Oikein hyvää huomenta neidit :heart:
paska ilmaki on ulkona, mutta onneks keskiviikkona pitäis mittarin huidella jo hellelukemissa
syysmyrsky toivottavasti siellä ois pikkanen kyydissä :heart: ois ilo lähettää siut odottajiin! koska testaat taas? mä oon kerran joutunut ikävään välikäteen tollasessa pettämisjutussa ja se ei ollu olleskaa mukavaa, loppupeleissä mä sain syyt sit niskoille :O et olihan kivaa! koska hyvän ystäväni poikaystävä petti ystävääni, mutta mä en edes tiennyt että he seurustelevat silloin kun olivat hetki aikasemmin eronneet ja menneet takaisin kuitenkin yhteen, ja sitte tuli tilanne kun ystäväni ihmetteli miksi sen mies on niin outo, ja kertoi siitä illasta jolloin hänen miehensä petti että mies oli ollut hesassa kavereiden kanssa kun todellisuudessa se imutteli ja nussi toista naista samoissa bileissä missä mä olin
olihan paska fiilis sit kertoo ystävälle tästä.. loppupeleissä ystävän mies suuttui mulle ja mun miehelleni siitä, ja mun mieshän ei ollu osallisenakaan koko hommaan, mutta onneksi tää asia saatii ratkaistua, mutat silti mulla on jäänu paskan maku siitä suuhuni! eihän se mun vika oo jos se pettää!!!! :O eikä mun mieheni! onneksi muut kaverit älysi että se on miehen vika eikä minun joka kertoo ystävälle joka ihmettelee miehen kummallista käytöstä, koska mies oli ite puhunu ystävälleni että "aloitetaa puhtaalta pöydältä yms...." ja vielä valehtelikin! noh.. jos mä en ois kertonut niin hyvä ystäväni olisi varmaan siis suuttunut mulle kun en kertonu, eli mulla oli silleen paska homma kun molemmat, se mies ja nainen oli mun ystäviäni, mutta ite mies valehteli myös minulle ettei ole enää ystäväni kanssa kun kysyin sinä iltana siitä! mutta siis asian pointti on se että jos koet tarpeelliseksi kertoa asiasta, niin kerro
mutta jos yhtään epäilet ole hiljaa ja sano ettet sä oo mitään nähnyt baarissa!
Dremming voi tollaset on ihan käsittämättömiä juttuja
tulee paska fiilis ystäväsi puolesta! kuinka joku voi tehdä noin!? toivottavasti ystäväsi älyää pakkaa kamat ja lapset ja lähteä, ei se tee enää kellekkään hyvää olla tuollaisen pettäjä/valehtelija sian kanssa
eikä ainakaan luottoa varmasti saa takasin tuollasen tempun takia, 8 vuotta!!!! HUI :O mutta onneksi hänellä on sinut :heart: tällaisissa tilanteissa niitä ystäviä tarvitsee kipeimmin!
tsemppiä ystävällesi kamalasti!
Away tsemppiä loppukiertoon!
en nää nyt sun KP mutta noin 12-14 päivää oviksesta saa varmimman tuloksen r-testiin!
"kuumeilija" meki oltiin laminaattiostoksilla lauantaina ja sitte valittii vähä uusia laattoja yms.. mun pitäis jostain löytää beigeä laattaa eteiseen!
on se ihanaa kun saa uutta kotiin! ja voi sitä miestäs, ehkä hän tosiaan on väsynyt eikä jaksanu sänkypuuhia! mutta yritä vielä jutella hänelle kuinka tärkeää yhteinen aika on ja että ei niitä lapsia saa ilman lapsentekohommia!!! tsemppiä nyt :heart:
inieh pahoittelut negasta :hug: se ehtii vielä muuttua plussaksi
nou hätä vielä!
Lare kannattaa juu testata uudestaan, ettei käy niinku viidalle, en halua pelotella, mutta jos tulee maha tosi kipeäksi kannattaa mennä pika pikaa lääkäriin!
ON, eli joo....
KP1 YK9! eilen alkoi illalla vuoto, eli lasken tämän päivän KP1.....