<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

joo tosiaa, siis mulla teksi mieli tehdä niinku koirat ja vetää värkkiä pitkin asfalttia että tää saatanan kutka loppuis tai istuu siihen satulattomaan pyörään :D tai pulloharjalla ottaa.. tai mulla on jo kyllä niin kipeäki koko värkki jo ku sinne on haavaumiakin tullu, ja joo :D en oo siis raapinu vaan tuntuu et paperi rikkoo ihon : / siis pakko mennä apteekkii uudestaa ja hakee tehokuuri canestenia ja vaikkapa vielä lactalia päälle!!!! ei tätä kestä edes ERKKI! :D

ja mäki käytän bepanthenia jos on kuivuudesta ja hankauksesta kyse, mutta nyt ei kyllä oo.. :( paska tällaisia HIIVOJA!

ja nää tissit, siis äsken mulla meni ruokaa paidalle, rinnuksille, ja pyyhin siis paidan päältä ruokalassa paperilla ruokaa pois ja otin vahingossa heti kovaa niin sattu niin perhanasti et sanoin vielä vahingossa AAAUUUU :D vähänkä porukka kattoi :ashamed: ehkei tissit osaa päättää että alkaako menkat vai ei :D

PikkuHötö miepä päivitän listaan :) ja pahoittelut kummiski tädistä, mielummin oisin plussan suonut :hug:
 
Kiitos tiuhti :heart: Ja pikaista paranemista hiivatista. Itsellä vain kerran ollu ja voi luoja miten ärsyttävä :kieh:

On tää outoa kun viimeks menkat ollu maaliskuun lopussa ja nyt kohta kesäkuu, vaikka vuosinhan tuossa sen neljä viikkoa ku:n jälkeen. Mut nyt tietää että kroppakin jo kunnossa ja eikun uuteen nousuun! =) Ja varmaan jatkossa hieman aktiivisemmin kirjottelemassakin.
 
viida teretulemast takaisin tänne,vaikkakin sun olis kuulunut jäädä odottavien puolelle!

Minkä testin mä oikee ostan! Meen käymään yliopiston apteekissa ni millasia noi signalin kasetti testit mahtaa olla?? Vai pitäiskö sit suoraan ostaa CB..
 
Signalin kasettitestit on hyviä, MUTTA ÄLÄ VAAN MISSÄÄN NIMESSÄ MEE TONKII SITÄ SITTE ENÄÄ ROSKISTA JOS TESTIAIKA ON UMMESSA :D

piti vielä lisätä että ne siis antaa maailman selvimmät roskisplussat :) eli tulkitse testiaikana! ja ne on kyllä halpoja, sen 5€ kappale suunnilleen niin en tuhlais cb:hen heti ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti Ei tulis mieleenkä ;) :LOL: Voi luoja ei tuu mittää.. Noi olis kyl aika halpojakin mut en mä tiedä..vaikuttaa aika hifistelyltä tollanen kasetti. Ja kuitenki katon sitä ku testiaika on ummessa et oujee oujee OUJEE :D sit seuraavana päivänä täti alkaa pulputtaa...
 
Laretzki
Mä oon pitkin aamua miettinyt, että koska hitossa musta on tullut niin masokisti että mä vapaa ehtosesti lähen tehokiinteytykseen vaikka tiiän että teen koko tunnin kuolemaa :D. No se tunti oli ihan niin kuoleman tekoa kuin ajattelinkin, mutta jälkeenpäin fiilistä ei kyllä voita mikää. Siinä itsensä voittamisessa on aina jotain omalaatuista.

Nyt nautiskelenkin sitten tuoretta ananasta ja kermavaahtoa :p Ja muuten on hyvää. Muuten yleisesti hirveen väsynyt fiilis kaikkeen. Asunnon metsästys jatkuu edelleen, mutta alkaa sekin väsyttää. Meinaa mies innostuu itekin hieman, mä innostun täysillä ja sit siinä asunnossa on aina jotain mitä mies jää miettimään. En jaksaisi enää yhtäkään näyttöä enää, kun kuitenkin innostun ja sitten ei käy miehelle. Se on kans niin varoivainen kaiken kanssa. Ei tunnu ymmärtävän, että aina niissä kerrostaloissa jotain korjattaavaa on paitsi jos ostaa uuden ja siihen ei toistaiseksi ole varaa...
 
syysmyrsky, juu ne on herkkiä testejä ja luotettavia testiajalla :) tsemppiä nyh!!!!

Lare se fiilis on kyllä mahtava kun tulee pois jumpasta ja siitä on selvinnyt ja tietää että on tosissaan tehny duunia kroppansa eteen! :) ja se on totta että melkein kaikissa asunnoissa on aina laittamista, ja jos oman ostaa niin sinne saattaa tulla yhtäkkiö iso hissiremontti yms.. eli siihen kannattaa kyllä sit varautua ja kannattaa kans näytöissä niistä kysyä! :) tsemppiä nyt vielä asunnon metsästykseen! kyllä te vielä sen löydätte :)

OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE :heart:
 
Joo, mä testaan kuulkaas sit sunnuntaina. Odottelen nyt vielä et jos ne olikin jotain menkkakipuja 2 päivää ennen menkkoja :p En vaan voi uskoa et olis tärpänny ekasta kerrasta! Mut haen sit juurikin sen Signalin kasettitestin ja teen sen. Sunnuntaina. Tänää on ollu kyl tosi flunssanen olo ja kurkku törkeän kipeä. Joillainhan on alkuoireina flunssantapanen? Mä alan heti kuvittelee.. Voi kääk.

tiuhti_ Toivottavasti se sun hiiva alkaa jo helpottaa. Kauheeta jos kutisee monta päivää ja tulee just niitä haavaumia.. Auts : /

Nyt tää tyttö lähtee hierontaan, edellisestä kerrasta onkin jo 5 viikkoa. Ja toivon ettei nyt vaan kuume ala nousee..
 
syysmyrsky, :LOL: Voi eeeeiiij sun kanssas!! :D Jjuu, laitan Bebanthenia just sinne ;) Mut ihan vaan tohon "ulkosynnyttimille".. Häpäreille ja näin.. :ashamed:

Siis PERKELE mä oon ollu kiukkunen nää pari päivää.. HITTOVIE!! Enteilee kenties niitä menkkoja joitten en annakkaan tulla? *ärrinmurrinperkeleenpirut* :vampire:

Mut ihanaa viikonloppua kaikille! Mä lähden aamulla sinne Jyväskylään ristiäisiin ja palailen sunnuntaina! Heijdooooo. :wave:
 
Emby^ ja tiuhti_ Ootte työ ihania, olette huhuilleet :heart: Mies on ollut pitkästä aikaa kotona, niin vietin aikaa hänen kanssaan. Tosin eilen illalla mä avauduin taas vaihteeksi tuosta läheisyysasiasta ja mä pahoitin mieleni ja sit itkua tuhrusin enkä tietenkään saanut unta... unta odottelin pari tuntia ja sit nukuin tosi huonosti koko ajan heräillen.

syysmyrsky Koetin tiirailla tuota laittamaasi kuvaa, minusta siinä näkyy viivan paikka? Mutta niinkuin itsekin sanoit, niin kuvasta ei näe samalla tavalla kuin itse testiä livenä katsellen. Meillä sama homma... ties millon viimeksi tapahtunut mitään makkarin puolella :kieh: Mä taas eilen avauduin asiasta... Mies ollu nyt niin paljon pois kotoa ja nyt kun olis sitten kotona, niin totta kai mä haluaisin läheisyyttä ja seksiäkin... Saunottiin ja katottiin telkkaa. Sit mies kysy, saisko pelata pleikkaa niin siinä vaiheessa mä avasin suuni, et jo on perkele, et oot vihdoinkin kotona ja sä haluut pelata pleikkaa :mad: Kyllä mä ymmärrän, että se rentouttaa ja antaa sit' omaa aikaa, mitä mies tarttee meillä todella paljon... mutta ei hälle tule mieleenkään pupuilla! No, mikäs tässä... viimeks oviksen aikaan ollaan pupuiltu ja mies lähti äsken sinne turnaukseen, poikien iltaan ja kesäauton hakuun, kotiin tulee maanantaina joskus illalla. Että näin meillä, jälleen kerran ilman seksiä.

Memelisa Teillä on ollut kyllä raskasta aikaa ja nyt kaikki lopulta selvisi. Supervoimahalit sinulle :hug: Ja tota mä en ymmärrä, ettette pääse kunnalliselle jonoon!!! Siis mitä ihmettä :confused: Tuo asenne, ettei apua saa ja asiakas joutuu jäämään tilanteensa kanssa täysin yksin ja masentaa todella paljon just tuo, että katsellaan vaan vielä vähän lisää!!! Pistää niin vihaksi tuollainen asenne :mad: Samahan se meillä on... kun gyneltä kysyin, että minkälaiset jonot julkiselle puolelle on, niin gynen mielestä meidän tapaus ei ole kiireellinen. Ja syynä siis se, että meillä on JO tärpännyt yhden kerran... ja sekin siis yli vuoden yrityksen jälkeen, joka meni heti kesken. Joten julkisen kautta emme tule apua saamaan pitkääääääääään aikaan :kieh: Ei voi muuta ku itkee silmät päästänsä ja ihmetellä, miten ihmiset jätetään murehtimaan yksin.

ON Olen pitänyt vähän taukoa palstailussa. Meillä on ollu koiraneiti hoidossa parina iltana ja itse asiassa on tälläkin hetkellä. Omistaja tekee muuttoa, niin koiruli voi sitten olla meillä ilahduttamassa tuota meidän pojua :D Mies tosiaan pyörähti kotona olemassa sen pari yötä, piti tänään ylityövapaan. Käytiin asioilla ja haettiin laminaattipala, jota mallailtiin eteiden laattoihin, että sopiiko värit yhteen. Laatta on vaalea ja halutaan vähän tummempi laminaatti olkkariin ja keittiöön ja pitää olla vähän kontrastia siten, että laminaatti on tummempi kuin laatta. Ja on vielä tarjouslaattaa :D Väri miellyttää molempia, joten taidetaan tehdä tilaus! Ja tosiaan miehelle ei tullut mieleenkään pupuiluhommat... ja kylläpä taas mietin, mikä minussa on vikana. Varmasti työstressi on valtava ja mies haluaa levätä, eikä koe itse seksiä mitenkään oleelliseksi asiaksi. Mä olisin kyllä halunnut, kun olen niin paljon ollut yksin kotona. Mä taas muistuttelin, että en mäkään sitten enää hyväksy miehen menoja samalla tavalla kuin nyt, että jääköön parin viikon päästä kotiin ystävän polttareiden sijaan... ei se vaan niin mene, että vain toinen joustaa. Mä alan kans narista miehen menoista. Mutta minkäs teet... jälleen kerran ilman seksiä, itkeny silmät päästäni ja nukkunut yöni huonosti :'( Gynen kirjoittama uusi reseptikään ei tullut vielä tänään, vaikka postitti sen keskiviikkona. Väsyttää ja olen itkuinen.
 
Moikka taas kaikille,
"kuumeilija" : saitko sen mun toisen viestin? Onnistuinkohan hävittämään sen lähettämisen sijaan taivaan tuuliin, voi hitsinvitsi jos onnistuin, kirjotin superpitkät jorinat. Myötätuntoset aatokset täältä, täälläkin on ollu tunteet kuumina ja kevyttä kireyttä ilmassa, mutta missä sovintoseksi..ei ainakaan meillä. Ite hyväksyn kyllä toisen menot ja on kivaakin kun molemmilla on omia juttuja ja kavereita, mutta kyllä yhteistäkin aikaa PITÄÄ löytyä, sen pitäs olla ihan selvä homma. Ja että välillä pitää punnita, minkäverran sitä menojalkaa vipattaa, vai pitäskö joskus viettää laatuaikaa kotona. Me ei nähdä puoliskon kanssa käytännön syistä mitenkään liikaa, viime aikoina lähes vaan ohimennen molempien työ-ym kiireiden takia, mutta toisaalta se on myös ihan jees, ei tarvitse kokoajan nysvätäkään, en mie sellastakaan jaksais :) mutta kyllä sitä yhteistä aikaa pitää joskus etsiä ja sovitella ja ihan järjestää. On tärkeää hoitaa sitä parisuhdetta. Lattiaprojekti kuulostaa hyvälle, olis jossain vaiheessa itelläkin edessä :)
Syysmyrsky: peukut on täällä pystyssä, ite en oo vielä karaistanu silmääni arvatenkaan tarpeeksi noille kuville enkä luonnnossakaan itse testeille, joten en ota sen kummemmin kantaa kuin että TOIVON sen olevan plussaa :)

Itelläkin alkaa olla kohta jännitystä ilmassa (no, on koko ajan, mutta onneksi en oo ehtiny liikaa miettiä!), millonhan ihmeessä sitä uskaltas testata vai malttaako oottaa vaan niitä menkkoja.. Kun ei tosiaan oviksesta ole hajua, mutta se on saattanu olla kp 10, sillon oli kyllä limaa+kipuoireita. Ja siitä eteenpäin pari pv. Mutta la kp 14 oli myös alavatsakipuja koko päivän, mutta ehkä enemmänkin jo kuivempaa kautta sillon. Mun kropassa voi tietty tapahtua tai olla tapahtumatta mitä vaan, kun ekaa kiertoa mennään pillereitten jälkeen, eihän ne menkatkaan sieltä välttämättä ajallaan tule.

Muillekin piinailijoille mulla on peukut pystyssä ja toivon niin, että työ jo kauemmin yrittäneet vihdoinkin saisitte toivottuja tuloksia niihin hitsin testeihin! :)
 
No pitihän mun ny vielä tulla kurkkaan ;)

"kuumeilija", :) :heart: Ompas sulla suoraan sanottuna paskamainen tilanne miehes kanssa! : / Ja vaikka kuinka yrittää selittää ja puhua rauhassa ja vaikka jopa huutaa, ni toinen ei ymmärrä?! Hitto vie! : / Putkiaivoja noi miehet.. Ainaki toi mun, välillä. Kun pääsin sairaalasta, sitä oltiin niin mielinkielin, siivottiin ja tehtiin ruokaa. Nytko oon paremmassa kunnossa, ni nyt voiki sit istua koneella ja sotkea ja jättää tiskejä minne sattuu, eikä puhettakaan ruoan teosta. PERKELE!! ..toi seksi, kun ootte sen määrästä ja tärkeydestä joskus puhuneet ni se kyl.. hmm.. entiiä onko se nyt.. nniih, tokihan se on tärkeetä, mut keksin mä muutakin tekemistä ton mörököllin kanssa :) Puhuminen, helliminen, yhdessä ruoan teko tai lenkillä käynti ton vanhan koiran kanssa jaja.. kaikkee ihanaa yhdessä oloa :heart:
Asutteko "kuumeilija" omakotitalossa vai rivarissa? Voi ku sais ittekki oman, ni sit pääsis laittamaan pihaa ja viittis muutenkin tehdä jotain asioitten eteen. Nytko asuu vuokralla ja on idiootti vuokranantaja, ni ei edes viitti nähdä vaivaa..

Mut jos mä nyt sit Pelastajien jälkeen menisin maate. Aamulla aikanen herätys.. Pitäkää ittenne naisina!! :)
 
Tiuhti_ Kiitoksia, toivotteleepi vastavalmistunut ;)

Namppis88 Onnea, onnea!! :flower: Olemme molemmat virallisesti hoitajia :D Ja etukäteen toivottelen hyvää syntymäpäivää, koska reissun päältä en varmaan täällä käy!

Nyt pakkailun pariin! Hyvää viikonloppua kaikille ja plussaa vaan!! Ei mitään tätejä vierailulle ;) Eli ovet lukkoon :LOL: Olipas vitsi, taitaa olla kohta aika mennä nukkumaan.. Ite jännitän sitten loppureissulla alkaako menkat ulkomailla vai sitten Suomessa.. Toivottavasti ei lainkaan! Mutta Palataan asiaan n.2 viikon kuluttua!!!!
 
Away Viestisi tuli perille, kiitos! En ole vielä vaan ehtinyt vastailla, kun on ollut kaikenlaista touhua kotosalla. Mä kans pidän arvossa sitä, että pitää olla muutakin elämää kuin parisuhde ja pitää antaa aikaa myös omille jutuille ilman puolisoa. Omakin aika on erityisen tärkeää ja tietysti ne omat kaverit, heitäkään ei saa unohtaa. Mä tuen miehelleni tärkeitä asioita, mutta siinä menee raja, että jos mä annan miehen mennä vapaasti (ja vaikeeta tekee olla näin paljon yksin!), niin kyllä miehenkin on ajateltava myös minua ja annettava minulle sitä, mitä minä tarvitsen eli yhteistä aikaa ja tekemistä, mutta myös sitä läheisyyttä ja seksiä :D

syysmyrsky Joko testailit? Mä täällä jännäilen!!

Emby^ Tuo mielinkielin oleminen kuulostaa kovin tutulta :kieh: Kivahan se on, että välillä toinen on mielinkielin ja huomioi, mutta se ei kuitenkaan ole sama asia, jos se mielinkielin oleminen on vain ja ainoastaan silloin, kun mies itse haluaa jotakin ja koettaa sitten mielinkielin olemisellaan saada haluamansa. Ja sitten kun taas miehellä ei ole se oma etu mielessä, niin sitten se mielinkielin oleminen jotenkin vaan unohtuu HUPSISTA vaan! Mä kyllä luulen, että ensi viikolla mies panostaa mun huomioimiseen ja seksiin, jotta mä antaisin sitten luvan hänelle lähteä sinne kaverin polttareihin. Mä sanoin eilen puhelimessa, että ei se nyt ihan noinkaan mene, että sitten ensi viikolla mies ottaa minut huomioon vain oman edun vuoksi ja sittenpä se mun huimioiminen taas unohtuu siihen asti, kunnes miehellä taas oma etu mielessä. Mies sanoi, että on halunnut paljon omaa aikaa ja muutenkin olla vaan yksin. Häntä ei ole kiinnostanut mikään, ei edes oma harrastus, joka on hänelle kaikki kaikessa. Minusta tuo on hälytysmerkki, ettei vaan työuupuminen ala painaa... ja sitähän mies ei tietenkään myönnä. Asutaan rivarissa :D Mä oon samaa mieltä, että vuokralla ollessa ei kannata satsata vuokrakämpän laittoon yhtään, ainakaan omista rahoistaan. Toki jos tarvetta on esim. astianpesukoneelle tai vaikkapa kaapistoon eteiseen, niin mun mielestä vuokranantaja saa kyllä luvan hommata ne. Ja muutenkaan itse en vuokrakämppään hommaisi mitään kalliita huonekaluja yms. (ellen tietäisi asuvani siinä vuosia eteenpäin ja vuokrasopimus olisi tehty vuosiksi eteenpäin), koska sitten kun muuttaa, niin ei voi taas tietää sopiiko nykyiset huonekalut uuteen asuntoon jne. Meille kävi aika paskasesti edellisen kämpän kanssa... etittiin sellaista vuokrakämppää, jossa olisi haluttu asua ainakin se pari vuotta ja kysyttiin tuosta vuokranantajalta. Asunto oli ollut myynnissä pitkään eikä ollut mennyt kaupaksi. Sovittiin, että jos päätetään ottaa se, saadaan sitten myös olla siinä. Kerettiin asua siinä 2-3kk ja asunnonvälittäjä soittaa, että milloin meille sopisi näyttö. Eli kusetusta täysin... muija halusi vaan vuokralaisen, joka maksaa vuokraa ja kuitenkin piti asuntoa myynnissä koko sen ajan :mad: Selitti vaan, että hän halusi antaa meidän asettua ennen kuin uutta näyttöä tulee. Sitten mekin tehtiin paska temppu, löydettiin tämä asunto ja soitettiin vuokranantajalle, että me lähdetään kuun loppuun mennessä, että ostettiin oma asunto :D Ja vuokrasopimusta tehdessä sanottiin siis, ettei me olla vielä vuosiin ostamassa omaa, vaan ajateltiin asua ensin vuokralla ainakin se pari vuotta. Sitten jäi se kämppä tyhjilleen ILMAN vuokralaista! Hahah :LOL:

ON Olin eilen illalla tuhottoman väsynyt. Olisin halunnut katsoa elokuvaa, mutta en yksinkertaisesti jaksanut. Taisin ollakin ihan rättipoikkikuollut, koska en ollut herännyt edes puhelimeni herätykseen 8.30!!! Heräsin kymmenen pintaan, kun mies soitti ja säikähdin ihan, että mitä se kello näyttää. Ihan ok fiilikset nyt, mutta edelleen kuitenkin hieman itkuinen olo. Aurinko meni pilven taakse piiloon ja näyttäisi siltä, että kohta voisi vaikka sataa. Huomasin äsken limaisuutta eli tästä se taas lähtee :D Taitaa noi terolutit tehota, kun limaisuutta olen huomannut näiden neljän terokuukauden aikana kolmessa terokierrossa! Ja tuntuu limaisuus alkavan aina vaan aikaisemmin, viimeksi huomasin menkkamaista oloa + limaa ekan kerran kp12 ja nyt limaa alkoi tulla jo kp9!!! Epäilen, että follikkeli alkaa kasvatella itseään. Viimeksi kp12 alkaneet oireet olivat juuri sitä, että munis alkoi kasvaa ja laskin päivätkin follikkelin normikasvauvauhdilla (1-2mm/pv) ja se täsmäsi gynen tutkimaan ovikseen. Eli nyt voin odottaa ovista hieman aikaisempaan kuin edellisessä kierrossa :D On se vaan kiva, kun alkaa tuntea omaa kroppaansa koko ajan vaan paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Nyt menee jo kummalliseksi. Tänään tuossa äskettäin holahti verta housuihin täysin tyhjästä. :O

Muuten ollut jotenkin tosi p-fiilis. Mua särkee vasenta korvaa ihan pirusti, pelkään että uusii viime kesän tulehduksen. Myös samalla puolella oleva viisauden hammas oireilee. Mä oon itkenyt ihan mahdottomasti, ensin aamulla siitä kun en mahtunut mihinkään omistamiini farkkuihin ennen näyttöön lähtöä, ja sieltä tullessa ihan vain yksinkertaisesti siitä syystä etten jaksa. Nytkin täysin blankko fiilis, en vaan jaksaisi.
 
Laretzki
Eli ei ainakaan minussa ole nähtävissä mitään positiivisia muutoksia pillereiden lopetuksen jälkeen..Juuri törmäsin blogeissa nimittäin siihen kuinka elämä on parantunut jo viikko pillereiden lopetuksen jälkeen. Ei näy missään.
 
Laretzki Itkuisuutta on nyt liikenteessä :'( Mulla kans aika paskat fiilikset. Sääkään ei mikään kovin piristävä... mies reissussa ja mä oon niin yksinäinen ja itkuinen. Mätän vaan karkkia naamaan ja tällä hetkellä kulmakarvoissa on väri odottamassa pesua. Haluaisin niin kovasti mieheni kotiin ja halata sitä. Ihan perse-fiilis!
 

Yhteistyössä