11-hoidot

******************11- hoidot**********************
19.6.2011

Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas...................heinäkuu
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas................elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas.....................elokuu
Sirunen81..............2.ivf.............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf.............................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas...........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas....................syyskuu
MT79.....................2. icsi……….…...............syksy
Heidh.....................4. isci..........................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas..................syksy
Kevätkello..............2.ivf.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.......................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas................syys-lokakuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
myy75.....................
Peppi1981..............
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

SaaraX..................4. ivf 2.pas ...........1...........10............23.6
Laurella.................3.ivf 1.pas.............1...........10............
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..........2...........9...........
kn071....................1.ivf 1.pas............1............6............26.6
nanniga..................2.ivf....................1............3...........30.6
Toiveena................1.ivf 1.pas............1............3...........30.6
Sintu74.................3.ivf......................2.............2..........30.6


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Mörkötys.................2.ivf/icsi..........:heart:........kt...pp11/ vt52..pp13
 
Kaarne, voi että olen pahoillani! :hug: Tottakai sopii tulla takaisin, mutta on se niin väärin, että tänne jouduit palaamaan! Toivotaan, että saatte jotain selvyyttä tilanteeseen. Tuollaiset toistuvat keskenmenot on varmasti tosi raskaita ja vie uskoa onnistumisesta, mutta toivottavasti silti jaksat vielä jatkaa!

chidi, hienoa että pas lähestyy ja pääset pian toivottavasti piinailemaan!

Kiitos Leppis! Kolmehan niitä hoitoa tosiaan saa ja ehkäpä tuo on enne että kuudennen siirto kakkosestakin lähenee, jos se olis vaikka oikea onnenluku ;)

iloksi, tuohan on jo hieno saavutus pudottaa noin paljon! Odotellaan kuitenkin niitä hyviä uutisia ja toivotaan, että ne vielä teidänkin kohdalle tulevat!
 
Noniin, nyt kerkeää lukea kunnolla :)

Toiveena Meillä sulatuksessa kuoli yks, mut toinen sitten onneks selvisi. Nyt pakkasessa vielä 4 alkiota kahdessa erässä.

Laurella Mulla ei myöskään mitään oireita.. Ei edes lugeista ole tullut mitään oireita.

iinamiina Minä ainakin aina siirtojen jälkeen resuan ihan normaaliin tapaan :)

Mörkötys Vieläkin tsemppiä! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin.

Tarantellah Tervetuloa! :)

Sintu74 Onnea myös sinne piinispäiville :)

Kaarne Voi ei.. :( :hug:

Noni, ny suihkuun tenniksen jälkeen ja kevyt iltapala makkaralla :)
 
Heipparallaa kaikille!

Vieläkö huolitte joukkoonne yhden piinailijan? Olen reilu 30 v ja takana on yli 3 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta, yksi kemiallinen raskaus, 3 IUI:ta ja nyt tällä viikolla tehty pitkän kaavan IVF hoito, jonka tuloksia odotellaan.. Testipäivä olisi 29.6.

Jos tästä hoidosta ei tule tärppiä, niin pitänee palata taas jonoilemaan (eli julkisella ollaan), meillä ei jäänyt pakkaseen mitään, vaikka 11 munasolua saatiin punktiosta. Näistä 9 hedelmöittyi ja 7 lähti jakaantumaan ja siirtopäivänä oli jäljellä kaksi siirtokelpoista yksilöä (4- soluinen ja 5 -soluinen). Molemmat laitettiin kyytiin (koska yhden pakastaminen/sulattaminen on aika riskialtista) ja nyt on siis jännät paikat edessä. Tänään siis pp 4. Oireista sen verran, että luget ovat jo aiheuttaneet "Samantha Fox" -ilmiön (miestä ei kuulemma haittaa..:D) ja tänään on tuntunut juilintaa keskellä ja vasemmalla puolella vatsaa..

Onko täällä muita, joilla taustalla om selittämätön lapsettomuus? On se kumma juttu, ettei ns. mikään ole vikana, mutta ei silti tärppää.. :headwall:
 
Heipparallaa kaikille!

Vieläkö huolitte joukkoonne yhden piinailijan? Olen reilu 30 v ja takana on yli 3 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta, yksi kemiallinen raskaus, 3 IUI:ta ja nyt tällä viikolla tehty pitkän kaavan IVF hoito, jonka tuloksia odotellaan.. Testipäivä olisi 29.6.

Jos tästä hoidosta ei tule tärppiä, niin pitänee palata taas jonoilemaan (eli julkisella ollaan), meillä ei jäänyt pakkaseen mitään, vaikka 11 munasolua saatiin punktiosta. Näistä 9 hedelmöittyi ja 7 lähti jakaantumaan ja siirtopäivänä oli jäljellä kaksi siirtokelpoista yksilöä (4- soluinen ja 5 -soluinen). Molemmat laitettiin kyytiin (koska yhden pakastaminen/sulattaminen on aika riskialtista) ja nyt on siis jännät paikat edessä. Tänään siis pp 4. Oireista sen verran, että luget ovat jo aiheuttaneet "Samantha Fox" -ilmiön (miestä ei kuulemma haittaa..:D) ja tänään on tuntunut juilintaa keskellä ja vasemmalla puolella vatsaa..

Onko täällä muita, joilla taustalla om selittämätön lapsettomuus? On se kumma juttu, ettei ns. mikään ole vikana, mutta ei silti tärppää.. :headwall:
Tervetuloa Templeton piinailemaan. Meillä onkin melkein yhtäaikaa testipäivä, ku mulla 30.6. Peukkuja meille molemmille! =)
 
Aikainen lintu madon nappaa... mutta nyt ei. pp11 testi oli nega eli ei taida meille tulla pikkukakkosta. Veritestissä käyn juhannuksen jälkeen kun tulen reissusta. Jätämme siis nämä hoidot nyt tähän sekä terveydellisistä syistä lääkärin suosituksesta että iän tullessa vastaan. Yritetty on! Olemme kiitollisia että saimme tuon ihanan tyttären 1 IVF 2 PAS ja voimme kertoa hänelle isompana, että kaikkemme teimme että pikkusisarus tulisi.

Mulla oli vihlova terävä kipu alavatsassa pp 9, jos jotain oli tarttuakseen niin siinä se todennäköisesti irtosi tai sitten vain muuten tuo menkkakipu johtui jostain muusta. Joka tapauksessa tuon vihlauksen jälkeen loppuivat kaikki oireet.

Parempaa onnea muille piinailijoille! Teistä pitäisi nyt ainakin joku plussata!
 
Kertoilen tännekin vaikka tuonne odottajien puolelle olen uskaltautunut hivuttautua ainakin siiheks kunnes jokin tuomio iskee. Eli tein äsken clearbluen viikkonäyttöisen ja se näyttää edelleen sitä "raskaana 1-2" : / Huomennahan tulee punktiosta kuluneeksi tasan 3viikkoa eli kyllä sen pitäisi näyttää vähintäänkin sitä 2-3... En sitten tiedä kuinka korkean arvon tuo testi tunnistaa nostaakseen niitä viikkoja. Jos ne on mulla normaalia alhaisemmat vaikka oliskin noussu:confused: Tai sitten se oikein huono vaihtoehto ettei ole noussu ollenkaan.

Eipä tässä nyt auta kun odotella, ehkä teen loppuviikosta uudelleen tuon viikkonäyttöisen. Verikokeeseen ei ole lähetettä, seuraava etappi olisi varhaisultra yksityiselle. Kaipa se vuoto jossain vaiheessa alkaa jos tää ei normaali raskaus ole.

Tsemppiä muille !
 
SaaraX :( Mulla taas ajatukset pyörii jo valmiiksi pettymyksessä myös..

pp7 tänään. Eilen illalla nukkumaan mennessäni alamaha oli kipeä.. En osaa tarkemmin selittää tuota kipua. Nyt alkaa TAAS pikkuhiljaa epäonnistumisen ajatukset vyöryä. Semmonen olo, että eihän se voi just mun kohdalla onnistua. No, saa nähdä. Testaan juhannuksena.
 
Heips kaikille pitkästä aikaa!

Olen käynyt lueskelemassa palstaa säännöllisesti, mutta omalta osalta on nyt kuulumiset ollut vähissä. Kolmesta kierrosta ollaan yritetty päästä ekan ivf:n ekaan passiin ja aina on tullut vastoinkäymisiä.
Ekalla kerralla ei ollut limakalvot kunnossa ja näkyi edellisen kierron rakkuloita, joten ei päästy. Sitten tokalla kerralla oma hormitoiminta meni ohi lääkkellisen ja oma ovulaatio sotki homman, jonka vuoksi sitten lähdettiin kokeilemaan seuraavaksi luonnolliseen kiertoon ja kaikki olikin seurantaultrassa hyvin, mutta koska kahta ei kolmatta niin vaikka kaikki lääkärin mukaan oli kuten pitääkin niin ovistestin mukaan ovulaatiota ei tullut, joten ei taaskaan siirtoon :(
Päätimmekin ottaa kesätauon hoitojen suhteen muutamaksi kuukaudeksi, joten minulle voi päivittää 1 ivf 1. pas syksylle. Ja jottei vaan raskaus luonnollisesti pääse yllättämään, niin lääkäri määräsi e-pillerit hoitotauon ajaksi... tämä kylläkin endon vuoksi ettei pääsisi kasvamaan, mutta tuntuu hassulta alkaa syömään pillereita kun raskaaksi tässä on yritetty pian neljä vuotta tulla :LOL:

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!
 
Sintu: Kiitos tsempistä! Peukut myös sinne! =)

Toiveena: Huomasinkin tuosta listasta, että aika monella oli testipäivät suurin piirtein samaan aikaan.. Jännittävää.

Mulla on toi rintavarustus aika turvoksissa ja ovat myös kipeät (nännit myös!). Jotenkin musta tuntuu, että ne ovat olleet tuossa tilassa melko pitkälti Pregnylin pistämisen jälkeen, joten ei voi tehdä kyllä mitään johtopäätöksiä sen suhteen.. Eilen oli jotain jomottelua vasemmalla puolella ja keskellä, mutta tänään en ole kyllä havainnut mitään ihmeellistä, pp5 menossa. :rolleyes:
 
Toiveena Niimpä! Mää koko ajan ajattelen et joo, ens vkoloppuna teen taas testin ja yks viiva siinä möllöttää. Ei voi uskoa, et vois omalla kohdalla lykästää. Valmiiksi jo taas miettiny, et sitten saa taas seuraavaa hoitoa odotella, joka vasta syksyllä..

Alamahan juilinta edelleen jatkunut eilisillasta tähän saakka.. Mitähän se mahtaa tarkottaa? Menkkakipuja jo näin aikasin? Kiinnittymistä? Suolen ongelmia? Yhtä kysymysmerkkiä tässä saa olla. Ärsyttää.
 
sintu ja templeton, meillä onkin melkein yhtä aikaa testipäivä. Onko teillä mitään tuntemuksia? Sintu onko sun rinnat vaan turvonneet vai myös kipeät?

saarax =(( voimia! Montako hoitoa teille tehtiin yhteensä?

pp4. ei edelleenkään mitään tuntemuksia. eilen olin ehkä tuntevinani vähän menkkamaisuutta, mutta oli niin lievää etten ole varma kuvittelinko. Onnistuneessa raskaudessa mulla oli muistaakseni jo pp2-pp3 yönä sellainen tosi kova viltävä kipukohtaus, joka kesti noin tunnin (uskoakseni silloin siis kiinnittyminen) ja nyt ei ole tullut mitään sellaista, mikä tietysti tuo heti tunteen että ei varmaan sitten... Nukkuminenkin on vaikeaa kun kuulostelee itseään kokoajan. Tällainen jännittäminen ja epätietoisuus ei sovi näin kärsimättömälle ihmiselle kuin minä.
Mun rinnat ei oo turvonneet, mutta ovat kyllä kosketusarat.
Vatsanippailujakin on ollut lauantaista saakka, mutta pistän ne Lugesteronin piikkiin... mulla nimittäin menee nyt tupla-annos lääkettä ku aikasemmissa hoidoissa. Aiemmin ollu kapselin vahvuus 100mg, 2 kapselia aamuin-illoin ja nyt siis 200mg 2 kapselia aamuin-illoin.
 
SaaraX: Olen tosi pahoillani negasta. Mutta ethän lopeta vielä lääkkeitä. Voihan tämä pikkuinen olla myöhäinen kiinnittyjä ja veritestin tulos näyttäisiikin toista?!
Itse en ole uskantanut testata vaikka tuo testi jo vähän käsissä poltteleekin. Jaksaisinko peräti odottaa viralliseen testipäivään eli 23.6.

Tuntemukset on kyllä välillä ihan lupaavat. Rinnat ei edelleenkään ole kyllä yhtään kipeät, mutta kerran öllötti oikein tosissaan ja pari kertaa on meinannut tulla oksennus. Voisiko siis jo näin aikaisin alkaa pahoinvointi? Myös jotain jomotuksen tunnetta on välillä alavatsalla ja joskus juilimista/repäisykipua. Mutta toisaalta, ota näistä nyt sit selvää. Noita alavatsajomotuksia nyt on ennen menkkojakin ja pahoinvointijututkin voi olla vaan sattumaa.

Kääk, tuossahan tuo tikku olisi. Ei tarvitsisi arpoa näiden tuntemusten kanssa. Pitäiskös vaikos eikös pitäis... siinäpä vasta kysymys!
 
Heips kaikille pitkästä aikaa!

Olen käynyt lueskelemassa palstaa säännöllisesti, mutta omalta osalta on nyt kuulumiset ollut vähissä. Kolmesta kierrosta ollaan yritetty päästä ekan ivf:n ekaan passiin ja aina on tullut vastoinkäymisiä.
Ekalla kerralla ei ollut limakalvot kunnossa ja näkyi edellisen kierron rakkuloita, joten ei päästy. Sitten tokalla kerralla oma hormitoiminta meni ohi lääkkellisen ja oma ovulaatio sotki homman, jonka vuoksi sitten lähdettiin kokeilemaan seuraavaksi luonnolliseen kiertoon ja kaikki olikin seurantaultrassa hyvin, mutta koska kahta ei kolmatta niin vaikka kaikki lääkärin mukaan oli kuten pitääkin niin ovistestin mukaan ovulaatiota ei tullut, joten ei taaskaan siirtoon :(
Päätimmekin ottaa kesätauon hoitojen suhteen muutamaksi kuukaudeksi, joten minulle voi päivittää 1 ivf 1. pas syksylle. Ja jottei vaan raskaus luonnollisesti pääse yllättämään, niin lääkäri määräsi e-pillerit hoitotauon ajaksi... tämä kylläkin endon vuoksi ettei pääsisi kasvamaan, mutta tuntuu hassulta alkaa syömään pillereita kun raskaaksi tässä on yritetty pian neljä vuotta tulla :LOL:

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!
Mullaki ollu hoitojen välillä Yasmin-ehkäsypillerit käytössä ja juurikin tuon endon takia :)
 
******************11- hoidot**********************
19.6.2011

Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas...................heinäkuu
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas................elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas.....................elokuu
Sirunen81..............2.ivf.............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf.............................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas...........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas....................syyskuu
MT79.....................2. icsi……….…...............syksy
Heidh.....................4. isci..........................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas..................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Kevätkello..............2.ivf.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.......................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas................syys-lokakuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
myy75.....................
Peppi1981..............3.icsi.....
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

SaaraX..................4. ivf 2.pas ...........1...........11............23.6
Laurella.................3.ivf 1.pas.............1...........11............23.6
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..........2...........10...........
kn071....................1.ivf 1.pas............1............7............26.6
Templeton..............1.ivf....................2..............5..........29.6
nanniga..................2.ivf....................1............4...........30.6
Toiveena................1.ivf 1.pas............1............4...........30.6
Sintu74.................3.ivf......................2.............3..........30.6


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Mörkötys.................2.ivf/icsi..........:heart:........kt...pp11/ vt52..pp13
 
Viimeksi muokattu:
Mörkötys: Enn halua sua masentaa , mutta toi cb testi on tosi herkkä eli kyllä sen nyt jo pitäis näyttää 2-3vk. Soita lääkärille ja kinua uusi veritesti ei tarvitse enää arpoa ja miettiä että onko siellä kaikki ok vai ei koska nythän arvon pitäis olla jo melko suuri. Sanot että toi cb näyttää edelleen vai tota 1-2vk.... Mä sain kunnalliselta heti verikokeen kun soittelein lekurille kun niille vähän vänkää niin kyl ne sen testin saa yksityisellä se taitaa maksaa 40-50e.
Tsemppiä!!!
T: Leppis
 
Pumppu, sulla on todellakin ollut huonoa onnea! Ja vielä noi pillerit, ymmärrän jos turhauttaa.. Mä kysyin noista pillereistä myös, mutta lääkäri sanoi, ettei näin lyhyen ajan takia kannata alkaa syömään eli mullakin tuota endoa, mutta olettavat ettei tilanne vielä villiinny liikaa. Jospa syksy toisi teille parempia uutisia... :flower:

Omena_ vieläkö käyt täällä lukemassa? Mikä teidän tilanne on? Saitko jotain viritelmää kesäksi ja miten jatko?

Susirouvaa kanssa kaipaillut: teillä piti alkaa eka hoito toukokuun lopussa, miten kävi?
 
Kiitos osanotosta! Varmaankin tässä suremisessa menee aikansa. Elämä jatkuu, vuorossa on muita projekteja ja rahanreikiä, kuten talon rakentaminen, nyt tiedetään montako makuuhuonetta tarvitaan. Mietin jo milloin vien vauvan tarvikkeet ja vaatteet kirpparille, surutyötä sekin.

Toiveena: Meille tehtiin kaiken kaikkiaan 8 PAS-alkion siirtoa, saldona yksi terve tyttö ja yksi keskenmeno viikolla 6.

Kn071: elä masennu, tilastollisen totuuden mukaan jonkun teistä pitäisi plussata!

Laurella: en toki lopeta lääkkeitä ennen veritestiä, se vain menee jussin jälkeen kun olen työmatkalla ulkomailla loppuviikosta. Sinulla on lupaavia oireita. Pidän kovasti peukkuja että onnistaa! Ihailen sitäkin että et ole testaillut... rautainen luonne!

Fiia69: mitä sinulle kuuluu?
 
Jännitystä...malttaisinko testiä tehdä? Vastauksen jo tiedän...mahakivut enteilevät kuukautisia...luget vain estävät niiden alkamisen......testailen tässä muutaman päivän sisällä....
Alan turtua jo ajatukseen,ettei meille vauvaa tule,se vain on hyväksyttävä...:|
 
Se siitä rautaisesta luonteesta Saara, ja se siitä hoidosta samalla:( Eli mitä lie valeraskaus-oireita sitten olikaan, mutta tämän aamun testi näytti selvää negaa. Ylihuomennahan olisi oikea testipäivä, joten tässä kamppailen, että lopetanko lääkkeet tähän paikkaan, vai vieläkö niitä kannattaa enää ottaa.. Mitä mieltä te olette?

Sama homma täällä, muihin asioihin on nyt pikku hiljaa suunnattava ajatukset. On tämä tosiaan sen verran kallis ja ajatukset jumittava harrastus, että nyt pitää osata jo luovuttaa ja nauttia siitä mitä on! Vaikka nyt suru päällä onkin...

Toivon sydämestäni teille muille rakkaille kohtalotovereille parempaa onnea. Siispä tämän hetken jäljelle jääneet piinailijat, se tilastollinen plussa on edelleen ottamatta! Näytetään tilastoille pitkää nenää ja ottakaa plussa kaikki:)!!
 
Kellään muilla ollu ongelmia Lugesteronien kanssa?
Mulla ainaki on nyt limakalvot niin kuivana, ettei millään meinaa mennä ja nuiden kapseleiden sulamisenkin kanssa on vähän niin ja näin.
Saankohan lääkkeestä tarvittavan määrän vaikuttavaa ainetta kun eivät sula kunnolla?
Aikaisemmin käytössä olleet 100mg:set sulivat hyvin, mutta ne olivatki puolta pienempiä :)
 

Yhteistyössä