Heissan..
Eilen yritinkin jo kirjotella mut toi meidän langaton modeemi ei sit toiminukkaa niin pätki vaan koko ajan ja hidasteli..Sit vieläpä kaiken lisäks sain jotai kumman nappia painettua läppäristä et se pomppas johkai ihan muualle sivulle...
Nyt siis kommenteeraan jotai mitä jaksan..
Nippikselle ekaks onnittelut ja hyvinhän siellä taitaa poitsulla mennä!!
Kummeista oli jotai puhetta..Meillä tuntuu et on tosi vaikee miettiä enää ku kahelle muksulle jo on kummit valittu lähipiiristä..
Kotiintulo vaatteista..
Mulla on kattottuna tuolla pitkähihainen body,sukkikset,huppari,housut,pipo,tumput,sukat ja nallehaalari..
Kassin olen siis jo pakannut valmiiksi kun yhtenä vkl tuli vain selanen olo että nyt pitää pakata et lähtö voi tulla yllättäen..
Supisteluja
on ja aika paljo välillä ja kaikki niistä on kunnon jomotusten kera,eli ei mitään pelkkiä kovettumisia.. 3pv olis neuvola joten jospa sitten saa tietää ovatko jo vaikuttaneet kun n. 3vkoa on jo niitä tullut..
En ole jaksanutkaan kirjotella,mut olen kyllä välillä lueskellut teidän juttuja..
HERKUTTELU
Joo..Tota..Mieski eilen sano että sitte ku vauva on syntyny niin ruetaan karkkilakkoon..Eilenki ostin kaks isoa karkkipussia,joka ilta melkein menee jädeä n. 1/3osa paketista,popparit maistuu,sipsit ei niinkään,leivokset ja varsinki kaikki missä on esim kermavaahtoa ja hilloa niin NAM.. Ja sinänsä hyvä aika kun nyt on laskiaspullia saanu joka paikasta
Vissiin ois 13kg tullut nyt jo painoa ja ennemmin on tullut koko raskauden aikana sen verran..
Tää herkuttelu on oikeesti ihan hirveetä.. Jännä kun aluks ei tehny muutaku jotai suolasta ja raikasta mieli,mut nyt sit kyllä maistuu suolanenki ja isot annokset,mut pääasiassa tekee mieli makeaa..
Hmm..mitäs muuta täällä olikaan keskusteltu..
No.. Voisin koittaa kans noita masukuvia laittaa nyt kun ei eilen onnistunut..
Siinäpäs 33vkon kuvia
Mieski eilen ihan kauhisteli että miten musta näkee takaapäinki et on maha,vaikka se ite maha nyt ei taakse näy..Et kai mä oon levenny sitte..
Mut nyt laitan tän viestin ennenku se katoaa jonnekki..
Hyviä vointeja kaikille.
Vaavimasu ja napukka 33+1