11-hoidot

Se siitä rautaisesta luonteesta Saara, ja se siitä hoidosta samalla:( Eli mitä lie valeraskaus-oireita sitten olikaan, mutta tämän aamun testi näytti selvää negaa. Ylihuomennahan olisi oikea testipäivä, joten tässä kamppailen, että lopetanko lääkkeet tähän paikkaan, vai vieläkö niitä kannattaa enää ottaa.. Mitä mieltä te olette?

Sama homma täällä, muihin asioihin on nyt pikku hiljaa suunnattava ajatukset. On tämä tosiaan sen verran kallis ja ajatukset jumittava harrastus, että nyt pitää osata jo luovuttaa ja nauttia siitä mitä on! Vaikka nyt suru päällä onkin...

Toivon sydämestäni teille muille rakkaille kohtalotovereille parempaa onnea. Siispä tämän hetken jäljelle jääneet piinailijat, se tilastollinen plussa on edelleen ottamatta! Näytetään tilastoille pitkää nenää ja ottakaa plussa kaikki:)!!
Ilman muuta jatkat lääkkeiden ottoa niin pitkään ku on neuvottu, varsinkin jos kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. Tiedän tapauksia, joilla pissasta otettu raskaustesti on näyttäny negaa, vaikka kaikki oireet on viitannu raskauteen ja vasta veritesti on antanu plussatuloksen, joten... :)
 
Laurella ja Saara :hug: (..vaikka pieni toivo tietysti elääkin)

Templeton tervetuloa! :)

Siirretty on nyt taas morula, ja alkionkuorenavauskin oli tehty. Kolme olivat sulattaneet, kuulemma että varmasti saadaan edes yksi hyvä.. en oikein tajunnut kyllä. Nyt siis enää viisi pakkasessa, mikäli ne jatkoviljelyyn menneet ei taaskaan kelpaa enää uudelleenpakastettavaksi. Eli hyvässä lykyssä voi olla enää 1-2 siirtoon alkioita. Testipäivä 5.7.
 
:hug:mörkötys: Hyvä hyvä =) ja tosi hyvä että olet positiivisin mielin sinähän itse siellä astit omaa kroppaa ja tuntemuksia. Mä taidan olla vaan niin turtunut noihin veritesteihin, että jos ei ole päälle 100 niin on huono vaikka ei todellakaan aina niin ole. Samoin tossa cb vähän huonoja kokemuksia kun on niin herkkä, mutta nyt todistat mun "tuntemukset" hölynpölyksi ;) Tsemppiä kokeeseen ja toivotaan että tulee hyvä tulos tulee just hyvin jussiksi hyviä uutisia !!

Laurella jatka vaan lääkitystä siihen sovittuun testipäivään ei noista katon ikinä tiedä.... On ollut paljon testaajia ketkä tstannut liian aikaisin ja sit pp14 onkin plussa.

Kaarne :hug: Voi ei! Tiedän kyllä miten pahalta tuntuu.... Koitahan kerätä kesällä voimia ja sit pas:iin ja sieltä sitten uusi +.
iinamiina Mulla tulee tosta morulasta aina mokkula mieleen :D Joo mä tiedän mulla on halvat huvit :whistle: Ja eiks niin että ei sun tarvitse enää miettiä moneen siirtoon on alkioita otat tästä nyt sen + morula mokkulalle tsemppiä et tarraa kiinni!!

Piinailijoille piiiitkää pinnaa edelleenkin älkää nyt vielä pp5 jnë... vaipuko epätoivoon hmmm paraskin puhuja :D
 
Laurella: Tottakai jatkat lääkitystä viralliseen testipäivään, jospa se siitä plussaksi vielä muuttuisi..

Sintu::Mä oon ollu aika yllättyny, miten hyvin nuo luget sulaa ja ei oo sotkenukaan niin pahasti kuin ajattelin. Alkuun ihmettelin, miksi määrättiin ottamaan 3 x 100mg aamuin/illoin, mutta sitten tajusin, et noi pienemmät napit sulaa ehkä helpommin. Mulla on kaapissa vielä inssin jäljiltä muutama 200mg tabu, jonka aioin käyttää pois, mutta taidankin pysyä näissä pienemmissä napeissa.

Iinamiina: Kiitos! =)

On: Ei niin mitään tuntemuksia. Rintavarustus tosin edelleenkin aristaa, mutta se johtuu varmasti lugeista. Pitäis varmaan jotenkin tuntua, jos alkiot ois kiinnittyneet (nyt pp6)..? Oikein ärsyttää tämä itsensä vahtaaminen. Miksi ei voi olla vaan ja ottaa rennosti? Kun ei siihen tässä vaiheessa oikein voi enää vaikuttaakaan.. :rolleyes:
 
täällä pp8.. toissapäiväiset alavatsa vihlonnat on jatkunu. Tiedä sitten mitä ne tarkoittaa; luget? kiinnittyminen? menkat? Mitään muita oireita ei edelleenkään ole, huoh.

Templeton Mulla ei edes rintoja arista yhtään! :D Täällä eletään jo kuitenkin pp8 eikä juuri mitään tuntemuksia..

iinamiina Hirveästi tsemppejä myös sinne koitokseen! Laitetaanhan plussat kehiin ;)
 
Hei taas kaikki!

Otin kunnon erätauon täältä negasta toipuakseni. Tänään pitkästä aikaa taas lukemassa kuulumisianne. Kyllä nyt pian saisi se seuraava plussaputki aueta! Tässähän on mennyt jo tooosi pitkään edellisistä.

Haleja neganneille ja erityisesti sinulle Kaarne, kurjaa että jouduit palaamaan tälle puolen. Tsemiä huomenna testaaville pitkänmatkalaisille. Plussa, plussa!

ON: Tänään oli sitten uusi suunnittelukäynti lääkäriin. Seuraava ivf, nro 2. tulee syyskuulle. Halusin riittävän toipumisajan (mulle nuo lääkkeet ei oikein fyysisesti sopineet. Sivuvaikutuksia riitti). Kesä mennään siitten täysin luomuna, edes ovulaatiotestin käyttämistä lääkäri ei suositellut. Toivotaan että kesäloman rentous ja aiempien lääkkeiden stimuloiva käyttö tekee sen huiman ja toivotun ihmeen, eikä tarvis enää vetää lääketokkuraa.

Kevätkello, kiitos ihanainen, kun kysyit kuulumisia! Muuten olisin voinutkin olla vaan ihan hiljaa. :flower:
 
Laurella:
Sintu::Mä oon ollu aika yllättyny, miten hyvin nuo luget sulaa ja ei oo sotkenukaan niin pahasti kuin ajattelin. Alkuun ihmettelin, miksi määrättiin ottamaan 3 x 100mg aamuin/illoin, mutta sitten tajusin, et noi pienemmät napit sulaa ehkä helpommin. Mulla on kaapissa vielä inssin jäljiltä muutama 200mg tabu, jonka aioin käyttää pois, mutta taidankin pysyä näissä pienemmissä napeissa.

On: Ei niin mitään tuntemuksia. Rintavarustus tosin edelleenkin aristaa, mutta se johtuu varmasti lugeista. Pitäis varmaan jotenkin tuntua, jos alkiot ois kiinnittyneet (nyt pp6)..? Oikein ärsyttää tämä itsensä vahtaaminen. Miksi ei voi olla vaan ja ottaa rennosti? Kun ei siihen tässä vaiheessa oikein voi enää vaikuttaakaan.. :rolleyes:
Mietin et voinkohan ostaa apteekista niitä 100mg:ia sit ku nuo 200mg:set loppuu? Niitä pitää vaan laittaa sitten 4 kapselia aamua-iltaa... siis jos onnistuu apteekissa vaihto niihin pienempiin.

Mulla menossa tänään siis pp5.
Mun oireista sen verran, et rinnat edelleen arat ja alavatsaa nipistelee niinku ois menkat tulossa.
Tämän lisäksi havaitsin eilisen päivän aikana uuden oireen: alaselkä tuntuu sellaselta, niinku ois ollu jollekki muuttolaatikoita kantamassa... tiedätte varmaan millaiselta se tuntuu?
Pissallakin saan ravata useammin, mutta sen pistän juomisen piikkiin kun sanottiin punktiossa että kannattaa ainaki viikon ajan juoda reilummasti.

Elikkä tilanne mullaki se, että kaikille noille oireille löytyy selitys ja lähinnäkin juuri Lugeista eli mikään ei oo varmaa ennenku testiin napsahtaa plussatulos... ärsyttää kun päivät tuntuu kuluvan niin hitaasti, vaikka töissäkin olisin... ei siis turhaan kutsuta näitä piinapäiviksi? :)
 
Toiveena Meinaatko? Vai onkohan tää ennemminki lugeista johtuvaa kipua..

Sintu74 Niimpä.. Eikö oo ärsyttävää.. :)

Täällä suunnitellaan jo ekaa testauspäivää. Huomenna olis jo kuiten pp10. Mietin et jos esim to-la näyttää negaa niin uskaltaakohan silti vielä juhannusta juhlia? Ei ehkä.. No täytyy miettiä, mut ehkä testaus alkais jo huomisesta.
 
Toiveena: No joo, siitä pregnylistähän tää "rintakipu" varmaan johtuu, ollu punktiosta asti kipeet..

Sintu: Kai tuon vaihdon luulisi onnistuvan, kunhan annostus on sama, että tulee lääkärin määräämät mg:t täyteen.. Useampi tabu vaan menemään. Sulla kyllä kuulostaa nuo oireet aika lupaavalta.. =)

On: Tänään on vatsassa tuntunu jotain "muljahtelua" ja jotain nippailua, mutta ei sen ihmeempää "kipuilua". pp7 menossa. Eipä tainnu tästä ekasta IVF:stä tulla tulosta.. Arvelinkin, että tuosta kiinnittymisestä saattaa olla meillä kiinni. Mulla aina aika niukat menkat.. Limakalvo oli viimeisessä ultrassa ihan kohtuullinen 8,5 mm.. Tuo on mulle jo aika hyvän paksunen, kun ovulaatioaikaan se on insseissä ollut jotain 7 mm.. : /
 
Niin, ja tiedä sitten millaiset "monsuunimenkat" sieltä on nyt sitten odotettavissa.. Vaikka ei kait pitäisi vielä heittää pyyhettä kehään. Välillä vaan ottaa niin aivoon, et miks tän pitää olla näin vaikeeta..? :headwall:
 
******************11- hoidot**********************
22.6.2011

Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas...................heinäkuu
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas................elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas.....................elokuu
Sirunen81..............2.ivf.............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf.............................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas...........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas....................syyskuu
Omena_.................2.ivf.............................syyskuu
MT79.....................2. icsi……….…...............syksy
Heidh.....................4. isci..........................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas..................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Kevätkello..............2.ivf.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.......................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas................syys-lokakuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Pipsa76.................2.ivf.............................
batinka ................
Rebec....................
myy75.....................
Peppi1981..............3.icsi.....
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

SaaraX..................4. ivf 2.pas ...........1...........13............23.6
Laurella.................3.ivf 1.pas.............1...........13............23.6
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..........2...........12...........
kn071....................1.ivf 1.pas............1............9............26.6
Templeton..............1.ivf....................2............7...........29.6
nanniga..................2.ivf....................1............6...........30.6
Toiveena................1.ivf 1.pas............1............6...........30.6
Sintu74.................3.ivf......................2............5...........30.6
iinamiina................2.ivf.2.pas............1............1............5.7


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Mörkötys.................2.ivf/icsi..........:heart:........kt...pp11/ vt52..pp13
 
Viimeksi muokattu:
Omena_ kuulostaa hyvältä! Kesä jos mikä on ihanaa aikaa jo muutenkin joten silloin on hyvä miettiä ihan muita asioita. Samaa yritän itsekin ja syksyllä sitten katsotaan uudelleen. Meillä menee taas suunnilleen samoihin eli mullakin suunniteltu seuraavaa hoitoa syyskuulle. Siitä se sitten taas lähtee..
 
Viimeksi muokattu:
kn071:flower:

ON: Tänään taitaa olla pp7. Muutaman päivän pystyinkin ottaa ihan rauhallisesti, ja olla "miettimättä" lopputulosta. Viime yön sitten nukuin huonosti kun oli olo ettei tämä onnistunut, ja näin myös unta että joku sanoi mulle että: jos nyt ei onnistu, niin 1/2 vuoden sisään kylläkin.... kahtena tai kolmena päivänä on tullut etovaolo syömisen jälkeen, ja en oo saattanut jotain ruokaa edes syödä mistä kuitenkin tykkään. Myös hemmetin väsynyt ole ollut... aina kyllä ole ollu kova nukkumaan, mutta jotenkin nyt ollut vaan ylivoimaisen väsynyt. Edellisyönä oli myös menkkamaiset mahakivut.... en tiedä, vahva tunne vaan epäonnistumisesta.
 
Nii ja nää vihlonnat ei musta tuntunu yhtään menkkamaisilta.. Nii ja joo, kotitestin tein. Toinen viiva on hailakampi, mut tänään tosiaan pp10. Soitin kaverin heti käymään tulkitsemaan testiä :D Nyt täytyy vaan toivoa, ettei olis kohdunulkoinen tai ettei menis kesken..

Milloin käydään sairaalalla ultrassa ennen ku ilmottaudutaaan omaan neuvolaan??
 
Mulla on pp13...otin pienen varaslähdön testaukseen...eilen näytti halppis testillä haamuviivaa ja tänään testasin tuolla clearbluella...
Menen maanantaina veritestiin...olihan tämä jo aikakin,meillä jäi yksi pakkaseen ja hoidot olisi päättyneet siihen....
 
kn071 Onnea!

Minulla piina jatkuu vaan, lähetteen kanssa oli käynyt jokin viba ja sain vain tuloksen positiivinen, en ollenkaan hCG:n määrää... Hoitaja oli sitä mieltä että uutta koetta eitarvita vaan odottelen ekaan ultraan. Ajattelinkin ensi viikolla soitella yksityiselle ja kysellä milloin voisin varhaisultraan mennä. Hoitaja lohdutteli että nuo hCG pitoisuudet ovat niin yksilöllisiä että se arvo ei oikeastaan ratkaise mitään. Mulla tuo viikko näyttöinen näytti eilenkin edelleen sitä 1-2, eli en kyllä jatkossa aio enää niitä käyttää. Voin kuvitella olevani raskaana kunnes toisin todistetaan.

Oikein hyvää Juhannusta kaikille ja toivon paljon paljon plussa-puhuria kaikille:heart:

Mörkötys ja Piina-Aave rv5+2
 
toiveena ei kun siis iha ekaeka ultra on OYS:ssa, jossa kattovat et onko alkio oikeassa paikassa ym, jos on ni sit ilmottaudutaan omaan neuvolaan ja seuranta jatkuu siellä sit normisti. emmää vissii ossaa selittää tätä asiaa oikeen! :D
 

Yhteistyössä