Namppis88 Vedä nyt tiuhti_ sun perässäs sinne odottajiin niin saatte Jomin kanssa tuttua seuraa sinne...
Me ollaan kanssa tossa asunnon katseluhommissa, tosin kerrostalo olisi toistaiseksi päävaihtoehtona, kun olisi tarkotus ottaa maks 10 v. laina näin ekaan asuntoon. Mutta sit seuraavaksi kodiksi haluan jonkun hieman vanhemman omakotitalon. Mä periaatteessä tykkäisin talopaketista, koska saisi päättää niin paljon kaikesta, mutta mä en tykkää näistä nyky kaavoituksista. Näkee omasta olohuoneesta naapurin makkariin kun tontit on niin pieniä. Kun mä haluan rakentaa tontille kissoille ulkoiluhäkin ja mansikkapenkin ja kaikkea muutakin. Ja noissa vanhemmissa omktaloissa on aivan ihania tontteja joissakin.muoks* Olisin niemnomaan halunnut vanhan talon jota olis voinut hieman entisöidä, ja valmiilla pihalla. Kai mä sit taas uppoudun noiden talopakettien katsomiseen. Uudet on vaan vähän jäykkiä mun mielestä ja jotenki vähä sumppuja. Ja koska isäntä ei tiedä rakentamisesta yhtään mitään ni paketti pitäis olla muuttovalmis,muuten ei tällä pinnalla selvittäis..