11-hoidot

Pakko vielä kommentoida Iloksille täältäkin puolelta, että otan osaa:hug: Voiskohan se olla niin että annokset oli jotenkin turhan kovia ja siks vähäinen määrä soluja ja/tai ne oli huonoja:confused: Hitto että mua nyt pelottaa toi koko hoito, se on niin karu tie jos ei mitään muuta jää käteen ku hyperi:( Nyt kuulostan negatiiviselta mutta on niin paha mieli Iloksin puolesta:(

Ihmetyttää vähän miehen spermanäyte; lääkäri sitä kovin hyväksi kehui ja kun lukaisin analyysin läpi, siinä luki että normaalimuotoisia siittiöitä on vaan 4%??? 96% oli "viallisia" joko päästään tai vartalo/häntäosaltaan....No ehkä määrällä ja liikkuvuudellakin on tekemistä kun ne oli hyviä mutta pisti vaan silmään.
 
iloksi pahoitteluni :hug:


Siis enhän mä tietenkään malttanut odottaa perjantaihin vaikka just eilen niin miehen kanssa "sovittiin". Tein äsken clearbluen viikkonäyttöisen ja Raskaana 1-2 !!! Toivottavasti tällä kertaa pysyy tuo plussa eikä käy niinkuin viimeksi... En ole saanut miestä vielä töistä kiinni, olo kuin suurenluokan rikollisella, toivottavasti tämä ei tiedä huonoa onnea kun toisen selän takana hätähousuilin. En voi oikein uskoa tätä todeksi, olin jotenkin niin tavallaan varautunut siihen negaan.. Ohhhoh kestää hetki ymmärtää tämä asia !

Mörkötys ja piina-aave rv 4+
 
Voi iloksi mä oon niin pahoillani :hug: voimia!

Mörkötys onnea :flower:

on: Mä lähden tästä myös kesä-tauolle. Alkiot selvisivät sulatuksesta, mutta eivät lähteneet jakautumaan. Ei siis päästy siirtoon. Sydän on murskana ja katkeruus nostaa päätään. Joku_päivän sanoin: Me ollaan tällänen tuoresiirtoperhe. Seuraava hoito 3.ICSI kuulema marras-joulukuussa.
 
kiitos kn071 ja Mörkötys

Ja Onnea Mörkötykselle , toivottavasti kaikki menee hyvin!

Jensar lääkäri oli sitä mieltä, että jatkossa pyritään saamaan muutama laadukkaampi munasolu monen kymmenen sijaan. Ilmeisesti osa folleista oli kystia, kun niistä oli tullut vain sellaista kirkasta nestettä (en tiedä millasta sen pitäisi olla).
Eli minun kohdalla kävi niin, että annos oli liian suuri.
Mutta, älä huoli, monilla silti onnistuu hoito aivan hyvin :) Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, etenkin jos nyt meinaa plussaa pukata :) Tsemppiä jokatapauksessa !

HalleB
no voi hyvä helv... Tänään ei oo ollut hyvä päivä. Sieltä ovat saaneet kertoa paljon huonoja uutisia :( Jospa sitten ollaan seuraavalla kierroksella yhtaikaa.. Mut hyvää kesää nyt sinullekin..
 
Mörkötys Suuret onnittelut!! Toivottavasti jatkan plussajunaa ;)

Mequ Pahoittelut... :(

HalleB Voi ei.. Mutta parempaa onnea jatkoon!!

On tämä vaan raakaa peliä.. Onneksi on näitä onnistuneitakin, jaksaa itse jatkaa yritystä!
 
Halle ja Iloksi, Mequ... voimia..
iinamiinalle onnea siirtoon.
Lo: jos luet tätä palstaa vielä: Kovasti voimia sinulle. Meitä takavasemmalle poistuneita on monia, mutta elämä jatkuu... :) :heart:
:'(

Mörkötys: onnea plussasta :)
 
Viimeksi muokattu:
Iloksi: Kirjotellaan edelleen molemmilla puolilla:) Mulla ainakin annos on kovin pieni, että saa nähdä sitten. Oon yrittänyt tentata lääkäriä siitä hoidosta mutta hän ei halua miettiä etukäteen mitään vaan eka hoito olis semmoinen "koekierros" vaan. Harmi meille kun omasta pussista menee kokeilut:ashamed: Senkin takia jotenkin haluisin saada "kaikki irti" ja oon huolissani sekä täällä palstalla ja lääkärissä kysellyt;) No menkat näyttäisi olevan tulossa joten kohta se on menoa sitten täälläkin.

Pahoittelu muillekin joilla ei hoito tuottanut tulosta:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa vaan..

lääkäri soitti, eikä yksikään munasoluista ollut hedelmöittynyt.

Poistun kesätauolle ja loppuvuodesta sitten uudestaan.

Hyvää kesää kaikille ja parempaa onnea!
Meille lääkäri sanoi, et jos hedelmöitystä ei tapahdu IVF:llä, niin sitten hoito muuttuu ICSI:ksi automaattisesti tämän hoidon aikana.
Toivottavasti mieheni siittiöt tekevät tälläkin kertaa tehtävänsä, kuten aiemminkin.
Meillä hoitojen onnistuminen riippuu enää oikeastaan tuosta alkion kiinnittymisestä.

Ikävä tuo saamasi uutinen... parempaa onnea loppuvuodesta hoitoihin.... :hug:
 
Meille lääkäri sanoi, et jos hedelmöitystä ei tapahdu IVF:llä, niin sitten hoito muuttuu ICSI:ksi automaattisesti tämän hoidon aikana.
Toivottavasti mieheni siittiöt tekevät tälläkin kertaa tehtävänsä, kuten aiemminkin.
Meillä hoitojen onnistuminen riippuu enää oikeastaan tuosta alkion kiinnittymisestä.

Ikävä tuo saamasi uutinen... parempaa onnea loppuvuodesta hoitoihin.... :hug:
Meillä hoitona siis ICSI, eli siitä huolimatta ei hedelmöittynyt yksikään :(
Kiitos tsempistä :)
 
Pakko oli ponnahtaa piilosta,kun luin niin surullisia uutisia:'(

Iloksi,Halle ja Mequ,olen äärettömän pahoillani teidän puolesta!!!Miks v*tussa tän elämän pitää olla niin julmaa ja epäoikeudenmukaista:'( Suuren suuret voimarutistukset teille kaikille ja toki myös muille sitä tarvitseville:hug:

Ja onnenrutistus tasapuolisesti kaikille iloisia uutisia saaneille:kiss: Ja Iinikselle tsempit limisultraan:heart:
 
Voi itku!!! Iloksi ja HalleB olen tosi pahoillani! :hug:

Iloksi, en jotenki osannut omalla kohdalla tuota edes pelätä, ettei siirtoon päästäisi ja meilläkin se oli tosi lähellä. Saatiin kuitenkin se yks alkio, joka toki oli huono ja hitaasti jakautunut, mutta siirsivät silti. Jospa ne "viisaat lääkärit" keksii meille molemmille jotain parempaa cocktailia seuraavaan hoitoon, että saadaan parempia soluja ja upeita alkioita!

Mequ, voimia sinullekin! :hug: Ainakin sentään jotain yritystä oli, joten jospa seuraava matkustaja jäisi kyytiin perille asti

Mörkötys, Onnea kovasti! Hienoa, että joku sentään saa hyviäkin uutisia!
 
******************11- hoidot**********************
14.6.2011

nanniga..................2.ivf.............................punktio 14.6
Sintu74.................3.ivf...............................punktio 15.6
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas................elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas.....................elokuu
Sirunen81..............2.ivf.............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf.............................elo-syyskuu
MT79.....................2. icsi……….…................syksy
Heidh.....................4. isci...........................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas...................syksy
iloksi......................2.ivf/icsi......................syksy
Kevätkello..............2.ivf.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.......................syys-lokakuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
myy75.....................
Peppi1981..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi..........


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Maya82..................2.ivf...................2............20...........8.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........14...........16.6
SaaraX..................4. ivf 2.pas ...........1...........5............23.6
Laurella.................3.ivf 1.pas.............1...........5............
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..........2...........4...........
kn071....................1.ivf 1.pas.............1............1............26.6



****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas..........:heart::heart:.........vt/534......12
Mörkötys.................2.ivf/icsi...........:heart:..............kt.......11
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Hyppäisin kehiin jännittämään kanssanne!
Eli mulle siirrettiin (3. IVF:n 1. PAS) viime torstaina yksi 2 päivän ikäinen ja 2-3 luokan alkio. Elän siis jo 5. piinapäivää ja nyt alkoi tosissaan jännittämään. Eilen olin jotain vihlontaa tuntevinani, mutta nyt ei ole enää tänään ollut mitään kummallista ilmassa. Montahan päivää tässä malttaa vielä olla testaamatta...;)
Saara ainakin olet mun kanssa ihan samoissa piinispäivissä ja Fiia ja Kn olette myös ihan siinä kintereillä. Onnea matkaan meille kaikille:)
 
Punktio takana. Tällä kertaa punktio oli todella kivulias. Solut olivat jotenkin hankalissa kohdissa, ja jouduttiin jotenkin koukkimaan. Nesteyttivät vielä sitten toimenpiteen jälkeen tiputuksella. Saldo oli 25 munasolua, että saas nyt katsoa kuinka käy. Pelottaa, että viime kertainen toistuu, että jäisi vain yksi alkio, tai sitten ei jäisi yhtään. Olo on tänään ollut aika kamala... toivottavasti ei kehity hyperiksi, kun sitä jo vähän sairaalassakin meinasivat. Viimeksi meinaa ei sattunut millään tavalla koko toimenpide eikä sen jälkeenkään.

Sain myös lentokiellonkin. Tarkoitus olisi ollut ottaa juhannuksen aikoihin äkkilähtö, mutta jää nyt sitten sekin tekemättä, ja mitä sitä sitten riskeeraamaankaan jos sinne siirtoon asti nyt sitten päästää.

iloksiOlen tosi pahoillani sun puolesta :(
 
Voi perse!!!! Eilen pp13 tein päivällä testin puhdas nega sit aamulla tein cb viikkonäyttösen ja se näytti 1-2 eli kai kemiallinen koska tein taas illalla sellasen tavallisen ja oli ihan puhdas nega. Soitin hämeenlinnaan ja käyn huomenna verikokeessa niin ainakn saa sit varmuuden lopettaa lääkkeet. Että kun vituttaa!!! Meillä jäi vaan yks alkio pakkaseen ja sit kai lopetetaan yritys 11 siirtoa takana onneks sentään meidän ihana poika niistä mut mut olisin mä toista halunnut.... Tiedän et olen siinä onnellisessa tilanteessa et meillä on jo yksi mut nälkä kasvaa syödessä.....

Mörkötys Onnea onnea!!! En ainakaan muista et olisin onnitellut laho pää kun mulla on!!!
mequ :hug:
nanniga: Toivottavasti monta monta hedelmöittyy ja tullee huippu alkioita!
Laurella: Tsemppiä piinailuun piiitkää pinnaa
kn071: Onkos mitään viboja ??

T: Leppis:mad:
 
Voi itku, ikäviä uutisia Iloksi, HalleB ja Mequ! Pahoitteluni. Voimia jatkoon. Yrittäkää kerätä jatkoenergiaa kesästä.

Mörkötys: Onneksi olkoon! Tiedän tuon malttamattomuuden. Itsekin olen aina testannut pp 11 jo enkä ole odottanut veritestipäivään.

Leppis: älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Käy veritestissä ja odota selvyyttä sieltä.

Laurella: Kiva kun olet tullut pinoon! Minulla vähän samanlaisia oireita: nippailee alavatsasta, etoo, nälättää (kahtena iltana olen vetänyt tonnikalasalaattia kulhollisen), väsyttää. Nämä oireet tosin voivat tulla pelkästä lääkityksestä, joten jäitä on hatussa vielä kovasti. Sitä supernenää tarkkailen, onko se vaiko ei. Aiemmin se tuli pp 9 ja nälätys pp 6 plussauksen yhteydessä.

kn071 ja fiia 69 onko mitään oireita?

Saara ja Huuru-Enska pp 6
 
Tervetuloa Laurella!

Ultrassa tänään limis paksuimmasta kohdasta 7,2 mm, hurraatihurraa :headwall: ei se vaan kasva, ei sitte millään kikkakolmosillakaan. Mut siirto ensi tiistaina. Kysyvät alkionkuorenavauksesta Tays:sta. Kortisonista unohdin kysyä mutta päätin aloittaa sen huomenna.
 
Voi HalleB, olipa kurja kuulla, että teillä kävi ihan samalla lailla kun meillä. Nyt voi sanoa jo, että tiedän tarkalleen, miltä sinusta tuntuu. Minulle tuo epäonnistunut PAS on ollut kaikkein rankin pettymys hoidoissa. Tsemppiä kesään! :hug:

Kaikille muille nopeasti haleja suruun ja sydämiä iloon!! Mörkötys!!! Minkä menit tekemään! :flower:

Palaan elokuun alussa!
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi Leppäkerttu, että negan olet testannut:( Samoin lohtuhalaus myös muille alkuraskauden keskenmenon kokeineille ja tällä kertaa epännistuneille Iloksi, HalleB ja Mequ :hug: Halaukset myös murheisissa tunteissa eläville LO:lle ja Syssylle! Se vaan on niin väärin, että periaatteessa maailman luonnonmukaisin asia on niin järkyttävän monimutkaista meille..!

Luo uskoa, että joku joukosta kuitenkin aina onnistuukin ja Mörkötys, tällä kertaa se onnellinen osa on sun:)

Iinamiina: Mullakaan ei tuo limis ole juuri tuon paremmaksi koskaan tullut:( Mutta on ne klinikalla vakuutelleet, että pienemmilläkin limiksillä onnistumisia tulee, ja että se kolmikerroksinen rakenne on ratkaisevampi. Tsemppiä matkaan sullekin!

Saara: Ei mitään oireita enää. Vihlonnat ainoat ja nekin vaan oikeastaan yhtenä päivänä pari kertaa. No, pitää vielä malttaa. Mutta itseni tuntien, viikonloppuna alan jo ekoja kertoja tikkuun pissiä:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä