11-hoidot

Templeton..............1.ivf...................2. ...........11...........29.6
nanniga..................2.ivf................. ..1............10..........30.6
Toiveena................1.ivf 1.pas...........1...........10.......... .30.6

Mites teillä muilla menee?
Mulla samat oireet vaan jatkuu edelleen.
Kauheasti tekis mieli ottaa varaslähtö ennen varsinaista testipäivää, kun näkyy jotkut plussanneen jo pp10:kin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mörkötys;24061119:
Minut saa poistaa plussanneista. Päästiin vain muutamia päiviä pidemmälle kuin viime syksynä tuoresiirrossa. Helvetilliset kivut ja vuoto alkoi eilen iltayöstä.

Ihan pelottaa kuinka uskaltaa yrittää kun tämä tuntuu toistuvan...

Toivon mukaan heti kesätauon jälkeen aletaan tikutella jos päästäis 2.IVF/ICSI 1.PAS... Tuon voisi päivitellä mulle elokuuksi vaikka tuskin se ihan silloin viel on mutta onpahan jokin etappi.
Voi surku! Jaksamisia teille :hug:

kn071 rv 5+5 olis ollu tänään. Vuoto vain alkoi ja kovat menkkakivut. Pientä tuhrua tuli jo pari päivää sitten mutta se nyt ei vielä kertonut mitään kun kovin yleisiä nuo tuhrut alkuraskaudessa. Ei mitään sen kummempia tuntemuksia ennen vuodon alkua.

Voi ei Mörkötys! :( Todella suuret pahoitteluni, niin epäreilua. Aletaanko teillä tutkia mistä keskenmenot voisivat johtua?

Sintu, testaa vaan jo! Monillahan näkyy kuitenkin haamua jo pp8 ja jopa pp6 saaduista haamuista olen useamman kerran saanut lukea :) Tsemppiä!

Itellä täällä ei mitään mitä ei ennenkin. Unta näin toissayönä verilätäköstä ja limakalvosta alushousuissa ja pahasti epämuodostuneesta vauvasta. Harvoin mulla unet jää mieleen mutta nämä jäi kyllä. Hyi, oli todella kammottava uni.

Mörkötys Voi ei... Voin kuvitella tuskasi kun itsellä tänään 5+1.. Tosi harmillista ja ärsyttää niiiiin sun puolesta.. Tekee asian myös itselle todelliseksi että mitä vain voi sattua tässä..

sintu Testaa!! :) Mää testasin ekan kerran pp10 jolloin tuli haamu. Tosin haamuviivat on jatkunu tähän saakka..

Mörkötys: :hug:

Kn071: Kyllähän nuo positiivisilta näyttää. =) Eipä silti, että olisi itsellä kokemusta positiivisista raskaustesteistä kuin yhden hailakan haamun verran, parin vuoden takaa.. :rolleyes:

Sintu: Joo, vesilinjalla meni täälläkin Juhannus. Siirron jälkeen piinapäivinä (jolloin kiinnittymisen pitäisi tapahtua) otin lasillisen punkkua iltaisin. Se kuulemma vilkastaa verenkiertoa (myös kohdussa) ja näinollen helpottaisi alkion kiinnittymistä. Tiedä sitten onko siinä mitään perää. Tuskin siitä ainakaan mitään haittaa on.

On: Eilestä asti menkkamaisia tuntemuksia (ei siis mitään mieletöntä kipuilua) etenkin vessassakäynnin yhteydessä, mutta ei vuotoa. Muuten ei mitään. Rinnatkaan eivät ole enää arat. Tänään siis pp 11. Aika hurjaa, kun ensin toivoo jotain tuntemuksia ja sitten kun vähän vatsaa vihlaisee, niin pelottaa, että menkat alkaa.. En edes uskalla testa ennen keskiviikkoa. Ottaa vaan päähän katella viivatonta testitikkua. :stick:

Toiveena Juu ei, huomenna kaks viikkoo siirrosta. Olo oikein hyvä :) Niin tyyni, rauhallinen ja odottavainen :heart: Jonkin verran ollut vihlontaa edelleen ja kipristelyjä. Jopa menkkamaista oloa. Toivotaan ettei enteile mitään huonoa.. Aamulla soittelen sit lapsettomuuspolille ja kyselen lisempää :)

En uskalla vielä testata vaikka mieli tekis.
Pelottaa et jos Pregnyl näkyy testissä vielä pp10, niin tulee vaan epäilleeksi että onko mahdollinen plussatulos oikea vai Pregnylistä johtuva.
Mahdollisesti otan kuitenkin sen verran varaslähtöä että keskiviikkona testaan, sillon kuiteski jo pp12 :)

Toiveena: Ihan kotitestillä mennään. Meille ei ehdoteltukaan verikoetta. Johtuisko siitä, että meillä on hieman matkaa lapsettomuuspolille..? Käytännötkin voi tietysti vaihdella.

Itsellä on sellainen fiilis, että jättäisin testaamisen mieluiten ensi viikonloppuun.. Mutta pakko kai se on viimeistään keskiviikkona testata, kun poli on viimeistä kertaa perjantaina auki ennen kesätaukoa ja haluan ilmoittaa meidät uudestaan jonoon ennen sitä. Meillähän ei ole mitään pakkasessa. Eli näin paljon uskon positiiviseen testiin.. :( Oireista sen verran, että niitä ei juurikaan ole.

Hei :wave:

Täällä näyttää olevan niin monta piinailijaa samoissa lukemissa kuin minä, että ihan pakko tulla vähän kyselemään fiiliksiä.

Templeton, nanniga, Toiveena, Sintu74 - onko aikeita plussata ja minä päivänä :) ? Mulla oli/on kyydissä kaksi alkiota ensimmäisestä ivf:stä, punktio oli 15.6. ja siirto 17. pvä. Lento lomalle lähtee ke-ip, joten ajattelin varaslähteä testin kanssa (pp12) - oikea testipäivä olisi 1.6. Olen parin vuoden aikana katsellut useampaakin yhden viivan testiä enkä *ikinä YHTÄÄN* plussaa ja tuntuu siltä, ettei nyt ole yhtään erilainen tilanne.

Mietinkin tuota Pregnylin vaikutusta: a) testipäivään (jos se näkyy jopa 10 pvä pistämisestä, niin eihän sen pitäisi esim. pp10 enää vaikuttaa -> pistos 13.6., pp0 17.6.)?? B) Pregnylin aiheuttamia oireita: tuleekohan rintojen aristelu siitä vai Lugeista? Mulla *oli* rinnat aristavat/kipeät n. pp5-9, nyt ei enää juuri mitään...

Onkohan kaikilla/melkein kaikilla plussanneilla oireita jo ennen plussaa? Tai voikohan oireet olla valjuja? Monet tuntuu raportoivan voimakkaita viiltely/menkkakipuja jossain pp3-8 tienoilla. Mulla oli jotain säälittävää nippailua, mutta ei todellakaan mitään ilmestyksenomaista kipua.

Piinapäivillä on todella osuva nimi :(

Mulla nuo pp4:stä saakka olleet vatsakivut muuttuivat tänään voimakkaammiksi ja mulla siis tänään menossa pp10... kipu tuntuu nyt ihan samalta ku ennen kuukautisia.
Siinä mielessä tilanteeni on parempi ku niillä joille on tehty vain yhden alkion siirtoja, että vaikka kuukautiset alkaiski saattaa silti toinen alkio olla kiinnittynyt, jotenka...
Rinnat on edelleenki arat.
Keskiviikkona teen testin eli lallaa77:n kanssa samassa aikataulussa ollaan. :)

Soittelin juuri neuvolaan ja peruin ensikäynti ajan joka olisi ollut ensi viikolla, sain lähetteen hCG kokeeseen muutaman viikon päähän jossa tarkistellaan vielä et arvo laskenut normaali lukemiin.

Kyllä on turhautunut olo, jotenkin toistamiseen kun näin käy niin tosiaan on vähän sellainen pelko tulevaa hoitoa kohtaan että jos se plussa pärähtää niin käykö sit aina näin. Jos meidän alkioissa on jokin vika kun ne ei kunnolla kiinnity tai jos mun kroppa vaan hylkii niitä: / En tosiaan tiedä montako kertaa näin pitää käydä et alkavat syitä selvitellä...? Arvelisin kuitenkin että ei näin kahden jälkeen vielä, kai nämä luokitellaan kemiallisiksi kun viikkoja vasta 5+ molemmilla kerroilla.

Plussatuulia puhaltelen, monella jännät päivät. Toivotaan et plussia satelee nyt urakalla=)

Ei päästy vielä plussajunaan.. Aamuisen viestin jälkeen mulla alkoi tuhruttelemaan ja päätin tehdä sen negatiivisen testin heti töiden jälkeen. Ihan selkeä nega oli. Nyt olisi siis pp 12.

Mitähän teen noiden lugejen kanssa..? En kerinnyt tänään soittaa polille ja kysyä asiasta.. Ei viitsisi turhaan niitä laitella. Klinikalta sanoivat siirron yhteydessä että testipäivä olisi 2 vko ja 2 pvää siirrosta eli vasta perjantaina.. Kai minä ne vielä tänä iltana ja huomenaamuna tuikkaan menemään ja yritän saada huomenna yhteyden polille.. Nyt siis odotellaan niitä monsuunimenkkoja alkavaksi.. :(

******************11- hoidot**********************
27.6.2011

Avolavapaku.........1.icsi 1.pas...................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas.................heinäkuu
Toivelintu...............2.ivf...........................elokuu
1nainen..................2.ivf ..........................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........elokuu
futuremami............3.icsi.........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas..................syyskuu
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
Kevätkello..............2.ivf.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.......................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas................syys-lokakuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
MT79.....................2. icsi.........…............syksy
Heidh.....................4. isci........................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas...................syksy
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Pipsa76.................2.ivf.............................
myy75...................3.ivf.............
Peppi1981..............3.icsi...........
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Templeton..............2.ivf.........

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

SaaraX..................4.ivf 2.pas...........1...........18...........23.6
nanniga..................2.ivf...................1............11..........30.6
Toiveena................1.ivf 1.pas...........1...........11...........30.6
Sintu74...................3.ivf..................2............10...........30.6
iinamiina................2.ivf 2.pas...........1............6............5.7

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
fiia 69.....................3.ivf 2.pas.......:heart::heart:..........kt.........13
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10

Viimeksi muokattu:
Templeton, :hug: ei nyt kyllä suju hyvin, kun kaikille tippuu negoja. Mä jatkoin lugeja viralliseen testipäivään saakka. Kai sitä vain oli koko ajan sellanen ajatus jossain syvällä, että mitä jos sittenkin vaikka tiesikin että ei tästä mitään tullut...mut silti...

nanniga, Toiveena, Sintu74 ja iinamiina, nyt toivotaan teille parempaa onnea! Täällä on ollut puhetta noista tilastoista niin eiköhän pian taas olisi plussienkin vuoro.

Voi kiitos! <3 Mä vaan en valitettavasti oo ikinä mahtunut mihinkään tilastoihin tai kiintiöihin :( Aina ne sivuuttaa mut jostain syystä. Muissakin asioissa kuin näissä hedelmöityshoidoissa. Mitään tuntemuksia ei taaskaan ole, mitä ei ennenkin, niissä viidessä alkionsiirrossa aikaisemmin. Onkin erittäin vaikeaa jotenkin enää edes uskoa että meille vois plussaa tulla. Toivon tietysti kovasti. Niin ja sain tänään postia että ne jatkoviljelyyn varalta sulamaan otetut ei selvinneet uudelleen pakastettavaksi :( Eli 5kpl enää pakkasessa kolmessa oljessa. Luultavasti enää 1-2 siirtoon siis meijän selviämisprosentilla. Näin ne vaan yhtäkkiä häviää, ensin oli kahdeksan ja nyt enää viisi. Ihan siirtokelpoisia sinä päivänä olisivat nämäkin olleet, 6- ja 8- soluisia, ja niin vaan roskiin menivät. Ilmeisesti tuon tehdyn alkionkuorenavauksen takia sulattivat noin monta yhtäaikaa, varalta ikäänkuin.

Templeton, pahoittelut! :(

Tsemppiä kaikille lopuille piiniskavereille!

Viimeksi muokattu:
Sintu katselin listassa että sulla on 3. ivf menossa, mikä niiden aiempien tarina on ollut, onko niistä ikinä alkanut raskaus? Mulla on jotenkin sellainen tunne että sulla on ne molemmat kyytiläiset siellä nyt, toivottavasti olen oikeassa.
Mulla aiemmat hoidot menneet näin:
1. IVF siirrettiin 2 huonolaatuisempaa alkiota eli ei TOP:eja, nega
2. IVF siirrettiin 1 TOP-luokan alkio, nega
PAS siirrettiin TOP-luokan alkio, nega
3. IVF nyt ja tässä siis edelleenkin piinaillaan :)

Aikaisemmista hoidoista poiketen, minulla on ollut nyt käytössäni Primaspan 100mg 1tbl/pv ja Prednisolon 5mg 2tbl/pv. Primaspan alentamaan korkeata hemoglobiinia ja kortisonilääke endometrioosin vuoksi.
Mitään toiveita raskautua luomusti ei ole, koska vasen munasarjani torvineen on poistettu, oikeata munasarjaakin operoitu ja oikea munatorvi poistettu. Eli munasolut saadaan pois munasarjasta vain punktiolla.
On nää kyllä liiankin jännittäviä aikoja... onneksi mulla on nyt 3 päivää vapaata töistä, joten ajattelin ottaa nyt ihan rennosti ja nauttia tästä Suomen kauniista suvesta. :)

Viimeksi muokattu:
Ei päästy vielä plussajunaan.. Aamuisen viestin jälkeen mulla alkoi tuhruttelemaan ja päätin tehdä sen negatiivisen testin heti töiden jälkeen. Ihan selkeä nega oli. Nyt olisi siis pp 12.

Mitähän teen noiden lugejen kanssa..? En kerinnyt tänään soittaa polille ja kysyä asiasta.. Ei viitsisi turhaan niitä laitella. Klinikalta sanoivat siirron yhteydessä että testipäivä olisi 2 vko ja 2 pvää siirrosta eli vasta perjantaina.. Kai minä ne vielä tänä iltana ja huomenaamuna tuikkaan menemään ja yritän saada huomenna yhteyden polille.. Nyt siis odotellaan niitä monsuunimenkkoja alkavaksi.. :(
Ei oo totta! Voi itku! Voima:hug: sinne.

******************11- hoidot**********************
27.6.2011

Avolavapaku.........1.icsi 1.pas...................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas.................heinäkuu
Toivelintu...............2.ivf...........................elokuu
1nainen..................2.ivf ..........................elokuu
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas..............elokuu
Mequ....................1.ivf 1.pas...................elokuu
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........elokuu
futuremami............3.icsi.........................elo-syyskuu
Sirunen81..............2.ivf...........................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf...........................elo-syyskuu
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas.........elo-syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas..................syyskuu
Omena_.................2.ivf..........................syyskuu
jag78.....................1.ivf.........................syys-lokakuu
Kevätkello..............2.ivf.........................syys-lokakuu
Miukumau..............3.icsi.......................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas................syys-lokakuu
HalleB...................3.icsi.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
MT79.....................2. icsi.........…............syksy
Heidh.....................4. isci........................syksy
syssy......................4.icsi 1.pas................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas...................syksy
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Pipsa76.................2.ivf.............................
myy75...................3.ivf.............
Peppi1981..............3.icsi...........
Lili_78...................
miralles.................3.icsi.........
Templeton..............2.ivf.........

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

SaaraX..................4.ivf 2.pas...........1...........18...........23.6
nanniga..................2.ivf...................1............11..........30.6
Toiveena................1.ivf 1.pas...........1...........11...........30.6
Sintu74...................3.ivf..................2............10...........30.6
iinamiina................2.ivf 2.pas...........1............6............5.7

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
fiia 69.....................3.ivf 2.pas.......:heart::heart:..........kt.........13
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10

Yhteistyössä