<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Emby^ Se voi olla hyväkin asia, että tyäkaverit tietää, joten osaavat sitten suhtautua asiaan. Mutta toki jos et halua asiasta puhua, sanot sen heille suoraan. Ja jos taas haluat avautua enemmän, silloin myös työkavereilta odotetaan sitä myötätuntoa! Tsemppiä ystäväsi ja vauvan tapaamiseen!

syysmyrsky Sulla on kyllä todella hyvin, kun mies on kiinnostunut tästä vauva-asiasta ja tietää naisen anatomiaa ja muutenkin missä mennään. Puhuminen se vaan on ainakin minulle erityisen tärkeää, muutenhan sitä ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu ja sitten kuvitellaan tietävämme. Eli todella hienoa, että puhutte!

Puna-Musta Todella mahtavia uutisia, että sieltä löytyi hienosti kasvava follikkeli!!! Mulla oli viime kierrossa ihan sama homma, että 18,1mm follikkeli näkyi ja limakalvo oli gynen mukaan priimaa tavaraa ja kaikki näytti ainakin silmämääräisesti olevan loistavasti ja edellytykset raskautumiselle oli hyvät. Mutta ei tärpännyt niin ei... mäkin olen miettinyt pääni puhki, että missä se vika sitten on... mutta onnistunut raskaus on niin monesta asiasta kiinni, kaiken on mentävä täysin nappiin! Ja mahdollisuus on kuitenkin prosentuaalisesti kovin pieni hedelmöitykselle eli vain 25%. Kaikki voi olla ihan hyvin, mutta kaikki ei vain ole mennyt jostakin syystä nappiin. Nyt paljon paljpn plussapölyä teille!!!!!
 
"kuumeilija": ja syysmyrsky: Mahtavaa kyllä mennä kaiken kurjan jälkeen nauttimaan kahdestaan olosta ihan toiseen ympäristöön. Lähdetään Välimeren risteilylle, ei tarvitse mistään huolehtia koska on täysihoito :cool: Tarkoituksena siis todellakin levätä, hoitaa meidän suhdetta ja unohtaa kaikki muu!

Emby: Varmasti mietityttää, mutta eiköhän se töihin palaaminen hyvin sujuu! varmasti riippuu paljolti siitäkin mitä on toisille valmis kertomaan jos siitä kyselevät. Ite oon yllättyny miten avoimesti olen halunnu omasta keskenmenosta puhua, vaikka olen vältellyt sellaista yleensä. Toisaalta taas työhön palaaminen on helpompaa jos työkaverit ottavat vain normaalisti vastaan ja höpötetään ihan muita ja tehään töitä. Itsekin hoitoalalla, joten tiedän että kroppa voi olla tosi kovilla..

Kauhee nälkä! Pakko mennä syömään.. Huominen menee matkavalmisteluissa, perjantaina omat valmistujaiset ja lauantai-aamuna starttaa auto kohti Helsinkiä =)
 
Laretzki
Mä en taas voi uskoa tätä hormoonien heittelyä ilman pillereitä. Kattelin kolme jaksoa Greyn anatomiaa just äsken ja jumalauta sitä itkun määrää...huh huh. Ei yleensä oo tälläsiä ollut alkukierrosta, jos jotain on ollut niin sitten ennen menkkoja. Ja sain sitten jysärinkin tohon ohimolle jyskyttämään...
 
Tervehdys!

tiuhti_ Jos joku ärsyttävä vaiva on keksitty niin se on hiiva. Koko ajan kutisee ja tekis mieli vaan raapia.. Ja äijät ei ikävä kyllä koskaan pääse kokemaan sitä tunnetta :/

Emby_ Mäkin näin yks yö vauvaunia. Oon nähny mm. että kaverille tuli vitoset, sit oon nähny näistä mun tarhalapsista unta ja toissayönä mulla itelläni tais olla vauva, en muista oliko lainassa vai oma :D

syysmyrsky Tosi kiva jos miehesi on tosiaan koko sydämellä ihan mukana ja suostuu jopa lopettamaan tollaset (tärkeät?) lääkkeet vaan yrityksen takia! Nostan kyllä hattua! :) Mäkin jätin itse nyt reseptillä määrätyt allergialääkkeet pois ja kun en oo uusia muistanu hakea ni oon ollu tolkuttomassa nuhassa koko aika.. Ja ihan oikein että annat nyt äitis vähän miettiä sanomisiaan. Mut älä anna vihan silti paisua liikaa, puhukaa asiasta sit kun olet valmis, voimia siihen :heart: Ja pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

ON Mä taas äsken luin facesta että yks tuttu on paksuna ja sekin on sellanen ihminen josta en olis kyllä ihan heti uskonut, taustoista sen verran että sillä on ollu muutaman vuoden riitanen on/offsuhde.. MÄ EN KESTÄ!!!! :'( Mut yks hyvä puoli tässä on se että täti ei oo enteilly tulollaan vieläkään. Tosin hassua kipua tuntuu oikean puolen munasarjan kohdalla, sen takia oon käyny jo muutama kk sitten tutkimuksissa mut silloin tehtiin vaan sisätutkimus ja kuulemma kaikki ok. Jos ei täti saavu ja plussaa ei tule perjantaina niin soitan kyllä gynelle ajan ja käsken ultraamaan että saa tietää mikä mua nyppii sisältäpäin! :/ Onpas taas tänään kyllä totaalinen persepäivä, suoraan sanottuna :headwall:
 
niin kauan ku mitään ei tule housuihin/siteeseen asti ni en tätä kyllä tädiksi lue. Mutta suoraan sanottuna vituttaa. Taas uuteen kiertoon,tietysti,mitäs muutakaan. MUOKS pakko sen verran sanoa et se oli sellasta niinko veristä limaa..Nyt äskön ku tulin kotiin ja linnottauduin vessaan kaivelemaan sisälmyksiäni,niin ei tullut enään mitään.
Ja ai prkl et on sormenpäät riekaleina ku tein viimeseks tossa yhdelle asiakkaalle sinettipidennykset :/ se liima oli jotain aivan kräppiä ja palo vaan mun sormiini kii :/
 
Viimeksi muokattu:
Hey
Hei tyttöset rakkaat!!:heart:

Anteeksi heti alkuunsa,:ashamed: täällä tullut ihan mielettömästi tekstiä ja kamalasti tapahtunut!
En millään muista monien sivujen takaisia tekstejä enkä siksi nyt kommentoi kummemmin..
Yritän tuossa hetken päästä oikeen ajatuksella lukea, päivittäin oon kyllä pikaselannut kuulumisianne taustalta, mutta oon yrittänyt keskittää ajatuksia parhaani mukaan taas muualle kun meinasi jo usko loppua tähän touhuun.
Tänään kuitenkin on onnen päivä sillä KP1 ja YK4 pärähti käyntiin! VIHDOIN!! voi juku että tuntuu oudolta..johan tässä kpt oli yli 90 HUOH!

Namppikselle ihan mielettömän paljon onnea, vauvaliimaa ja tykötarpeita matkaan!!:heart: Toivottavasti nyt mahdollisimman moni lähtee namppiksen mukana plussapuolelle!

Kaikille uusille tasapuolisesti tervetuloa mukaan!:wave:

ja kaikille mielettömän isot plussapuhurit!:heart:

Tulen illemmalla kommentoimaan enemmän, yritän päästä vähän taas jyvälle mitä teille murusille kuuluu!:hug:
 
Samoin. En jaksa nyt kummemmin mitään kommentoida, enkä enää muistakaan mitään mitä olitte kirjotellu! Hirveästi tekstiä :D

ON. Ei ole tätiä vieläkään näkynyt, rinnat aristaa, maha kipuilee kuin olisi menkat tulossa. Testailen sitten huomenaamuna tai muitten tavoin perjantaina, jos ei ala tätskää kuulua ;)

Muoksista. Eli täti tuli odotetusti käymään ja nyt ollaan siis
kp 1/58 ja nyt alkaa se yk 1 ihan virallisesti :)

Muille sitten plussatuulia!:flower: Jään nyt vähän taustalle katteleen, mihin hommat etenee.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Eli, vauvva ja ystävä nähty :) ihan hyvinhän tuo nyt meni. Turhaan sitä stressasin. Tyttö oli söpö ja tasan kuukauden vanha tänään, raukka puklaili vaan paljon.. :heart: Oli mun sylissäkin pikkunen :) Hih!

Onnea Namppikselle edelleen! :)

Ja kyl mä oon tosi avoimesti tästä puhunukki töissä. En oo koskaan ymmärtänyt asioiden salaisua, enkä järin siitä tykkääkkään. Asiat tulee kuitenkin jossain vaiheessa julki. Ja tämänki jos oisin salannu, et olin raskaana ja sitte jäin pitkälle saikelle, ni kauhiampi "haloo" ja "selittely" siitä tuli..
Mut eniwei, he tiesivät kuitenkin mein yrityksestä tulla raskaaks ja kerroin melkein heti, ko sain tietää plussasta, et olen raskaana, kun jäin pahoinvoinnin takia poiskin hetkeks.. :)
Mut se sellanen.. Kun tuntee omat työkaverit ja tietää joidenkin taustoja jopa (pienellä paikkakunnalla, kun kerran asun) ni.. siitä tulee vaan sellanen olo, et joku kyselee ihan vaan juoruamisen iloksi.. Tiettekö mitä tarkotan? Et ei sen takia, et aidosti välittäis ja olis huolissaan.. Naiset. Tällasia me sit ollaan. :rolleyes: :D
 
Viimeksi muokattu:
Hey Hei mutta tuohan on hyvä uutinen, että menkat alkoivat :D Loppui kierron venyttäminen tähän paikkaan ja nyt tosiaan lähtee uusi yritys käyntiin!! Pitkät keirrot on kyllä ihan persiistä just sen takia, ettei pääse uuteen yritykseen ihan heti... olenkin varmaan jo sinulta kysellyt, mutta kun en muista, niin kysynpä nyt uudestaan (pahoittelut, jos kyselen samoja asioita!), että onko sinulla terolutit käytössä tai oletko miettinyt hankkivasi ne kiertojen säännöllistämiseen / lyhentämiseen? Suosittelen lämpimästi, jos kierrot ovat pitkiä! Itse olen huomannut sen, että kierrot menee nopeesti ohi ja jos tärppi ei käy, pääsee tosi nopeesti uuteen yritykseen, eikä tartte vaan venailla ja venailla täti punaista :D

syysmyrsky Onko mieli ollut tänään virkeämpi kuin eilen?
 
inieh Samaa olen minäkin joskus pohtinut, että miten jotkut saavat vauvoja tuosta vain ja vieläpä sellaiset ihmiset, joilla parisuhde on ihan retuperällä tai muuten elämäntilanne epäsuotuisa lapselle (alkoholismia yms.) tai ihan teinit 15-16v jne. Se on niiiin epäreilua! Mutta nyt muru pää pystyyn, sinä olet vauvan ansainnut ja vauva on kovasti suunniteltu ja odotettu!!!!! Ja näytä persepäivälle paljasta peppua ja laitat menemään naapuriin, eiköstä vaan :D

syysmyrsky Oliko se sellaista valkovuotoa, jonka mukana oli verta? Ja tuli siis vaan pyyhittäessä? Jospa se olisi nyt sitä itseään :heart:
 
Kuumeilija Muuten hyvä päivä mutta aamun eka asiakas pilas sitä aika hyvin. On se hienoa ku saa ilmasia neuvoja asiakkailta. Nehön tän mun homman niin paljon paremmin osaa et tekis permanenttinsa ihan itse. Paitsi et ensin se kysyi että "olisiko mitään klassisempaa musiikkia, minä en oikein tästä valtavirta musiikista välitä?" nojoo radiosta tää tulee mut voin hakea jonku muun kanavan.. ärsyttävää :D Mitäs sun päivään?

Joo siis eli ku kävin vessassa ni pyyhin ekan kerran,ei mitään, sit pyyhin tokan kerran ni ihanku olis näkyny jotain vaaleanpunasta paperissa, sit vielä kerran oikein kaivoin paperilla tuolta syvempää ni sain sellasta limaa paperiin missä oli sellasia veri"viiruja"..En sitten tiedä!
 
Hey
"kuumeilija" juu, nää menkat oli ihan teroilla aikaan saadut, ja jatkossa sitten terot myös käytössä jotta ei pääse enää kierrot venymään.. Kyllä on taas tutinaa ilmassa kun pääsee yrityksen makuun vihdoin!! Kolme kuukautta on aikas pitkä aika..joten nyt normikierrot tuntuu varmaan hiukka erilaisilta ja jaksaa erilailla niitäkin läpi kahlata, vaikkakin toki toiveissa olisi ettei kiertoja enää tulisi ainakaan montaa:rolleyes: ja ei mitään, täällä itse myös kyselen aina samat asiat tuhanteen kertaan varmaan monelta, joten pahoittelut siitä! :ashamed:
 
"kuumeilija", jänniä nuo ennakkoluulot kyllä :) Ja naisten ajatuksenkulku muutenkin, joskus, ehkä, vähän, harvoin tietenkin.. ;) Ja se oli myös ihanaa, miten hyvin se mun ystävä suhtautus mun fiiliksiin. Et hänen kaa voi olla ihan normaali, kaikki tunteet on sallittuja niin sanotusti :) Ymmärsi, kun sanoin, et sekavin fiiliksin tulin ja sit sanoin kuitenkin, et ihan turhaan. :) Mitäs sun päivään?
 
Kyllähän se ihan täti itse oli, tosin vähän kummallinen. Kolme päivää vuosin ko seula ja nyt on vuoto hävinny kadonnu, mikä ei ole tyypillistä minulle. Yleensä se 5päivää tulee runsaammin ja 2 tuhraa. Oikeastaan ihan mukava näin. Olen laittanu tässä merkille, että koko menkkojen ajan miun kinttuja on särkeny ihan tuhottomasti. Masu itessään ei loppuviimein ole ollu yhtään kipeä, vain häpyluita on jomottanu. Erikoista, sanoisin. Ei tyypillistä tälle kropalle.
 
kuumeilija Se mua just ärsyttää että miks muut saa vauvoja sormia napsauttamalla paitsi me jotka niitä todella toivotaan. Mä en vaan kestä :( Nytkin kun katoin Greyn anatomiaa (mun lemppari) ni siinä oli ihania, syötävän sulosia vauvoja! Itkuhan siinä taas tuli, kun oma on niin haaveissa :'( Toivon ettei nyt ainakaan viikkoon tulis uusia vauvauutisia, vois elää edes muutaman päivän ilman hysteerisiä itkukohtauksia.
 
..kyl se kaverin vauvvan näkeminen ehkä vähän otti jonnekkin tonne takaraivon hermoihin.. :ashamed: Kiukutellu miekkoselle siitä lähtien ko tulin kotiin.. kävin lenkilläki, mut ei auttanu.. Kauhia tiuskiminen ja ärtsyily.. :ashamed: : / Sit mies tuli sohvalle ja otti mut syliin, kysys "Miks sä kiukuttelet mulle?" Itkuhan siinä sitte tuli.. Eli hiukan laukes toi tilanne.. : /

Kieltämättä noi vauvauutiset (ANTEEKSI KIELENKÄYTTÖNI jo etukäteen) vituttaa!! Jumalauta niitä ihmisiä sikiää. Ei tartte ko saunassa olla samaan aikaan, ni johan ne jumanlauta on paksuna!! UN-BE-FUCKING-Leavable (vai miten se ny kirjotetaan) :( Ja se, et niitä masuja ja vastasyntyneitä tulee joka jumalan paikassa vastaan!! Olin siellä uimahallissa vesijumpassa, SIELLÄKIN OLI JUMALAUTA YKS VAUVVAMASUINEN!!

Mut hei tytöt, me voidaan näyttää niille ylpeinä mein EI turvonneita jalkoja. Me voidaan ylpeinä kertoa mitä HAUSKAA tehdään koko kesä. Voidaan kertoa, et selkä ja tissit ei oo yhtään kipeet. Eikä ainakaan oo alapää revenny, ellei ny ollu TOSI KIIHKEE viimeyö ;) (tai sit vaan nieleskellä ja odottaa omaa.. : / )
 
Emby_ Juuri näin! Koitahan sinäkin päästä kiukusta eroon. Muakin kiukuttaa ne tänpäiväset vauvauutiset. Äijäkin paineli jo aikoja sit nukkuu ku ei jaksanu mua.. Äh. Mut TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE! :)
 
ja perhana, kirjotin isot litanjat ja ne hävis :kieh: aaarrrrggghhhhh!!!!

mutta kuiteskin, oikein mukavaa torstaita kaikille :heart: HUOMENNA OIS JO PERJANTAI, JES :D

Hey, nonniih :D nyt sitte oikein kovasti plussapuhuria laitan tulemaan, että tärppäis tästä kierrosta ja saatais edes sit ne kierrot kuriin! :) tsemppiä! :heart:

ja -pansku-lle kovasti tsemppiä virallisen YK1, niinku aikasemmin sanoin, toivottavasti visiittisi on lyhyt tälläpuolen ja pääset pian odottajiin :heart: tsemppiä!

Emby^ ei todellakaan ollu kaukana etten ois ottanu wc harjaa :kieh: ja varmasti sulla oli sekalaiset fiilikset kaverin vauvasta, mutta olit rohkee ku otit härkää sarvista ja menit katsomaan :) ja sä veit aikalailla sanat mun suusta, meilläki alkaa lähipiirissä kaverit sikiään : / ja joka paikassa tulee vauvamasuisia vastaan, pahaa teki jo mainos eilen telkkarissa, nivean mainos jossa mies hala vauvamasua ja laittaa siihen rasvaa.. hohhoijjaa.. on se vaan jotenki ärsyttävää ja rankkaaki : / seuraava on meinaan varmaan mun esimies joka antaa vauvauutisia, ja hän jo ilmoitti että nyt jos YK3 ei tuota tulosta niin kyllä sattuu jos joku muu ilmoittaa vauvauutisista, ja mä vaan nieleskelin itkua eilen, ja ois tehny mieli sanoo et haista paska! : / ja siis esimies ei tiiä että meilläki on yritys päällä.. noh, tätä se näköjää alkaa olemaan sitte.. ja mitä sanoit meistä naisista :D osuit naulan kantaan! ja tiiän mitä tarkoitat ;) tällaisia me sit ollaan.. :ashamed:

Namppis sielläpä vilahti hieno 3+ :) ja mä veikkaan jo nyt, että sieltä on poika tulossa ;) onnea vielä murunen :heart:

soleigh voihan sitä tätipahasta :hug: saanko udella, käytättekö ovistikkuja tai muita "apuvälineitä"?

syysmyrsky ootko testannut tänää? paska jos sieltä alkaa täti :( kun mä edelleenki voin vannoa että näin haamulaisen siellä yhdes testis josta kuvan laitoit! :hug:

ON ja vitun vittu sanon minä tätä hiivaa, eihän mulla ollu himassa edes hiivarasvaa joka ois auttanu tähän kutinaan :kieh: oli vaan suun kautta otettavaa lääkettä.. pakko se on tänää mennä hakeen apteekista rasvaa ku mulla menee melkein samontein alapää haavoille hiivan takia ja seäs mukavaa ku yrittää kusta :'( sattuu niin saatanasti.. ja anteeksi kielenkäyttö! tää on vaan yksi niin inhottava vaiva ku vaan voi olla, olis edes joku tarkotus tällä, mutta kaiken kukkuraksi sieltä pärähti nega :( onneksi voin vähä tuudittautua sillä, että ravasin yöllä wc ja ehdin 3h vaan pidättää ja pissa oli laimeeta ennenku tein testin ja nt dpo10..
 
Viimeksi muokattu:
jatkan nyt hiukan vielä sepustuksia..

Puna-musta, mukava kuulla sinusta :heart: sielläpä oli iso munis! sanoko lääkäri yhtään koska se mahdollisesti irtois? joskohan nyt onnais ;) vihdoin ja viimein! :heart: tsemppiä murunen, tää on sun kiertos, oon niin varma, että saan parin viikon päästä siirtää sut plussanneisiin! :)

lemonade, onnea jo etukäteen valmistumisesta ja oikein mukavaa reissua :) äläkä mieti sitä tätiä, mutta toivotaan ettei sitä tuu! :heart: ja muru, koita olla stressaamatta uudesta raskaudesta, vaikka helppohan mun on täältä se sinulle sanoa :ashamed: ite meinaan aivan varmaan ressaan ilmanki että on joutunut menetyksen kokemaan! mutta koitahan ottaa rennosti :heart: :)

niin ja Namppikselle kans jo nyt onnea valmistumisesta :heart:
 

Yhteistyössä