Apua sokeririuppuvaiselle selviämään päivästä!!

  • Viestiketjun aloittaja Ap.
  • Ensimmäinen viesti
Ap.
Olen päättänyt, että nyt sokerin syönti saa loppua! Noh tänään en ole mitään sokeripitoista syönyt, nyt aivan järkyttävä päänsärky, ärsyttää ihan kaikki eikä mitään jaksa tehdä! Miten pääsen tästä olosta ilman että juoksen kauppaan ostamaan herkkuja? Suussa koko ajan olo, että nyt tarvitaan jotain.. :(

Apuaa.. Olen lukenut että ensimmäiset 3pvää ovat vaikeita. Olen monesti sortunut jo ensimmäisenä päivänä tai viimeistään toisena. :(
 
Nyt jotain tekemistä joka vie kaiken mielenkiinnon ja jota ei malta lopettaa :)
Kun näkkileipää pureskelee riittävän kauan, se alkaa maistua makealta. Porkkanatkin on ihania. En tosin tiedä, onko korvikkeiden käyttö sinun tapauksessasi järkevää, mutta viimeisenä keinona...
 
Ap.
Tuntuu että tulee hulluksi kun ei saa mitään sokeria! Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin! :D

Kiitos vastauksesta, jos olo ei iltaan mennessä helpotu niin haen jotain napsittavaa, vaikka sitä porkkanaa. :)

Nyt ajattelin lähteä tuon pienen vauvan kanssa ulos jos se vaikka veisi ajatuksia muualle. :)
 
"hmm"
Mulla makeanhimo helpotti vasta kun aloin karppaamaan, sitä ennen se oli jatkuva taistelu. Nyt ei tee edes makeaa mieli. Pari palaa suklaata voin syödä välillä mutta enempää en edes kaipaa. Heti jos lipsahdan ja syön esim. leipää palaa makeanhimo välittömästi. Kunnon rasvaisen karppiaterian jälkeen ei edes pysty syömään mitään makeaa. Painonhallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa.
 
Ap.
[QUOTE="hmm";28674459]Mulla makeanhimo helpotti vasta kun aloin karppaamaan, sitä ennen se oli jatkuva taistelu. Nyt ei tee edes makeaa mieli. Pari palaa suklaata voin syödä välillä mutta enempää en edes kaipaa. Heti jos lipsahdan ja syön esim. leipää palaa makeanhimo välittömästi. Kunnon rasvaisen karppiaterian jälkeen ei edes pysty syömään mitään makeaa. Painonhallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa.[/QUOTE]

Osaatko suositella joitain hyviä reseptejä? Tiedän sivuston mutten osaa etsiä sieltä. Esimerkiksi joitain kana, naudanliha aterioita? :)
 
"hmm"
Osaatko suositella joitain hyviä reseptejä? Tiedän sivuston mutten osaa etsiä sieltä. Esimerkiksi joitain kana, naudanliha aterioita? :)
Itse teen aika perusruokaa. Paistan maustamatonta kanaa, lisään mausteita ja kuohukermaa. Lisukkeena esim. paistettuja vihanneksia tai tuoreita. Kanan kanssa mausteena sopii curry ja valkosipuli.

Lounaaksi paistoin kaalia voissa ja pari bratwurstia.

Onko sulla laihdutustarvetta? Itsellä ei ole joten kermaa menee paljon jotten laihtuisi liikaa...
 
Ap.
[QUOTE="hmm";28674503]Itse teen aika perusruokaa. Paistan maustamatonta kanaa, lisään mausteita ja kuohukermaa. Lisukkeena esim. paistettuja vihanneksia tai tuoreita. Kanan kanssa mausteena sopii curry ja valkosipuli.

Lounaaksi paistoin kaalia voissa ja pari bratwurstia.

Onko sulla laihdutustarvetta? Itsellä ei ole joten kermaa menee paljon jotten laihtuisi liikaa...[/QUOTE]

Ok kiitos :) juu tarkoitus olisi laihduttaa 10kg :)

Karppaus voisi olla ihan hyvä idea :)
 

Yhteistyössä