Oikein kaunista ja plussarikasta maanantaita flikat ja samalla oikein plussarikasta viikkoa, täällä on plussatili avattu hyvin :heart:
juu, täällä oltiinki kaipailtu
eli mie en viikonloppuisin oo oikein koneella ku töissä saa sen 8-10h olla joka päivä
niin kotona mie pidän konetaukoa, mutta käyn mä joskus teitä kurkkimassa täällä
eli täällä ollaan taas
ja voi kun te ootte ihania kun muistatte minua :heart:
iso iso iso :hug:
Lare, Ansku, "kuumeilija" (jos se nyt on täti
), ja
Epa_88!
Epa_88, ootko tehnyt r-testiä? voih tota siun kroppaas : / onpas niin omituinen! onko ihan kunnon vuotoa?
"kuumeilija", onko sulla r-testejä yhtään? =)
Namppis joko sut saa siirtää plussanneisiin? millä päivällä laitetaan? =) ONNEA vielä murunen :heart: ihan kamalasti onnea matkaan!
Memelisa, miksi sä heität toivon hukkaan ennenku täti on tullu paikalle? ei sais
mikähän dpo siulla menossa?
tervetuloa
-pansku- ja
Away :wave:listaan lisään teidät kun päivitän kohta pinkan! toivottavasti ette viihdy täällä kauaa, vaan pääsette pian masunkasvattajiin!
syysmyrsky, voi
sullapa taitaa siellä masus tapahtuu nyt :heart: tsemppiä nyt! mä näin meinaan toisen viivan siinä testissä mistä laitoit kuvan!
Emby^, , mie oon taloushallinnon parissa töissä ja siksi niin paljon koneella
harmi kun ette päässeet sitä elokuvaa kattoon, josko ens viikonloppuna? ei varmaan oo niin kovaa tungosta sitten
ja täällä toinen jolla on niin niukat menkat ettei tosikaan! oonki miettiny sitä että onko se jotenki este raskautumiselle?!
Gabrielle, kiva kuulla susta :heart: mie vähä ajattelinkii et pidät "palstataukoa". täällä ihan jees olo
mä en oo oireita yhtään nyt tutkaillu, enkä uskalla, vaikka tuota masua välillä vähä nipistelee
mutta ei se oikein mitään kerro mulle.. mites sulla? =) meillähän on noin viikko siihen kun on dpo14! tai tänään mulla on vissiin joku dpo8?? mikäs sulla on menossa?
miksi oli niin masentava viikko? toivottavasti tämä viikko ois paljon mukavampi
Dremming, onnea oviksen bongauksesta
nyt seuraa sitten tarkkaan että kuinka monta päivää menee menkkojen alkuun
niin sitte tiietään taas kuinka pitkä siun luteaalivaihe on!
soleigh , voi paska, mä niin toivoisin teille sitä plussaa jo :hug: mutta onneksi se on vasta pientä vuotoa
-meli- mukava huomata, että oot piristynyt ja katseesi on kohti tätä uutta kiertoa
kovasti tsemppiä siihen!
siis jumaliste täällä on taas tullu tekstiä ihan kamalasti ja yritin kovin vastata kaikille, mutta kun 4 sivua tuli niin mun muisti ei oikein pelaa :ashamed: noh
hyvä yritys!
mitä tulee ulkonäkökeskusteluun niin haluan sen verran sanoa, että katsokaapa jotain vanhaa valokuvaa, huomaatte varmasti kuinka kauniita olette olleet! meinaan 30 vuoden päästä ihan varmasti harmittaa, miksei osannut arvostaa itseään ja omaa ulkonäköään silloin, miltä siis näytätte tänään
oikeesti! mä pidin itseäni rumana, mutta nyt kun katson vanhaa valokuvaani, on mulla siinä pitkät luonnonkiharat hiukset ja kauniit kasvonpiirteet, nyt mulla ei ole kylläkään tukkaa eikä ripsiä tai kulmakarvoja olleskaan, mutta mun kauniit kasvonpiirteeni ja silmäni on ihan ennallaan
ja osaan arvostaa niitä sellaisenaan
meinaan tiedän nyt, että 30 vuoden päästä mä harmittelisin, että miksen osannut arvostaa ulkonäköäni silloin kun olin 20! "minähän olin kaunis"
eli oikeesti, kannattaako elämäänsä hukata sellaisen takia, kuin ulkonäkö
mä oon sitä mieltä että
jokainen on kaunis omalla tavallaan, ja varsinkin silloin kun osaa sitä arvostaa itse ja jos sinulla itselläsi on hyvä olla omassa kropassasi niin muutkin sen huomaavat
ja siis maltti kaikessa, liikakin itsetunto on joskus pahaksi.. mutta siis terve itsetunto on sitä kun voi katsoa peiliin ja sanoa itselleen "minulla on kauniit silmät"
itseäni ei nykyään enää haittaa ettei ole omaa tukkaa ja ripsiä, mutta oikeesti, mitä mä niillä teen? miksi mä hukkaisin aikaani piilottelemalla himassa ja murehtimassa ulkonäköäni ku voisin mennä ulos ja näyttää kaikille että tällainen oon
ja siis näin mä teenki, vedän lippis päässä himassa ja kaupoissa, töissä mulla on vaan huivi ja toki mä kerään paljon katseita, mutta mitä sitten?
ei ole mun häpeä!
jos ihan vähä omanapailis: joo eli tänään on varmaan dpo 7 tai 8
ja en halua edes oikein oireita miettiä, mahaa nipistelee kummiski joka kierrossa ja tissit on aina kipeet
eli en odottele taas kummempia! testata aijon varmaan torstaina aamupissasta sitten
jos uskallan!!!! ja olihan taas viikonloppu, mukava sellainen
pihalla touhutiin paljon ja sitte ihan vaan nukuttiin ja maattiin ja mässäiltiin!