Hakutulokset

  1. M

    5v osaa luetella aakkoset ja laskea yli sataan, onko ihan normia?

    Apua.. Kyllä, ehdottomasti lapsesi on nero! Mun viisvuotias osaa lukea, kirjoittaa, laskea helppoja laskuja.. Onks se supernero? Mä en kestä näit ihmisiä.....
  2. M

    Lapsellani todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sairastatko sinä tai läheisesi kyseistä sairautta? Kokemuksia?

    En sanois ehkä että mun elämä olis TASAPAINOISTA. mutta vihaan kaikkia lääkkeitä. en syö lääkkeitä muihinkaan tarkotuksiin. mulla on niistä tullu niin paljon allergioita ja sivuvaikutuksia niin että ei huvita leikkiä sellasilla. Ja en mä sillon huonona päivänä välttämättä juuri SILLÄ hetkellä...
  3. M

    Onko täällä 5:2 dieettaajia? :) kokemuksia?

    Kokeilin. Mut illalla kaheksan aikaan oli pakko käydä hakee hampurilainen ja se kaatu sit siihen. Toista kertaa en oo jaksanu kokeilla ku rakastan liikaa ruokaa.
  4. M

    Lapsellani todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sairastatko sinä tai läheisesi kyseistä sairautta? Kokemuksia?

    No mä en ainakaan kyllä varmasti ole. Läheiset tietää sairaudesta ja osaavat kyllä kertoa kun on aika esim hidastaa vauhtia. Itse taas osaan tunnistaa koska huonot päivät ja negatiiviset tunteet johtuvat tuosta.
  5. M

    Heippa kaikki pikku matope*seiden äidit!!

    True. Meillä oli pojalla vajaan vuoden aikana matoja kolme kertaa ja kun ilmoitin asiasta päiväkotiin niin sanoivat että kyllä tietävät että siellä niitä on ollut muillakin. Eivätpä silti viitsineet esim laittaa ilmoitusta seinälle tai oveen että kaikki tajuaisivat tarkastaa lapsensa niiden...
  6. M

    Lapsellani todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sairastatko sinä tai läheisesi kyseistä sairautta? Kokemuksia?

    Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja kyllähän se on elämään vaikuttanut paljon eikä todellakaan myönteisesti. Mutta itse olen kokeillut lääkitystä ja todennut että pärjään paremmin ilman.
  7. M

    Mistä johtuu anoppien ja miniöiden huonot välit?

    Mä tuun miehen äidin kanssa ihan loistavasti toimeen ja myös exän äidin kanssa oltiin läheisiä. Mut tiedän kyllä et musta itestäni tulee sellanen kamala anoppi kun mun pojalle tosiaan kelpaa sit vaan paras jos se musta on kiinni! :D
  8. M

    jos olisitte oikeitettu toimeentulotukeen

    Sillä tavalla tilivelvollinen sitä sit kuitenkin on että jokaisen tiliotteen sinne joutuu toimittamaan ja kaikki muut paperit..
  9. M

    jos olisitte oikeitettu toimeentulotukeen

    Voi olla että hakisin jos sitä mulle tarjottais mutta jos kävisin töissä ja jotenkuten kuitenkin pärjättäis niin ei tulis mieleen että olisin oikeutettu siihen.
  10. M

    Kumppanin fantasiat ja ajatukset rakastellessa

    En usko että ajattelee kun yleensä katselee kuitenkin mua samalla. Mutta jos niin olis niin minkäs sille sitten voi. Enkä mä sitä sais kuitenkaan tietää niin ei se vois mua häiritäkään.
  11. M

    Höh, meni sit purkat roskiin. :/

    Kannattaisko katsoa jo kaupassa niin ei tarvii sit roskiin heittää?
  12. M

    Apua sokeririuppuvaiselle selviämään päivästä!!

    Ei kai siihen oo muuta apua kun kova tahto ja päättäväisyys. Jos ei voi syödä sokeria niin sit ei voi syödä sokeria.
  13. M

    Miten hyväksyä olevansa aina vaan se toinen vaihtoehto?

    Miehet kyllä näkee susta kuinka epätoivonen ja epävarma itsestäs olet. Se karkottaa ne.
  14. M

    Ihanin kesäkaupunki? Tampereesta etelään.

    Helsinki, Rauma, Uusikaupunki, Naantali, Hanko
  15. M

    G: Juodaanko teidän perheessänne mehuja?

    Meillä lapsi saa mehua esimerkiks jos on kuuma päivä ja ollaan koko päivä ulkona tai saunan jälkeen.. Joskus myös muuten esimerkiks jos on joku herkuttelu päivä mut niitä on aika harvoin. Ite juon todella harvoin mehuja. Poika juo yleensä Grandin tai sitte ite tehtyjä mustaherukka- ja...
  16. M

    Auttaako seerumin käyttö?

    Osa seerumeista sisältää silikonia ym mikä toimii kohottavana aineena. eikä ne aineet imeydy ihoon vaan ainoastaan saa sen näyttämään hetkellisesti paremmalta. Samoin ne aineet jotka "turvottaa ihoa" ovat vaan sen aikaa ihon pinnalla että seerumi pestään pois. Poikkeuksena luonnonkosmetiikka...
  17. M

    Tuttavapiirinne kaunein lapsennnimi?

    Melissa
  18. M

    Auttaako seerumin käyttö?

    Rasva imeytyy ihoon ja kosteuttaa sitä päivän aikana. Usein myös yöksi levitetään toinen rasva.
  19. M

    Auttaako seerumin käyttö?

    Sehän riippuu ihan seerumista. Ne seerumit jotka "kohottaa" tai "korjaa" tai "häivyttää ryppyjä" ei tee sitä pysyvästi. Tietysti kosteuttaminen auttaa melkein mihin vaan.
  20. M

    Riittävä syy erota?

    Voi toki mutta kuinka usein alkoholisti itse haluaa lopettaa juomisen siinä vaiheessa kun kyse on oikeasti jo alkoholismista? Tai kuinka moni nisti tosissaan haluaa sen lopettaa? Ja nykyään on ihan yleistä että KUMPIKAAN ei halua muuttaa suhdetta vaan ero on se helpoin ja ainoa vaihtoehto..

Yhteistyössä