Hyvää huomenta naiset :heart:
josko tänään ei sit satais ulkona vettä niin laitetaanpa ihan oranssilla värillä
ootte te kyllä ihania ihmisiä kaikki
ja minun sydän pumputtaa kovaa heti aamusta kun luen näitä tekstejä! :heart: saatte minut niin hyvälle tuulelle!
kiitos siitä!
Chibuli, voi kökkö sentäs : / mutta jos nyt jotain hyvää pitää tuloksista etsiä niin onneksi siellä on sentään se 7% niitä liikkuvia simppoja (toivottavasti muistin oikein)
meinaan sitte ainaki keinohedelmöitys onnistuu, mutta ei se todellakaan poissulje normiraskaaksi tulemista
! ja ymmärrän sen että haluaisit säästää mieheltäsi sen pahan mielen, mutta nyt tiedätte missä voisi mahdollisesti olla vika! tsemppiä ihan hirveesti siihen keskiviikkoon, olette varmasti paljon viisaampia sitten
oot mielessä :heart: ja lähetänkin täältä tulemaan oikein kunnon ison halirutistuksen :hug: kyllä kaikki järjestyy, tavalla tai toisella
niinku itse sanoitkin!
Memelisa, voi paska
kurjuus sentään! koska sulla oli se tarkistusultra? josko ne näkivisät oviksen tulon sieltä niin saisitte hyvin sit sihdattuu tässä uudessa kierrossa?! nää uutiset kyllä vähän musertaa jo minuakin, olisin niin mielelläni lähettänyt sinut plussanneisiin! mutta toivotaan nyt tosi paljon että se vihdoin tärppäis tässä kierrossa
ja sun luteaalivaihe on minusta silloin 12 jos doi12 alkoi kuukautiset, mutta mä vähä luulen että siellä on ollu kiinnittymisyritys! koita muru jaksaa :hug:
Namppis88, miepä laitan sut plussanneisiis 20.5
onnea odotukseen :heart: pikaselle vielä matkaan kunnon työkalupakki
Gabrielle kuinka piinaviikko edistyy?
ittelläni tissikipu alkaa taas poistumaan ja täisi tää kierto olla tässä sitte jo : / noh.. ei voi minkään, mutta toivotaan, että sulla ois paljon parempi onni matkassa nyt kun plussatilikin on taas kunnolla auki
tsemppiä :heart:
Away mä suosittelen testaamista aikasintaan dpo12
dpo10 on jo ihan okei, mutta se ei anna varmaa tulosta ja saatat pettyä jos se näyttääkin negaa, koska silloi ei välttis näy vielä mitään! eli dpo12, mutta kaikista paras on tietty dpo14 eli kun kuukautisten tulis alkaa!
ja vielä parempi muutama päivä siitäkin yli
tsemppiä testaukseen!
Emby^ onko sulla minkäänlaista lääkettä migreeniin? kuulostaa aika pahalta kyllä ja tosi epämielyttävältä : / koitahan kestää sen pääkivun kanssa nyt siellä
josko tänään ei enää särkis? voisko olla oire jostain?
ja vesijumppa on kyllä mukavaa! itte en vaan tykkää yhtää uimahalleista kun kloori saa mun ihoon aikaan joskus kunnon kutisevia näppyjä
sit saan raapii viikon koko nahkaa! vai onko se uimahallissa? ja saanko ksyy, että mikä leikkaushaava? :ashamed: onko multa menny jotain ohi anteeksi siitä :ashamed:
syysmyrsky, mut eikös sulla oo aika vähän aikaa oviksesta vasta? voihan se testitulos vielä muuttua
ite en davidin testeihin oikein luota, tai toimiihan nekin mutta antaa kyllä joskus vääränlaisia tuloksiakin :| saakelin sekundatestit! pöh..
inieh pitääpä kokeilla lisätä sokeria joukkoon
-pansku-, ootko testannut?
).( ei kummempia, täti se varmaan ryykäsee paikalle taas etuajassa sitten, tissikipu hälvenny jo, outoo vaan että se on kestänyt sen 4 päivää?? nyt siis enää himputin verran arat sivuilta..
joskohan sitä alkaisi sitte pinkkaa päivittään