<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Lare ohhos! Kyllä mulla on sitten sinuun verrattuna niukat kuukautiset. :D Mulla tosiaan kestää yleensä 4-6pv, (viimeks 6) ja ensimmäinen vuotopäivä on joko niukka tai kohtalainen, sitä seuraavat päivät niitä "runsaita" eli joskus tuntuu, että housuun pissii vaikka side riittääkin, muutaman kerran on tavallisesta "neljän tähden siteestä" tullu yöllä yli, mut koskaan en oo varonut esim. nukkues. Yks-kaks viimeistä vuotopäivää on niukkoja, sellaisia, että vielä tulee, mut melkein pärjäis pikkuhousun suojalla...
 
Away Tervetuloa palstailemaan :wave:

Täällä on käyty keskustelua menkoista. Itselläni aikoinaan ennen e-pillereita eli teininä oli todella runsaat menkat. Menkat kestivät sen 7pv todella runsaina ja öisin tuli yösiteistä läpi lakanoihin asti lähes aina. Kivuttomat on aina olleet. Ensimmäisen e-pillerimerkin aikaan mulla alkoi menkat AINA parin tunnin tarkkuudella keskiviikkoisin, olivat äärimmäisen niukat ja loppuivat perjantaina, eikä lauantaina tullut enää tipan tippaa. Sitten vaihdoin pillerimerkkiä ja menkkojen alkaminen vaihteli parin päivän säteellä ja kestivät hieman kauemmin ja tiputteli päivän pari loppumisen jälkeen. No nyt pillereiden lopettamisen jälkeen mulla oli aika normaalit menkat, ei kovin runsaat ja kestivät ehkä sen 4-5pv. Nyt teroluttien aikana on ollut vähän runsaammat ja kesto vaihdellut kolmesta päivästä viiteen päivään ja joutuu kyllä loppumisen jälkeen pitämään varuilta pikkuhousunsuojaa, kun saattaa tiputella vielä. Sen ajan mitä olen joutunut menkkoja katselemaan, öisin on pakko pitää niitä järkyttävän kahisevia ja pitkiä siteitä, nukkuma-asennon on oltava kyljellään tai puolittain vatsallaan ja puolittain kyljellään, koska selällä nukkuessa valuu pitkin persvakoa ja taatusti menee vähintään siteen takaosaan asti ellei lakanaankin! Öisin mulla ei vuoda juuri mitään, mutta se vähäinenkin yövuoto tulee selällään nukkuessa persvakoa pitkin siteen takaosaan ja siitä yli. Yöks, että inhoan öitä menkkojen aikaan :kieh: Mulla riittää 2-3 sidettä päivässä + yöside.

Dremming tiuhti_ kertoi jossain vaiheessa saavan tarpeekseen koneella olosta arkisin töissä ja saattaa pitää taukoa koneella olosta viikonloppuisin. Ei hätiä, huomenna tiuhti_-murumme tulee ihan varmasti taas jorisemaan :D
 
kuumeilija Sulla onkin kuitenkin jännät paikat eikä tylsä alkukierto!! Huomisia r-testituloksia odotellessa!! Ja peukut sulle pystyssä! Lähdet Namppiksen seuraksi odottajien puolelle!

syysmyrsky Kiitos kun jaksoit kertoa teidän tilanteesta. Todella surullista, että tilanne on vaikuttanut sinuun noin, enkä kyllä ihmettele, kehenpäs ei. Mutta hienosti osaat ajatella tilanteen kokonaisuutena ja ottaa huomioon miehesi taustan ja lapsuudessa opitut asiat. Uskon, että suurimmalta osin opimme käsityksemme ja käyttäytymisemme parisuhteesta kotoamme. Toki niitä voi muuttaa omalla kohdallansa niin halutessaan, mutta kyllä se työtä vaatii ja ennen kaikkea tilanteen tajuamista, miehillä se puoli usein on heikolla kun eivät välttämättä analysoi itseään ja ajatuksiaan/tunteitaan omatoimisesti niin kun me naiset. Selvästi teidän suhteessa on kyllä sitä jotain kun olette kahdesti palanneet toistenne luokse, huolimatta miehesi naisihanteen erilaisuudesta. Olisi helppo sanoa, että ei toiseen voi suhtautua noin (kuinka miehesi suhtautuu vartaloosi), mutta olet varmasti oikeassa että ihanteitansa on vaikea muuttaa oikeasti, voisi olla vaan itselleen valehtelemista. En yritäkään sanoa ymmärtäväni tilannettasi, koska en ole vastaavassa ollut, mutta selvästi miehesi rakastaa muita ominaisuuksiasi ja yhteistä elämäänne niin paljon, että ei halua hakea ulkonäköihanteitansa vastaavaa puolisoa. Ja kun ajattelee niin jokainenhan meistä muuttuu vanhetessaan (ja synnyttäessäänkin), ihannevartalo voi muuttua toiseksi noidenkin vaikutuksesta. Sisäiset asiat ovat kuitenkin ulkonäköä tärkeämpiä. Silti todella toivon, että ajan kanssa miehesi oppisi pitämään vartalostasi niin että sinun ei tarvitsisi sitä yhtään hävetä, Dremming jossain vaiheessa kirjoitti, että jokaisen vartalo on omalla tavallaan kaunis ja seksikäs, olen täsmälleen samaa mieltä. Itselleni on ollut vaikeaa hyväksyä joitain iän tuomia muutoksia vartalossani (kilpaurheilin 23-vuotiaaksi asti reenaten päivittäin 1-2 krt, nyt tajuan kuinka täydellinen vartaloni oli, silloin en luonnollisesti osannut sitä arvostaa), jollain lailla 25 ikävuoden jälkeen pieniä muutoksia on alkanut ilmaantua vaikka hoikka olen edelleen. Totuus on silti se, että ei se tästä enää ainakaan parane, parempi vaan alkaa opetella nauttimaan siitä tässä ja nyt. Anteeksi, että vedin tähän nyt omat juttuni mukaan, tarkoitus oli kuitenkin yrittää kannustaa sinua yrittämään hyväksyä oman vartalosi hyvine ja huonoine puolineen. Tulipas pitkä sepustus...

Memelisa Pahoittelut negasta... :hug:

tiuhti ei mun mielestä käy täällä viikonloppuisin, huomenna tulee taas ilahduttamaan meitä ja toivottavasti kertomaan mulle mahdollisista oireistaan ja muistuttamaan mikä dpo onkaan menossa?

Away Tervetuloa mukaan! Yrityksen aloittaminen on jännää aikaa!! Toivottavasti en täällä kauaa vanhene vaan pääset siirtymään tuonne odottajien puolelle kevätvauva massussa! tiuhti on meidän päivittäjä, lisää sut listoille varmaan huomenna, tuossahan nuo tarvittavat tiedot onkin! Onnea yritykseen!

meli- Hyvä, että täti on poistumaan päin. Mä oon käyttäny greippimehua, sen tarkoitus on vahvistaa ovislimoja, jotta pystyisi paremmin huomaamaan oviksen. Lisäks mun käsittääkseni ovulaatiolimat on tärkeitä, koska simpat pystyy etenemään siinä paremmin. Tosin eiköhän tuolla sisätiloissa sitä limaa ole joka tapauksessa, greippimehu vaan mulla ainakin lisää sen määrää niin että sen pystyy huomaamaan. Se pitäis aloittaa kierron alusta ja juoda ovikseen asti, sen jälkeen ilmeisesti ei olis hyväksi (jostain luin että huonontais kiinnittymismahiksia, mutta tiedä nyt noista). Lisäks oon käyttäny vehnänalkioöljyä, siinä on paljon E-vitamiinia, joka on tärkeetä hedelmällisyyden kannalta.

soleigh Voi toivottavasti ei olis tätioireita vaan niitä toisia!!

Dremming Mulla on tosi niukat. Ekana päivänä saattaa tulla punasta, öisin ei edes siteeseen asti ja lopun aikaa tiputtelee ruskeeta... Nuorempana ne oli kyllä runsaammat.

Lare Koitahan jaksaa kipujen ja tulvan kanssa, musta on niin epäreilua että joutuu toiveiden kariutumisen lisäks vielä kärsiin fyysisestikin. Mun mielestä on kiva kun suhtaudut noin realistisesti tädin tuloon, pakko myöntää (enkä tarkoita nyt ketään loukata), että joskus tuntuu vaikeelta jos joku yk 1:sen jälkeen sanoo hajoavansa täysin tädin tuloon ja masentuvansa yrittämiseen. Tottakai saa pettynyt olla, oli yk mikä hyvänsä mutta en mäkään kyllä yk 1:sen jälkeen ollu seinille hyppimässä. Kiitos kypsästä asenteestasi! =)
 
Täällä on menkat ainakin todella niukat olleet aina! :O Ne alkaa joko perjantaina tai lauantaina ja loppuu viimeistään keskiviikkona.. Ja siis ei tosiaan välttämättä edes muista, et on menkat, ennen ko menee vessaan pisulle ja näkee sen siteen.. Migreeni mulla kyl laukee yleensä pari päivää ennen menkkoja ja pahimmassa tapauksessa kestää sen koko menkkojen ajan : /

Nnniiin ja uusille tervetuloa :wave:
 
Oikein kaunista ja plussarikasta maanantaita flikat ja samalla oikein plussarikasta viikkoa, täällä on plussatili avattu hyvin ;) :heart:

juu, täällä oltiinki kaipailtu :D eli mie en viikonloppuisin oo oikein koneella ku töissä saa sen 8-10h olla joka päivä :D niin kotona mie pidän konetaukoa, mutta käyn mä joskus teitä kurkkimassa täällä ;) eli täällä ollaan taas :) ja voi kun te ootte ihania kun muistatte minua :heart:

iso iso iso :hug: Lare, Ansku, "kuumeilija" (jos se nyt on täti ;)), ja Epa_88!

Epa_88, ootko tehnyt r-testiä? voih tota siun kroppaas : / onpas niin omituinen! onko ihan kunnon vuotoa?

"kuumeilija", onko sulla r-testejä yhtään? =)

Namppis joko sut saa siirtää plussanneisiin? millä päivällä laitetaan? =) ONNEA vielä murunen :heart: ihan kamalasti onnea matkaan!

Memelisa, miksi sä heität toivon hukkaan ennenku täti on tullu paikalle? ei sais ;) mikähän dpo siulla menossa? :)

tervetuloa -pansku- ja Away :wave:listaan lisään teidät kun päivitän kohta pinkan! toivottavasti ette viihdy täällä kauaa, vaan pääsette pian masunkasvattajiin! :)

syysmyrsky, voi :) sullapa taitaa siellä masus tapahtuu nyt :heart: tsemppiä nyt! mä näin meinaan toisen viivan siinä testissä mistä laitoit kuvan! :)

Emby^, , mie oon taloushallinnon parissa töissä ja siksi niin paljon koneella:) harmi kun ette päässeet sitä elokuvaa kattoon, josko ens viikonloppuna? ei varmaan oo niin kovaa tungosta sitten :) ja täällä toinen jolla on niin niukat menkat ettei tosikaan! oonki miettiny sitä että onko se jotenki este raskautumiselle?! :confused:

Gabrielle, kiva kuulla susta :heart: mie vähä ajattelinkii et pidät "palstataukoa". täällä ihan jees olo :) mä en oo oireita yhtään nyt tutkaillu, enkä uskalla, vaikka tuota masua välillä vähä nipistelee ;) mutta ei se oikein mitään kerro mulle.. mites sulla? =) meillähän on noin viikko siihen kun on dpo14! tai tänään mulla on vissiin joku dpo8?? mikäs sulla on menossa? :) miksi oli niin masentava viikko? toivottavasti tämä viikko ois paljon mukavampi ;)

Dremming, onnea oviksen bongauksesta :) nyt seuraa sitten tarkkaan että kuinka monta päivää menee menkkojen alkuun :) niin sitte tiietään taas kuinka pitkä siun luteaalivaihe on!

soleigh , voi paska, mä niin toivoisin teille sitä plussaa jo :hug: mutta onneksi se on vasta pientä vuotoa ;)

-meli- mukava huomata, että oot piristynyt ja katseesi on kohti tätä uutta kiertoa :) kovasti tsemppiä siihen!

siis jumaliste täällä on taas tullu tekstiä ihan kamalasti ja yritin kovin vastata kaikille, mutta kun 4 sivua tuli niin mun muisti ei oikein pelaa :ashamed: noh :) hyvä yritys! :D

mitä tulee ulkonäkökeskusteluun niin haluan sen verran sanoa, että katsokaapa jotain vanhaa valokuvaa, huomaatte varmasti kuinka kauniita olette olleet! meinaan 30 vuoden päästä ihan varmasti harmittaa, miksei osannut arvostaa itseään ja omaa ulkonäköään silloin, miltä siis näytätte tänään :) oikeesti! mä pidin itseäni rumana, mutta nyt kun katson vanhaa valokuvaani, on mulla siinä pitkät luonnonkiharat hiukset ja kauniit kasvonpiirteet, nyt mulla ei ole kylläkään tukkaa eikä ripsiä tai kulmakarvoja olleskaan, mutta mun kauniit kasvonpiirteeni ja silmäni on ihan ennallaan :) ja osaan arvostaa niitä sellaisenaan :) meinaan tiedän nyt, että 30 vuoden päästä mä harmittelisin, että miksen osannut arvostaa ulkonäköäni silloin kun olin 20! "minähän olin kaunis" :) eli oikeesti, kannattaako elämäänsä hukata sellaisen takia, kuin ulkonäkö :) mä oon sitä mieltä että jokainen on kaunis omalla tavallaan, ja varsinkin silloin kun osaa sitä arvostaa itse :) ja jos sinulla itselläsi on hyvä olla omassa kropassasi niin muutkin sen huomaavat :) ja siis maltti kaikessa, liikakin itsetunto on joskus pahaksi.. mutta siis terve itsetunto on sitä kun voi katsoa peiliin ja sanoa itselleen "minulla on kauniit silmät" ;) itseäni ei nykyään enää haittaa ettei ole omaa tukkaa ja ripsiä, mutta oikeesti, mitä mä niillä teen? miksi mä hukkaisin aikaani piilottelemalla himassa ja murehtimassa ulkonäköäni ku voisin mennä ulos ja näyttää kaikille että tällainen oon :) ja siis näin mä teenki, vedän lippis päässä himassa ja kaupoissa, töissä mulla on vaan huivi ja toki mä kerään paljon katseita, mutta mitä sitten? :) ei ole mun häpeä! :)

jos ihan vähä omanapailis: joo eli tänään on varmaan dpo 7 tai 8 :) ja en halua edes oikein oireita miettiä, mahaa nipistelee kummiski joka kierrossa ja tissit on aina kipeet :) eli en odottele taas kummempia! testata aijon varmaan torstaina aamupissasta sitten :) jos uskallan!!!! ja olihan taas viikonloppu, mukava sellainen :) pihalla touhutiin paljon ja sitte ihan vaan nukuttiin ja maattiin ja mässäiltiin!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Kirjoittelen tässä nyt pikapikaa kun pitäis kohta lähteä harjoitteluun..

ensin, tervetuloa Away!

Seksiasiaan.. Meillä ainakin on nyt pillereiden lopetuksen myötä ollut aktiivisempaa elämä makuuhuoneen puolella, tiesinkin että näin käy koska pillerit vei multa halut melkein kokonaan. Ja nyt ei ainakaan mies ole valittanu, mä oon joskus jopa joutunu sanomaan ei, koska mulla tulee paikat kipeäks jos esim 2 päivänä peräkkäin pupuillaan.. :)

on Odottelen menkkoja.. Olo ei kyllä kovinkaan ole sellanen että ne alkais, mahassa ei tunnu kun pieniä nipistelyjä silloin tällöin. Jos kierto nyt kovasti venyy niin ajattelin perjantaina testata uudestaan. Kommentoin myöhemmin lisää teidän tekstejä, nyt on jo kiire... -->
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 23.5.2011




Hey.....................22............kp 89/26-65...................yk 3
-pansku-.............23...............kp 56/35.......................yk ?
Namppis88...........22..............kp 46/28-54...................yk 5





Tnya...................21...............kp 35/28.....................yk 3
Memelisa................................kp 33/35-40..................yk 6+1





Gabrielle..............29................kp 29/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 28/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 26/36....................yk 11+3
PikkuHöttiäinen.....27................kp 25/25.....................yk 6
Emby^...............24................kp 22/28.......................yk?





Puputi................25................kp 19/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 19/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 16/38........................yk 2
Away..................27...............kp 16/28........................yk 1
lemonade...............................kp 15/30-50...................yk 10





meli-.................22..............kp 6/24-25.......................yk 12
Epa_88................22..............kp 4/30-33....................yk 4+2
Ansku83..............27................kp 4/30-32.................yk 6
"kuumeilija"..........26..............kp 4/34-60...................yk 20
Laretzki...............20...............kp 2/33........................yk 2
Ninni^^.............24...............kp 2/34........................yk 3




viida....................25............kp?/29........................yk?
Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



Namppis88


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Gabrielle Joo, ei se vielä mikään katastrofi ole. Sit jos niitä yirtyskertoja alkais olemaan kasassa reilusti enemmän niin sit sais vähän jo synkistelläkin. Kun ei sitä tajua loppujen lopuksi kuinka pieni mahdollisuus siihen raskauteen aina on, ennen kuin aloittaa tämän asioihin perehtymisen.

tiuhti Oikein oli.

On. Mä haluan tietää mistä tää veri määri tulee!?? Katoin tuossa juuri vähän noita menkkojen verimääriä, ja oli että se on keskimäärin 35 ml. Mä olen tänään parin kolmen tunnin välillä tyhjännyt kahdesti jo täyden kupin, joka on jo 60ml. Plus eilen tuhjäys ainakin sen kaks kertaa lähes täynnä oleva kuppi. :kieh: Netistä löysin että menkat on runsaat jos määrä on yli 80 ml. No menee kyllä jo reilusti sen yli..En mä oikeesti olisi uskonut että heti ilman pillereitä tää verimäärä lisääntyisi NÄIN paljon. Oon kohta ihan aneeminen jos tää jatkaa 7 päivää tätä vauhtia...
 
Huomenta ihanaiset! :flower:

Täällä haaleahaamuili jatkuu edelleen :heart: Kyllä tässä alkaa toivo jo aika uhkaaavasti kivuta et josko sittenkin! Mutta seuraava testi menee perjantaille,sillon viim pitäisi teroje jälkeen tädin kurvata paikalle,katotaan tuleeko se taas kutsumatta. Toivottavasti ei :)
 
Moi eli täällä oireilut oli kuvitelmaa. Oon kyllä käynyt lukemassa teidän kirjoituksia mutta en vaan oo jotenki jaksanut kommentoida...:( Mieli ollut vähän maassa. Nyt siis ei alko menkat eli mulla nyt tänään KP2. No toisaalta oon tyytyväinen että ne menkat vihdoin alko, koska kierto venyi jo 48 päivään ja kerkesin tehdä jo monta testiä...Mutt ei onnea syysmyrsky ja kaikki muutkin plussanneet. <3
 
Lare saitko sä siis testeihin kummiski jotain? kemiallinen? silloin saattaa tulla paljon enemmän verta ku normisti! ja sitten joskus pillereiden lopetuksen jälkeen ne menkat vaan saattaa yllättää kun oma hormoonitoiminta alkaa! sinuna en vielä huolestuisi asiasta :)

Ninni^^, voi murunen :heart: isot pahoittelu tädistä! kyllä se vaan jaksaa ihmismieltä raastaa, mutta toivottavasti kohta jaksat taas ryhtyä uuteen nousuun :)

syysmyrsky, KUVA KUVA KUVA :D
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
tiuhti No kyllä mä mielestäni näin jotain haaleaa siinä viimeisessä minkä tein..Ja kävikin mielessä että oisko siellä sittenkin ollut jotain, koska tää vuotomäärä tuntuu ihan älyttömältä, kun ottaa huomioon että vasta kaks päivää ollut vuotoa...
 
syysmyrsky kyllä mä näin viime testissä jotain, mutta mä ihan pikkasen ihmettelin ku se näytti olevan aika lähellä kontrolliviivaa, vai näinkö mä vaan sitte oman viivan siellä? :D mikä testi se oli? vai oliko siellä 3 viivaa? :D ja juu, tää on sit ihan vitsi :) mä oon kerran saanu r-testiin 3 viivaa :D ja juu, en ollu raskaana vaan se oli ihan joku sekundatesti! :) mutta kyllä siellä viimeksi oli ihan selkeä haamuviiva :) muoks* siis sinun testissäsi oli ihan selkeä haamulainen :) nyt tsemppiä viivan vahvenemiselle :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lare, ehkä siellä sitten oli jotain :) mullakin kyllä kun lopetin hormooniehkäsyn niin vuosin ihan kunnolla, nykyään sitte menkat kestää sen yhden päivän ja seki siis niukkaa vuotoa, maksimissaan siihen päälle tulee kaksi päivää tuhrua :D mutta ei voi tietää, jos sun seuraavat menkatkin on noin rajut niin voihan sitä kysästä gyneltä et onko kaikki okei, saa ainakin mielenrauhan sitten :) mutta älä vielä huolestu!
 
Tiuhti Joo kaiketi joku sekunda koska se viiva oli oikeesti viivanverran liian lähellä kontrolliviivaa :D Mut toi on jo jos saa kolme viivaa :D Rupes oikee naurattaa et mitä teorioita ukko mahtais keksiä ku testiin pamahtais kolme viivaa :LOL:
 
tiuhti_: Kyllä nää nyt on ihan kunnon menkat! Samanlaiset kuin ennen pillereitä ja pillereiden tyhjennysvuodon aikaan eli yösidettä saa pahimmat päivät pitää! Yölläkin olisi tullut "yli laidan" jos en olisi vessaan noussut...Ja voi että olen kipeä, päätä särkee, selkää särkee, kaikki paikat särkee...Mä niin vihaan menkkoja! Nyt päätettiin avokin kans et yhtään menkkoja ei enää tule. ;) :whistle:
 
syysmyrsky, se oli vielä muistaakseni sofi one step testi mihin mä sain kolme viivaa, ja mies povasi silloin meille että nt tulee kaksoset :D mikä tuo testi oli? david? mutta oikeesti, testeissä se viivan paikka voi olla eri paikoissa, ainaki noissa halppisliuskoissa! :) mutta kyllä siinä oli ihan selkee viiva mun silmääni, ja mä oon sentään "muutamaa" testiä tuijottanut!

-meli-, toivottavasti se greippimehu auttaa sua oviksen bongauksessa :) mä en oo vieläkään alkanu juomaan sitä kun se maku oon niin ällö minusta :x pitäs löytää joku hyvänmakunen mehu, tai puristaa ite tuoreista greipeistä!
 
Ooooij herranen aika kun ootte taas näpytelly eilisen illan jälkeen!! :)

tiuhti_, jjoo, no ehkä sitte tosiaan ens viikonloppuna! ^.^ Uskon kyl, et se on aiiiivan loistava leffa, joten vie ihmeessä miekkoses kattomaan se ;)
Ja en mä kyl usko, et noi niukat menkat siihen lapsen saantiin vaikuttaa, mä ainakin todistetusti olin jo raskaana kerran.. : / Pitää tietty muistaa, et miehen siittiöilläkään ei kaikki välttämättä oo hyvin.. En maalaa piruja seinille, sanon vaan :ashamed:

Täällä on mietitty nyt pää puhki, et voisko ton liikunnan aloittaa jo. Ja et pitäskö käydä kysymässä työpaikan fyssarilta mitä mieltä se on asiasta.. mut sit taas, kun itse tuntee oman kehonsa, niin miks ei vois aloittaa.. Oon nyt käyny pari kertaa lenkillä ja eilen otin jo vähän hölkkää :) ni sitte leikkausarpi kyl ako vähän nipisteleen.. : / Ota siitäki sit selvää.. Oon miettiny nyt, jos menis vesijumppaan, eihän se niiin rankkaa ole? :O

Kurja ilma on taas, vettä tulee ko saavista kaatais, hitto!! Kummallisesti se vaan vaikuttaa mielialaan, sekin.. Koiran kanssakaan ei huvita mennä ulos.. tosin se on niin konkkalonkka ollu nyt tän viikonlopun, et mitäköhän sillekki pitäs tehä : /

*muoks*
Nnniiiiin ja tosta ulkonäöstä oon tiuhti_n kanssa kyl ihan samoilla linjoilla, et kyl se täytyy itse jotenkin tuntea itsensä kauniiksi ja tärkeäksi.. Mun mies sanos mulle joskus sillon aikoja sitten, kun siltä kyselin monesti olenko nätti ja manasit, että olen kamalan näkönen yms. niin mies tosiaan sanos, että "Kuule kulta, se, että sä saisit ton sun itsetunnon nostettua, olis jo puoli kauneutta. Älä solvaa itteäs koko aika.." Kaikki on tosiaan omalla tavallaan kauniita!
Tiuhti_kin niin nätisti ajattelee ittestään, vaikka ei ole hiuksia :heart: ja hiukset on naiselle kuitenkin aika iso juttu(?).. :)
Isot peukut ja jaksamiset kaikille :) Puhutte avoimesti sen miekkosen kanssa ja sanotte miten asiat on, elkää sulkeutuko kuoreenne, sitten kaikki on tuhoon tuomittua. Eihän se mies osaa ajatuksianne lukea..

^.^ :heart: (vaikka sataaki vettä :) )
 
Viimeksi muokattu:
Emby^^, meillä miehen siittiöt ei oo priimakamaa koska joutui pitkään syömään sellasta lääkettä mikä vaikuttaa siittiöihin ja niiden liikkuvuuteen, ja siihen menee noin 6-12kk kunnes palautuvat normaaliksi :( eli se varmaan on aika iso syy tähän meidän hommeliin.. mutta juu :) pakko se ukko on viiä sitä kattomaan ku ollaan viimeksi.. hhmmm... 4-vuotta!!! :O sitten käyty leffassa :D huh huh! ja vesijumppa on rankkaa jos tekee samassa tahdissa ku ohjaaja :D ja varsinki vesijuoksu on yllättävän rabkkaa :D
 
Aaai? Mä oon aatellu, et se on ihan simppeli juttu, kun vedessä kert ollaan.. Kellutaan vaan ja olla möllötetään :D Mut ei kai sitte.. :LOL:
Mut ei se ilman kokeilua selviä, ni siks oon aatellu, jos tänään menis vesijumppaan..

tiuhti_, onneks sentään vaan se 6 - 12 kk, ettei kokonaan.. Kaikenlaisia toi nykylääketiede keksii ja kehittää..
 

Yhteistyössä