Kaarne : :hug:
Olipas ikäviä uutisia. Toivotaan, että saatte vielä niillä omilla soluilla lapsen. Mutta voimia tilanteeseen!
Olipas ikäviä uutisia. Toivotaan, että saatte vielä niillä omilla soluilla lapsen. Mutta voimia tilanteeseen!
Tervetuloa Templeton piinailemaan. Meillä onkin melkein yhtäaikaa testipäivä, ku mulla 30.6. Peukkuja meille molemmille! =)Heipparallaa kaikille!
Vieläkö huolitte joukkoonne yhden piinailijan? Olen reilu 30 v ja takana on yli 3 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta, yksi kemiallinen raskaus, 3 IUI:ta ja nyt tällä viikolla tehty pitkän kaavan IVF hoito, jonka tuloksia odotellaan.. Testipäivä olisi 29.6.
Jos tästä hoidosta ei tule tärppiä, niin pitänee palata taas jonoilemaan (eli julkisella ollaan), meillä ei jäänyt pakkaseen mitään, vaikka 11 munasolua saatiin punktiosta. Näistä 9 hedelmöittyi ja 7 lähti jakaantumaan ja siirtopäivänä oli jäljellä kaksi siirtokelpoista yksilöä (4- soluinen ja 5 -soluinen). Molemmat laitettiin kyytiin (koska yhden pakastaminen/sulattaminen on aika riskialtista) ja nyt on siis jännät paikat edessä. Tänään siis pp 4. Oireista sen verran, että luget ovat jo aiheuttaneet "Samantha Fox" -ilmiön (miestä ei kuulemma haittaa..) ja tänään on tuntunut juilintaa keskellä ja vasemmalla puolella vatsaa..
Onko täällä muita, joilla taustalla om selittämätön lapsettomuus? On se kumma juttu, ettei ns. mikään ole vikana, mutta ei silti tärppää.. :headwall:
Mun rinnat ei oo turvonneet, mutta ovat kyllä kosketusarat.sintu ja templeton, meillä onkin melkein yhtä aikaa testipäivä. Onko teillä mitään tuntemuksia? Sintu onko sun rinnat vaan turvonneet vai myös kipeät?
saarax =(( voimia! Montako hoitoa teille tehtiin yhteensä?
pp4. ei edelleenkään mitään tuntemuksia. eilen olin ehkä tuntevinani vähän menkkamaisuutta, mutta oli niin lievää etten ole varma kuvittelinko. Onnistuneessa raskaudessa mulla oli muistaakseni jo pp2-pp3 yönä sellainen tosi kova viltävä kipukohtaus, joka kesti noin tunnin (uskoakseni silloin siis kiinnittyminen) ja nyt ei ole tullut mitään sellaista, mikä tietysti tuo heti tunteen että ei varmaan sitten... Nukkuminenkin on vaikeaa kun kuulostelee itseään kokoajan. Tällainen jännittäminen ja epätietoisuus ei sovi näin kärsimättömälle ihmiselle kuin minä.
Mullaki ollu hoitojen välillä Yasmin-ehkäsypillerit käytössä ja juurikin tuon endon takiaHeips kaikille pitkästä aikaa!
Olen käynyt lueskelemassa palstaa säännöllisesti, mutta omalta osalta on nyt kuulumiset ollut vähissä. Kolmesta kierrosta ollaan yritetty päästä ekan ivf:n ekaan passiin ja aina on tullut vastoinkäymisiä.
Ekalla kerralla ei ollut limakalvot kunnossa ja näkyi edellisen kierron rakkuloita, joten ei päästy. Sitten tokalla kerralla oma hormitoiminta meni ohi lääkkellisen ja oma ovulaatio sotki homman, jonka vuoksi sitten lähdettiin kokeilemaan seuraavaksi luonnolliseen kiertoon ja kaikki olikin seurantaultrassa hyvin, mutta koska kahta ei kolmatta niin vaikka kaikki lääkärin mukaan oli kuten pitääkin niin ovistestin mukaan ovulaatiota ei tullut, joten ei taaskaan siirtoon
Päätimmekin ottaa kesätauon hoitojen suhteen muutamaksi kuukaudeksi, joten minulle voi päivittää 1 ivf 1. pas syksylle. Ja jottei vaan raskaus luonnollisesti pääse yllättämään, niin lääkäri määräsi e-pillerit hoitotauon ajaksi... tämä kylläkin endon vuoksi ettei pääsisi kasvamaan, mutta tuntuu hassulta alkaa syömään pillereita kun raskaaksi tässä on yritetty pian neljä vuotta tulla
Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!