<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Noh, meillä kun ei mies osaa edes olla pahoillaan. EIlen kysyin että voisko viedä roskat, se jumalauta kehtas sanoa että HÄN EI OO MIKÄÄN SIIVOOJA! :mad: Siinä hetken aikaa mietin itekseni että jaa, minäkö oon.. Nyt se ei ole vieläkään kotona ja toivon ettei tuukaan ennenku lähen töihin. Sais kyllä vähä auttaa näis kotitöissä tää kämppä on ku sikolätti.. :/ Ai että mua ottaa päähän ja rajusti. Sekään ei siis oo ilmotellu mulle menoistaan mitään, illalla ku soiteltiin se oli autoremontissa ja lupas tulla kotiin. Tää ei siis ole eka kerta, eikä varmaan viimeinenkään. Sen siitä saa kun emäntä kerranki repäsee ja katoaa kaupungin yöhön humaltumaan. Kivat.
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 31.5.2011





Tnya...................21...............kp 43/28.....................yk 3





Gabrielle..............29................kp 37/36.....................yk 5+3
inieh....................23................kp 36/?......................yk 1
syysmyrsky...........22................kp 34/36....................yk 11+3
Emby^...............24................kp 30/28.......................yk?





Puputi................25................kp 27/40-60..................yk 2
Pikkumyy87.........24................kp 24/38........................yk 2
Away..................27...............kp 24/28......................yk 1
lemonade...........26..................kp 23/30-50.................yk 10





meli-.................22................kp 14/24-25....................yk 12
Epa_88................22..............kp 12/30-33....................yk 4+2
Ansku83..............27................kp 12/30-32.................yk 6
"kuumeilija"..........26..............kp 12/34-60....................yk 20
Laretzki...............20...............kp 10/33.......................yk 2
Ninni^^.............24.................kp 10/34.......................yk 3





Memelisa...............................kp 8/33......................yk 6+2
Hey.....................22..............kp 7/26-65..................yk 4
-pansku-.............23...............kp 7/58.......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 5/25........................yk 7
viida....................25.............kp 5/29.......................yk 1+1
tiuhti_.................21..............kp 2/25.......................yk 9


Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
Viimeksi muokattu:
Testi tänään puhdas nega. Tulis sit edes ne menkat ni ei tarvis tässä ihmetellä viikko tolkulla. Kyl niin on taas sellanen olo et ei tästä tule yhtään mitään. Eilen saatiin vielä kauhea riita aikaseksi kun mulla oli hirveä migreeni ja mies ei antanut mun ottaa buranaa vaikka eilen illalla testi ei näyttänyt yhtään mitään "jos sä oot raskaana niin ethän sä buranaa saa syödä". Kyllähän herkkä testi sen näyttäis,nyt pitäis kuitenki olla dpo12-17 Mä sitten itkin itteni uneen ja nousin yöllä oksentamaan sitä järkyttävää kipua.
 
PÖÖÖÖ!! ^.^

Tänään lääkärille pyytämään B-lausunto tyhmää Kelaa varten ja sitte kysymään saako oikeesti men töihin huomenna! TÖIHIN! Tekemistä päivisin!! IHANAAA!! \o/

tiuhti_, jjoo, mä luulen, et mun mies on kans pari valittua sanaa sanonu tolle miehelle, kun se ei tosiaan tykkää asioida enää mun miehen kanssa. Mulle on helppo soittaa, kun meen ihan sanattomaks tai sit oon vaan "Aha, okei, joo". Viime vuonna se soitti ihan joulun alla: "Ootte sitte velkaa sellanen 100€ tosta vedestä.." Öö, okei?! Helvetin hyvää joulua vaan sullekkii..

Phöh. Jos keittäis kaffetta ja jatkais McLeodin tyttärien kattomista :heart:
 
syysmyrsky pahoittelut negasta! :hug: Kovasti tsemppiä sinne ja jaksamisia..

).( täällä on tosiaan tylsä kausi meneillään. Odotellaan että ovispäivät lähenis ja pääsis testailemaan oikein kunnolla.. ehkä tässä saa kaipaamaansa muuta ajateltavaa kun tulee noita juhlia, jonne viikonloppuna pitää rientää ja sitten 9v-kihlapäivä on ihan just :) vien miehen syömään ravintolaan.. en oikein muuta keksi tähän hätään.. olen jo pääni puhki miettiny, että mie sille oisin lahjaksi hankkinu ja nyt taitaa olla hieman myöhäistä enää hankkia mitään... Noh, pääasia että edes muistaa.. kukkia nyt saletisti annan.. :)

Tsemiä vain kaikille!
 
Laretzki
Tiuhti Mä kanssa ihmettelin sitä että täällä on ollut kovin hiljaista tässä viime aikoina. Yleensä on ihan mahdoton pulina vaikkei kellään mitään sen kummempaa asiaa olisikiaan.

Tuosta miehen juomisreissuista. Mä oon siitä onnellinen, että mulla on mies, joka on tehnyt sen päätökset, ettei alkoholia juo lainkaan. Kuitnekaan ei puutu minunkaan juomiseen, vaan saan ottaa sauna siiderin yms. ilman että tulee sanomista. Myös siitä pitää nostaa miehelle hattua, että ymmärtää, että tähän mun ikään ja elämän tilanteeseen kuuluu aika ajoin bileet, ja joskus ne lähtee vähän käpälästä :p. Mä olen monta kertaa saanut kavereilta positiivista kommentttia miehen suhtautumisesta mun (loppujen lopuksi) vähiin menemisiin. Yhdellä kaverillakin kun oli mies, joka oli sitä mieltä, että hän saa mennä, muttei tämä kaverini lainkaan. Ei ollut yhtään luottoa siitä, että vaikka kaverini ottaisi, niin tulee nätisti kotiin baari illan jälkeen. Meillä ei ole koskaan ollut tuo luotto puoli ongelma, onneksi.

Vähän nakertaa tällä hetkellä tuo sänkyelämä. En oikein koe olevani tyytyväinen siihen :/. Mies kun haaveili siitä miten minusta tulee seksitiikeri pillereiden lopettamisen jälkeen, ja nyt miestä saa "pakottaa" hommaan ja minä olen se, joka sen seksin sitten vonkaa. Täytyy varmaan nostaa kissaa pöydälle asiasta, kun ei tuo yksin hommailu mitenkään erityisen kivaa ole kun toinenkin kerta olisi olemassa. ETtä onko ihan joku syy miksi ei kelpaa vai mikä on.
 
Ihanaista huomentapäivää rakkaat murut!!!

Täälläpäin paistaa ihanasti aurinko taas pitkästä aikaa! Mä puin päälleni ensin pitkää vaatetta ja just ennen koiran ulosvientiä vilkaisin mittaria, ni jumankeuta :D siellähän on lämmin! No eiku pikaseen vähentämään vaatetta ja pihalle lomps. Kylläpä tuntui kivalta tipsutella pihalla kapreissa ja topissa. Ja huomenna pitäisi olla vieläkin lämpimämpää. Mä olen nyt koettanut keksiä muuta tekemistä palstailun sijaan. Vaikeeta kyllä tekee, HUH JA PUH! Tottunut pörräämään täällä koko ajan ja sit yhtäkkiä pitäiskin olla muuta tekemistä. Ikävä teitä ja mietin vaan, että mitäköhän teille murusille kuuluu. Mutta tekee ihan hyvää, etten oikeesti oo koko ajan täällä :D Onko teillä minkälaisia suunnitemia helatorstaille? Meillä pitää jopa kiirusta normaaliarkeen nähden tällä viikolla :O Tänään mun täytyy vihdoinkin katsoa tuo VIIMEINEN :D elokuva boxilta pois, että saa ton paskan tyhjentää / formatoida, saas muuten nähdä toimiiko enää sen jälkeen :kieh: Ja illasta ajattelin houkutella koko perheen ulkoilemaan ja sit katsotaan Event yhdessä. Huomenna mun pitäis miehen ollessa töissä käydä kauppa-asioilla ja palauttamassa laminaattipalat takaisin ja sit heti miehen päästessä töistä tulee sen lapsuudenkaveri käymään meillä ekaa kertaa, kun sattuu olemaan työreissussa tällä suunnalla. Torstaille ois tiedossa pieniä kotihommia, jos vaan sää sallii, niin pestään takapihan partsi ja lakataan se sellaisella värjäävällä aineella hieman tummemmaksi, vihdoinkin mies saa toteuttaa unelmansa sen puun värin suhteen :D Nurmikon leikkuuta ja sit mä voisin sillä aikaa pestä yläkerran ikkunoita (vähemmän kivaa puuhaa), mutta tällä hetkellä hyvä jos läpi näkee koiran kuolakerroksen ja kuononjälkien läpi :LOL: Sit meidät on kutsuttu synttärikahville mieheni ystävän luokse ja tiedän, että siellä saa aina kaikkee hyvää suuhunsa, odotan jo innolla! Mä jo heitinkin eilen vitsillä tälle kaverille, että pöydässä on sitten oltava mansikkakakku :D Mä vähän ehdottelin, jos mentäis perjantaina katsomaan Pirates, jos se vaan pyörii täällä vielä! Me ei oikein tykätä samantyyppisistä elokuvista, miehelle pitää olla räiskintää ja veren tirskuntaa sekä toimintaa, ja mä taas en voi sietää pelkkää toimintaa. Sitten on näitä muutamia mitä voidaan yhdessä katsoa, niin täytynee käyttää tilaisuus hyväksi. Ja jee, mies on ensi viikonlopun kotona!!! Ja nakki napsahtaa, lauantaina vähän kevätsiivoillaan. Mutta se menee nopeesti parissa tunnissa, kun on kaksi tekemässä ja keskitytään vain lattioihin.

inieh Voi muru, teilläkin kärhämää siellä :( Tuollainen käytös ei oo fiksua mieheltäs! Kyllähän sitä nyt nainenkin saa joskus tuulettua ja mennä, ei se oo niin, että ainoastaan mies voi ja saa mennä :kieh: Ja tuokin vielä, että sitten ei ilmoitella itsestään mitään, ymmärrän huolesi. Onneksi meillä mies ei koskaan ole tehnyt tuollaista katoamistemppua ja ollut koko yötä poissa ilmoittamatta. Mutta vierestä olen kyllä seurannut vastaavaa käytöstä, hyvän ystävän mies siis. Sanoisi mies sitten kerralla olevansa pitemmän kaavan mukaan, mutta ei tuolla tavalla, että a) luvataan ottaa maltillisesti ja tulla ajoissa kotiin ja sitten ollaankin ilmoittamatta koko yö poissa ja kotiin tullaan umpikännissä tai b) kadotaan mitään asiasta sopimatta. Voi että mulla kilahtaisi justissa, jos meillä mies toimisi noin. Mä tykkään siitä, että tällaisista asioista (ja muistakin menoista) keskustellaan ennen kuin mitään mennään lupaamaan. Toki voi luvata esim. kahvittelun ja yksillä käymisen ilman, että asiasta mainitsee mulle tai minä miehelle, mutta joku poikien ilta tai isompi juttu / meno pitää kyllä sopia yhdessä. Mä olen huomannut, että suhtaudun asiaan paljon positiivisemmin, kun huomaan, että mies huomioi myös minut eikä vaan ilmoita, että lähtee ja piste. Toki päästän miehen menemään vapaasti, mutta ero onkin siinä, että kun toinen kysyy minulta, että tällaista olisi suunnitteilla, oliko sinulla mitään ajatusta kyseiselle ajankohdalle. Toivottavasti saisitte asiat selvitettyä, ei ole yhtään kiva tilanne teillä nyt.

syysmyrsky Voi ei, minä niin toivoin, että saisin lähettää sinut odottajien puolelle :hug: Onko mitään oireita raskaudelle tai menkkojen saapumiselle? Toivoa kuitenkin vielä on :heart:
 
Laretzki Pakko kommentoida tuota seksiasiaa. Meillä kun on tuo sama ongelma ollut ihan alusta alkaen. Osaatko yhtään sanoa, mistä hiljainen seksielämä tällä hetkellä johtuu? Onko ollut stressiä ja väsymystä? Mä suosittelen lämpimästi ottamaan asian esille miehellesi, koska muuten hän ei tiedä, miltä sinusta tuntuu. Mä olen nostanut kissaa pöydälle jo useamman vuoden. Eniten minua inhottaa se, että minä olen joustanut todella paljon ja tehnyt kompromisseja ja joustamista, vaikka se tekisi minulle äärimmäisen vaikeaa. Ja sitten mies ei kuitenkaan panosta niihin asioihin, mitkä minulle ovat tärkeitä. Meillä on tällä hetkellä käyty tätä keskustelua läpi uudemman kerran ja pallo on nyt miehellä. Sanoin miehelle myös sen, että yhtäkään laminaattipalaa ei osteta eikä yhtäkään remonttia tehdä, ennen kuin mies on tehnyt päätöksensä, aikooko ihan oikeasti alkaa tehdä töitä suhteen eteen ja huomioimaan minut paremmin, mä en halua, että jää vain puheeksi, vaan haluan tekoja. Mulle tärkeä asia on on: "Sanat merkitsevät, mutta teot todistavat." Mä en halua laittaa kotia yhtään enempää mieleisekseni vain siksi, että kohta joutuisin luopumaan kaikesta. Joten, pallo on nyt miehellä. Jos päättää paneutua asioihin, niin sitten niitä tekojakin kiitos, ja ihan samantien, eikä vasta ensi vuonna. Parisuhdeasiat on joskus valtavan hankalia, mutta sinnikkyys kyllä palkitaan :heart: Mä en ainakaan halua luopua tuosta minun köriläästä :heart:
 
Laretzki Meillä seksin vähyyteen on muutama näkyvä syy; mies ei ole lapsuudessaan nähnyt tippaakaan läheisyyttä ja on itsekin luonteeltaan hyvin itsenäinen eikä kaipaa läheisyyttä kovinkaan paljoa ja mä en ole kropaltani mieheni naisihanne eli en kiihota häntä sen suuremmin. Tämä on toki ikävä asia, mutta olen hyväksynyt sen, että sille ei voi mitään, jos toinen ei kiihota. Mutta se mille voi tehdä jotakin, miettiä mitä asioita voitaisiin tehdä yhdessä, jotta hän kiihottuisi paremmin. Sitä vastausta en siis vieläkään ole mieheltäni saanut, joten pallo on edelleenkin hänellä. Hänen täytyy alkaa nähdä vaivaa ja tehdä töitä seksiasian ja muutenkin läheisyyden eteen, se ei tekemättä tule. Hänen täytyy miettiä, mihin asioihin hän haluaa panostaa ja jos parisuhde ei kuulu siihen, niin sitten ei kuulu. Mutta sitä en hyväksy, että minä kyllä joustan ja arvostan miehelle tärkeitä asioita, vaikka se vaatisi minulta paljon (yksin kotona olemista ja talouden pyörittämistä). Loppujen lopuksi hyvin pieniä asioita, joille on tehtävissä jotakin. Yksin en voi parantaa näitä, siihen tarvitaan myös mies hoitamaan oma osuutensa.
 
Tiuhti Voi päivittää kp1 yk 11+4. Epäreilu ja paska maailma. Sattuu henkisesti että fyysisesti niin paljon tällä hetkellä,ei pysty taas sanoin kuvailemaan. Ei siinä mitään et täti tulee aina vaan uudestaan ja uudestaan mut pitääkö sen sattua näin julmetusti. Mun on jalat ihan velliä näissä kivuissa!
 
Kp 1 täälläkin jälleen kerran, ei näihin pettymyksiin vaan koskaan totu...

syysmyrsky ja tiuhti haliruttaukset teille typerästä tädistä, sais painua hevon kuuseen!

Anteeks kun en jaksa nyt kommentoida kaikille, oon aika hajalla kun toiveet heräs sen dpo 4 vuodon myötä ja vuoden täyttyminen alkaa lähestyyn...
 
syysmyrskyn sanoja lainaten:
" Täällä on tiuhtin lisäksi vaan muutama ihminen jotka ylläpitää keskutelua kiinnostumalla muiden asioista kun taas suurin osa minä mukaan lukien tuijottaa vain omaa napaansa :D "

Heippa vaa!
Nyt oli pakko tulla kommentoimaan...Minä en ole oikein jaksanut kirjoitella vaikka olenkin joka päivä käynyt lukemassa teidän juttuja. Se on kun kesä tulee niin ei tule oltua kuin töissä koneella ja sillon ei yleensä sit just ole mitään kirjoitettavaa. Tänne ei mitään ihmeitä...Mua masentaa kun yks kaveri kertoi juuri viime viikolla FACEBOOK -päivityksellä olevansa raskaana, joo ja vasta rv 7+...ja hyvin tietää mun/meidän tilanteen... raivostuttaa jne... :stick:
 
Voi että, miehet ja alkoholi, EI sovi yhteen.
Ja tollanen lupailu ja "unohtelu", että voi olla rasittavaa!! Miten ne sais ymmärtämään, et meilläkin on tunteet ja meilläkin on menoja?! Kostaminenkin on tyhmää, mut joku opetus ja järjen sana, kun menis niitten päähän.. :) Ota niistä selvää..
Ai että olis hienoa, jos joskus pääsis edes yhdeksi päiväksi miehen pään sisälle kuuntelemaan sen ajatukset. Huhhuh.

Voi kurjuus syysmyrsky! :( :hug: Onko sulla ollu aina kovat menkkakivut? : / Mulle tulee yleensä migreeniä, mut ei mulla alavatsa juur satu.. Voin kyl uskoa, et sattuu ja paljon..

) . ( Lääkärissä käyty, ihan sen B-lausunnon takia ja siunaus sille, et pääsee töihin.. Nnooh, kyl sekin reissu kysymyksiä ja tunteita herätti.. Lääkäri selitti, et pitää muistaa siellä jälkitarkastuksessa kysellä sitte paljon ja ottaa varmuudella selvää onko uus raskaus koska mahdollista ymsyms. Sit se selitti, että kun ei voi tietää onko mun kohdussa muita epämuodostumia, et muista pyytää kunnon tutkimukset jne.. : / jjoo-o.. Hienoo..

Mut eiköhän tää tästä. Ylös, ulos ja lenkille!! :wave:
 
Laretzki
kuumeilija Ei mulla yleensä ole mitään sne kummempia sanottavia meidän seksielämästä, mutta nyt kun tosiaan noiden pillereiden lopettamisen jälkeen haluttaisi vähän enemmän, niin turhauttaa kun toinen ei ole valmis hommiin. Ei siis ole mistään panostamattomuudesta kyse yms. tai siitä ettei mies pitäsisi kroppaani seksikkäänä, kyllä mies mut edelleen huomioi. Voi vain olla, että itsellä päässä liikkuu liikaa ajatuksia tällä hetkellä, (kuten esim. tästä tekstistäni voi huomata: Vajavaista täydentämässä: Ei huolen häivää, mutta silti kuhisee)

Todennäköisin syy tähän seksin määrän vähenemiseen on se, että mies on aika kovan paineen alla tällä hetkellä töissä, eli odottamalla varmasti korjaantuisi paljon. Mutta keskustelu on silti ajankohtainen, koska kun vertaa suhteen alku aikaan (mikä tietysti on ihan normaalia) niin seksiä on nykyisin tosi harvoin. Enkä mä sillä määrällä aja takaa sitä, että lapsi tulisi helpommin, vaan sitä että nautittaisiin toisistamme.
 
Emby Kipujen vuoksi joskus pillerit otinkin. Ja nyt muistaa taas miksi. VOI PRKL!! Ja nyt on ollut kans koko aika migreeni puhkeamassa/orastava päänsärky. Mut johtuu ehkä siitä et oikein käsi ei nouse enään eli kyynärpää ei nouse sydämen yli eikä käsi taitu ollenkaan taakse päin.. Lovin my job but.... Jos tällasistä kipeistä raajoista vois vaan päästä eroon :D

Lare Joo ei tässä oikeen mitää voi.. :/ mut pyllystä sanon mä.


Ps. meen naapurit sit eros. Selvis sit vielä lisäks et tää mies oli raahannu jonku vosun baarista mukanaan kaverinsa kanssa ja niillä oli ollu jotku gangbangit siellä :x hyi helvata. Mut jos tässä jotain positiivista on ni saadaan niiden toinen autopaikka :D ja se akka oli kyl aika rasittava ja sen koira kans..eipä tarvii enää väkisin olla tekemisissä.
 
syysmyrsky, aaaauuutts!!? :eek: Mitäs teitkään työkses? Mun siskolla on kans aina ollu kovat menkkakivut.. Onneks ei oo tullu mulle.. : / Mirgeeniä sit taas ei oo muille mun sukulaisille "siunaantunu", ku mulle, joten jos jotain hyvää, ni myös jotain pahaa..
Vai eros? : / Hmph.. miehet.
Kauhia juttu sekin mitä Dremming(?) kertos siitä kaveristaan!! Kuka tunteeton kusipää sika voi tehdä sillai?! Yök :x Ei mee mun kaaliin tollanen, miten voi pitää niin hyvin kulissia yllä, ettei kukaan huomaa mitään?! Hirvee huijjari!!

Hihihi, keittiössä uudet verhot :heart:
 
Emby Mulla on oma kampaamo...Mä olen meidän perheestä ainoa joka on säilynyt migreeniltä ja suurimmilta allergioilta,mut mä oon saanu menkkakivut,punertavat hiukset,pisamat,valkopinkin ihon joka palaa heti,hiiren häntä tukka..Ja kaikki muut on paksuhiuksisii neekereitä,mä vaan oon tällanen irkku/arjalainen. :D kyllä mua elämä poitkii voivoi. Oon joko kidnapattu lapsi tai sit oon posteljoonin hedelmä.

Joo melkosia noi miehet kyllä..Ollaan näistä jutuista miehen kanssa puhuttu lujasti viimeset 2pvä,juurikin siitä mitä dremming oli kirjottanut ja sit tästä naapureiden jutusta..huhhuh.
 
syysmyrsky, vai arjalainen :LOL: Nnääh, punaset hiukset on nätit!! Just tuli joku E! Entertainment ohjelma missä kehuttiin punaisia hiuksia ja ihmeteltiin miksi sellaast ihmiset värjää hiuksensa blondiksi tai brunetiksi?! :) Joten oo ny vaa ylpee!
 
Emby Joo siis mulla on sellaset kupariset keskiruskeat hiukset ja joo on nää nätit mut tää mun ihotyyppi ei :D sellanen valko/pinkki raidallinen höystettynä pikku aknella :D NAMI!

Ihana ilma mut mikä toi tuuli taas on? mun oikeesti meinas lähteä pää irti ku pyöräilin töistä kotiin :eek:
 
syysmyrsky, ja pisamat? :) Khihi, mulla ainakin on pisamia! Ei niissä oo mitään pahaa. MUISTAKAA SE!! Ne on söpöt!! ^.^ Ja hei, kyl jotain vikaa täytyy löytyä, jos muuten on niinku tieks täydellinen ;) Hihhii..

Mäki kävin pyöräilemässä!! Ihanaa touhua. Oli jo kauhee ikävä, kun en moneeeeen kuukauteen ollu pyöräilly. :) Vai ihan pää meinas syysmyrskyltä lähteä :LOL:
 
Moro naiset.. =) Oon kyllä käyny lueskelemas teidän kuulumisia, mutta.. Pari kulunutta viikkoo oli aika raskaita henkisesti ja fyysisesti.. Mutta nyt alkaa jo helpottamaan.

Emby: Oon täältä sivusta seuraillu teidän juttelua.. ja Tieks kuule, että sä oot aivan niin sopeva.. Sun teksteistä huokuu ihanasti ilosuus ja mikä mahtava persoona! =)

Syysmyrsky: Mulla kans vaalee iho ja pisamat, posket aina punottaa.. Meillä on yleinen vitsi kotona, kun oon perheen "häjyysin", että mut on vaa tehty jämäpaloosta..

Tiuhti: Voisiks laittaa tohon listaan sitte joskus ku sitä päivittelet, nii, noi kp / 29-38. Eli siis, toi 29 sen takia, että se oli sillon joskus aikojen alus kierron pituus.. Jos vaikka kierto alkais tasottuun/lyheneen nyt.. Koska oviksen olin bongaavinani jo viikko sitte viikonlopulla.. Voipi olla, että taas vaa kuvittelin.. Mutta jos näin oli, niiin, kierto lyhenis huomattavasti.. Ja, loppuviikosta sais testailla, jos ei täti satu tulee kylää.

Laretzki: Suosittelen kyllä jutteleen miehes kans, että pääsisitte yhteisymmärrykseen siitä mitä molemmat haluu.. Meillä kans sama homma ton luottamuksen kans, ei oo koskaa ollu mitää ongelmia. Ja molemmat saa mennä huoletta välillä myös kaverien kans. Hatunnoston arvonen päätös toi sun miehen päätös! Harvoin kuulee miehen tehneen päätöksen, ettei käytä alkoholia. Muistan joskus nuorena kun oltii kaverien kans paikallises teinibilepaikas ja mä en juonu mitää, mua pidettiin aiva friikkinä.. Nyt oon "aikusen" hieman juonu, mutta mun mies ei esim. oo koskaa mua humalas nähny. Jos otan nii juon muutaman..

Mutta, mä koitan nyt sinnitellä testaamisen kans loppuviikkoon (hihi, saas nähdä kuinka käy).. Oikein paljon plussapölyjä teille naiset :whistle:
 

Yhteistyössä