<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Kyl mä oon aika varma et ne tiesi kun kuitenki kaverit on asiasta puhunu keskenään vaikken suoraan näille olekkaa sanonu mut kyl se kuitenki yleisesti tiedossa oli... Aika laiha lohtu kyl et unelmakoti odottaa jossain ku sitäki ollaan etsitty vasta 2,5 vuotta.. pian on vauvan yritys samoissa mittapuissa :/ huhhuh
muoks* Olisin niemnomaan halunnut vanhan talon jota olis voinut hieman entisöidä, ja valmiilla pihalla. Kai mä sit taas uppoudun noiden talopakettien katsomiseen. Uudet on vaan vähän jäykkiä mun mielestä :( ja jotenki vähä sumppuja. Ja koska isäntä ei tiedä rakentamisesta yhtään mitään ni paketti pitäis olla muuttovalmis,muuten ei tällä pinnalla selvittäis..
 
Viimeksi muokattu:
syysmyrsky tiedän että laihan lohtu on ajatella että se unelmakoti odottaa jossain.. En tarkoittanut sitä millään pahalla.. ja mitä omalta kohdaltani voisin sanoa, että mulla on kans aina ollut haaveissa sellainen vanha kartano, jossa on vanha natiseva lankkulattia:heart:, mutta päätettiin kuitenkin ostaa sillä hetkellä meille "paras" vaihtoehto.. ollaan nykyinen talo rempattu TÄYSIN uuteen uskoon ja se nyt on kuin uusi, mutta edelleen haave elää vanhasta kartanosta, jota saa sitten kunnostella omaan tahtiin.. Pahoittelen, jos pahoitin lisää sun mieltäs.. tarkoitus oli helpottaa oloas. :heart:

Muoks.
Namppis88 Höttis vois olla kans hyvä.. Kiitti vinkistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Katselin kalenteria ja huomasinpa sellaisen jutun, että seuraavat jännät paikat sattuu juhannukselle! Ajattelin, etten tikuttaisi ovista tässä kierrossa ollenkaan, vaan menisin ihan mututuntumalla siten, että joka toinen päivä-taktiikalla mahdollinen ovisviikko. Sen tiedän aika varmasti, että ovis on joka tapauksessa kp15-25 välillä, todennäköisemmin kyllä kp17-25. Joten tuolle ajalle joka toinen päivä. Jos se vähän helpottaisi tätä stressiä, ei tarvitsisi jännäillä tuleeko ovistikkuun mitään eikä panikoida sitä. Ja kun ei tietäisi milloin ovis on (tikuttelun perusteella), niin ei ois sitä "pakko just tänään pupuilla" fiilistä. Ehkä tällöin itse seksikin olisi vähän rennompaa ja stressi "nyt on h-hetki" ei pilaisi kummankaan sukusoluja eikä estäisi hedelmöittymistä. Kokeillaan, mitä tästäkin tulee. Onneksi nyt teroluttien aikaan kierrot on kuitenkin pysyneet kohtuurajoissa, niin pääsee nopeasti uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen! Ja se Bon Jovin keikka sattuisi just viikko mahdollisen oviksen jälkeen... jospa tämä olisi nyt SE kierto, kun mennään sinne keikallekin verestämään muistoja :heart: Harmi vaan, että just kp22 mies lähtee polttareihin koko viikonlopuksi ja jos tämän kierron mukaan menee tämäkin kierto, niin ovis olisi just kp22-23. No mutta, talletuksia pitänee tehdä just ennen miehen lähtöä kp22 ja heti miehen palattua kotiin kp24 :D Näillä eväillä mennään.
 
Täällä kanssa yks, joka ei vieläkään oo siirtyny odotuspuolelle kirjottelemaan.. :ashamed: Jotenkin helpompi lukea teidän juttuja, kun tietää teistä jo niin paljon. Pitäisi alottaa ihan alusta tutustuminen yms palstailu, jos odotuspuolelle siirtyy.. Ja tää on niin ihana pino muutenkin :heart:

oireita kaipaileville: Mulla varmaan jonkun verran olo jo tasottunu täällä. Turvotusta ei enää läheskään niin paljon kuin alkuun, mitä nyt iltaisin hiukan vatsa pömpöttää ja housujen nappi kiristää. :)
Rintakipu pahenee aina iltaa kohti. Tiedä sitten, pitäisikö uusia rintsikoita hommata jos vaikka ne auttaisi asiaa. Tissit vaan luonnostaankin jo niin isot, ettei meinaa mistään tavallisesta liikkeestä hyviä liivejä löytyä. Ja nyt kun ei yhtään tiedä, että paljonko ne tässä vielä turpoaa niin ei viitsisi vielä alkaa kalliita liivejä hommailemaankaan. : / Tuntuu, kuin nahka kuoriutuisi nännipihoilta pois, todella arat ovat siis välillä.. Ja hankausliike on se, mikä sattuu kaikista pahiten.
Pahoinvointi on vaihtelevaa. Alkuun sitä kesti 2-3viikoa päivittäin. Jouduin töistäkin sairaslomalle sen takia. Sitten sairastin vatsataudin ja pahoinvointikin helpotti ja viime viikko oli autuutta ilman mitään oloja. Eilen sitten oksensinkin kaupan vessassa huonoa oloa pois.. Että todella vaihtelevaa. Ja syöminen ei juurikaan auta, ainakaan minulla : /
Itkuherkkyys on kyllä parin päivän aikana lisääntynyt melkoisesti. Avasin tänäänkin telkkarin ja siinä oltiin juuri hevosta lopettamassa niin samantien pillahdin itkuun :LOL: Onneksi ukko ei ollut kotona näkemässä tätä tunteiden purkautumista.
Flunssainen olo on jatkunut oikeastaan koko raskauden ajan. Samoin migreeniä ollut nyt enemmän kuin pitkään aikaan.
Väsymys on jotain aivan käsittämätöntä.. Kellon ympäri voisin nukkua aivan huoletta, mitä nyt vessassa pitäisi välillä käydä.. :)

Ja ensimmäiseen ultraankin tuli tänään postissa aika. 17.6 pääsisi pienen näkemään ensimmäistä kertaa :heart:

Anteeksi romaani!

iseeyou & Onni-Ilona 8+2
 
Laretzki
muoks* Olisin niemnomaan halunnut vanhan talon jota olis voinut hieman entisöidä, ja valmiilla pihalla. Kai mä sit taas uppoudun noiden talopakettien katsomiseen. Uudet on vaan vähän jäykkiä mun mielestä :( ja jotenki vähä sumppuja. Ja koska isäntä ei tiedä rakentamisesta yhtään mitään ni paketti pitäis olla muuttovalmis,muuten ei tällä pinnalla selvittäis..
Me ollaan kanssa tossa asunnon katseluhommissa, tosin kerrostalo olisi toistaiseksi päävaihtoehtona, kun olisi tarkotus ottaa maks 10 v. laina näin ekaan asuntoon. Mutta sit seuraavaksi kodiksi haluan jonkun hieman vanhemman omakotitalon. Mä periaatteessä tykkäisin talopaketista, koska saisi päättää niin paljon kaikesta, mutta mä en tykkää näistä nyky kaavoituksista. Näkee omasta olohuoneesta naapurin makkariin kun tontit on niin pieniä. Kun mä haluan rakentaa tontille kissoille ulkoiluhäkin ja mansikkapenkin ja kaikkea muutakin. Ja noissa vanhemmissa omktaloissa on aivan ihania tontteja joissakin.

On. Tänään ei onneksi ole enää tulvinut kupista yli. Siitä huolimatta vuotoa on tullut jo reilusti sen normaalin keskiarvon yli :D. No, täytyy toivoa, että kohta olisi kaikki jo valunut pihalle niin pääsis jo seuraavaa kokeileen. Tosin, en aio tuijottaa ovista ollenkaan laskureista yms. Mennään sellasen seksimäärän mukaan kuin mikä hyvältä tuntuu...
 
PikkuHöttiäinen Toivottavasti huomenna saat sen plussan ni ei tarvii huolehtia kierron pituudesta enää!! Pidän sulle peukkuja! :) Ja samoin tiuhti_lle, nyt plussia tulemaan!!

syysmyrsky Toi on niin todella syvältä perseestä et noin voi käydä talokaupoilla.. Ja enemmän syvältä on se että sen talon sai teidän kaverit! :hug: Toivottavasti te nyt löydätte halvemmalla vielä paremman talon josta kunnostatte sit niin hienon että ne toiset vihertyy kateudesta! :) Häntä pystyyn, kun se osuu kohdalle niin ei riemulla ole rajaa! :) Ja äitis kommentti oli kans kyl todella törkeä ja harkitsematon! Eikä se km tarkoita sitä että ette sais vauvaa.. Varmaankin kyllä pystyt äitisi kanssa puhumaan siitä kuinka paha mieli siitä tuli? Meilläkin on mun äidin kanssa vähän niin ja näin, et joskus se pahottaa mun mielen jollain vastaavilla kommenteilla mut mä onneks oon aina voinu sanoa sille jos se on onnistunu loukkaamaan. Tuttujen vauvauutiset masentaa muakin ihan älyttömästi :headwall: Mut sit taas tulee ajateltua että se oma on tulossa toivottavasti joskus. Nytkin niitä vauvauutisia satelee tasasen tappavaan tahtiin ja joinain päivinä tekis vaan mieli jäädä kotiin peiton alle itkemään pahaa oloaan ettei tarvis kuulla yhtäkään "ilouutista" joihin en osaa enää edes täysin vilpittömästi reagoida onnitellen. Ihan rehellisesti, yhden tutun kohdalla meinasin jo sanoa että ei tiiäkkö kiinnosta. Mies ei aina ihan ymmärrä mun itkukohtauksia joskus kun on viettäny aikaa esim kaverin kanssa jolla on vastasyntynyt ihana nyytti tai vaihtoehtosesti ne ihanat vauvamahat saa mulle palan kurkkuun.. :'(
 
..hheeeiij.. ehkä vähän tyhmiä kyselen, muttotaaa, onko jollain teillä ollu keskenmeno? : / :ashamed:
..jos onn.. niitotaa onko jollain teistä keskenmenon jälkeen tullut nännien päähän sellasta ruskeeta juttua.. mitä ikinä lie, kuivunutta maitoa vai jotain ihorasvaa..?? Lähtee kyl pois, jos pesee hyvin ja rapsuttaa vähän..? :ashamed:
 
Emby on joo..en tiedä tosiaan mitä on..oon sitä kans tuskissani nyppiny pois. Kyllähän ne antaa aina sen jonku lääkkeen mikä estää sen maidon tulos. Onneks ei tätä vaivaa ole enään koska se kans muistitti aina siitä mitä meillä piti olla mutta ei olekaan..

Ja mä tosiaan sanoin äidille et sen kuuluis tukea mua eikä sivaltaa vaan lisää. Pyyteli kyllä kovasti anteeksi että on mua kaltoin kohdellu,mut sanoin miehellekki et nyt pidän pienen haju raon ni varoo sanojaan vastedes!
 
kuumeilija Olet varmaan sanonu mut mullahan on kuitenki loistomuisti, menikö sulla siis spontaanisti kesken? Se voisi johtua ehkä siitä.. Nyt kun oikein rupean tekemään täällä kotidiagnooseja :D

Huuuuh en saa varmaan lainka nukuttua tänä yönä ku oon kokopäivän parkunu niin et mun silmämunat on tulessa!!! Lisäksi ukko kuorsaa aivan julmetusti. Jos parveke olis lasitettu niin menisin sinne maate, mulla on niin kuuma kokoaika!
 
"kuumeilija", :( nniih, kamalia kokemuksia. Osanottoni siihen :flower: : / *muokkss*
..mut kai ne maitorauhaset ja hormoonituotanto lähtee käyntiin aika ajoissa? Vaihäh.. Mä oon kyl aivan aasi näitten asioitten kans.. Välil ko luen tein juttuja, ni oon aiiivan HooMoilasena :O et "Mikää?! Kukaa?! Missä?!" :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
iseeyou Kylläpäs se aika kuluu nopeasti, sinulla jo menossa hyvällä vauhdilla kohta kolmannelle kuulle :heart: Kirjoittele vaan täällä, jos siltä tuntuu! Kuitenkin kirjoittelijat tulevat niin läheisiksi, ettei ole luontevaa yhtäkkiä vaan siirtyä muualle palstailemaan. Ja joku sanoi, että siellä odottajien puolella on kovin hiljaistakin. Tämä palsta on kyllä paras :heart:
 
syysmyrsky, :hug: Onneks itku auttaa!! Ja eiks sillon yleensä tuu paremmin uni, kun vähän itkee? Mulle ainakin.. sitä väsyy henkisesti ja fyysisesti niin, et ei enää viittikään muuta tehdä ko nukkua.. Ja onhan se nukkuminen aika kivaa kuitenki!
Mun mies kuorsaa myös, mut sillon vaan kun se on ottanu vähän häppää, mä teen sille aina sillai, et otan sen leuasta kiinni jä kääntelen sen päätä :LOL: Hhehe, ja sit siinä samassa toi vanha koirakin kuorsaa!! Jumankauta sitä mekkalaa tuolla makkarissa!! :LOL:
 
Emby Tervetuloa kerhoon ja tuo noi KVG ;D ei vaan,sitä meinasin että täällä google laulaa aika tiuhaan :D katon kans et "MIIIHH?!" ja google.fi
Ei kaikkee voi eikä tarvikkaa tietää. Tiedätteks ku Harry Potterissa Dumbledore käyttää sitä ajatusseulaa?? Mä niin tarttisin sellasen. Too much information,välillä. Ei pysty kaikkee suodattaan yhdessä elämässä..
 
Emby Meen kummatkin koirat on sellasia uneksijoita, ei ole yötä jollon en huutais kummallekki väh kaks kertaa että kuono umpeen.. kyljellään makaa ja jalat käy (varmaan jahtaa jänistä tms) ja pitää sellasta kimeetä uh uh uh ääntä! Mä viime yönä revein ukolta kaikki tyynyt ja peitot ja kaikki ettei se olis niin solmussa ku ihme korina kuuluu..mut ei auttanut..
 
:LOL: :LOL: JJOOO!! Yksi sellainen kiitos tänne myös, syysmyrsky! :D
Ei tosiaan kaikkea tartte eikä haluakkaan tietää, mut täällä tulee kaikkea mikä sit tietty pistää vähän kiinnostamaan.. Tuolla toisella forumilla ku olen kans (hiukan hiljasempi tosin), ni sieltä löysin kans jonkun ihmeeellisen keskenmenon syyn ja raskausmuodon, toki piti men kattoo Mmmiiikä oli :)

*muoks* Jjjoo!! :LOL: Ihania noi koirat!! Ja teillä vielä kaks?! Voij eeeiii!! :LOL: Meil on viel kolme kissaa, ni nekin jaksaa täällä kämpässä huhuilla!
Mein nuorimmainen tekee aika usein iltasin jonkun "Valtakunnassa kaikki hyvin"-kierroksen, kun käy kaikissa huoneissa huutamassa: "Kylppärissä kaikki hyviiiiiinnnnMMOOOUU!", "Olohuoneessa ei ketäännnMMAAUUU!!", "Keittiössä kaikki hyviiiinnn, ruokkakuppi on tyhjäääKURRNAUUU!!" :LOL: :LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä