :ashamed:

Makea maistuu täälläkin.... :D Mies onneks oli ostanu jälkkäriks tänään(kin) jätskiä. :D Syödään jäätelöä varmaan joka päivä. :D Tänään oli minttusuklaajätskiä, eilen rommirusinaa ja maanantaina toisenlaista rommirusinaa... :LOL:

Usvis toivottavasti mies tajuaa oman parhaansa. ;) Meillä kun päätettiin muuten naimisiinmenosta (ollaan siis oltu jo yli 3v naimisissa nyt), niin miehen ainoa homma oli ostaa se sormus ja voi kun se olis halunnu ostaa mulle jonkun missä oli yks pieni timantti ja mä halusin rivitimanttisormuksen. :LOL: Meinas kaatua siihen että miehen mielestä rivitimanttisormus on liian kallis, kun "sä kuitenkin kadotat sen"... Arvaapa siis vain kummanlainen on sormessa tälläkin hetkellä. No joo mut asiaan, voipi olla että miestä "pelottaa" naimisiinmeno samaan syssyyn ku taas vastuu perheestä kasvaa yhdellä ruokittavalla... Mut kannattaa jutella. Mun mielestä se on ihan lastenkin kannalta kiva jos on naimisissa.

Josta päästäänkin sormuksiin... Mulla mahtuu kumpaankin käteen sormukset. Normaalistikin siis oikean käden sormet paksummat kuin vasemman, mutta viulunsoiton takia pidän sormuksia oikeassa kädessä. Nytkin ovat oikeassa nimettömässä ja ihan hyvin mahtuu. Olen täs tosin miettiny että pitäis ruveta varmaan yöksi ottamaan pois, ku jollain oli käyny niin että oli sormet pamahtanu yhdessä yössä täyteen turvotusta ja lopulta oli sormukset LEIKATTU irti. :eek: Se olis karseeta.

Odotan jo ens tiistain neuvolaa, niin kuulis että miten päin se Punkero oikeesti on. Vähän itse nyt uskoisin että olis kääntyny pää alespäin, kun potkut tulee tosiaan ihan keskelle mahaa, navan yläpuolelle. :) Ihanaa, enää huominen niin on tää viikko käytännös ohi. Maanantaina olis taas yks tentti, jossa ehdin olee tunnin ja sit pitää mennä valmennukseen... :whistle: No, en mä ennenkää ole tentissä viettäny yli tuntia (paitsi kerran yhdessä ohjelmoinnin tentissä, terveisiä vaan ventille ;) )...

Laala ja Punkero rv32+2
 
heippa

tulin ilmottautumaan..täällä remontin keskellä koitetaan elää..melkein kaikki keittiön kamat olohuoneessa,samoin meidän makkarin..(onneks on iso olohuone).. :D mitään muuta positiivista tässä ei olekkaan..inhoon remontteja :kieh: ja vielä on paljon edessä...toivotaan että valmistuu ennen vaavin syntymää.. :eek: mies painaa niskalimassa hommia..itellä nousi tänään kuume ja ääni on menny ja kurkku aivan hirveen kipee :snotty: ei oo kiva..

nippikselle onnittelut että poika voi hyvin ja jaksamisia koko perheelle...

kummeista..meillä on jo tiedossa ainakin kolme kummia tulee..

meillä vauva ollut jo jonkin aikaa perätilassa(hieman poikkitilassa) ja nyt 9.3. katotaan tilanne uudelleen..jollei ole kääntynyt niin tulee lähete tayssiin kääntöyritykseen..toivotaan että kääntyy itellään.. meillä kun esikoinen käänty jo viikolla 28..

mutta jaksamisia kaikille ja toivotaan ettei kukaan jakaannu kamalasti ennen aikojaan =)

lumi-enkeli+masuasukki 32+2 :heart:
 
iltaa tyttäret

Kivaa kuulla, että on tullut hyviä uutisia, nippikselle onnea ja mannalle kanssa hyvistä uutisista! Ja muillekin hyväuutisille.

lumi-enkeli, meillä kans remontti meneillään, että saatais siisti vessa ennen kuin pieni syntyy ja koko kämppä ku räjähdyksen jäljiltä :)

Laala, en mäkään tajuu tosta mahan laskeutumisesta mitään - ei oo varmaan sit laskeutunut!

vihkisormus on tuolla pöydällä, en uskalla enää sormeen laittaa, jos menisikään...
Usvis, minun mies kosi seuraavana päivänä raskaustestin plussasta. Muuten ei varmaan olisi ihan niin nopeasti menty, mutta tää vauveli jotenkin loksautti asiat kohdalleen. Toisaalta, me ollaan jo yli 30 v ja päätös varmaan helpompi tehdä :)

nellah, kivaa - uus auto, me ollaan kans kateltu noita isompia autoja, mut toisaalta meitä on vasta me kaksi ja kohta kolme...eli varmaan farkku riittää ihan hyvin vielä pitkään!

Huomenna viimeinen työpäivä - jiihaa!

Hyviä vointeja kaikille!!!

k&otus 34+3
 
usvis kuulostaa ihanalta toi ristiäis-vihkimissuunnitelma :heart: toivottavasti mies muutta mieltään ja saatte juhlat järjestettyä. monestihan miehiä pitää vähä tuuppia eteenpäin näissä asioissa ja sitten niitten pitää sulatella koko juttua hetki, vaikkei niil periaattees mitään naimisiinmenoa vastaan olisikaan.

omista häistä sitten, eli ovat huomenna :heart: =) ja koko päivän olen vielä tehny viime hetken järjestelyjä vaikka ovat siis tosi pienet juhlat, todistajia lukuunottamatta juhlitaan ihan kaksin... tai kolmin, kun onhan meillä tuo masuasukkikin :heart: mut ihmeesti sitä vaan on menny aikaa kun on käyny kampaajalla (huomenna aamulla uudelleen, kun tehdään varsinainen kampaus), keskusteleen kukkakimpusta floristin kaa, silittäny ja suunnitellu vaatteita illaksi, pakannu hotellikamoja, ettiny todistuksia (esteettömyys!), koruja jne. nyt alkaa olla valmista ja tää mamma ihan kuitti. mutta niiiin onnellinen :) ihana päästä huomenna naimisiin. etenki ku pelkäsin jossain vaihees et rm:n takia vauva vois syntyy jo ennen huomista ja sit ois saanu järkätä kaiken uusiks... sit ois varmaan tullu ne ristiäis-vihkimiset meilleki! ainiin, testasin just ja vihkisormus mahtuu sormeen vielä, toivottavasti pysyis turvotus pois viel ainaki huomisen!

mies tossa päivällä laitto ircis et menee sit illalla polttareihin ja mä olin ihan et kenen ja oisit kyl voinu varottaa vähä etukäteen. no sit tajusin et omiin polttareihinhan se tietty menee :LOL: vitsi miten aivot voi pehmentyä raskauden aikana :whistle: :ashamed:

lumi-enkeli toivotavasti teidän vaavi tajuu kääntyy viel ihan itse. vaikka eikös ne aika hyvin saa vauvoja ä-polilla käännettyäkin?

laala oot kyllä reipas ku jaksat viel opiskella, tenttii ja kaikkee. mä en kykenis henkisesti enkä fyysisesti, on aivot niin narikassa ku olla voi....

napille voimia, toivottavasti et uu kipeeks! ihan riittävästi näitä vaivoja täs vaihees jo muutenki...

ventille hyvää viimeistä työpäivää! mulla oli tiistaina niiiin samanlaiset fiilikse ku sulla. mun työt jouduttiin jakaan kai n 6 tyypille ja perehdyttäminen jäi ihan kesken, mutta nyt on vaan semmonen fiilis et eipä oo enää mun ongelma :D nopeesti sen työn unohtaa...

nyt jätskii ja mansikoita ja kinuskikastiketta :p pidän oman hemmotteluillan ja meen myös aikasin nukkuun, et jaksaa huomen reippaasti heti kukonlaulun (öö, kasilta...) aikaan kampaajalle.

mukavaa loppuviikkoa, palailen palstalle sitten rouvana ehkä sunnuntaina ku on kotiuduttu "häämatkalta" :D

t. morsmaikku + morsiusneito masusta =) :heart:
 
manna ihanlta kuulostaa :heart: PALJON ONNEA TULEVALLE ROUVALLE JA IKIMUISTOISTA HÄÄPÄIVÄÄ!!!!

mä olisin myös tahtonut mennä naimisiin ennen vauvan syntymää. senkin takia että olisi saatu suoraan miehen sukunimi vauvalle. tässä on vaan niin paljon ollut huolia matkassa, etten sitten uskaltanut alkaa suunnitella JA mies haluaa isot kesähäät! tarkoitus oli menn kesällä-09 naimisiin, mutta se siirtynee kesään 2010, koska tän mamman pitää laihtua ennen häitä :LOL:

masun laskeutumisesta on ollut puhetta ja juuri tänään alkoi smanlaiset kivut kun sillon pari viikkoa sitten kun maha lähti laskeutuun, voiskohan olla että vauva kiinnittyy..? siis tuntuu kun olisi alavatsa ihan mustelmila ja se tuntuu todella alhaalla! viikko sitten ultrassa vauva oli siis pää lantiossa, muttei kiinnittinyt..

kauankos kiinnittymisestä menee synnytykseen ja mistä voi tietää että on kiinnittynyt??

 
manna8 Oikein paljon onnea huomiselle!

Tuli tuosta sairaalakassista mieleen, että kannattaa varata varmuuden vuoksi pyyhkeitä persuuksen alle autoon. Eli sairaalakassin viereen kasa pyyhkeitä odottamaan. Esikoisesta en moista tajunnut ja onneksi vedet meni vasta kun kalvot puhkaistiin. Aika ikävää jos menee kaikki vedet kerralla ja ainoa mikä edes vähän imee sitä on housut ja sitten tuleekin autonpenkki. Mut tuntien varaan varmaan kaikki pyyhkeet mitä kotoa löytyy ja sitten mennäänkin sairaalaan pää auton katossa :LOL:
 
Vaavimasu: Ihana massu sinulla! Oikea pallomassu! :heart:

Voi manna, huomennako se the päivä sitten on? Onnea paljon jo etukäteen! :heart: Toivottavasti sormus mahtuu! :whistle:

Polimaksuista: juu minähän se maksoin esikoista pusatessa reilusta tunnista sen täyden päivän hinnan :wave:: puoli yksitoista oltiin illalla sairaalan pihassa. Ei kyllä tullut mieleenkään polimaksut siinä vaiheessa, kun supistuksia tuli jo 3min välein :D. Tyttö syntyikin sitten jo 00.30 seuraavan päivän puolella :).

Mahan laskeutumisesta: mulla sf-mitaksi saatiin viime kerralla 1cm vähemmän kuin sitä edellisellä kerralla, tosin eri mittaaja kyseessä. En tiedä että voiko sitten jo oikeasti laskeutua massu niin paljon näillä viikoilla että mitta pienenee vaikka massu kasvaa, vai meneekö eri mittaustavan piikkiin. Itse en ole kyllä laskeutumista huomannut.

Vauvan vaatteista: olin tänään shoppailemassa koko päivän ja voi vitsin vitsi että teki vaikeaa olla ostamatta mitään pieniä vauvan vaatteita!! Melkein harmittaa kun esikoiselta on niin kamalasti vaatteita tallessa, ettei oikeasti tarvitse mitään. Ois ollu niin nättejä siellä kaupassa. No sain kuitenkin hillittyä itseni kun ajattelin että sitten voin ostaa jotain uutta ja kivaa kun vauva on syntynyt :heart:.

Kutsut tein minäkin itse ristiäisiin, minusta kivempi niin kuin suullinen kutsu :heart:. Ihan hyvä idea suunnitella niitä etukäteen, voipi olla ihan tarpeeksi hommaa sitten kun vauva on syntynyt :).

Usvis: Kaivalta kuulostaisi kyllä nuo yllätyshäät ristiäisten yhteydessä teidän tilanteessanne :heart:. Ehkä miehesi tarvitsee hiukan sulatteluaikaa?


[/
 
manna hirmuisen paljon onnea tulevalle rouvalle!!!! :hug: :heart:

huomenna aamulla äitipolille kontrollii.. jänskää :ashamed: näkee taas kerttulin! :D jos vaikka uskaltais samalla udella vahvistusta siitä sukupuolesta.. toivottavast "tunneli" vielä jäljellä ja kiinni! :D

ziki ja kerttu (tunnin päästä 32+0 :heart: )
 
Iik! Mannalle ihanaa hääpäivää! :flower: :flower: :flower: Isännästä sain eilen sen verran selvää että hän mieluummin haluaisi ihan erillisen häätilaisuuden. =) Kyllähän sekin minulle sopii! Hyvä kun lopulla jotain sanoi.. eilen se vielä vastasi kyselyihini naimisiin menosta että "mitäpä se hyvejää". Lopulla sitten rupesin vähän möksähtämään, niin sit siitä sai jotain tolkkua. Kummia nuo miehet... Että katsotaan sit mahollisesti uuestaan vaikka kesällä 2010. Ehtiipähän laihtua..

Mulla on tänään neuvola, ilmoittelen sit mitä kuuluu, jospa se olis jo kääntynyt pää alaspäin........

 
AAM
:flower: Manna :flower: :hug: :heart:

Usvis kiva ettei miehesi nyt sentään ihan täysin asiaa vastaan enään ole :) kyllä se siitä.. 2010 kesällä oi :heart: kivempi valmistella rauhassa ja vähän hössöttää vaikka sanoit ettet halua mtn suurempaa järjestää..

kohtahan se kuukausi taas vaihtuu ja .. poks räts onnittelut niille jotka on jo "turvallisen" rajan rv36 ylittäneet.. :D

am & hippunen 33+4
 

Yhteistyössä