<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti Mulle kuuluu ihan hyvää. Nyt on menossa dpo 10 eli samoilla päivillä mennään!! Onko sulla hiivan ja menkkamaisten jomotusten lisäks muita oireita? Mulla ei oo oikeestaan mitään. Perus pistelyä oikeen munasarjan kohdalla (mistä ovis tapahtu) ja jotain nippailuja vatsassa, mut niitä oli viime kierrossakin, jossa luulin olevani raskaana. Tissit tai nännit ei oo yhtään kipeet. Tietty niitä oireita yrittää hakea kun tuntuu et niitä pitää olla että jotain olis tapahtumassa. Piristyshalit negasta, vaikka en olis vielä kovin huolissaan kun dpot on noin pienet. Niin kun joskus aiemmin puhuttiin niin mä uskoisin et niiden pitäis olla vähintään 12-14, eihän monella näy testissä mitään ennen kuin täti on myöhässä. Millä testillä muuten testasit?

Jännäiletkös syysmyrsky meijän kanssa samoilla dpo:illa? Oon muuten kuumeilijan kanssa samaa mieltä noista teroista, että toimivat eri nopeudella eri ihmisillä ja uskoisin et ovis vaikuttaa siihen. Mulla tuli ekan satsin jälkeen menkat heti, tuhru alko jo toisiks viimeisen pillerin kanssa. Seuraavissa kierroissa meni muutamia päiviä.

Emby Kyselit joskus km:n jälkeisistä nännijutuista, mulla on toisessa semmosta tummempaa joka varmaan lähtis rapsuttamalla mut en oo viittiny kuopia.

lemonade Musta on kans välillä tuntunu tuolla liikkuessa tolta että niitä kumpuja on joka paikassa. Ensin olin jotenkin vihainen siitä etten itse voinut olla samassa tilanteessa ja katkera kun ne oli. Kun aika vähän kului aloin miettiä, että tajuaako ne kuinka onnekkaita ovat. Viime aikoina mulla on tullu mieleen, että mitä jos niistä joku onkin semmonen, joka on kokenut saman aiemmin ja menettänyt lapsensa. Tai joku, joka vuosia yrittänyt ja sitten onnistunut lopulta. Haikeena niitä katselen edelleen ja toivon, että semmonen maha vois olla mulla. Yritän silti muistuttaa itseäni, että niilläkin on voinut olla vaikeeta. Ehkä vähän tyhmä ajattelutapa mut se auttaa mua etten olis katkera.

Memelisa Lämmin rutistus, ihan kamalia uutisia... Hirveetä menettää vauva, joka oli ihan terve ja otettiin pois vaan äärettömän huonon tuurin takia. Ymmärrän sun turhautuneisuuden sen suhteen, että ette saakaan apua kun menettämisen tuskaan ei mun mielestä auta mikään muu kun uusi raskaus. Sekään tietenkään vie tapahtunutta pois tai hävitä kipua mut auttaa katsomaan kunnolla eteenpäin.
 
Memelisa voi teen pientä :':)hug:
Gabrielle Mulla ei ole hajuakaan mun dpo:sta :/ Ja oon ihan hämmentyny kokoaika.

Oireet jatkuu edelleen. Mahan toiminta on kääntynyt ihan päinvastaiseksi. Niin kovalla maha et silmät pursuu kuopistaan ulos :( ja kun yrittää pinnistellä niin alavatsaan vihloo ihan vietävästi. Sori nää kakka jutut :D
 
Syysmyrsky, kaikki on pupuilemassa, no ei. :D Jossain vaiheessa oli aina niin että päivällä tuli kolme sivua tekstiä illalla ehkä yks tai kaks pikku-kommenttia koko illassa :D Jengi vissiin käy töissä aika paljon plussailemassa... :)

Lemonade, ei oo synttärit sentään perjantaina. :) Mä täytän jo maanantaina. Siksi pidänkin yhdistetyt synttärit ja valmistujaiset nyt lauantaina. Kauhee selittely yhdelle kaverille tänään puhelimes et ei mitään bileitä, ei vaan huvita, ei oo rahaa, viime kerta liian tuoreena muistissa yms :D Kyseinen kaveri vielä tietää yrityksestä ja kyseli et onko joku pallero mahassa... en kyl vielä kerro, liian aikaista.

-Namppis 4+4
 
Siis hirrveeee oli tän päivän Satuhäiden äijjä!! :LOL: Mikä vi*** se peruukki oli?! Tsiiiiisus..

Ei oo "kuumeilija" pitkään aikaan mitään kirjotellu :O Kaikki hyviin? Taino pitkään ja pitkään, mut kuitennii..

*muoks* No onpas perkele :LOL: :LOL: tänään viimeks.. Phah. Tyhmä ja sokea minä.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta muruset :heart:

veti mulla aika hiljaseksi nuo Memelisan kuulumiset, voi pikkusta :'( ja voi isiä ja äitiä, oon erittäin pahoillani :hug: isot voimahalit laitan teille tulemaan :heart: lähetän sylikaupalla tulemaan onnenkortteja, jotta huonolta tuurilta vältytään jatkossa kaikkien asioiden suhteen, ja kamalasti jaksamisia, ei sitä kelleen toivo tuollasta! veti kyllä oikeesti niin hiljaseksi minut taas.. onneksi teillä on niitä ilmaisia gynekäyntejä ja hän auttaa teitä asiassa eteenpäin jotta saatais nyt pian uusi raskaus aluilleen teille :) niinku Gabi sanoi niin se auttaa jaksamaan katsomaan eteenpäin tulevaisuuteen, vaikkei se menetettyä korvaakkaan! koitahan nyt pärjätä muru :heart:

Gabi, mulla on se tissikipu hävinny jo eli varmaan ne menkat kohta alkaa, mutta mahassa tuntuu kovastikki painetta aika-ajoin ja nipistelyjä ja sit ihanku joku vetäis tai repis välillä molemmista munasarjoista, ja tätä on jatkunu jostain dpo8 asti..mutta tiiä sitten.. tänään testattu toinen nega :( toivotaan, että sulla on parempi tuuri matkassa kuin mulla! :) sofin testeillä oon nyt testannu tänää ja eilen, niitä 10 herkkyisiä ja ei edes viivapaikkaa tullu mitä normisti tulee :stick: mutta enhän mä yhtään tiiä koska mun ovis on ollu ku en sitä testannu enkä tuntenu selviä ovisoireita mitä normaalisti tunnen, nipistelyt tunsin mutta en sitä jomotusta missään vaiheessa kiertoa.. eli mulla on voinu olla ovis jo aikasemminki ku kerta se tissikipuki hävis, eli varmaan vituiks män taas meikäläisellä! :(

syysmyrsky, et oo aatellu testata jollain muulla testillä? :D josko se tois tulosta!?

mä en kattonu satuhäitä :D mutta musta on alkanu tuntuu, etten haluu viettää häitä tai hääjuhlia ku pelkään että meitä arvostellaa samalla tavalla ku niitä tv:ssä olevia hääpareja :D voi apua ku hävettää välillä :ashamed: mä seuraan aika usein sitä 4 häät neloselta..

niin, missä muuten "kuumeilija" on? :confused: normisti kummiski kuulee hänestäki useaan otteeseen päivässä..

inieh ootko sä ajatellu testata olleskaa, ne kivut voi johtuu muustakin ku kuukautisista! :D

ja on muuten niin hassua ku Namppiksen perässä on 4+4, tänään kylläki jo 4+5! :D hui! siitä se lähtee..

ja sitte ).(, NEGA :'( anteeksi, mutta musta tuntuu etten kestä tätä vaikka toisaalta tuntuu siltä että enhän mä saa vielä valittaa :ashamed:.. vaikka niin taas yritti ettei pety, mutta silti, kyllä vetää taas mielen matalaksi.. ja vitun hiivaki ku ei lähe vaikka kuinka tunkee rasvaa.. aina vaan kutisee ja kirvelee, aaarrrgggghhhh :kieh: ja anteeksi kielenkäyttö..

muoks* siis mitä h*lvettiä, aamulla ei ollu tissit enää kipeet, nyt menin äsken rappusia alas ja koskee taas niin pirusti tisseihin :confused: nyt on kaks kertaa jo käyny näin, kipu menee pois ja palaa ihan yhtäkkiä takasin, vai onkohan mulla vaan huonot tissiliivit :D
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat PE 27.5.2011





Tnya...................21...............kp 39/28.....................yk 3
Gabrielle..............29................kp 33/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 32/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 30/36....................yk 11+3





Emby^...............24................kp 26/28.......................yk?
Puputi................25................kp 23/40-60..................yk 2
tiuhti_.................21..............kp 23/25.......................yk 8
Pikkumyy87.........24................kp 20/38........................yk 2
Away..................27...............kp 20/28........................yk 1





lemonade...........26..................kp 19/30-50...................yk 10
meli-.................22................kp 10/24-25.......................yk 12





Epa_88................22..............kp 8/30-33....................yk 4+2
Ansku83..............27................kp 8/30-32.................yk 6
"kuumeilija"..........26..............kp 8/34-60...................yk 20
Laretzki...............20...............kp 6/33........................yk 2
Ninni^^.............24.................kp 6/34........................yk 3
Memelisa................................kp 4/33....................yk 6+2
Hey.....................22..............kp 3/26-65...................yk 4
-pansku-.............23...............kp 3/58.......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27................kp 1/25.....................yk 7
viida....................25............kp 1/29........................yk 1+1



Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
Viimeksi muokattu:
kyllä mä nään siinä jotain, jouduin kyllä hieman suurentaa vielä kuvaa ja jos katsoo sillee hassusti sitä niin kyllä siinä näkyy :D mikä testi tuo on? ihan varmasti on haamu tai sit mun silmät on tuijotellu liikaa testejä! ja omani oli aamulla nega, joten en voi senkään takia erehtyä :D nyt perhana puhalletaa sille viivalle kovasti vahvistumisia!!!!! ++++++++++++:whistle: PUUHPUUHPUUH
 
ja varmana kans haet :D ja tee se kummiski ihan varmuudeksi vasta huomenna aamulla aamupissasta sitte ettet joudu turhaan pettymään :heart: kyllä siellä on pakko nyt edes jotain tapahtua! koska sä otit viimeisen teron?
 
Voi apua kuulkaa. Ne menkat ei sit alkanutkaan. Maha ei oo enää kipeekään :confused: Olisko tää sitä?? Eeeei voi olla... Se tuska oli meinaa jotain niin kamalaa et jos se oli sit jostain muusta ku menkoista johtuvaa ni tätä tyttöä alko nyt pelottaa. Mut just päästin, että sunnuntaina testaan.
 
Tiuhti Otin maanataina viimeiset! :) Meinaan kyl painella laikka punasena puoli7 apteekkiin ku töistä pääsen! Ja niin ajattelinki et huomisesta aamu pissasta :) Pakko tuolla on jotain tapahtua!
Isäntä ei nähnyt testissä mitään muutaku sit ku löin sille ovistikun siihen viereen et näki missä kohtaa sen viivan kuuluu olla ni kyl se sit sano et "on se tuolta niinko ylhäältä ja alhaalta tummempi ja keskeltä vähä haaleempi", mä olin ihan marttyyrinä et nega se sit on et turha sitä on tirkistellä. :D

inieh oioi :) Mitä lie mahakipuja! Oliko se sellasta viiltelyä? Nyt jännätään!

Mä aattelin varmuuden vuoksi jättää juhlimisen huomiselta väliin mutta olisko ideoita mitä valehtelen kavereille ku en mä viitti sano et noni nyt oon raskaana jos en ookkaa :D
 
syysmyrsky, sä voit vaikkapa sanoo ihan niin, että sä sait lääkekuurin johonki :D tai sitte et sulla on sunnuntaina jotain menoo ettet voi ottaa ku pitää aikaseen lähtee liikenteeseen, ja sit voit ehdottaa et oot vaikka mielelläsi sit kuskina niin unohtavat äkkiä sen että sun piti juhlia ;)

inieh kannattas kyllä testata!!!;)
 
Ny bara min ).(.. Täällä täti taisi tulla kyllään... hip hip hei.. en koskaan ole ollu näin iloinen tädin tulosta.. pelkäsin niin pahasta, että nyt ne mun kierrot lähti venymään, mutta onneksi ei.. Nyt pääsen sitten testailemaan ovista ja jännittämään tulevaa.. JEE JEE JEE...

No nyt on tosi hyvä päivä.... :heart::heart:
 
Voi että teitä plussanneita! :) :heart: Pidetään peukkuja, silti ollaan hissukseen ja lähetetään liimat sun muut pidikkeet ja syysmyrsky tallettelee nyt vielä varmuuden vuoksi lisää! ;)

Multa sais jo tää perkeleen e-pillerikuuri loppua ja sais olla se jälkitarkastus. EN jaksa odottaa enääää!! Joku 20 kysymystä sinne.. : /

Voi tiuhti_, mikäs niissä tisuissa ny niin sitte?! :O Outoa tollanenki! Ja hiivan perkele, se on ÄRSYTTÄVÄÄ!! Melkein menis hyppimään pyörään mis ei oo satulaa ollenkaan, ko niin pali kutiaa ja ärsyttää.. :D Mulla on aika usein tossa ulkopuolella kutinaa, mut luulen, et se johtuu tosta ihanasta pupuilusta :ashamed: Menee paikat hiukan rikki ja kun ne paranee, ni kutiaa.. :$ Bebanthen auttaa :)
 
Emby siis...laitatko sä sitä bepanthenia tuonne noin ju nous :D voi ei..perjantai levottomuus. NAureskelen täällä taas jotain äärettömän hauskoja mielikuviani bepanthenista ja satulattomasta pöyrästä..Satulan tilalla pulloharja :D
 
tiuhti_ päivitä vain KP 1.. tulee ihan kirkasta vaikka ei mitenkään hirveesti, mutta jos on edellisiin menkkoihin vertaamista niin se on just sitä.. Eli KP1.. :D

syysmyrsky Varovaiset onnittelut!! :heart::hug: Viivalle vahvistumisia ja aamulla sitten kunnon viiva esiin :D Kuskina se vasta on kiva olla... mieki olen AINA ollu kuskina kun en ite juo oikeastaan lainkaan... Helppo mennä ihan siihenkin eli ei vain maistu.. :D

Emby^ Bebanthenhan auttaa vaivaan kuin vaivaan... :D
 

Yhteistyössä