Hakutulokset

  1. Z

    Läskin sulattajat viikko 8

    tänään näytti vaaka 72 kg....
  2. Z

    Läskin sulattajat viikko 6

    Älkää tiputtako minua vielä vaikka jo toinen viikko kun unohdin käydä puntarilla :ashamed: Tosin paino ei ole ainakaan tippunut kun olen ollut flunssassa, enkä ole päässyt juoksemaan yhtään. Ja joka päivä olen repsahdellut syömisissä... eilenkin illalla söin jädee!! Mut nyt alkaa olo...
  3. Z

    Läskin sulattajat viikko 5

    Höh!!! Unohdin punnita itseni tänään :/ Täytyy yrittää huomenna muistaa. Paino ei ainakaan ole tippunut, kun on tässä viikonloppuna ollut kahdet synttärit ja rapujuhlat :ashamed: Eli on tullut herkuteltua...
  4. Z

    Läskin sulattajat viikko 4

    Mun pudotusta ei näkynyt listassa, kun pöllönä kävin sen tonne viikko 3 pistämässä. Mutta siis viime viikosta -500g[b] ,[b] eli yhteenä 1,5kg :D Hiljaa hyvä tulee. Juoksemisesta olen nyt innostunut, vaikkakin herkuissa tällä viikolla lipsunut vähän liikaa :ashamed:
  5. Z

    Läskin sulattajat viikko 3 (ja nyt kaikki itseään niskasta kiinni!!!)

    - 500g tällä viikolla, yhteensä siis 1,5 kg. Ei ole hurjia lukemia, mutta on jo useampi ihmonen sanout et olen laihtunut. Ehkä juoksu on sen verran kiinteyttänyt, sillä paino ei ole kovasti tippunut. Pitää tulla paremmalla ajalla kirjoittelemaan...
  6. Z

    Läskin sulattajat viikko 3 (ja nyt kaikki itseään niskasta kiinni!!!)

    No eipä ollu paino tippunut, päinvastoin! Olis siis tullut 700 g lisää, joten kokonaispudotus on 1kg. Jonkun verran on tullut repsahduksia, mutta ei siinä määrin kuin ennen. Jos ennen söin pussillisen karkkia niin nyt riittää se 10 karkkia :snotty: Tänään lähden kyllä kunnon hikilenklle...
  7. Z

    Läskin sulattajat viikko 2

    Pitkästä aikaa taas.. liikunta on jäänyt vähille. Pikku lenkin heitin torstaina, tosin painona oli esikoinen rinkassa ja tuplarattaat. No se jääi alle pariin kilsaan, kun alko satamaan. Lauantaina oltiin sienimettässä muutama tunti painona 2 v poika rinkassa :) Syömiset taas on ollu vähän...
  8. Z

    Läskin sulattajat viikko 2

    Heippa taas! Multa on jäänyt muutama päivä väliin, mutta edilisstä siis... Kävin n. 7km JUOKSU-lenkillä, no kyllä mä osan kävelin. Huomaa kyllä, että kunto on noussut jo näin pienssä ajassa kunhan vaan käy säännöllisesti lenkillä. Aamulla söin puuron ja sämpylän lisukkeilla. Lounaaksi...
  9. Z

    Läskin sulattajat viikko 2

    Tosi hienosti lähtenyt läski sulamaan kaikilla :flower: :flower: Tänään on tullut pyöriltyä n.12 km ja siivottua 3h. Aamupalaksi maustamatonta jugurttia, banaani ja weetabixiä. Lounaaksi 2 ruisleipää kinkulla, juustolla ja salaatilla. Vähän piti maistaa omenakaurapaistosta ja...
  10. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Onnea kaikille läskin sulataneille !!! Vaaka näytti tänä aamuna 71,8 kg eli 1,7 kg tippunut :D :D Eilen tulikin käytyä taas kunnon kävely/juoksulenkillä, enkä repsahtanut herkkuihin!
  11. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Aamu lähti tänään hyvin käyntiin, söin pari ruisleipää salaatilla ja tomaatilla. Lounaalla puolikkaan kanafileenja riisiä... Sitten lähettiin mökille muitten eväille. Ruokana oli uuni lohta, perunaa, kalakastiketta ja salaattia (ei paha ).... mutta sitten se tapahtui.. jälkkäriksi jätskiä...
  12. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Tänään onneksi pääsin lenkille tuon kuopuksen kanssa ja kärryteltiiin kauppaan ostamaan vaippoja, matkaa tuli yhteensä n. 7km. Aamupalaksi puuro ja paahtis, juustolla, salaatilla ja tomaatilla. Lounaaksi uusiaperunoita ja portteripaistia. Sit lähettiinki kaverin lapsen synttäreille, mutta...
  13. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Kyselin jo aikasemminkin noista hiilihydraateista, eli jos 200-300 gr päivässä on paljon niin mikä olisi hyvä määrä? Pitää ruveta sitä tarkkailemaan. Mä olen jättänyt leivän aika minimiin ettei tulisi niitä hiilareita niin kauheesti. Olen nimittäin ollu sellai leivän pupeltaja, helposti...
  14. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    No nii.. taas jäi se lenkki väliin kun koko päivän satanut vettä kun esterin persiistä :) Mut ruokapuolesta sen sijaan.. aamulla kaksi paahtoleipää (kuitua 6,7% ) , päällä juustosiivu, salaattia ja tomaattia, mehukeittoa (light). Lounaalla pottumuusia, porsaanlihaa, keitettyjä porkkanoita...
  15. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Lenkkeily jäänyt tänään väliin, mutta vatsat sentäs sain tehtyä :) Herkut olen jättänyt tänään kokonaan, eikä ihme kyllä ole edes tehnyt niitä mieli.. Aamulla puuro ja ruisleipä juustolla ja kinkulla Lounaaksi pinaattikeittoa, kananmuna ja leipä Päivällinen pottumuusia , j.lihakastiketta...
  16. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Kertokaahan noista hiilareista hieman.. Eli niitähän olisi hyvä välttää, mutta minkä verran on paljon?? Ei jos jossain on esim rasvaa 30 g/100 g tai kaloreita joku 400 kcal niin se musta paljon. Miten noissa hiilareissa menee, puurossakin on 50 g/ 100 g, mut oon kokenut sen kuitenkin...
  17. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Minun syömisiäni saa ja on jopa toivottavaa kommentoida. Potkikaa myös liikkeelle jos meinaan jäädä laakereille lepäämään :) Pysytään asia linjalla niin jokainen voi poimia niitä vinkkejä myös muiden syömisistä, eikä kukaan pahota mieltään. Minä ottaisin mielelläni vinkkejä kevyestä, mutta...
  18. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Mä oon nyt ihan hurahtanut, iski oiken kuntokärpänen :D Ennen kun mietin, mitä söisin seuraavaksi niin nyt mietin, missä välissä ehdin lenkille! Palasin juuri 40 min reippaalta vaunukävelyltä Kävin jo aiemmin listaamassa aamupäivän syömiset, eli sen lisäksi olen syönyt... taas...
  19. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Musta tuntuu, että söin eilen enemmän kuin listasin aiemmin. En vaan kuollakseni muista mitä.. Tänään olen ollut tarkempi. Aamulla puuro, ruisleivän pala kinkulla ja kurkulla, mehukeittoa. Perhekerhossa sorruin pullan palaan. Juuri vetäsin eilistä kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa... mutta...
  20. Z

    Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

    Ketjun innoittamana lähdin iltasella tunnin vaunukävelylle ja vatsat siihen päälle. Aloitin kuntoplussan "litteä vatsa 15 viikossa"-ohjelman http://www.iform.se/polopoly.jsp?d=1360&a=8122 Vaikuttaa kivalta! Syömisistä taas.. aamulla puuro ja kananmuna, lounaalla sämpylä kinkulla ja kurkulla...

Yhteistyössä