Auttaako seerumin käyttö?

  • Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti
.......
Mietin seerumin ostoa. Tuntuu että ryppyjä tulee kuin sieniä ja iho kirjava ja veltostuu. Auttaisiko seerumi? Mitä mieltä olet seerumeista? Onko kokemuksia esim. Body shopin seerumeista?
 
Silkkitassu
Auttaa ne sen aikaa kun on naamassa. Sit kun peset illalla pois niin näytät ihan samalta kuin ennenkin...
Tää on nyt kyllä aivan palturia. Seerumien idea on se, että ne imetyvät syvemmälle iholla kuin voiteet, ja näin kosteuttavat ihoa tehokkaammin. Kosteutus on aina kaiken a ja o, niin kuivalla, epäpuhtaalla kuin ryppyyntyvälläkin iholla.

Ei se vaikutus mihinkään pesemällä lähde, koska ei seerumit mitään "ihmettä" kasvoille tee. Niitä käytetään samalla lailla aamuin illoin kuin kosteusvoiteitakin.

Itse olen käyttänyt seerumeita nyt noin 6kk, kosteuttavia sellaisia (olen 26v) ja ihoni kosteustasapaino on huomattavasti parempi kuin ennen. Iho näyttää ja tuntuu huomattavasti paremmalta.
 
Tää on nyt kyllä aivan palturia. Seerumien idea on se, että ne imetyvät syvemmälle iholla kuin voiteet, ja näin kosteuttavat ihoa tehokkaammin. Kosteutus on aina kaiken a ja o, niin kuivalla, epäpuhtaalla kuin ryppyyntyvälläkin iholla.

Ei se vaikutus mihinkään pesemällä lähde, koska ei seerumit mitään "ihmettä" kasvoille tee. Niitä käytetään samalla lailla aamuin illoin kuin kosteusvoiteitakin.

Itse olen käyttänyt seerumeita nyt noin 6kk, kosteuttavia sellaisia (olen 26v) ja ihoni kosteustasapaino on huomattavasti parempi kuin ennen. Iho näyttää ja tuntuu huomattavasti paremmalta.
Sehän riippuu ihan seerumista. Ne seerumit jotka "kohottaa" tai "korjaa" tai "häivyttää ryppyjä" ei tee sitä pysyvästi. Tietysti kosteuttaminen auttaa melkein mihin vaan.
 
"..."
Kuivassa ihossa rypyt näkyvät selvemmin. Myös rasvainen iho voi olla pintakuiva.

Itse sain alkavat rypyt katoamaan näin: glykolihappokuorintasarja kosmetologilla, jotta saatiin kuollut ihosolukko irti. Sen jälkeen tehokosteuttava hoito ja kunnolliset kotihoitotuotteet. Itselläni käytössä Mary Cohr ja Exuviance. Se exuviancen vespera seerumi on ihan paras!
 
"vieras"
Sehän riippuu ihan seerumista. Ne seerumit jotka "kohottaa" tai "korjaa" tai "häivyttää ryppyjä" ei tee sitä pysyvästi. Tietysti kosteuttaminen auttaa melkein mihin vaan.
Mutta nehän häivyttää ryppyjä nimenomaan kosteuttamalla ja turvottamalla ihoa, samoin kuin kosteus- tai ryppyvoiteet. Usein seerumeissa on tehokkaampia ainesosia (tehokkaampia kosteuttajia), tai niiden pitoisuus on isompi kuin voiteessa, mikä näkyy tietysti hinnassa, ja mahdollisesti myös tehossa.

Ei seerumit mitään ihmeaineita ole, samaa tavaraa niissä yleensä on kuin voiteissa, mutta isompina pitoisuuksina, voiteessa on enemmän ns. täyteaineita. Mulla on auttanut, kun iho on kuivuuden takia rypistynyt, mutta ilmejuonteita ei saa pois kuin ihon alle ruiskutettavilla jutuilla...
 
.......
[QUOTE="...";28673693]Kuivassa ihossa rypyt näkyvät selvemmin. Myös rasvainen iho voi olla pintakuiva.

Itse sain alkavat rypyt katoamaan näin: glykolihappokuorintasarja kosmetologilla, jotta saatiin kuollut ihosolukko irti. Sen jälkeen tehokosteuttava hoito ja kunnolliset kotihoitotuotteet. Itselläni käytössä Mary Cohr ja Exuviance. Se exuviancen vespera seerumi on ihan paras![/QUOTE]

Tekeekö joku noita kuorintoja Lahdessa? Paljonkohan yksi käynti maksaa? Kiinnostaisi kovasti.
 
[QUOTE="vieras";28673798]Mutta nehän häivyttää ryppyjä nimenomaan kosteuttamalla ja turvottamalla ihoa, samoin kuin kosteus- tai ryppyvoiteet. Usein seerumeissa on tehokkaampia ainesosia (tehokkaampia kosteuttajia), tai niiden pitoisuus on isompi kuin voiteessa, mikä näkyy tietysti hinnassa, ja mahdollisesti myös tehossa.

Ei seerumit mitään ihmeaineita ole, samaa tavaraa niissä yleensä on kuin voiteissa, mutta isompina pitoisuuksina, voiteessa on enemmän ns. täyteaineita. Mulla on auttanut, kun iho on kuivuuden takia rypistynyt, mutta ilmejuonteita ei saa pois kuin ihon alle ruiskutettavilla jutuilla...[/QUOTE]

Osa seerumeista sisältää silikonia ym mikä toimii kohottavana aineena. eikä ne aineet imeydy ihoon vaan ainoastaan saa sen näyttämään hetkellisesti paremmalta. Samoin ne aineet jotka "turvottaa ihoa" ovat vaan sen aikaa ihon pinnalla että seerumi pestään pois. Poikkeuksena luonnonkosmetiikka jossa ei käytetä tuollaisia aineita mutta tulokset näkyvätkin sit vasta pitkän käyttämisen jälkeen ja ovat pysyvämpiä.
 
"vieras"
Osa seerumeista sisältää silikonia ym mikä toimii kohottavana aineena. eikä ne aineet imeydy ihoon vaan ainoastaan saa sen näyttämään hetkellisesti paremmalta. Samoin ne aineet jotka "turvottaa ihoa" ovat vaan sen aikaa ihon pinnalla että seerumi pestään pois. Poikkeuksena luonnonkosmetiikka jossa ei käytetä tuollaisia aineita mutta tulokset näkyvätkin sit vasta pitkän käyttämisen jälkeen ja ovat pysyvämpiä.
Niin osa seerumeista sisältää, ihan kuin osa kosteusvoiteistakin. Mä en usko että luonnonkosmetiikan raaka-aineiden vaikutukset olisi sen pysyvämpiä, vaan niilläkin aikaansaatu kosteus kyllä häviää, kun tuotetta ei enää käytä. Ei-luomussakin on silikonittomia tuotteita. Jos seerumin "teho" perustuu silikoneihin, niin se tietysti peseytyy samalla pois kuin tuotekin, ja mun mielestä tuote on yhtä tyhjän kanssa, mutta yleensä silikonien lisäksi seerumeissa on muutakin, eikä silikoni ainesosien joukossa tee vielä tuotteesta tehotonta.

Oikeastaan ainoa millä pystyy arvioimaan ennen kokeilua, onko tavara hintansa väärti, ja mihin sen teho tai "teho" perustuu, on opetella tulkistemaan inci-listoja ja raaka-aineiden ominaisuuksia, koska se purkin kyljessä oleva esittelyteksti saati tuotteen nimi harvoin kertoo mitään :)
 

Yhteistyössä