<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Dana totta, luontoäidillä on joskus hivenen huono tuo huumorintaju! Mut jospa kuitnekin sitten niiden hoitojen avustuksella teillekin se pikkuinen nyytti tulee. Tuo mun mies on saanut kaksi exäänsä raskaaksi aikoinaan, kumpikaan tosin ei ole syntynyt tähän maailmaan mutta kuitenkin.

Naapurin tyttö ihanaa, että oikeesti oot noin positiivinen. Toivotaan, että nyt pian tärppää teillä uudestaan <3

Tänne tuli eilen ehtoolla ensilumi ja sitä nyt lähetään koiran kanssa ihmetteleen. Sen jälkeen kuluttaan vika duuni päivä ja illan tosiaan saan viettää Olivian kanssa sekä nuorimman siskoni. Ja ehkä Olivian äitikin tulee ellei sitten mee yhen siskon hippaloihin :) Mun mies saa oikeen roppa kaupalla naisenergiaa sitte illalla tässä kaksiossa ;)

Mukavaa perjantaita!

Ps. Ovista odotellessa...;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27405441:
empp kun päivität, voisitko plussanneista poistaa 2011 vuoden plussanneet kun tuo esikoishaave linkki odottajien puolellekin on nykyään 2012-2013 :)

ON:

Kivut on jotain sanoin kuvaamatonta ja vuoto on runsaantunut ehkä hieman... kyllä tää tästä...
Toivottavasti kivut hellittäis pian! Auttaako mikään lääke?
 
Naapurin tyttö Mielenkiintoisia noi sun enneunet :). Itse oon ollut aina kiinnostunut ennustuksista sun muista mutta en ole tiennyt kuitenkaan uskonko niihin täysin :)

Niiu Kiva juttu :). Kiva jännäillä muiden kanssa :). Toivottavasti tämä olisi sitten se tärppikierto mahdollisimman monille. Mä en myös ole mitenkään erikoisen synttäri-ihminen, omistani ainakaan. Riittää kun joku toivottaa hyvää synttäri ja halaa :)

pantera Voihan sen testin ihan oman mielen rauhaksi tehdä, ei tarvitse sitten miettiä ollako vai eikö olla :)

Dana Ymmärrän sua. Välillä sitä miettii, että mikä tarkoitus tässä kaikessa on. Ollaanko me jotenkin pahoja kun meille ei suoda sitä nyyttiä vai eikö meitä olla tarkoitettu vanhemmiksi. Aina ei jaksa ymmärtää. Itselläni tämä syö kaikkea muuta elämää, koulua, kaverisuhteita, ihan kaikkea. Mikään muu elämässä ei tunnu yhtä tärkeältä ja tuntuu että tämä vie niin paljon energiaa ettei yksinkertaisesti jaksa panostaa mihinkään muuhun. Kaikesta huolimatta, periksi en anna vaikka kuinka huonosti menisi, näin olen päättänyt. Tsemppihali sulle, että säkin jaksat uskoa ja taistella vaikka se välillä todella mahdottomalta tuntuukin :hug: :heart:

Lisää plussia taas kehiin naiset!!
 
NT Noi enneunet on kyllä mielenkiintoisia. Itelläkin on jpnkin verran taipusta niitä nähdä. Esim. Viime kierrossa noin viikko ennen tädin tuloa näin unta että täti tuli joten toiveet ri ollut kovin korkealla.
Meidän suvussa on jonkin verran näitä enneunien näkiöitä mutta ei kauheesti. Mun enneunet on vaan suoria tilanteita jotka sitten tapahtuu enkä aina edes tajua että uni oli enneuni ennenkuin se tilanne tulee ja on täsmälleen sama kuin unessani :) Lisäksi näitä aavistuksia tulee jonkun verran. Pienenä enemmän mutta pikkuhiljaa taas on alkanut yleistynyt.
 
maimai83 en oo ottanut särkylääkettä, enkä ota :D Kipu hellittänyt yön aikana.

Fiinaliina Sen verran runsas vuoto nyt ja selkeesti roipetta että luotan kaiken tulevan ulos. :)

sitten enneunista:

Siis toisethan sanoo että on sattuman kauppaa että just joku uni on osunut alitajunnan takia näyttämään sen mutta miepä kerron omasta kokemuksesta:

Mie näin aikoinaan edesmenneen avopuolisoni siskosta unta, kaksi viikkoa ennenkuin oltiin menossa kylään hänen vanhemmilleen, silloin tää tyttö seurusteli sellaisen taulapään kanssa. :D

Noh siinä unessa, tää tyttö meni kihloihin sen jätkän kanssa, siinä oli erinäisiä yksityiskohtia kuten että tää tyttö osti ne sormukset, näin myös ne sormukset millaiset ne oli, ihan tavalliset mutta todella leveät kultaiset.

noh sitten unesta kului se kaksi viikkoa, lähdimme ajamaan 500km sinne avopuolisni kotiin ja matkalla hänen äitinsä soittaa, oli alkanut meuhkaamaan että et arvaa mitä toi sun pikkusiskos nyt on mennyt tekemään...

Puhelun jälkeen avopuoliso kertoi mulle että sen pikkusisko on mennyt kihloihin :D

Perillä sain selville myös sen että kun se jätkä oli rahaton niin tää tyttö oli ostanut ne sormukset ja ne oli juuri samanlaiset kun unessa.

Arvakkaas uskoko kukaan kun kerroin mun unesta :D

Ja hauskintahan tässä on se että sitä jätkää mie en ollu koskaan aikasemmin tavannut ja se oli just samannäköinen kun siin unessa :D

Joskus myöhemmin kun asuttiin sitten siellä samalla paikkakunnalla näin että tää samainen jätkä oli ostanut uuden pakettiauton jossa oli sellaiset mulkosilmälamput, tiiätte näissä uusissa autoissa on nykyään sellaiset, rumat lamput, hieman nousee siihen konepellin päälle, noh sillon niitä sellaisia autoja lamppuineen ei ees vielä ollut, nauroin unen jälkeen että huh kun oli ruma auto, että onneks sellasia ei oo olemassakaan. noh tais mennä kuukaus kun ekan sellaisen näin... :D järkytyin...

Niin ja se jätkä osti uuden auton mutta ei sellasta mulkosilmää :LOL:
 
Onnea buffy

bf Mie muistan ja usein kirjoitan mielenkiintoisimmat unet ylös tai kerron ne nauhurille... :D Miulla on näitä ollut jo lapsesta asti. pisin aika väli unesta ja todellisuudesta tapahtuneesta on vissiin 10 vuotta :D oli meinaan pikkasen jännä tilanne kun tajusin sen.

Deja vu on sitä että olet joko nähnyt sen unessa ja se on jäänyt alitajuntaasi tai sitten olet elänyt sen tilanteen joskus jo aiemmin. yleensä se on unessa tapahtunutta.
 
miss_piggy
maimai: Mun käsittääkseni clomit saa aikaan ovulaation, ei mullakaan niistä kokemusta oo mutta lähinnä sitä ovistahan tässä mun on vaikea metsästää, kun nuo hemmetin ovistestit näyttää pcon takia plussaa läpi kierron :mad:
 
Eihän se testi antanu muuta ku selvää viivanpaikkaa :D No, koitetaan hyödyntää tämä kierto.

Mua niiiiiin kypsyttää tuo avokki. Mä pakkasin eilen yötä myöten, kun se oli töissä. Lupas auttaa tänään, ennen kun lähtee bänditreeneihin. Heräs 1,5h ennen lähtöä eikä tehnyt mitään asian eteen. Huoh.
Pakkohan mun oli sitte vitutus purkaa ja vetos kovasti siihen, et "Hei mä käyn töissä ja mulla on elämää muuallakin". Minä sit temperamenttisena ihmisenä aloin huutamaan, et minkäs mä sille voin et oon kaikkien mielestä epäonnistunu ihminen, ku en oo käyny koulua loppuun ja oon aina vaan kotona, kun vähäsetkin kaverit on kaikonnu sen jälkeen kun muutin Espoon toiselle puolelle.
Totes sit vielä kirkkain silmin, et taitaa vituttaa kun lähtee treeneihin. No joo, vituttaahan se, kun tiiän et mä taas pakkaan täällä yötä myöten, ku toinen on treeneissä ja juomassa. Huomenna pitäs lähtee landelta hakemaan sen tavarat, joten täällä ei kahteen päivään tapahdu mitään. ARGH!:mad:

Mulla niiiiiiiin kiehuu, tekis mieli olla tekemättä yhtään mitään ja ihmetellä sit muuttopäivänä, et voivoi, en mäkään kaikkea saa yksin tehtyä...:kieh:
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 26.10.2012




kaiku<3.................. 22...............kp 70/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 51/38-49......................yk 1
Slallu........................25................kp 36/28?............................yk1
Ninni_90.....................22................kp 31/30.......................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 30/28-32.......................yk 1



Fiinaliina.....................22................kp 29/33....................yk/TJOT 3
Dana-........................28.................kp 29/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 28/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 24/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 21/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 21/?......................yk1





miss_piggy................31................kp 18/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 15/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 12/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 12/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 11/27-28.........................yk 3



empp......................21.................kp 6/30.............................yk 7
buffy......................23..................kp 6/28.............................yk 7
Naapurin tyttö.........28................kp 2/29...............................yv 11
Lullaby89................23..................kp 2/31-36.........................yk 13
Niiu........................26...................kp 2/27-31........................yk 4




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 9
Hydrangea dpo 6



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4


 
Viimeksi muokattu:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 27.10.2012




kaiku<3.................. 22...............kp 71/32..........................yk 5
Henrietta-.............. 25...............kp 52/38-49......................yk 1
Slallu........................25................kp 37/28?............................yk1
ralliruutu..................23...................kp 31/28-32.......................yk 1
Fiinaliina.....................22................kp 30/33....................yk/TJOT 3
Dana-........................28.................kp 30/28........................yk 16



Vilijonkka....................26.................kp 29/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 25/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 22/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 22/?......................yk1





miss_piggy................31................kp 19/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 16/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 13/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 13/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 12/27-28.........................yk 3



empp......................21.................kp 7/30.............................yk 7
buffy......................23..................kp 7/28.............................yk 7
Naapurin tyttö.........28................kp 3/29...............................yv 11
Lullaby89................23..................kp 3/31-36.........................yk 13
Niiu........................26...................kp 3/27-31........................yk 4




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 10
Hydrangea dpo 7



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3


 
Ninni_90: Onnea plussasta. :) Laitoin sut jo plussanneisiin, haittaako? Oisin tietenki voinu eka kysyä, mutta tällä kertaa toimi aivot näin. :D

Huomenna lähetään miehen siskon luo iltaa viettämään ja yöksi kans, kun ne asuu tunnin ajomatkan päässä. Eli voi tulla sitten päivittely sunnuntaillekin vasta sunnuntaina illasta. :D Oon edelleen kyllä kipeenä, korva vieläkin tukossa. Pitäsköhän se sitten käydä hakemassa ne antibiootit..
 
Ninni_90 Onnea :D toivottavasti pikkuinen pysyy mukana :)

ON tänään tein ekan ovis testin. Selkeä nega ehkä ihan haalee viivanpaikka. Täytyy testailla taas joku päivä uudestaan heti huomenna en taida viitsiä. Mutta luulen että ovis ajoittuu tuonne kp18 tienoille. Yleensä silloin on ollut vahvimmat ovis tuntemukset.
Kuinka kauan ennen ovis plussaa testit alkaa näyttää kahta värillistä viivaa?
 
Onnea plussasta Ninni_90 ja tervetuloa PilkettäSilmässä! :)

Tsemppiä Naapurintytölle ja kiva että olet niin positiivisella tuulella. Katsoin koskettavan elokuvan eilen ja sain siitä taas muistutuksen, että positiivisuus kannattaa synkälläkin hetkellä (jos jotakuta kiinostaa niin elokuva oli Road, näyttelijöinä mm. Viggo Mortensen)

Jännittää, että näkyisköhän mahdollinen plussa jo? Mulla on pregcheck 25 U/I herkkyyksisiä. Ajattelin että ottaisi tänään vähän viiniä, mutta jos onkin pieni kyydissä niin jättäisin mielummin väliin. Viimekuussa oli sellainen olo, että oon aivan varmasti raskaana ja en ollu. Nyt toivoisin että olis päinvastoin kun ei oo minkäänlaisia menkkatuntemuksia, paitsi viimeviikolla pms-kiukuttelua.
 
Miuyy Kiitos :)

Tänään ja oikeastaan jo eilen on alkanut närästys... Ja edelleen tuntuu epämiellyttäviä tuntemuksia kohdun suunnalla.. Hitto, tulis jo ens viikko niin pääsis testailemaan. Ärsyttää epätietoisuus.

Niin ja mut vois lisätä tuonne listaan. Kp on nyt 21/28-29 yk 2. Tarvisko siihen viel jotain muita tietoja?!

Taidankin lähteä tästä suklaan ostoon :p
 
Onnea plussasta Ninni_90 Loistavaa kun saadaan plussia!!

Mulle saapi päivittää tänään KP 1, YK 2 alkoi vihdoin eilen tuhruttaa ja nyt tulee vähän jo kirkasta niin tää on kp 1. En ehtinyt niitä teroja aloittaa niin niitä sitten rupeen syömään parin viikon päästä :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä