11-hoidot

Jensar, Minulla on kolme punktiota takana H:gin Väestöliitossa. Minulta kysyttiin tarvitseeko sairauslomalappuun laittaa syyksi joku koodi vai ei. Minun todistukseeni ei tullut mitään syytä, ainoastaan sairauslomapäivät ilmeni paperista. En siis valitettavasti tiedä minkä he laittavat syyksi, jos sellainen tarvitaan. Minun työnantajalleni riitti tämä paperi. Ymmärtääkseni jotkut työpaikat vaativat selvityksen tai siis sen koodin sairauden syystä, että he maksavat sairausajan palkan.
Onnea tulevaan koitokseen, toivonmukaan hoito onnistuu.
 
Minä sain väestöliitosta punktion aikaan sairasloman,jossa oli selittämätön vatsakipu,niin lääkäri sen minulle suomensi...
Ja omaa napaa: Ovis on siis pongattu ja perjantaina siirtoon,jos sulatuksesta selviävät,meillä siirretään jälleen kaksi.
 
Sintu74 no voi harmi tuo tilanne sinulla :( Montakos päivää sinä olet nyt pistänyt? Minulla oli ekassa hoitoyrityksessä 5pv pistelyn jälkeen tilanne muistaakseni, että isoimmat 10mm ja pienemmät 7-9 mm. En nyt ihan tarkkaan muista. Silloin kuitenkin yksi sieltä valikoitui ja meni inssiksi koko homma.
Tällä kertaa folleja oli kasvanut sitten ihan toisella tapaa, mut annoskin oli paljon isompi. Suurennettiinko sinulla annosta vai menetkö vaan samalla, mutta pidempään?
Tsemppiä nyt kuitenkin, toivottavasti sieltä kasvaa sitten oikein hyviä ja kypsiä munasoluja :)
Tuohon tiistain ultraan mennessäni olin pistellyt 6 pv. Annostusta ei nostettu, vaan jatkettiin samalla 300IU/pv. Follien kasvattamiseen menee nyt vaan pitempi aika ku aikaisemmin.
Tuosta juomisesta sen verran, että ainaki Väestöliitossa ohjeistetaan juomaan nesteitä pistosten aikana 2-3L/pv. Jo tuossa vaiheessa runsas juominen ehkäisee hyperstimulaatiolta. :)
 
Tuohon tiistain ultraan mennessäni olin pistellyt 6 pv. Annostusta ei nostettu, vaan jatkettiin samalla 300IU/pv. Follien kasvattamiseen menee nyt vaan pitempi aika ku aikaisemmin.
Tuosta juomisesta sen verran, että ainaki Väestöliitossa ohjeistetaan juomaan nesteitä pistosten aikana 2-3L/pv. Jo tuossa vaiheessa runsas juominen ehkäisee hyperstimulaatiolta. :)
Ok, aika iso annos on kyllä sinullakin. Onneksi on kuitenkin keinoja, eli tuo ajan pidentäminen. Toivottavasti tosiaan kasvaa sitten hyvän laatuisia ja kypsiä munasoluja kun pitkään ja hartaasti niitä kasvattelet :)

Ja kiitos vedenjuontivinkistä. Taidan siis panostaa siihen jo tässä vaiheessa :)
 
Mequlla kyllä nyt jännät paikat! Toivotaan että olisi ihan normaali raskaus kuitenkin! Mikä pp tuo hcg arvo oli?

Täälläkin nyt hiukan ihmetellään...eilen kävin veritestissä ja soittelin iltapäivällä ja sanoin että soittelen kysyäkseni negatulosta kun aamulla oli ollut taas testi täysin nega. Sanoivat että saan tuloksen vasta tänään. No tänään oli sitten tarkoitus aloittaa maalausurakka ja ajattelin varmuuden vuoksi tehdä vielä testin koska tuota maalia ei saa käyttää raskaana. Siihen piirtyikin sitten haamu!! Mieskin näki sen! Tänään siis pp 15, vuoto ei ole alkanut! Eli enpä vielä maalaakkaan....

13.30-14.30 puhelinaika, joten sitten hiukan järkevämpi!
 
Maya82 ohos, sinnekin iski aikamoisen piinan siis! Jännittävää!! Onneksi se loppuu pian, kun soittoaika alkaa... Toivottavasti iloiseen uutiseen. Jännä juttu kyllä, että eilen ei mitään tietoakaan ja tänään sitten! Toivon, että sieltä tulee plussauutisia.
Kello näyttääkin nyt olevan 13.30 joten toivottavasti pian saamme mekin kuulla tuloksen!
Tsemppiä! Plussatuulia!

kn071 onnittelut hymynaamasta :) Ja tsemppiä!
 
Aiemmin kun kerroin tuosta sairasloma todistus episodistani niin tänään sain koodittoman tilalle, (joka ei siis työnanjalle kelvannut) koodillisen todistuksen. Googlettamalla selvisi koodin tarkoittavan "Muu tai määrittämätön vatsakipu" eli palkasta ei voida multa noita päiviä ottaa. =)

pp6 oireeton piina-aave
 
Mörkötys, tsemppiä piinailuun! Menkkajomotus on tunnetusti ollutkin hyvä oire!

Täällä oli hcg 14...eli todennäköisesti kemiallinen. Hoitaja sanoi että epätodennäköistä että olisi normaali raskaus ja uusi verikoe ensi keskiviikkona....aika sama tilanne kuin Mequlla nyt! Eipä mulla hirveesti uskoa ole että olisi myöhäinen kiinnittyminen kun tänään alkoi pieni tuhruttelukin. Mutta kävinpä kuitenkin ostamassa Clearbluen digitestin ja siinä komeilee nyt "Raskaana 1-2" Saan ainakin vähän aikaa olla raskaana....
 
Mequ ja Maya toivotaan, että siellä olisi kaikki hyvin vaikka taitaa olla aika pieni todennäköisyys, että on:hug: voimia! Raastavaa epätietoisuutta..

Kevätkello meidän polilla on vissii sellanen sääntö, et kahessa ekassa hoidossa eivät siirrä, ku yhen. Toki haluaisin kaksi kyytiin, jos kummatkin selviää sulatuksesta, ettei menisi hukkaan. Meille näyttää tulevan muutenkin niin vähän noita. Sit yksi syy on se, et olen aika pieni...höh..
Oon pahoillani negasta:hug: raskas on tää taival..

iloksi näin se itse M.H. sano, et voidaan pakastaa uudelleen. Ihanku se siitä enää selviäis..:headwall: Tsemppiä sulle kasvatteluun vielä tätäkin kautta!:)

jag kiitti! Ompa sulla kanssa sietämistä tuossa tilanteessa..voimia:hug: toivottavasti irtoaisi itsestään eikä tarviis mennä leikkauspöydälle!

Tuosta sairasloma-palkka-asiasta: Mulle kirjotettiin koodi "munasarjakysta", mut pomo ties miks oon saikulla ja laitto sen palkattomaks. Ohitti siis lääkärintodistuksen. Kiva...

fiia tsemppiä siirtoon!:)

Sintu toivottavasti alkaa tapahtua! Mulla oli nyt edellisessä pistospäiviä 12 ja sillä saatiin tulosta

kn071 onnea o-plussasta! Millos siirto?

Mörkötys tsemppiä piinailuun!:)

on: Huomenna pitäis lääkärin laskujen mukaan tulla hymynaama. Joka tapauksessa pistän sen Pregnylin lauantaina. Oon niin tyytyväinen, ku se määräs mulle sen. Jännitys värisee vatsassa.. Pessimisti nostaa koko ajan päätään..välillä pieniä toivon pilkahduksia välähtää mielessä. Täytyy vain rukoilla, että molemmat alkiot selviäisivät sulatuksesta ja laittaisvat vaan kummatkin kyytiin:)
 
Maya82 voi ei :( Toivottavasti nyt kuitenkin asiat kääntyisi oikein päin ja arvot lähtisivät nousuun.

HalleB toivottavasti molemmat selviävät ja toisen sitten saatte takaisin pakkaseen :)
Ja aika tylyä kyllä pomoltasi laittaa palkattomaksi..
Minä kerroin esimiehelle, että olen menossa hoitoihin. Sitten kävi niin, että tämä kyseinen esimies siirtyikin pois ja nyt minulla on toinen esimies, jolle en ole kertonut. Enkä taida kertoakaan, paitsi ehkä viimeisessä tingassa. Saa nähdä mitä minun todistukseen tulee lukemaan. Luultavasti en palkkaa saa, mikäli siinä tulee lukemaan jotain lapsettomuushoidoista.

Huomenna jos muistaisin kysyä, että mitä laittavat siihen todistukseen, että osaa sitten varautua...
 
Halle B ja iloksi: Kiitos peukkujen pitämisestä!

Me päästiin siirtoon ja oli ihan loistoalkio vielä! Eli jos joku hoitaa päivityksiä (itse en osaa, nolottaa) niin voi merkitä että nyt on pp 0 tänään ja veritesti olisi 23.6., mutta olen silloin matkoilla joten venyy kyllä tuonne maanantaihin 27.6. Kaikin puolin olemme onnellisia että saimme tämän viimeisen mahiksen, vaikka nuo todennäköisyydet ovatkin lähes olemattomat... Täytyy toivoa ihmettä. Oli mahtavaa ajatella että oli viimeinen kerta kun repi kupeesta tuon 1400 egeä näihin karkeloihin.

Kn076: saanko sinusta piinailuseuraa? Keitä muita on nyt piinailemassa samaan tahtiin?

Saara ja Huuru-Enska, pp0
 
No niin.... pientä veristä tuhruttelua on ollu tässä viime päivinä ja eilen iltana/tänä aamuna hieman voimakkaampaa. Sieltä se taitaa ulos tulla :(

Testi oli aamulla vielä ainakin hentoisesti positiivinen
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei kanssasisaret <3 Toista ivf-rumbaa siis mennään (viimeksi kun pakkaseen ei mennyt yhtään, vaan yksi alkio siirrettiin). Tiistaina olisi punktio. Irrotuspiikkinä käytän tällä kertaadecapeptyliä jonka klinikalta sain mukaani. Sitten estradot-laastari sekä lugesteronit tueksi. Rakkuloita oli kehittynyt aikaslailla. Ongelmana vaan näyttäs olevan, että pieniä rakkuloita tulee vähän liikaakin, mutta onhan tässä vielä aikaa niiden pientenkin kehittyä isommiksi... olo alkaa olla aika tukala vaan jo, juoda vaan pitäis kuin joku kameli...

Aurinkoisia päiviä kaikille <3
 
Mequ :hug:

nanniga tsemppiä vielä viimeisiin rakkuloiden kasvatuksiin ja sitten itse punktioon :) Päästään toivottavasti yhdessä piinailemaan, kun meillä punktio on maanantaina.

SaaraX mahtava juttu, että saitte huippualkion kyytiin! Onnea matkaan :) Ja perästä tullaan!

kn071 me päästään siis samoilla päivillä piinailemaan :) Onnea matkaan !
*muoks* eikun sinullahan on se siirto maanantaina... mut perässä tullaan...

ON.
Tänään oli tosiaan ultra, jossa odotetusti määrättiin punktiopäiväksi maanantai. Jännittää...
Folleja oli yhteensä 25 ja sitten lisäksi pienemmät, joita ei kannata punkteerata.
Isoimmat oli 18mm(12kpl) ja sitten pienempiä (10-14 mm) loput.

Aamulla olo oli ihan ok, mut päivää myöden se on muuttunut hieman tukalaksi. Olen juonut paljon vettä, mutten ole juuri joutunut vessassa juoksemaan. Jännittää, että kerääntyykö se neste tuonne vääriin paikkoihin...

Toinen puoli oli aika kovasti innostunut ja nestettä näkyi ultralla jossain siellä kohdun takana (mikä lie paikka sitten olikaan). Pregnyliä pistän irrotuspiikinä, mutta vain 3000IU.

Nyt pitäisi viikonloppu sitten jännitellä. Onneksi aika on heti aamusta, joten ei tarvitse sitten piinailla kovin pitkään maanantai-aamuna.
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************
10.6.2011

kn071....................1.ivf 1.pas.....................siirto 13.6
iloksi......................1.ivf/icsi........................punktio 13.6
nanniga..................2.ivf.............................punktio 14.6
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
Sintu74.................3.ivf...............................vk 24
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
Sirunen81..............2.ivf..............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf..............................elo-syyskuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Heidh.....................4. isci.............................syksy
Kevätkello..............2.ivf...............................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............
Mequ....................
Lili_78...................
syssy......................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Maya82..................2.ivf...................2............16...........8.6
miralles.................2.icsi...................2............14...........8.6
Lo..........................5. icsi.................2............14.........10.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........10...........16.6
Mörkötys.................2.ivf/icsi..............1..........7............17.6
SaaraX..................4. ivf 2.pas ...........1...........1............23.6
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..........2...........0...........




****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas..........:heart::heart:.........vt/534......12
 
Viimeksi muokattu:
Päivän päätteeksi yritin päivittää listaa, kun viime päivityksestä oli jo vähän aikaa. Toivottavasti meni päivät oikein?
Tämän päivän tulos oli edelleen nega eli se siitä sitten ja syksyllä uusi. Mites miralles ja Lo? Kävikö yhtään onnekkaammin?

SaaraX, onnea kyytiläisestä! Voi kun tämä toisi teille sen toivotun lopputuloksen. Pitkä on sinunkin tiesi ollut näissä hoidoissa..

fiia69, sinullekin vauvaliimaa! Ihana että saitte kaksi kyytiin!

iloksi, hieno määrä folleja tulossa! Mut miksi pregnyliä vain 3000?

nanniga, onnea ensi viikon punktioon! Toivotaan, että tämä toinen hoitokierros toisi parempia tuloksia. Tehtiinkö teillä muutoksia ekaan hoitoon verrattuna?

Nyt on kyllä tosi nega-aalto ollut liikkeellä, joten jospa pian saataisiin taas jokunen plussa!
 
Kevätkello Kiitos päivityksestä :) Minä aloitin myös tekemään päivitystä eilen, mutta totesin sitten, että tätytyy ensin tutustua tuohon listaan ja siihen mitä siitä päivitetään :)
Pregnyliä 3000IU sen takia, ettei sitten se hyperi iskisi päälle, kun se Pregnyl sen kai sitten laukaisee.

Eilen meni viimeinen setti Puregonia ja Orgalutrania. Puregonia pistin 150IU.

Mitä te muut olette tehneet lopuille lääkkeille? Vieneet vaan apteekkiin?

Minulle jäi joka kapselista (tai mikä se nyt onkaan, joka sinne kynään laitetaan) jäljelle ainakin 150IU. Mut nuo lääkkeet eivät taida säilyä, joten kai ne on vaan palautettava.

Tänään pistän pregnylin ja sitten vain odottamaan maanantaita.
 

Yhteistyössä