<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Emby^ Ihan ekana pitää kommentoida tuohon housjuttuun. Mä oon kans ihmetellyt just tuota, että miksi ihmeessä juuri punatukkaiset värjäävät päänsä blondiksi, luonnonkiharaa tukkaa yleensä vihataan ja sitten se suoristetaan vaikka väkisin silläkin riskillä, että hiukset kärtsää... ja suoraan tukkaan väkerretään sitten permanentti! Ymmärrän sen, että vaihtelu piristää ja halutaan kokeilla omaan päähän jotakin täysin uutta ja täysin toisenlaista mitä itsellä jo on, esim. suoristetaan kiharat, mutta sitä en kyllä tajua, miksi niin moni VIHAA luomua päätänsä??? Mä voin kertoa, että mulla on luonnonkihara tukka ja siitä ylpeä :D Niin ja onnea ihan hirmuisesti, kun sait tohtorilta luvan palata töihin!!! Mitäs sä muuten teetkään? Muistaakseni joskus kerroitkin, mutta kun en muista :ashamed: Mä oon muuten monesti kans miettiny sitä, että oispa muuten jännää olla mies viikon päivät, niin näkis ihan konkreettisesti, että mitä niitten päässä oikein liikkuu :LOL:

syysmyrsky Voi sinua muru, olet todella pettynyt jälleen kerran :hug: Ymmärrän, miltä sinusta tuntuu ja tosiaan mitä enemmän YK:ta kertyy, se alkaa käydä henkisesti äärimmäisen raskaaksi. Ja vielä tyhmä täti sulla, kun pitää kaiken päälle vielä muistuttaa olemassaolostaan kivuilla :kieh: Oletko ottanu mitään troppia kipuihin? Joillakin tepsii muuten myös lämpökäärö tai esim. semmonen mikrossa lämmitettävä viljatyyny tai vastaava! Itse en tosin ole kokeillut, mutta olen kuullut paljon hyvää tuosta konstista.

Gabrielle Tätipahoittelut, tyhmä täti :hug: Eikä mitä tartte anteeksi pyydellä, ymmärrän niin hyvin pettymyksen ja silloin ei aina jaksa paneutua toisten ongelmiin, vaan just sillä hetkellä monesti paras apu on saada purettua omat ajatukset pihalle! Ja mun mielestä teet just niin kuin itsestäsi tuntuu ja omien voimavarojen mukaan. Jos ei jaksa, niin silloin annat hyvällä omallatunnolla luvan itsellesi antaa tilaa omille tunteille!

Epa_88 Ihana juttu, että olet kuitenkin käynyt lukemassa meidän kuulumisia täällä, niinkuin sanotaan, olet ollut "hengessä mukana". Ja ajatushan se tärkein on! Ja jos töissä joutuu olemaan koneen äärellä, on täysin ymmärrettävää, ettei enää kotona jaksa istua nenä näytössä ja sormet näppäimistössä kiinni. Minä muistan sinut tuolta aiemmin, joskus kirjoittelit. Anteeksi, kun kyselen (olet varmasti kertonutkin, joten anteeksi uudestaan kysymiseni :ashamed:), että mikä sinun tarina on? Mikä tilanne tällä hetkellä on? Jos tuntuu, ettet halua vastailla, niin ymmärrän sen! Niin ja ymmärrän tosi hyvin tuon, että toisten vauvauutiset raivostuttaa :stick: Minusta tuntuu, että joka nurkalla tulee vastaan naisia vauvamahoineen ja tunnen kateutta :ashamed: Myös tunteet nousevat helposti pintaan... itken sisimmissäni ja kotiin päästyä saattaa tulla sitten se näkyvä itku. Ja tilannetta ei yhtään helpota se, että ystävät, kaverit, naapurit jne. sikiää kuin sieniä sateella, ja toiset vaan ilmoittavat, että "ei me oikeestaan ees yritetty, katsottiin, että mitä ilman ehkäisyä tulee ja yllättävn helposti se vaan napsahti toisesta yrityskierrosta" :kieh:

Laretzki Se on hienoa kuulla, että mies kuitenkin huomioi sinut ja nyt vaan väsymystä ilmassa eli ihan normaali syy haluttomuuteen. Ymmärrän sinuakin, että kun itseä haluttaisi ja sitten toinen ei syystä tai toisesta vaan jaksa, se tuntuu silti pahalta, vaikkei mitään vikaa olisikaan. Kerroit, että teillä on nykyisin seksiä todella vähän verrattuna suhteenne alkuaikaan. Kuinka paljon teillä alussa oli seksiä? Ja entäs nykyisin? Niin kuin itsekin sanoit, se on täysin normaalia, että alussa sitä seksiä saattaa olla ihan himona monta kertaa päivässä ja joka paikassa harrastettuna ja sitten suhteen edetessä seksin määrä saattaa vähentyä. Mä uskon siihen, että suhteen "vanhetessa" aletaan arvostaa asioita eri lailla ja tulee ns. uusia ulottuvuuksia ja seksin tilalle saattaa tulla muunlaisia välittämisen tapoja teoilla ja itse seksiä ei välttämättä ole niin usein kuin silloin ihan alussa. Meillä on ollut alusta asti hiljaista makkarin puolella.

ON Miehen kesäauto ei suostunut lähtemään käyntiin kaupan pihasta ja jouduin sitten hakemaan mieheni ruokaostoksineen. Oli niin äkäistä miestä että :kieh: Kotona mies sitten ilmoitti, että niitä laminaatteja ei osteta, jos autoon tulee kallis korjaus... ja nyt tuo laminaatti on alennuksessa ja säästettäsiin ihan sikana, kun laminoitettavaa aluetta kuitenkin reippaasti. Ja tuo laatta miellytti meitä molempia. Saahan sitä myöhemminkin tilattua (nyt siis varastotavaraa), mutta tuleepahan hintaakin lisää. Mies äksyillessään sitten sanoi, että saisin minäkin ajella takapihan nurmikkoa. Siinä vaiheessa mulla naksahti :kieh: Ei saakeli, että kehtasikin sanoa noin, eikö se yhtään arvosta sitä, mitä minä olen täällä kotona tehnyt eli hoitanut kotityöt ja koiran miehen liihotellessa työmatkoilla ja harrastuksensa parissa. Haluan arvostusta tästä roolista, vaikka eihän tämä mikään loistava rooli ole siihen verrattuna, että voisin olla jossakin oikeissa töissä. Mutta on tämä silti arvokasta "työtä" se tämäkin kotirouvana oleminen! Ja mies kehtaa huomauttaa nurmikon ajosta :kieh: Hitto mä mikään kotiorja ole. Sitten mä avauduin, että eikö mies helkutti soikoon yhtään arvosta, kun ei tule kiitoksen kiitosta pestyistä kalsareista yms. tai mitään positiivista sanottavaa kaikesta vaivannäöstä mitä täällä kotona teen, niin hän vaan totesi, että "en mä edes huomaa, mitä sä täällä teet". Voi jumankekka.... taidanpa jättää muutaman viikon ajan tekemättä, niin ehkä mies sitten huomaa eron!!! Taitaa pitää kodin siisteyttä ja muuta niin itsestäänselvyytenä, kun kaikki on aina tehty miehen kotiintullessa, niin eihän hän tietty huomaakaan :kieh: Rauhoituttuani sanoin vielä, että haluan vähän arvostusta ja huomiota, ja että teen tämän kaiken ihan mielelläni, mutta vain silloin, kun minun tekeminen huomataan ja saan siitä kunnioitusta enkä tuollaista palautetta siitä, mitä en ole tehnyt. Meillä oli tänään siis tarkoituksena ulkoilla koko perheen voimin ja katsoa boxilta viime viikon Event ja katsoa heti perään tänään tuleva uusi jakso. Mutta miehen piti lähteä auton kanssa tuonne vähän matkan päähän kaverinsa luokse, joka siis osaa korjata kuplia. Auto lähti käyntiin jäähdyttyään, mutta temppuillut viime aikoina sen verran, että kaverinsa katsoo nyt sitä tarkemmin. Käytiin me ennen miehen lähtöä ulkoilemassa ja meni ihan hyvin! Laitan boxille Eventin ja katsotaan kaksi jaksoa putkeen sitten boxin kautta, jahka mies kotiutuu. Niin, ja mä olin tänään pukeutunut vähän siistimmin farkkuhameeseen jne.... ja odotin jotain kivaa sanottavaa, mutta turha luulo, että mies kehuisi minua esim. nätiksi tai sanoisi edes sen verran, että "ootpas tänään laittautunut paremmin kuin normisti". Mutta kun mies on näköjään sokea eikä huomaa yhtään mitään, mitä minä yritän. No pitihän mun avautua tuostakin, että vois joskus sanoa ääneenkin jotakin positiivista minusta. Mitä mäkään sitten pukeutumaan... eiku jatkossakin vaan lökäpöksyt jalkaan! Anteeksi pitkä omanapailu, mutta tekipähän hyvää vähän päästellä höyryjä pihalle!
 
syysmyrsky, Emby^ ja Pikkumyy87 Täällä ilmoittautuu kans yks vaaleaihoinen ja pisamanaamainen :D Ja iho palaa todella helposti ja rasvankin kanssa aina alkaa vaan punoittaa ja vasta myöhemmin muttuu kevyeksi rusketukseksi. Täällä on käyty paljon keskustelua miehen ja naisen juomisesta. Mä oon sitä mieltä, että kyllä molemmilla on samanlainen oikeus käydä juhlimassa ja joskus saattaa mennä jopa överiksikin. Mutta tosiaan luottamus pitää olla kunnossa ja täytyy tietää, missä toinen on, ei mitään katoamistemppuja ja yhteyksien ulottumattomissa! Meilläkään ei ole minkäänlaista luottamuspulaa, ja meillä mies on hyvin suvaitsevainen mun menoille (ne harvat kerrat, mitä oon enää 1,5v käynyt ylipäätään missään) ja aina se patistaa mua käymään jossakin :D Jos mä kysyn, että onko ok, jos lähden bailaamaan, niin mies sanoo "mene vaan!", se on vaan onnellinen, että saa vähän omaa aikaa kotona.

Pikkumyy87 Toivotaan, että se olisi ollut ovis viikko sitten! Tuliko talletuksia tehtyä silloin? :p Kiva, kun tulit pitkästä aikaa kirjoittelemaan. Mitä sulle itsellesi oikein kuuluu? Kerroit, että pari viikkoa ollut henkisesti ja fyysisesti raskaita, niin saanko kysyä, mikä on mieltäsi painanut?
 
inieh Mikä teillä on tilanne, oletteko saaneet selvitettyä riidan?

PikkuHöttiäinen Milloin teillä on virallinen 9v-kihlapäivä? Onnea siitä, kunnioitettava ikä kihlaan :D Niin ja ihana, kun viet miehesi ravintolaan syömään!!! Kuulostaa niiiiin hyvältä :heart: Mua rupes ihan naurattamaan tuo, että kukkia ihan saletisti miehellesi antaisit :LOL: Niin että saletisti natsaa! :LOL: Olitko suunnitellut ravintelin lisäksi jotakin? Älä sitten unohda "jälkiruokaa" (makea ja sitten se oikein lihainen jälkkäri!) :p
 
Viimeksi muokattu:
No moij :)

Täällä riita jatkuu. Herra on heränny siinä 7 jälkeen illalla, vasta puol 8 mulle laitto viestiä. Olin siis ystävän luona evakossa koska olisin ehkä mukiloinu miehen hengiltä raivoissani muuten. Nyt se on taas "autoa hakemassa" eli ei nähdä taas pariin päivään ku herra valvoo yön ja nukkuu päivän. Aivan loistavaa! :'( Oottakoon vaan kunhan mulla on kesäloma.. Jumalauta jos mä kerran vuoteen repäsen ja oon tavoittamattomissa ni ei se oikeuta sitä tekemään tätä samaa temppua mulle JOKA --TUN VIIKONLOPPU!!! Mä oon niin rikki nyt, oikeesti. Tulis edes ne menkat :':)mad:
 
PikkuMyy, :O Voij kiitos :heart: Olipas kauniisti sanottu :) Ihan puun takaa tul. Mun mielestä mä olen kiukkunen valittaja :D Mut voi kiitos, lämmittipä mieltä :hug:

"kuumeilija", sitähän sanotaan, että kiharat halua suorat ja suorat haluaa kiharat. Mä kyl luulen ja, et siin on vaan siitä kysymys, et on kyllästyny ja haluaa vähän jotain uutta. Mulla ainakin on niin helvetin suorat ja liukkaat hiukset, et niitä ei edes saa mihinkään, sekin vähän harmittaa, mut so? :) Joskus ne on ponnarilla, joskus suorat ihan jopa suoristettuna ja joskus nätisti nutturalla tmstms.. Pitäis varatakki aika kampaajalle, vähän väriä ja joku nätti leikkaus jälleen :) Mulla on mies kampaaja ja se on aivan mahtis persoona!! :heart: Eei, ei ole homo :D
Ja mikäs sitä sun miestäs oikeen riivaa?! Sanot sille, et GROW UP!! Höh!! :confused: Autot on kyl miehille sellanen henkireikä et voi pyhäpillu sanon minä :LOL:
Toi mun mies on ainakin aiiiiivan mahoton jos jotain tapahtuu autolle tai tietokoneelle! Siis jumalauta sitä DRAAMAN määrää. Kamala. Siitä tulee aivan hirvee AKKA suoraan sanottuna. Kauhia kiukuttelu ja pärrääminen ja päivittely, et miten pahasti asiat on ja vääristely. HUHHUH! Negatiivisuuden ja draaman kuningas :heart:
Nniin mä olen lähärinä vanhainkodissa.. Haluaisin kyl tehdä jotain muuta, mut ei oikeen oo muita töitä ko vanhainkotiin.. Jos vaihtais alaa kokonaan, sihteerin työ kiinnostais.. :) Kattoo ny..
Mitäs sä kuumeilija teit, enneko jäit työttömäks?
 
..mä jäin kans miettii mikä PikkuMyyllä on mieltä painanu, mut en viittiny kysyä.. : /

Voi inieh! :hug: Mitä tohonki sanoo? : /

..tosta ryyppäämisestä, luottamisesta ja parisuhteesta ylipäätänsä, voisin kertoo oman tarinani.
Ollaan tosiaan ihmetelty maailman menoa ton isännän kanssa jo vähän päälle kaheksan vuotta ja melkein aina on ollu ongelmana miehen kiusottelu mun mustasukkasuudesta. Mä en omasta mielestäni oo sairaimmasta päästä, mut ehkä välillä menee vähän yli.. Mut tosiaan. Mies tykkää ottaa kans tota kaljaa ja välillä vähän viisasten juomaakin. Kun hän ottaa ja jos siellä paikan päällä on joku tuntematon nainen tai nainen kenestä en juur pidä ja isäntä sen tietää, ni sitähän on pakko sitte vähän niin sanotusti vikitellä MUN SILMIEN ALLA ja kuulevan korvan etäisyydellä. Eli siis omasta mielestään se on ihan viatonta flirttiä ja mun kiusottelua pääosin, mut jumalauuuuta kun se ottaa kaaliin.
Esim. nyt kun oltiin reissussa vloppu, niin siellä oli juhlissa naikkonen kenestä en pidä, kun tiedän, et se nussii varattua miestä. Hyiyök, jjoo, mut en kyl siitä miekkosestakaan tykkää, mut se on toinen juttu. NNII, eniveis. Isäntä sitte näissä vlopun juhlissa höpötteli kovaan ääneen "Hei pillu, kohta mennään hommiin" "Sain emännältäkin jo luvan" "Sä tuutki pesee mun munat saunaan!" Ja se vitun huuhkaja oli jutussa ihan mukana.. Perkele että voi ihminen käydä kuumana!! :kieh:
Nnnooh, tilanne sitte rauhottu ko se ämmä tajus lähteä ja isäntä sai rauhan sen suhteen. Sitte tuliki sanottua pari valittua sanaa, mut koita siinä ny humalaiselle selittää. Ymmärs kaiken väärin.. PÖLÖ..

Olipas tarina. Kiitos. :D
 
Emby^ Joo meilläkin mies ihan tuhottoman mustasukkanen, ja voin kyllä sen sanoo että ihan syystä. Siis mä vedän miehiä puoleeni kuin kärpäsiä. Mut mä osaan käsitellä niitä ja oon aina tehnyt flirttaajille selväksi että mulla on jo mies! Meillä tulee ens tiistiana 7 vuota täyteen ja niihin vuosiin on mahtunut jos jonkinlaista. Nyt on vaan niin tyhjä olo. Viime lauantaina tosiaan olin kaupungilla kaverieni kanssa ja lähdin siitä tapaamaan paria tuttua toiselle puolelle kaupunkia. Puhelin oli äänetön koska mulla oli akku ihan loppu. Äijä soitteli ja sit kun avstasin ni se raivos mulle ihan hulluna. Menin himaan ja that's it. Ja nyt se kuvittelee et oon ollu jossain orgioissa, vaik vaan olin entisen työkaverin luona käymässä. --ttu että voi pientä ihmistä samaan aikaan itkettää ja --tuttaa :( Kai tää tästä selkenee joskus. Tulis edes kotiin..
 
inieh, ahaaa o_O :( Voi paska. Mut osaan kyl samaistua sun miehenki fiiliksiin. Se mielikuvitus ja ne ajatukset mitä on käyny läpi siinä, kun on yrittäny soitella, ni huhhuh. Niistä on vaikee päästä eroon.. Tohon ei taida auttaa muu, kuin puhuminen ja aika. Ja vielä lisää puhuminen.. :hug: Toivottavasti miehes tajuaa tilanteen todellisuuden!

..mä oon kuitenkin aina jotenkin vaan jaksanu luottaa ja pitänyt sen itsetunnon korkeella, sanonu ittelleni, et "Se menettää enemmän, ku minä. Ja saan varmasti miehen, ketä välittää minusta juuri sellaisena kuin olen."
 
Tulipas varattua aika gynelle kun musta on alkanut tuntumaan siltä etten saa välttämättä ovulaatiota ollenkaan. Tänään tein ovulaatiotestin ja kerkesin jo innostua kun testikohtaan tuli haalea viiva. Olin ihan onnesta soikeana koko päivän kun olin onnistunut bongaamaan kerrankin ovulaation (ikinä ennen en ole mitään viivaa siihen testikohtaan saanut). Nooh nyt iltasella perehdyin vähä paremmin noihin ovulaatiotestin ohjeisiin ja selvis mullekkin että se haalea testiviiva on yhtä ku negatiivinen!

Menin samantien Terveystalon sivuille ja varasin ajan gynelle. Me ei olla mieheni kanssa varsinaisesti yritetty lasta vasta kun reilu kuukausi, mutta sitäkin ennen on sattunut jotain lipsahduksia jollon vauvalla ois ollu mahdollisuudet lähtä alulle mutta eipä oo näkyny eikä kuulunu. Ja pelkästään senkin takia halusin varata tuon ajan kun kuukautiset on ihan hirveen epäsäännöllisiksi menny. Välillä jää kuukausikin välistä ettei niitä tuu ollenkaan ja muutenkin alkaa iiihan millon sattuun. Joten seki on jo hyvä syy käydä gynellä jos sais vaikka Terolutit ja nää kierrot niillä tasaantumaan.
 
inieh Onpa epäreilua :/ Meillä on ollut miehen kanssa ollut puhetta öisistä poissaoloista ihan yleensäkkin et ei oo kivaa ku toinen on öitä pois..esim jos käyn luokkakavereiden luona kaupungissa jossa opiskelin,jossa oletetusti olis myös opiskelu aikaisia sutinoita..se saa aika paljon aikaan vääntöä koska luulee myös että käyn jossain orgioissa :/

Ja mies tosiaan oli ennen meidän yhdessä oloa oikeen paatunut poikamies ja juhli aina torstaista lauantaihin, mä en ole kieltänyt ikinä menemästä,oon vaan sanonu et jossain vaiheessa on opittava laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Ja tällai kesällä se on olevinaan kauheen hankalaa kun aurinko paistaa ja kalja maistuis. Mihin oon sanonu että jos mä en juo että meen vauvahaaveet kävis toteen,että mahdollisuudet olisi parhaimmat,toivon ettei mieskään pilaisi sitä kahden päivän juopottelu putkella viikonloppusin. Koska itse en polta, enkä juokkaan. Olis se itsekin kiva lähteä kavereiden kanssa, mut kun ei tuo anna mun ottaa edes kipuihin buranaa.
Nyttenkin oon ollu puoli komesta asti valveilla maha polttojen takia,maannu vessan kylmillä kaakeleilla siitä lähtien kun tuskanhiki pukkaa päästä läpi..vitun menkat :( Tuntu jo hetken aikaa siltä että tulee oksennus. Toivon mukaan ei ole mitään mahatautia,koska eilen sylittelin ja nukutin siskon 2kuukautista poikaa viereeni kun olin illalla äidin luona käymässä:ashamed:
 
Kuumeilija Kiitos neuvosta <3 Isäntä ei tosiaan anna ottaa buranaa,kun yrittävät ja raskaana olevat ei saa syödä kuulemma sitä, tai siis ei tietenkä raskaana oleva mut kyllä mä mielestäni voin ottaa buranaa jos mua sattuu!

Emby Kiva haaska..En sit yhtään tykkää tollasista munahaukoista,jotka on varattujen kimpussa. Ja enkä myöskään kuuntelis noin laadukasta vitsiä puhelimen välityksellä,kyllä pinna palaisi :/

Candicen Koska te olette jättäneet ehkäisyn pois ja oliko sulla pillerit? Se on hyvä että osaa tarttua asioihin ja sitten kun menet sinne terveystalolle niin kannattaa olla aika agressiivinen vastausten suhteen,että niitä saa. Mulla on puolitoista vuotta pillereiden lopetuksesta ja kierto on edelleen mitä sattuu, viime kierrosta sain vasta terot avuksi ja nekin lääkäri antoi hieman vastentahtoen.. "Minä en kyllä lähtis nuoren ihmisen tervettä kroppaa sekottamaan lääkkeillä mutta jos nyt on jotain saatava avuksi niin....." Mutta tsemppiä!
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 1.6.2011





Tnya...................21...............kp 44/28.....................yk 3





inieh....................23................kp 37/?......................yk 1
Emby^...............24..................kp 31/28.....................yk?





Puputi................25.................kp 28/40-60.................yk 2
Pikkumyy87.........24..................kp 25/29-38................yk 2
Away..................27.................kp 25/28.....................yk 1
lemonade...........26...................kp 24/30-50................yk 10





meli-.................22...................kp 15/24-25................yk 12
Epa_88................22.................kp 13/30-33................yk 4+2
Ansku83..............27..................kp 13/30-32................yk 6
"kuumeilija"..........26..................kp 13/34-60................yk 20
Laretzki...............20.................kp 11/33.....................yk 2
Ninni^^.............24...................kp 11/34.....................yk 3





Memelisa..................................kp 9/33......................yk 6+2
Hey.....................22.................kp 8/26-65.................yk 4
-pansku-.............23..................kp 8/58......................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..................kp 6/25......................yk 7
viida....................25.................kp 6/29......................yk 1+1
tiuhti_.................21..................kp 3/25.....................yk 9
Gabrielle..............29...................kp 2/36.....................yk 5+4
syysmyrsky...........22..................kp 2/36....................yk 11+3


Candicen..............21............kp?/28-50......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88
Satuh83
Mikella
Carnesîr






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
 
hyvää huomenta muruset ja oikein kaunista keskiviikkoa :heart:

Gabi ja syysmyrsky, isot tätipahoittelut :hug: tällähetkellä tiiän kirpasevan tunteen :( on tää perseestä!!! no, eiköhän me likat taas kerran kasata ittemme ja yritetä nousta uuteen kiertoon? joohan? :)

Gabi, sullakin juu alkaa vuosi lähestyyn :( on se vaan kurjaa! ootko ajatellut jatkoa jos ei ala kuulumaan uutta raskautta? ite meinaan kun vuosi tulee täyteen niin mennä sinne gynelle kattoo onko omat paikat kunnossa.. syyskuussa mulla kylläki tulee vasta se vuosi täyteen, mutta sinänsä paska ku on lyhyempi kierto niin satelee niitää pettymyksiäki useammin :( et on siinä lyhyessä kierrossaki jotain paskaa! noh :) mutta kyllä me vielä Gabi päästää plussanneisiin, usko pois! :) ainakin sinut mä haluun heittää odottajiin :heart:

samaa voisin sanoa syysmyrskylle ku Gabillekki.. kyllä me vielä plussanneisiin päästään :) usko pois! taas kyllä vituttaa muaki aika rankasti, mut minkäs tälle tekee, ei auta itku eikä huuto vaikka niin toivois :( mutta mä haluun heittää sut Gabin kanssa tästä kierrosta plussanneisiin! niin muuten, laitoinko nyt oikein että siulla KP2?

Emby^ ja inieh, mieki osaan olla joskus (riippuu siis tilanteesta) tosi mustis ja mies välillä sitä vielä ruokkiikin, ja vielä omaa tyhmyyttään, ja yleensä se mun ärsytyskynnys menee yli ja jos ite oon kännissä vielä päälle niin siitä ei hyvä seuraa :D siis en oo sairaalloisen mustis, mutta kyllä mä otan nokkiini jos mun nenän edessä pitää flirtata tuntemattomien naisien kanssa musta välittämättä! mut sepäs se kun se on vaan flirttiä ja mies ei siinä mitää pahaa näe, mut annappa olla jos mä meen flirttaan jonku kanssa niin huh huh :D kyllä mäki saan sit takasi "tukkapöllöä" eli huutia ukolta :D eli kyllä me ollaan molemmat samalla tavalla mustiksia ja onneksi nykyään mies osaa olla suht iisisti, ja siis uskallan sen kyllä päästää yksin liikenteeseen :) eli kyllä luotan ettei tee muutakuin flirttaa ja juttelee, mikä on musta okei jos en oo paikalla, mutta kyllä mä välillä mietin että mitähän ne juttelee :ashamed: ja siitä välillä vähä mustistelen mutta en mä siitä ukolle sano! mut kaikista eniten mua vituttaa ne munahaukat JOTKA TIETÄÄ MIEHEN OLEVAN VARATTU! , mutta inieh, mä tiiän sun tuntees, mun ukkokaan ei tykkää jos yksin menen jonnekki, mutta mä oon ihan kylmänviileesti vaan menny, koska pakkohan miehes on uskoa ja luottaa suhun ja milläs muulla sie saat sitä kasvatettua kun menemällä ja ottamalla härkää sarvista? pakkohan sinunki on saatava mennä kavereiden kanssa, mutta kyllä mäki vähä huolestuisin jos mies ei vastais puhelimeen, mutta en mä sentää ajattelis että se jossain orgioissa ois vaan ennemmin olisin huolissani onko jotain sattunu! sun pitää vaan selittää miehellesi että eikö luottamus oo kaiken aa ja oo! ja menet baariin ja kavereiden kanssa juhlimaan, ja voit tehdä vaikka niin että menet ensin yksin ja pyydät miehesi perästä mukaan, vaikkapa aluksi :) onko miehelles sattunu jossain aikasemmassa suhteessa jotain? niin ja joo, ja seki on vielä asia erikseen jos oot miesmagneetti :D se tietty ruokkkii sitä miehes mustasukkasuutta, mutta eihän se oo syy ajatella susta tollasia asioita! annat nyt vaan pölyn laskeutua ja sitten puhutte asiasta miehes kanssa, ja kerta toisensa jälkeen kun tuut kotiin kavereiden luota juhlimasta niin kyllä se ukkoki tajuaa, että kotiinhan sä aina tuut sen viereen ;) koitahan muru pärjätä :heart: kyllä se siitä! íte tosiaan osaan olla mustis ja mieskin osaa olla, mutta oli sekin aikoinaan tosi mustasukkanen jos menin, mutta kyllä se 4 vuodessa tajusi, että kyllä se on se kenen viereen menen illalla kummiskin nukkumaan ja elän sen kanssa elämää, vaikka maailmassa ja baareissa onki muita miehiä!

Candicen, mäki kysyisin samaa kuin syysmyrsky, että koska oot jättäny pillerit tai muut ehkäsyt pois?

ON siis mie en oo vieläkää jaksanu nousta uuteen kiertoon :( on jotenki paska fiilis, koska ajotus yms kaikki oli kohdillaan viime kierrossa mutta en saanu ees kemiallista aikaseksi.. noh mutta jotain hyvääkin :D tänää KP3 ja vuodan ku seula! JES! KUNNON MENKAT moneen kuukauteen :D normisti menkat siis ois jo loppunut! ja nyt tulee verta sitte 3 päivää ihan lorisemalla ja sidettä saa vaihtaa useesti, ku normisti mulla ois vaan pikkuhousunsuoja jota vaihdan pari kertaa päivässä :)
 
Tiuhti niin totta.. Meillä kans mies lähtee välillä ruokkimaan mun mustasukkasuutta mutta niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Itse oon tosi tyly jos joku mies tulee mun luo juttelemaan. Kattelen muualle ja huokailen ja saatan sanoa et ootko kattonu lainka peiliin ko oot lähteny et eiks noi glitterikimalle paidat ole tyttöjen juttuja :D Mut sit taas mies saattaa ihan surutta ruveta kaulailemaan tällasten kylän munahaukkojen kanssa. Ja sehän ei mulle sovi. Itse sillon joskus kun vielä join ni jos olin juovuksissa ni saatiin lähes aina mehevät tappelut aikaan, yleensä miehen eksästä josta ei pääse eroon luultavasti ikinä, rasittava eukko. "hei ei sulla sattuis olemaan vielä mun passia tallessa,jos on ni katoks siitä päivämäärän ja tekstaat sit mulle". Teki mieli sanoo et stanan harakka mä oon polttanu sun tavaras sillonku muutto tehtiin :D Ja kaikki meen mustisriidat kiteytyy tähän, mies on mustis musta koska tää entinen akka petti sitä koko sen armeija ajan yhden miehen hyvän kaverin kanssa ja nyt sit taas ku se ei voi monen vuodenka jälkeen päästää irti tää eukko niin mulla palaa pinna heti ku näen sen pinkkivalkosen hellokitty olemuksen lipuvan kohti vaaleanpunaisen miniputki kassin kanssa. :kieh:
Joskus alkuaikoina mies antoi erittäin selvästi ymmärtää et sellanen tukiais-muoti kera playboy pupujen on superseksyä ja mä olin ihan järkyttyny et tähänkö pitää ruveta tähtäämään ku ite oon sellanen...enemmän hippityttö ku tukiainen :D Kyl sit ku mä repäsin kerran etelässä jotkun rievun päälleni mikä oli just tähän tuksu kategoriaan ja kysyin "haluaisikko et olisin baarissa esim tällasessa vaatteessa" vastaus oli ei. Silti ne kuolaa sellasia halvan näkösiä harakoita tuolla baarissa!! Ja vaikka se joskus juovuksissa avautu että häpes aina eksäänsä ku se ei pessy ikinä itteensä kun oli niin paha atooppinen iho ja sit se haisi hevoselle aina ja pukeutu niinku mikäki hutsu. Silti se olis halunnu et mä pukeudun samoin.
Ja vielä tähän mustis asiaan. Muistatteko parin vuoden takaa BB-Jari-Matin? Maaaaailman raskain ihminen. Se yrittää aina iskeä ja lirputella ja muuta. Oon teininä heittänyt noin 10 kertaa juomat sen silmille koska se on niin RÖYHKEE!! Ja siitä tuo jaksaa olla mustasukkainen. Just pari viikonloppua sitten oltiin samassa paikassa ja heti ku se avas suunsa ni olin valmis lyömään sitä, "joo siis me Koivun Mikon kans oltiin vähä jortsaa tuolla ja kaikkee sillee niinko hassunhauskaa". Sit se oli kääntäny takatukkansa ylös päin sillee ku vanhat naiset :x

Että sellasta... :D

Ja tiuhti kp2 tosiaan :( Ja vuodan myös kuin seula..
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Hmm..ihan sitä rupee miettimään, että onko mulla vaan harvinaislaatuinen mies, vai onko siinä jotain vikaa kun en oo koskaan huomannut että se katsoisi muita naisia lainkaan :D. Kaupungillakin se olen yleensä minä, joka ohikulkijoita kommentoi, ei mies. Muutenkin mies on ainakin ilmaissut olevansa tosi tyyyväinen mun tyyliin yms. joskus saattaa ilmaista, että laitatko sen ja sen päälle, mutta ne on aina mun omia jo olemassa olevia vaatteita eikä jotain tuksutyyliä :LOL: Mä oon alusta asti ja edelleenkin arvostanut ihan hirveästi sitä mikä asenne ja luottamus miehellä on muhun. Varsinkin silloin kun kuuntelee muita..

...ja en halua kuullostaa siltä että kehuskelisin :ashamed:
 
Lare Onko se mies ollenkaan? :D Välillä tulee itsellekki mieleen ku toi miekkonen on mun ja kavereiden mukana jossain ni se on ihanku yks meistä, huolestuttavaa :D Sit se arvostelee ihmisten hiuksia ku mä kyttään aina kaikkien hiuksia.

Toi mun teksti oli osaksi huumorilla kärjistetty. Meillä kyllä luotetaan mut en mä silti välitä et joku haaska roikkuu miehen kimpussa. Ihan vaan koska en luota muihin ihmisiin. Ja Kyllä se on enemmän varmaan niin et ne miehet keskenään puhuu naisista eikä naisten kanssa :D Ainaki kun on juhlimassa,mut kun sun miehes ei käy juhlimassakaan. Ja kyllä mäkin olen pitänyt silti aina omasta tyylistäni kiinni ja sanonu et pinkkiä ei oo eikä tuu,näyttäisin ihan porsaalta peruukki päässä ku oon muutenki iha pinkki :D Ja mies kyllä sanoo aina että olen nätti ja kysyy että onko uudet kengät tai housut jne.
 
syysmyrsky ja Lare, siis ei munkaan mies kattele selvinpäin muita naisia ja siis tuskin kattelee ihan seksimielessä kännissäkään, mutta kyllä me yhdessä katsellaan kauniita ihmisiä. siis mä saatan sanoa miehelle että katso kuinka kaunis nainen niin kyllä mies silloin katsoo ja sanoo jotain kommenttia :) mutta siis kännispäissään joskus aikoinaan se ärsytti mua tahallaan lirkuttelemalla muille naisille kun sitä taas ärsytti kun toiset miehet juttelil mulle, ja ikinä en oo jättäny sanomatta että oon varattu yms.. siis minusta on taas normaalia että mies katselee muita naisia ja naiset toisia miehiä ja siis naiset naisia ja miehet miehiä, eli siis katsellaan toisia ihmisiä, ihmisiähän me kaikki ollaan :) mutta ei mun mies kehu toisia naisia kauniiksi tai muuta ellen mä itse ensin sano jotain ja harvoin silloinkaan mies sanoo naista kauniiksi, hymähtää vaan yleensä ja sanoo vielä että on sillä kyllä ruma paita :D mutta siis kännipäissään mies saattaa flirtata ja jutella toisille naisille ja sepäs mua sit ärsyttääkin, ennen meki saatii aina kännipäissää kunnon mustasukkariitoja aikaseksi just existä ja muista naisista/miehistä, kun mun miehellä on kans ex joka ei meinannu aikoinaa jättää sitä rauhaan sitte millään ja siitä mä suutuin tosissani myös miehelle.. vaikka siis mies sanoikin exälleen suoraa et painu v*ttuun niin ei se ex sitä uskonut! ja mies taas suuttui mulle jos oltii baarissa ja mä tanssimassa ja siihen tuli/tulee kyllä aika usein muita ukkoja pyytää tanssii ja muuta hömppää niin siitäpäs se mies vetääki herneet nenään, ja joskus mies onki joutunu puuttuu siihen, koska toiset äijät ei jätä mua rauhaan niin oon ihan pyytäny ukon vierelle sanomaa et painuu hevon kuuseen :D mutta tosissaan tiedetään että kotiin mennää yhdessä oma kullan kainaloon :) ja siis kumpiki sanoo että on varattu eikä ala säätää mitään ylimäärästä! jha voihan sekii olla et kännipäissää tulkitsee flirtin ja muun vääräksi, eli vaikkapa mies esim. juttelee toiselle naiselle ihan kuulumisia yms. niin aika usein aikoinaan saatii siitäki mehevä riita aikaseksi, koska mä tulkitsin sen kännissä flirtiksi, nykyään en enää siihen puutu :) kyllä mies ja minäki saadaa jutella kelle halutaan kuulumisia, ja mä yleensä vielä esittelen mun miehen kaikille ihan siksi ettei vaan tuu väärinkäsityksiä missään tilanteessa :) ja kerron yleensä ekana että olen kihloissa ihanan miehen kanssa :D
 
Inieh: Tsemppiä sen ukon, voi ie ne osaa joskus olla Niiiin raivostuttavia!

Kuumeilija & Emby: Joo oletetun oviksen aikaan Todellakin Talleteltiin.. Yrityksen puutteesta tämä ei ainakaa jää kiinni! :D Mieltä on painanu yks vanha asia mikä aina välillä vie mielen maihin ja kaiken voiman.. Mutta, se on sellanen mistä ei näin julkises keskusteluryhmäs haluu jutella. Siitä kuitenkin jollain tasolla pystyy yhdistämään mut.. Nii, ja muutenki tää on "ilosten asioitten paikka".

Tiuhti: Kiitos päivityksestä.=) ..Mä usein mietin sua töis.. Mulla on kahvikuppina tiuhti ja viuhti-kuppi, ja jotenki tuut usein mieleen ku istun se kädes.. :D

Candisen: Hyvä, että varasit ajan. Mäki kävin ennen yrityksen alottamista gynellä hakemassa "luvan" yrittämiselle. Otettiin papa, kun ei sitä raskaana ollessa oteta. Ja muutenki, sai mielenrauhan, että kaikki on ok.. Pitääkö kauan odotella ennen ku ajan sai?
 
Pikkumyy voi mie oon ihan otettu :heart: :ashamed: punastelen ihan täällä! mäki aika usein nään pikkumyy mukin kun työkaverilla on sellanen ja siksi sua huhuilin täällä aikasemmin jo :) kohtahan sulla on testipäivä, ei oo montaa päivää jos meinaat viikonloppuna testata, ainaki niin muistan lukeneeni???!!!! voi kun siellä olisi pikkunen matkalainen kyydissä :heart: puhallanpa siulle plussapuhurin tulemaan ++++++:whistle: ja valmiiksi jo työkalujakin vähäsen ;) niin ja unohdinkin ihan sanoa tuossa että päivitin listaan, mutta mä niin aloin tosta mustasukkasuushommasta puhumaan niin unohdin ihan kommentoida muille sitten :D ja ihan pakko kysyy, onko yhtään mitään oloja? =)

Lare sulla on kiva blogi ;)
 
Tiuhti: Voih, oot huhuillu vai? Oon otettu.. Mulla on menny ihan ohi.. Ei tää mitää Oloja oo, paitsi turvotus on jotai ihan järkkyy.. Muutama päivä sitte oli vähä sellasia "kuuma sukkapuikko"-tuntemuksia, mutta nyt ei mitää, ei niin mitää.! Satuiks muuten kattoon neljät häät? Siinä sillä yhdellä morsiammella oli kädes tatska jossa oli tribaalit molemmin puolin ja keskellä pikkumyy.. Se oli aika ihana idea, en oo koskaa nähny kellää myytä tatuoituna.
 
syysmyrsky ja tiuhti_: Pillerit jätin pois n. vuosi sitten. Ja suurinpiirtein puoli vuotta kuukautiset jatku ihan säännöllisinä mutta sen jälkeen ne on alkanu tulemaan ihan miten sattuun. Saapa nähä minkälainen lääkäri mulle sattuu kohdalle että antaako ihan helpolla Teroja. Toivottavasti, koska tää on niin rasittavaa. Ehkä pitää vähän liiotella sille ja sanoa että nää on ollu jo vuosikausia tämmöset ja nyt ei oo näkyny kuukautisia puoleen vuoteen :D

Pikkymyy84: Sain ajan jo ens viikon keskiviikolle, eli ei kovin kauan tarvi odotella sinne menoa :)
 
"kuumeilija" Meillä on tänään kihlapäivä!! :) Tarkoituksena olisi ravintelin lisäksi antaa pieni lahja ja sitten illalla vielä herkullisempi lahja/jälkkäri :p;) Olis tehny mieli suunnitella vaikka mitä.. mutta kun asuu niin pienellä paikkakunnalla, ettei oikein vaihtoehtoja ole.. joten saapi tuo ruokailu ja sitten iltapuuhat tällä kertaa riittää.. josko sitten ensi vuonna kun kymppi on täynnä niin keksis jotain oikein romanttista..
 
AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ KESKIVIIKKOA KAIKILLE TEILLE IHANAT NAISET! :D

syysmyrsky Kuulostaa kuitenkin siltä, että miehesi välittää sinusta ja mahdollisesti tulevasta vauvasta ihan tosissaan, kun ei anna sinun ottaa edes särkylääkettä :D Mutta eihän vielä tässä vaiheessa pitäisi kuitenkaan mennä äärimmäisyyksiin! Voin kertoa, että pidemmän päälle jo pelkästään kaiken rajoittaminen vain siksi, että JOS olenkin nyt raskaana, niin en voi tehdä tuota ja en voi tehdä tätä, esim. ei voisi ottaa saunasiideriä tai syödä tiettyjä juustoja tai ei voisi ottaa sitä buranaa, niin pitemmän päälle se stressaa henkisesti, että jo pelkästään se oman elämänsä rajoittaminen saattaa tuoda tullessaan ongemia oman henkisen hyvinvoinnin kanssa. Koeta vielä puhua miehellesi, että ihan normaalia elämää siihen plussaukseen asti! Ja toki oviksen jälkeen voi olla hieman varovaisempi, mutta ei kannata rajoittaa liikaa. Mites tänään, onko yhtään kivut hellittäny?

Emby^ Parturi-kampaajan ammatti miehellä on hieno juttu eikä todellakaan tarkoita, että mies olisi homo! :D Ihan ärsyttää tuollaiset "yleistykset"!! Mä olen sosionomi, suuntautunut palveluohjaukseen ja oon tehnyt pätkähommia tähän mennessä. Kokemusta on tullut hyvin monipuolisesti, mutta lähinnä mun työkuviot on pyöriny päihde- ja mielenterveystyön ohessa joka paikassa, mutta vaan eri näkökulmasta. Mun hommat on keskittynyt palveluohjaukseen / yksilö- ja ryhmäohjaukseen. Oon ollu mm. Kelalla (kyllä, luit oikein :D ja en ole mikään ns. sosiaalitantta tai kamala hirviö, joka riistää ihmisiltä elämän viemällä etuuksia :LOL:), työllistämisprojektissa lähinnä työllistämistä edistävien palveluiden äärellä ja sitten ihan viimeisimpänä olin kuntoutusohjaajana eli järjestin pitkäaikaistyöttömille (suurin osa siis työvoiman palvelukeskuksen lähettäminä eli te-toimistolla jo keinot loppuneet ja näistä suurin osa on moniongelmaisia ja suoraan sanottuna toivottomia tapauksia) työvoimapoliittisia kursseja ja tein jokaiselle kurssilaiselle pitkän tähtäimen jatkopolun. Joo-o, pidän ammatistani ja aion jatkossakin päästä vastaaviin hommiin, jossa korostuu palvelu- ja yksilöohjaus ja jossa päihde- ja mielenterveystyö on jollakin tavalla läsnä :D Mies oli jo rauhoittunut kotiin tultuaan, miestä vaan harmitti niin paljon se, ettei auto toiminut, kun se ehti olla tuossa meidän pihassa vasta yhden yön ja heti alkoi temputa. Tuo kesäauto (vanha kupla) on miehelle erityisen rakas kulkupeli ja haluaa satsata siihen rahaa ja aikaa. Hei nyt on ihan pakko kysyä tuosta miehesi toiminnasta humalapäissään. Toivottavasti et nyt loukkaannu! Miten sinä jaksat tuollaista käytöstä mieheltäsi? Vaikkakin kännissä ja vaikka miehesi mielestä harmitonta "vitsiä" :O, mutta silti! Mä en sietäisi moista käytöstä tippaakaan. Toki katsella saa ja näin, mutta tuollaista huutelua ja ehdottelua ja kielenkäyttöä kuten "pillu". YÖK miten inhottavasti tekee sinulle :hug: Miten sitten luottamuspuoli. Kerroit, että luotat kaikesta huolimatta, mutta entäs jos miehesi lähtee vaikkapa poikien iltaan pidemmän kaavan mukaan, niin luotatko 100%, että miehesi osaa hillitä itsensä?

Candicen Heipparallaa! Nyt pitää ihan kysyä, että oletko uusi täällä? Ja anteeksi, jos minulta on mennyt nyt jotakin ohi!!! Pitkät kierrot on ihan pyllystä, ainakin itsellä tuntui pitkien kiertojen aikana vaan siltä, että elämä on vaan yhtä odottelua ja odottelua eikä uuteen yritykseen pääsekään ihan noin vaan. Ja sitten piti jatkuvasti olla ihan vaan varuilta jos jonkinmoista rättiä housussa odottamassa niitä JOSKUS ALKAVIA menkkoja :kieh: Suosittelen lämpimästi menemään gynen juttusille ja jos saisit terolutit! Itse kävin ruinaamassa terot vasta tammikuisen keskenmenon jälkeen, jolloin mä vasta ns. heräsin ja tajusin, että mullahan on niin epäsäännölliset ja pitkät kierrot, että nyt on saatava joku tolkku. Ja terojen aikana olen ollut erityisen tyytyväinen siihen, että kierrot menee ihan hujahtamalla ja pääsee tosi nopeesti uuteen yritykseen. Ja se on omalta osaltaan helpottanut stressiä! Eikun vaan varailemaan aikaa heti pikimmiten!

inieh Siis onko miehesi edelleen poissa kotoa??? Ymmärsinköhän nyt ihan oikein :confused: Ei todellakaan oo kovin aikuismaista käytöstä mieheltäs nyt murjottaa ja vielä kostaa sinun viikonlopun tuulettumista. Tasa-arvoa vähän mieheltäs kyllä tartteis tähän hommaan :kieh:

Täällä ollaan keskusteltu paljon humalahakuisesta juomisesta ja luottamuksesta sekä mustasukkaisuudesta. Meillä ei onneksi ole minkäänlaista luottamuspulaa, oikeastaan mies vaan patistaa mua välillä käymään jossakin ja jos mä kysyn, onko ok, jos lähden bailaamaan, niin vastaus on aina, että " mene vain". Mies on vaan onnellinen, että saa olla hetken kotona yksin :D Nyt oon jo pitemmän aikaa ollut aika paljon vaan kotona, niin mies on jo kysellyt, että enkö mä lähtisi jo käymään jossakin. Mustasukkaisuutta meillä ei luojan kiitos ole! Ehkä se jollain lailla kytkeytyy tuohon luottamukseen. Meillä mies ottaa yhden - kaksi olutta aika usein myös arki-iltoina. Minusta se on ok ja kun se pysyy aisoissa. Eikä mopo lähde käsistä myöskään viikonloppuisin, vaan silloinkin pysyy oluen juominen ihan vaan sen nauttimisessa esim. saunan jälkeen tai grillatessa. Sitten kun on tarkoituksena lähteä tuulettumaan, sitten niitä määriä ei laskeskella, vaan antaa mennä. Mutta se mua vähän huolettaa, kun mies sanoi viime viikonloppuna (puhelimessa hiprakassa), että tätä nollausta hän on kaivannut, että pitää ihan ottaa tavaksi nollata ja ryypätä useamminkin... minusta tuo kuulosti kovin huolestuttavalta! Mies kuitenkin painaa töitä mun mittakaavassa ihan liikaa ja olen viime aikoina huomannut miehessä väsymisen merkkejä, joita hän itse ei tietenkään myönnä saatikka että väsymys johtuisi töistä, niin meneekö se loppujen lopuksi siihen, että mies jatkaa samaa rataa eikä tajua rajoittaa menemisiään niin ylitöiden kuin harrastuksenkaan parissa ja alkaa hakea rentoutumista alkoholilla... pelottava ajatus! Mieshän rentoutui aikoinaan alkoholilla erään vastoinkäymisen eteentullessa... tissutteli kaljaa joka ilta rentoutuakseen vaikean elämäntilanteen kohdatessa. En kyllä miehestäni uskoisi, että pilaisi uransa ja laittaisi elämänsä tuulemaan alkoholin takia, mutta sekin on aika kavala "viisasten juoma", että toleranssi vaan kasvaa kasvamistaan ja kohta rentoutumiseen ei riitäkään enää se pari pulloa olutta, vaan tarvitaan se 4-5 pulloa olutta... ja oravanpyörä on valmis! Tässä vaiheessa mies ei ole enää pomo, vaan alkoholi on ottanut pomon roolin. Niin kuin sanontakin menee "hyvä renki, mutta huono isäntä". Turhaa spekulointia, mutta tulipahan sanottua nyt julki, mitä mielessäni pyörii.
 
Kuumeilija: Hyvää Torstaita vain sullekkin!!:LOL: Mites noin päivissä sekasin?

Ehkä kannattaisi miehellesi mainita siitä, että hieman pelästyit näistä nollaus puheista..? Tai, ehka ne oli vaan harmittomia puheita..tapa ilmasta, että olipa kiva käydä viihteellä pitkästä aikaa?
 

Yhteistyössä