Läskin sulattajat viikko 3 (ja nyt kaikki itseään niskasta kiinni!!!)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Onkos kenelläkään sellaista hienoa vaakaa, mikä laskee myös rasvaprosentin? Eilen tuli Lidllin mainos ja siellä olisi sellainen vaaka mikä tietysti painon lisäksi ilmoittaa rasva, lihasmassa- ja nestemäärän. Hintaa oli 28.99. Olisikohan tuommonen kiva tsemppari :whistle:
Tää ois hyvä kyllä! Tsemppais varmasti, ku näkis tuon rasvaprosentinkin, et kuin älytön se on. :x =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Onkos kenelläkään sellaista hienoa vaakaa, mikä laskee myös rasvaprosentin? Eilen tuli Lidllin mainos ja siellä olisi sellainen vaaka mikä tietysti painon lisäksi ilmoittaa rasva, lihasmassa- ja nestemäärän. Hintaa oli 28.99. Olisikohan tuommonen kiva tsemppari :whistle:
Tää ois hyvä kyllä! Tsemppais varmasti, ku näkis tuon rasvaprosentinkin, et kuin älytön se on. :x =)
Mistä ihmeestä se vaaka voi jalanpohjien perusteella tietää kaiken tuon? :eek:
 
Menikin tää painoprojekti sitte mielenkiintoiseksi.

Mulla on ilmeisesti jonkin asteinen mikä lie refluksitauti tjsp. Aina kun syö tai juo, vaikka sitten vettä, alkaa polttamaan hetken kuluttua vasemmalle puolelle rintaa. Eli kahvi, suklaa, alkoholi yms on nyt sitte ihan kokonaan suljettava pois. Huomenissa pitäis lekuriaika varata kun on kipukohtauksia tullut tänään jo melkein 10 kpl.

Pitää yrittää pärjätä tää ilta noilla Gasvisconeilla, joita miehellä onneks on.
 
Joo... Pakko oli tulla merkkaamaan! Parin päivän sisällä tulee niin hirveästi tekstiä, ettei kerkeä lukemaan... :/ Itseltäni on tuo tsemppi taas hukassa! :headwall: Johtuu varmasti näistä kilpirauhas arvoista. Haluan pudottaa painoa, mutta se liikkeelle lähteminen on tuskaa! :kieh: Eli oireisiin kuuluu just tämä aikaan saamattomuus!
Ja toiseksi eipä yhtään innosta, kun joku "alipainonen" haluaa laihtua lisää ja lisää! :kieh: Suorastaan v-ituttaa tuollainen jankatus. Kun itse tiedän olevani nyt ylipainoinen ja sitten joku tulee "keräämään" huomiota moisella! Hyvä jos itseni saan päivittäin liikeeseen... :/

Nojaa, anteeksi purkautumiseni, mutta kun tulee lukemaan tsempityksiä, niin täällä on 3 sivua tullut jotakin hopo hopo juttuja... :ashamed: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Onkos kenelläkään sellaista hienoa vaakaa, mikä laskee myös rasvaprosentin? Eilen tuli Lidllin mainos ja siellä olisi sellainen vaaka mikä tietysti painon lisäksi ilmoittaa rasva, lihasmassa- ja nestemäärän. Hintaa oli 28.99. Olisikohan tuommonen kiva tsemppari :whistle:
Tää ois hyvä kyllä! Tsemppais varmasti, ku näkis tuon rasvaprosentinkin, et kuin älytön se on. :x =)
Mistä ihmeestä se vaaka voi jalanpohjien perusteella tietää kaiken tuon? :eek:
Siinä mainoksessa luki, että ITO-pinnoite mahdollistaa impedanssianalyysin jalkapohjien kautta ilman metallisia tunnistimia. *yrittää ymmärtää myös* :/
 
Turkilmas
Voisko nyt jo olla punnitus B) ? Kävin äsken kurkkimassa ja näytti reilun kilon alle viime viikosta :D . No, ehkä kuitenkin odotan kiltisti ens maanantaihin...

Niin ja tuosta rasva&nesteprossa vaa'asta. Meillä on sellainen mutta en mä ainakaan koskaan edes katso noita prossia...pitäisköhän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Voisko nyt jo olla punnitus B) ? Kävin äsken kurkkimassa ja näytti reilun kilon alle viime viikosta :D . No, ehkä kuitenkin odotan kiltisti ens maanantaihin...
Mä kannattaisin tätä ehdotusta, tänään -1kg maanantaisesta. Ja kun mulla on edessä reissu/juhla viikonloppu niin pahoin pelkään ettei maanantaina näytä noin kivalta.

Ei vaan pistetään nyt tää välihuomautuksena tähän ja jos manantainen lukema kauhistuttaa niin on jotain konkreettista siitä että jotain on joskus edes tapahtunu.
 
Mä kävin kans puntarilla tänään. Maanantai on aina paha punnituspvä, ku helpommin lipsuu viikonloppuna :ashamed: Mä ainakin kannatan punnituspäiväksi ennemmin perjantaita. Tulee hyvälle mielelle ku vaaka näyttää miinusta :D
Mullaki nyt yhteensä -6,8kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
mä vetäisin kaks uunituoretta porkkanasämpylää oivariinin kera just.. ei paljon vaaka houkuta. mä käyn edelleen ma puntaris. mut ei mua häiritse os muut puntaroitte vaikka joka päivä :D
Mä puntaroin joka päivä ja mulle kelpaa julkaisupäiväks ihan mikä vaan, tosin maanantaisin voi olla kaameita lukuja mutta kyllä niistäkin suunnan näkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
mä vetäisin kaks uunituoretta porkkanasämpylää oivariinin kera just.. ei paljon vaaka houkuta. mä käyn edelleen ma puntaris. mut ei mua häiritse os muut puntaroitte vaikka joka päivä :D
Mä puntaroin joka päivä ja mulle kelpaa julkaisupäiväks ihan mikä vaan, tosin maanantaisin voi olla kaameita lukuja mutta kyllä niistäkin suunnan näkee.
mulla oli joskus myös tuollainen addiktio, mutta nyt kun pitää jo lasten nähden syödä terveelliseti, niin ne tulokset ei oo niin nopeita että joka päivä tippuis.. pitkällä tähtäimellähän se on vallan sama käykö vaikka puntaris lainkaan.

saaru! noi sulla lähteny 3viikossa? :eek: :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
saaru! noi sulla lähteny 3viikossa? :eek: :flower: =)
Joo, ei siis tod. kolmessa viikossa :LOL: Mä oon alottanut jo aikasemmin tän laiharin. Oisko tää 2kk tulos.. Toi on siis kokonaismäärä mitä lähteny kun laiharin aloitin. :D


Ja tän viikon tulos siis -800g
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
milloin tulee uus pino? Tuleeko tänne linkki sinne uuteen sitte, niin pysyy mukana :D
Maanantai aamulla =) . Ja mä olen sitä mieltä että pidetään kuitenkin punnituspäivä maanantaissa. Alunperin oli tarkoituksena just se että hillitsee viikonlopun herkuttelua tuo ma-punnitus samalla =) .

Mutta siis heti kun mä maanantaina herään, niin hyppään vaa'an kautta tekemään uuden aloituksen. Se on sitten läskin sulattajat viikko 4 seuraavaksi jo vuorossa...
 
Huomenta
Mulle voi merkata ton -800g viikon saldoksi. Eilinen pitsa piti huolen ettei paino enämpää laskenu. Vaikkakin muuten en syönyt kuin aamulla puuroa, loput kalorit säästin pitsaa. No pitää olla tyytyväinen tähänki, paino kuiten laskee koko ajan :D
 
- 500g tällä viikolla, yhteensä siis 1,5 kg. Ei ole hurjia lukemia, mutta on jo useampi ihmonen sanout et olen laihtunut. Ehkä juoksu on sen verran kiinteyttänyt, sillä paino ei ole kovasti tippunut. Pitää tulla paremmalla ajalla kirjoittelemaan...
 
vire
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Onkos kenelläkään sellaista hienoa vaakaa, mikä laskee myös rasvaprosentin? Eilen tuli Lidllin mainos ja siellä olisi sellainen vaaka mikä tietysti painon lisäksi ilmoittaa rasva, lihasmassa- ja nestemäärän. Hintaa oli 28.99. Olisikohan tuommonen kiva tsemppari :whistle:
Tää ois hyvä kyllä! Tsemppais varmasti, ku näkis tuon rasvaprosentinkin, et kuin älytön se on. :x =)
Mistä ihmeestä se vaaka voi jalanpohjien perusteella tietää kaiken tuon? :eek:
jep, miulla on sellanen vaaka joka mittaa myös rasva%:n. se heittelee aika lailla....
 
sk
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Onkos kenelläkään sellaista hienoa vaakaa, mikä laskee myös rasvaprosentin? Eilen tuli Lidllin mainos ja siellä olisi sellainen vaaka mikä tietysti painon lisäksi ilmoittaa rasva, lihasmassa- ja nestemäärän. Hintaa oli 28.99. Olisikohan tuommonen kiva tsemppari :whistle:
Tää ois hyvä kyllä! Tsemppais varmasti, ku näkis tuon rasvaprosentinkin, et kuin älytön se on. :x =)
Mistä ihmeestä se vaaka voi jalanpohjien perusteella tietää kaiken tuon? :eek:
Mä ostin kerran sellaisen rasvaprosenttivaa'an mutta vein sen takaisin kauppaan kun luin ohjeista että siinä ei saa punnita alla 10 vuotiaita. Olin aijatellu pistää painotarkkailuun meidän 2v:n kun se ei oikein kasva. Luulen että vaaka syöttää kehon läpi pienen sähkövirran ja tietää sitten vastuksen perusteella rasvaprosentin.
 

Yhteistyössä