<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Täälläki persefiilis. Tein negan :( Nyt kauppaan hakemaan saunajuomaa ja siinähän se illan ohjelma olikin. Kun nyt toi kierto vaan ei venyis kamalasti. Ei kuulu tätiä vieläkään. Voi vattu sanon minä :kieh:
 
Larezki Olikos sulla viime kierrossa jossain vaiheessa niitä mahakipuja vai muistelenko väärin? En halua säikytellä mutta mulla oli juuri noin tuo kohdunulkoinen, että kierron aikana kipuja mutta menkat alkoi ihan ajallaan mut muutaman vuotamattoman päivän jälkeen vuoto alkoi uudestaan ja pikkuhiljaa myös kipuja. Ja kun haamunkin ehdit testaamaan niin jos yhtään epäilyttää niin kannattaa tehdä varmuudeks r-testi.
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
viida Mä tein keskiviikko aamuna ihan mielenkiinnosta testin, kun vuoto kesti vain sen kolme päivää, ja en muista että ikinä olisi ollut niin lyhyitä menkkoja. Ja siinä ei ainakaan näkynyt yhtään mitään...
 
Heippa taasen!
Muutamaan päivään en oo ollut paikalla, syystä voitte lukea tuonnempaa omanapailusta...

Ensinnäkin pahoitteluni negasta tiuhti ja inieh. :hug:

Lare jopas sulla on kierto persiillään! :confused: Kyllä mä uskon, että pillereiden lopetus voi ihan itsessään aiheuttaa moista. Onko vuoto vielä jatkunut ja montakos päivää niistä edellisesti menkoista on? Tai sitten se kun oot alkanut liikkua noin paljon. :)

ON oon ollut poissa palstailusta koska hyvän ystäväni mies jäi kiinni pettämisestä (kaveri ihan hajalla, oon ollu tukena)... He olivat olleet yhdessä reilu 15vuotta, avoliitossa, kolme yhteistä lasta jne. ja mies oli naisen tietämättä elänyt kaksoiselämää 8vuotta!!! Käsittämätöntä! Miehet on sikoja! :kieh: Mies oli vienyt toista naista reissuun käydessään työmatkoillaan! Ihan uskomatonta! Miten joku voi elää tuollaista elämää salaa?!?! En tiedä mitä kaverini hyväksi voisin tehdä... Elämä on julmaa. :(

Täti tekee ilmeisesti tuloaan. Koko ajan kamala nälkä ja painon tunnetta välillä mahan pohjassa. Elokuussa alkais näillä näkymin yrittäminen. :heart: Vaikkakin mitä mieltä oot tiuhti, pitäiskö mut laittaa listaan ja sitten YK tjot, koska kyllä me ollaan ilman kumia menty jo jonkun aikaa, mutta ihan varsinaisesti ei yritetä vielä? :)
 
inieh Pahoittelut negasta, se riipaisee aina :hug: Onko sulla menossa mikä dpo, että voisko olla liian vähän dpo:ita?

viida Mitä sinulle itsellesi kuuluu?

Dremming Pahoittelut ystäväsi puolesta! Miten mies voi tehdä noin??? Ihan käsittämätöntä touhua :mad: Oliko ilmassa mitään merkkejä tämän 8v aikana? Ole nyt vaan ystäväsi tukena niin paljon kuin vain sinun omat voimavarat riittävät! Varmaan ihan paras apu on olla lähellä ja kuunnella sekä olla apuna käytännön järjestelyissä. Ystävän tuki on nyt tärkeintä! Oikeesti mikä sika, kun menee tuommoista tekemään! :kieh:

syysmyrsky Sinusta ei ole kuulunut, onko kaikki hyvin?
 
Laretzki
Dremming Tiistaina loppui vuoto ihan täysin.. Laitoin kupin sen jälkeen kun housuihin hulahti verta, joka oli ihan juoksevaa, mutta kun tuossa katselin uudestaan ei ollut tu8llut mitään muuta kuin vanhan veren väristä paksua limaa. Että täytyy vain toivoa ettei tää kierto rupea sekoamaan kovinkaan paljoa. Mutta edelleen meillä ei onneksi ole mikään kiire tuon vauvan kanssa, joten se tulee kun tulee. Jostain oon kattelut että vasta puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen on otollisin aika raskautumiselle. Joten sitä odotellessa.

Tuohon kaverisi tilanteeseen oon kyllä ihan sanattomana. Käsittämätöntä että tuollaisia kaksinaamaisia miehiä löytyy :kieh: Varmasti vielä pahempaa jos on täysin puskan takaa tullut. Tuollaisissa tilanteissa on aina vaikea sanoa yhtään mitään. Itse olen yhden kaverin mies sotkujen kohdalla sanonut vain että voin kuunnella, se nimittäin auttaa aina edes hieman.
 
kuumeilija Ihan hyvää tänne kuuluu, kiva kun kyselit :heart: Hyvillä mielin uuteen kiertoon, katselin tuossa että juhannuksena olis just kierron loppu, että sillon saa jännäillä :) Tässä ollaan miehen kans molemmat kesälomalla ja pintarempataan vähän taloa, nyt vuorossa meidän makkari. Koiravaavit kasvaa kovaa kyytiä ja äksöniä siis riittää niin ei ehdi turhia stressailla kierrosta. Vaikka loppukierrosta varmaan kyllä alkaa jänskättää. Ovisplussia sulle lähettelen täältä ja tsemppiä miekkosen kanssa "tahtojen taisteluun" =)

Dremming Ai teillä mennään nyt kuitenkin jo kokonaan ilman kumia ;) Iloista tjottailua teille! Kamala tuo ystäväsi mies, en voi ymmärtää miten voi kumppanilleen tehdä jotain tollasta :kieh:

inieh Pahoittelut negasta, mutta jos ei vielä tätiä näy niin jospa olis vaan ovis ollu myöhemmin, vai olitko tikuttanu?

Laretzki Ok, no jospa kierto on vaan vähän hukassa, toivottavasti tasoittuu pian!

syysmyrskyn testitulosta täällä myös odotellaan! Josko sieltä olisi haamulaiset vahvistuneet :heart:
 
Huomenta! Anteeksi ku en eilen tullut kertomaan mut oli niin kiire päivä etten millään ehtiny! Eilinen aamun testi näytti yhtä haaleaa ku aikasemmatkin. Mut tosiaan dpo on jotain varmaan max.12 vasta,että eipä se varmaan vielä näkyis. Jos kierto on samoilla ku viime kierto ni varmaan ensi viikko vielä odotellaan ja ihmetellään. Mä mietin et tarvii ehkä pitää ensi viikon ajan (jos kykenee :D) pieni palsta tauko etten sekoa ihan täysin..Kyl niin paljon jännittää ja pelottaa,ettei näitä tunteita voi kuvailla edes mitenkään.

Dremming Ikävä sanoa mut oon kuullu näitä miesten kaksoiselämä katastrofeja ihan liian monta lähiaikoina. Mikä helvetii niitä oikein vaivaa?!

inieh Pahoittelut :hug: Meillä mennään sit suht samoilla. Täti odotetaan/pelätään tulevaksi. Aina sama juttu, sitä odottaa ettei ne tulis ja sit odottaa et jos ei mahassa mitään tapahdukkaan ni sais kyllä tulla jo että pääsis yritykseen!

Kuumeilija Ootko murunen yhtään piristyny? <3
 
viida Mukava kuulla, että sinulle kuuluu hyvää! Meillä onkin sitten sama ajankohta jännäilylle, mäkin katselin kalenterista, että juhannuksena on tosipaikka :D

syysmyrsky Eilen oli vielä kamala ahdistus päällä koko ajan, mutta se helpotti, kun puhuttiin miehen kanssa illalla puhelimessa. Kamalinta mitä mulle voi olla, on juuri tuo eilinen ahdistus, se vie minulta toimintakyvyn lähes kokonaan. Kirjoittelin pitkät jutut tuonne terojen puolelle, käy sieltä lukemassa :D Siellä on muuten nyt ollut vilkkaampaa keskustelua!
 
Kuumeilija Ymmärrän täysin, itse vihaan yksin oloa. Osaa nauttia omasta ajasta vaan jos tiedän pääseväni miehen kainaloon heti kun itse haluan. Huomasin et siellä on ollut aktiivisempaa, mut en jotenkin ite vaan osannut tulla keskusteluun mukaan..luin kyllä niitä tekstejä mutta.. :D

).( Mulla on naama ihan järkyttävässä kukassa. Mun ylähuuli ja nenän pielet on täynnä niin kipeitä finnejä et mun silmät vuotaa kivusta kun avaan suuni :( Lisäksi otsa ja leukaperät on alkanu kukkimaan. Mahassa on toista päivää jo aika ikävää viiltelyä.
 
Tuosta pettämis jutusta tuli mieleen että näin eilen miehen hyvän kaverin imuttelevan baarissa vieraan naisen kanssa,hyvännäköinen blondi,laiha, isot tissit ja niillä näytti olevan erikiihkeetä.. :eek: Tämän miehen kaveri on joskus ollut mun tosi hyvä kaveri mut sitten hän ja hänen kummajaiskaverit alko jutteleen kaikkia ihme juttuja musta kaikille jotka vain jaksoi kuunnella niin meen välit "vähän" viileni siinä,eli hyvä kun moi sanotaan enään edes.. Mietin että kerronko vai oonko hiljaa. Tässä tilanteessa kun voi käydä niin että joko mua uskotaan kun kerron asian tai sitten ei ja kaikki paska kaatuu TAAS mun niskaani. Kuulin että ne baarin jälkeen tappeli pihalla (ollaan siis naapureita) ja nyt tää tyttö ei ole ollut koko päivänä kotona (arvelen niin koska sen rasittava pikku rakki ei ole räksyttänyt koko päivää läpeensä tuolla niiden kämpässä). Kuulin vielä et tää jätkä oli tanssit jonku toisen hyvännäkösen eukon kanssa hitaita ja imuttellut siellä taas viimestä päivää.. Hieman on tää asia mietityttänyt koko päivän :/ mikä miehiä oikein riivaa....
 
Oikein hyvää huomenta neidit :heart:

paska ilmaki on ulkona, mutta onneks keskiviikkona pitäis mittarin huidella jo hellelukemissa :)

syysmyrsky toivottavasti siellä ois pikkanen kyydissä :heart: ois ilo lähettää siut odottajiin! koska testaat taas? mä oon kerran joutunut ikävään välikäteen tollasessa pettämisjutussa ja se ei ollu olleskaa mukavaa, loppupeleissä mä sain syyt sit niskoille :O et olihan kivaa! koska hyvän ystäväni poikaystävä petti ystävääni, mutta mä en edes tiennyt että he seurustelevat silloin kun olivat hetki aikasemmin eronneet ja menneet takaisin kuitenkin yhteen, ja sitte tuli tilanne kun ystäväni ihmetteli miksi sen mies on niin outo, ja kertoi siitä illasta jolloin hänen miehensä petti että mies oli ollut hesassa kavereiden kanssa kun todellisuudessa se imutteli ja nussi toista naista samoissa bileissä missä mä olin :( olihan paska fiilis sit kertoo ystävälle tästä.. loppupeleissä ystävän mies suuttui mulle ja mun miehelleni siitä, ja mun mieshän ei ollu osallisenakaan koko hommaan, mutta onneksi tää asia saatii ratkaistua, mutat silti mulla on jäänu paskan maku siitä suuhuni! eihän se mun vika oo jos se pettää!!!! :O eikä mun mieheni! onneksi muut kaverit älysi että se on miehen vika eikä minun joka kertoo ystävälle joka ihmettelee miehen kummallista käytöstä, koska mies oli ite puhunu ystävälleni että "aloitetaa puhtaalta pöydältä yms...." ja vielä valehtelikin! noh.. jos mä en ois kertonut niin hyvä ystäväni olisi varmaan siis suuttunut mulle kun en kertonu, eli mulla oli silleen paska homma kun molemmat, se mies ja nainen oli mun ystäviäni, mutta ite mies valehteli myös minulle ettei ole enää ystäväni kanssa kun kysyin sinä iltana siitä! mutta siis asian pointti on se että jos koet tarpeelliseksi kertoa asiasta, niin kerro :) mutta jos yhtään epäilet ole hiljaa ja sano ettet sä oo mitään nähnyt baarissa!

Dremming voi tollaset on ihan käsittämättömiä juttuja :( tulee paska fiilis ystäväsi puolesta! kuinka joku voi tehdä noin!? toivottavasti ystäväsi älyää pakkaa kamat ja lapset ja lähteä, ei se tee enää kellekkään hyvää olla tuollaisen pettäjä/valehtelija sian kanssa :( eikä ainakaan luottoa varmasti saa takasin tuollasen tempun takia, 8 vuotta!!!! HUI :O mutta onneksi hänellä on sinut :heart: tällaisissa tilanteissa niitä ystäviä tarvitsee kipeimmin! :) tsemppiä ystävällesi kamalasti!

Away tsemppiä loppukiertoon! :) en nää nyt sun KP mutta noin 12-14 päivää oviksesta saa varmimman tuloksen r-testiin!

"kuumeilija" meki oltiin laminaattiostoksilla lauantaina ja sitte valittii vähä uusia laattoja yms.. mun pitäis jostain löytää beigeä laattaa eteiseen! :) on se ihanaa kun saa uutta kotiin! ja voi sitä miestäs, ehkä hän tosiaan on väsynyt eikä jaksanu sänkypuuhia! mutta yritä vielä jutella hänelle kuinka tärkeää yhteinen aika on ja että ei niitä lapsia saa ilman lapsentekohommia!!! tsemppiä nyt :heart:

inieh pahoittelut negasta :hug: se ehtii vielä muuttua plussaksi :) nou hätä vielä!

Lare kannattaa juu testata uudestaan, ettei käy niinku viidalle, en halua pelotella, mutta jos tulee maha tosi kipeäksi kannattaa mennä pika pikaa lääkäriin!

ON, eli joo.... KP1 YK9! eilen alkoi illalla vuoto, eli lasken tämän päivän KP1.....
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 30.5.2011





Tnya...................21...............kp 42/28.....................yk 3





Gabrielle..............29................kp 36/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 35/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 33/36....................yk 11+3





Emby^...............24................kp 29/28.......................yk?
Puputi................25................kp 26/40-60..................yk 2
Pikkumyy87.........24................kp 23/38........................yk 2
Away..................27...............kp 23/28........................yk 1
lemonade...........26..................kp 22/30-50...................yk 10





meli-.................22................kp 13/24-25.......................yk 12
Epa_88................22..............kp 11/30-33....................yk 4+2
Ansku83..............27................kp 11/30-32.................yk 6
"kuumeilija"..........26..............kp 11/34-60...................yk 20





Laretzki...............20...............kp 9/33........................yk 2
Ninni^^.............24.................kp 9/34........................yk 3
Memelisa................................kp 7/33....................yk 6+2
Hey.....................22..............kp 6/26-65...................yk 4
-pansku-.............23...............kp 6/58.......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27................kp 4/25.....................yk 7
viida....................25............kp 4/29........................yk 1+1
tiuhti_.................21..............kp 1/25.......................yk 9


Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
Hittovie, kirjotin eilen pitkät pätkät, mut ei ne tänne sitte tullu.. :kieh: ..mut ehkä ihan hyvä vaan, olin niin pirun kiukkunen ja pärisin, etet :)

Mitäs sitte.. "kuumelija", vaee rivari :) Mekin asutaan nyt vuokralla rivarin päädyssä, mut tosiaan, kun ei viitti mitään tehdä. Ja vuokraisäntä on ilmottanu, et hän ei maksa meille takasin / hyvitä vuokrasta, jos me tehdään etupihalle terassi tai joku laatotus, ni ei siinäkään viitti aikaansa viettää. Vielä tollanen "mäki etupiha" nini.. : / Nnooh, tuskin tän kämpän omistaja kauaa enää vanhainkodissa päiviään viettää, ni perikunnalta tulee lappu, et talo myydään.. Sit on PAKKO lähteä ja löytää joku muu.. Onhan noita ihania kämppiä vaikka miten, mut hintaakin löytyy. Aiiiivan järrrkyttävissä hinnoissa mennään täällä Varsinais-Suomen alueella.. Kyl rikkail on hienoo ;)

..huh, laskin just, et koska sitte on menkat, jos ja kun mä ne nyt jätin tältä viikonlopulta pois. Onneks ei osu juhannukselle!! :) Ja ehdin käymään siellä jälkitarkastuksessakin ennen menkkoja!! \o/ Jeij! Katotaan määrääkö lisää e-pillereitä syötäväksi vai saako alkaa tallettamaan ;)
 
Voi tiuhti muru :hug: Oon pahoillani tädistä!! Mä tsemppaan sut uuteen nousuun ja laitan taikapölyä tähän kiertoon!! Sullakin taitaa seuraavat jännät paikat olla juhannuksena kun on vähän lyhempi kierto, saadaan sit jännätä yhdessä =) Oispa mahtavaa jos saatais molemmat iloisia uutisia sillon!! :heart:
 
kiitos viida :heart: VOI KÄÄK! mä en oo edes ajatellut et ne ois juhannuksena ne jännäpäivät! tai lähellä sitä =) ihanaa tietää vielä että on joku jonka kanssa jännätä, sinullekkin lähetän taikapölyä tulemaan, tän on pakko olla se meijän kierto :heart:
 
Tiuhti_ muru, mä olin niin varma että nyt saan sut mukaan : / Höh! :hug: Mut juhannuksena sitten ;)

ON Kerrottiin nyt sitten lauantaina parille meidän ystävälle. Toiselle parille on tulossa vauva syyskuussa ja yritys aloitettu suurin piirein samoihin aikoihin meidän kanssa. Toinen taasen yrittänyt yli 1½ vuotta eikä tärpännyt mutta eivät ainakaan vielä halua tutkimuksiin. Mimmillä epäsäännölliset kierrot joten pääsyy varmaan siellä sitten. Tuntu jotenkin todella pahalta toisen puolesta kun kerrottiin ja hän selkeästi yritti olla onnellinen meidän puolesta mutta varmaan sisällä sattui. :( Mietin et miten voisin lohduttaa. Annoin nyt yli jääneet ovistikut hänelle ja sanoin että ilman näitä olis tuskin meilläkään onnistunut vielä. Vähän surku-fiilis kyllä....

-Namppis 5+1-
 
Namppis88, kyllä varmasti on surku-fiilis, mutta onhan se myöskin heidän päätettävissään hakevatko siihen apua vai kituuttavatko sitten epäsäännöllisen kierron kanssa yms..! syökö ystäväsi teroja tai onko mitään apukeinoja ollut pitkiin kiertoihin? ovistikkuja ennen tätä? oletko kertonut omasta yrittämisestä ja sen vaikeudesta hänelle, kun sinullahan oli kanssa epäsäännölliset kierrot!? ja älä pode huonoa omaatuntoa siitä että sinä raskauduit ennen häntä :) nauti nyt raskaudestasi! ei tietenkään tarvii mennä hehkuttaa ystävälle joka päivä, että nyt on paha olo yms muita oireita tai muita raskauden ihanuuksia, mutta älä myöskään liikaa varo sanomisiasi! :) eli oot hienotunteinen.. niinku sinä osaatkin olla :) ja oikeesti, nyt nauti äläkä murehdi asioista! :heart:
 
Moikka! Tosiaan tänään sain jo selkeän haamun davidin liuskaan, mutta testi olti joku kerran jyrsitty taas vaihteeksi. Mutta tuhruilu teki come backin seksin jälkeen :/ ei hyvä..en mä oikein usko tähän nyt. Lisä oireena on tullut voimattomuus"kohtaukset" ja törkeä väsymys (mikä kylläkin voi johtua töistä).
Olin äsken kirpparishoppailemassa että saisin ajatuksia muualle. 13eurolla matkaan lähti kiilakorko avokkaat,lyhkänen college bleiseri,kietasu neule,farkut ja muutamat helmet :) ihan hyvä saalis. Nyt ajattelin tehdä kasvis munakkaan ja lähteä uusimaan salikortin. Rupee allit ja muut pallit heilumaan sen verran kävellessä että nyt sit..
 
tiuhti_ Tätipahoittelut :hug: Ja mä jännäilen kans sitten juhannuksena, laskeskelin kalenterista! Kiitos kovasti myös tsempeistäsi! Mies tulee tänä iltana kotiin.

syysmyrsky Selkeä haamulainen on jo parempaanpäin menossa, nyt peukutukset!!!

Namppis88 Ymmärrän tunteesi täysin. Tiedät itsekin, miltä tuntuu kuullaa toisten raskautumisuutisia ja jos sitten itsellä ei yrityksistä huolimatta tärppää. Olen samaa mieltä tiuhti_ kanssa siitä, että älä yritä peitellä raskauttasi, mutta älä myöskään hehkuta sitä. Ja tietysti hienotunteisesti asian käsittelet ihan varmasti :D Nauti raskaudesta!!! Ja ole tukena ystäville!

Emby^ Taitaa teidän vuokraisäntä olla jo iäkäs? Hän ei tietty enää halua panostaa rahallisesti siihen asuntoon, jos itse on jo kovin huonossa kunnossa. Toivotaan kuitenkin, että joku päivä pääsette muuttamaan teidän unelmakämppään ja hinnaltaan myös kohtuulliseen!
 
Laretzki
Taitaa tällä kertaa mennä harakoille laskurin mukaan oletettu ovis, ja vaikka osuisi ennen tai jälkeenkin 10.6. niin siltikin menee harakoille, koska nyt joudun olemaan koulussa kolme viikkoa ja ensi viikonloppuna on tarkoitus viedä pikkusisko Powerparkiin. Eli aika stressittä pitäisi pystyä olemaan, kun ei ole mitään hyvää syytä oireita kuulostella.
 
syysmyrsky, kevättä rinnassa kun liikkuminenkin alkaa :) Huomaa, et moni alkanu lenkkeilemään. Jopa mäki olen lähteny juoksentelemaan kylille, kun ilmat on nättejä :) Ja kirpparit on kyl sellanen löytöjen haavemaa, et huhheij! Meiän äiti on kyl kirpparikuningatar, kun tekee mitä milloinkin löytöjä! :) Ja just sellasta hyödyllistä mikä maksais kaupassa hulluna, ni sieltä saa halvalla!

"kuumeilija", nii taisiis meiän vuokranantaja on vanha mummo, mut hänellä on edunvalvoja (joka on hänen siskon mies) joka sitte on niinko mein virallinen vuokranantaja. Ja SE on ihan pälli. Sen kanssa sai tapella uudesta jääkaapistakin vaikka miten ja kauan, kunnes mun mies soitti ja sano, et maito homehtuu parissa päivää pystyyn, et jos nyt! :) Se ei tykkää mun miekkosesta, kun soittaa aina mulle, jos on jotain asiaa.. Nainen. Niin helppo saalis.

:)
 
Hei vaan!

Mulla sit menikin viikonloppuna lujaa enkä ollu lähelläkään konetta :p Yritin vähän nollata päätä mut siitä tuli vaan lopputuloksena järkyttävä darra joka kesti vielä eilisenkin puoleen päivään asti :x Nyt oon ajatellu et jos niitä menkkoja ei kuulu ens lauantaihin mennessä ni teen vielä yhden testin ja sit jos se ei näytä mitään ni alan soittaa aikaa lääkäriin.. Jos ajoissa soittaa ni pääsisin sinne EHKÄ jo ennen syksyä :) Tää "suurkaupungin" terveydenhoito kun on vähän tällästä.. :/ Mun ystävä (josta oon varmaan maininnu) patistaa mua koko ajan menee vaik verikokeeseen et olisinko sittenki paksuna.. Se on ihan into piukeena mun kanssa mut mua vaan harmittaa jatkuvat negat :(

Mies nyt sitte kostaa mulle sitä viime viikonloppua (mä huitelin ympäri ämpäri kaupunkia) ja koska sillä on kesäloma :kieh: ni se on ollu nyt koko helvetin yön dokaamassa. Soitin sille tossa vähän kuuden jälkeen ja se oli kännissä kun käki. Että näin hyvin täällä pyyhkii, iltapäivällä on odotettavissa massiivinen riita kunhan tuun töistä. Onneks keli näyttää hyvältä ni se edes hiukan piristää tätä synkkää mielialaa.

Sori omanapailu mut syysmyrskylle vielä onnittelut haamusta!! :)
 
täälläpäs on ollut hiljasta :D missä kaikki on? tai sit on vaan taas menossa ns. tylsä kausi ja kellään ei tapahdu mitään!

mutta, miepä päivitä listan..

Lare no höh, kannattaa kyllä laskee kans silleen sitte ovista että viime menkkojen alkamispäivästä noin 14 päivää taakkepäin on ollut ovis! :) mutta tsemppiä silti!

syysmyrsky miltäs testi tänää näyttää? ja ihania halpoja löytöjä oot thenyt! pitäsköhän munki innostua mennä kirpparille :D ja mä niin nauroin tolle "allit ja pallit...." :D

Emby^ meki asuttii ennen rivarilla vuokralla ja sieltä hajosi kans jääkaappi, niin saatii pitkää kinuta uutta kaappia sinne! ja vihdoin saatii ku mies suuttui kunnolla ja ärähti niin seuraavana päivänä tuli uusi kaappi :D mutta sen jälkeen ei vuokraemäntä puhunukkaan mun miehelle, kun mies vissiin oli sanoni sille et saakelin pihi nisti :D
 
inieh joo mäki oon saanu kyllä kerran vetää kunnon herneet nenää ku mies on lähti dokaileen, lupasi ottaa vähäsen mutta tuli umpitunnelissa kotio ja oli vielä silleen että sen piti viiä mut töihin aamulla ja lupasi olla nätisti suht selvänä ja tulla klo 2 kotiin niin paskat, kattelin kelloo 3 aikaa ettei ukkoo näy ja vihdoin puoli 6 aamulla äijä tuli kotii umpi tunnelissa ja mä sain sit tilata taksin puoli 7 aamulla lauantaina ja maksaa itteni kipeeksi sen takia, ja ai saatana olin vihanen! ensinäki olin huolissani ku lupasi 2 tulla kotiin, eikä mitää ilmoittanut ittestään enkä mä ala soittelee aikuisen miehen perään! ja toiseksi ku sen piti viiä mut töihin :( suutuin ihan kunnolla kyllä, ei muistanu ittestää ilmottaa että on kaikki okei ja ukko ei ollu mukamas muistanu et pitää viiä mut töihin ku oma auto oli rikki ja se mukamas itte tartti omaansa, tai niin sanoi ainaki illalla, eikä se kyllä olis edes sillä mihkää päässy mutta en edes periaatteen vuoksi silloin ottanu miehen autoa aamulla, oli mies pikkase nolona ku tulin kotiin töistä ja oli muute kämppä siistinä, sai muutaman kerran pyytää anteeksi ja luvata ettei se enää koskaan toistu, ja sitte se vielä kysyi että miksen soittanu 2 aikaa sitä kotiin, NO HERRAN JUMALA KU SIE OOT AIKUNEN MIES NIIN MTÄ HELVETTIÄ MÄ SUN PERÄÄS SOITTELEN, EN OO MIKÄÄ ÄITI huusin vaan :D noh, onneksi on lupauksensa pitäny eikä oo enää tehnyt tollasta ja siitä on nyt 4 vuotta aikaa :) mutta kyllä vieläki vähä ärsyttää koska olin tosi huolissani miehestä mutta tiesin kyllä että se on kavereidensa kanssa eikä varmaan enää edes älyä soittaa ja ilmoittaa ittestään.. ja mies maksoi mun taksin mulle tuplana takasin :D
 

Yhteistyössä