Läskin sulattajat viikko 3 (ja nyt kaikki itseään niskasta kiinni!!!)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
nytkun tän ketjun aukasin..
vieläkö tänne mahtuu mukaan ja mikä on ideana :whistle: :wave:
Toki mahtuu =) . Meillä on aina näin maanantaisin punnitus ja samalla vaihtuu uusi ketju. Jokainen on ilmoittanut tiedot tänne. Useimmat painon ja pituuden, mutta osa myös niin että kertoo tavoitteensa paljonko haluaa tippua.

Tänne voi kirjoittaa mitä vaan. Syömisiään, liikkumisiaan, ideoitaan mitä on keksinyt matkan varrella, vinkkejä...mitä tahansa. Tai jos tökkii niin täältä haetaan tsemppiä. Tai tsempataan muita...sana on vapaa mutta henki on hyvä =) .

Mä sitten päivittelen tuohon listaan että miten kukakin on edistynyt ja lisäilen nimiä kun uutta väkeä ilmaantuu.

Ja ilmoitin jo alussa että jos 2 perättäistä punnitusta jää väliin, niin mä pyyhin nimen pois listasta. Eli huomenna alan "kumittelemaan" =) .
Miun luvut on nyt 170/72
Uuden lääkityksen takia oon lihonnut 8 kiloa tässä muutamassa kuukaudessa ja pakko saada pois kiloja:/

Jos pääsis takaisin alle 65, siinä olis alkutavoite

Muttakun koko ajan on nälkä
Miehen kanssa tuossa jo mietittiin, et mitä pitäs kaupasta ostaa, tuotteita, joita sais napostella ainakun haluaa
Kurkkua, meloonia, viinirypäleitä..
 
Turkilmas
Samperi päivitetty =) . Ja nuo luettelemasi ainaskin kuulostaa just hyviltä naposteltavilta :flower: . Samoin muuten paprika ja porkkana...pitäis itekin pilkkoa valmiiks jääkaappiin.
 
senni
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
hei mäkin liityn tänne nyt olen 170 ja vaaka näytti 58 ja jotain :wave: tavoitte on 50
Sulla onki sitten anoreksia muiden ongelmien lisäksi. No usein pakko-oireiseen häiriöön liittyy itsensä pakonomaista tarkkailua sekä täydellisyyden tavoittelua. Hyvin lähellä vaativaa persoonallisuus häiriötä.
Kyseessä voi olla ruumiinkuvanhäiriö, liittyy usein pakko-oireiseen. Näet itsesi läskinä, vaikket sitä todellakaan ole.

Laihakin voi olla löysä ja syödä epäterveellisesti. Silloin aletaan syömään terveellisesti sekä harrastamaan liikuntaa.

Syömishäiriöinen tekee kuten sinä, lakkaa syömästä, näkee itsensä aina läskinä ja laihduttaa aivan liian hoikaksi. No hampaat tippuu, hiukset irtoaa, masennus pahenee, kuukautiset jää pois, iho menee huonoksi, väsyttää, ärsyttää, heikottaa eikä viimenään saa ruokaa alas ja pahimmillaan tulee lähtö sekä normaaliin sairaalaan että mielisairaalaan.

Sun kannattaisi keskittyä hoitamaan sairauksiasi mutta ymmärrän sen olevan todella vaikeaa, jos ei itse ymmärrä olevansa sairas vaan kuvittelee olevansa lihava. Toivottavasti et laihdu anorektikoksi etkä joudu tiputukseen tms. ja mielisairaalaan- toisaalta joskus se herättää ihmisen mutta en sitä toivo, koska sulla on lapsia joiden ei muuten missään nimessä pitäisi nähdä mallia siitä, että pitää laihtua anorektisiin mittoihin.

Itse en jaksa uskoa, että sulle riittää 50kg. Mä luulen, ettei sulle riitä koskaan mikään, sillä aina joku voisi olla vielä paremmin ja täydellisemmin.
Olet psyykkisesti sairas ja hae siihen apua/hoitoa, älä mene sen sairauden mukana hautaan asti.

 
Täällä flunssa kourissa edelleen mennää. Muuta ei oon kuin "pakolliset" liikkumiset, mut niitäki tulee jonku verran. Tänäänkin eskarii-kerhoo-neukkaa-apteekkii-kauppaa ja kerho ja eskarin kautta sitten takas. Meillä siis eskari ja kerho eri paikoissa.
Ois niin ihana lähteekin sauvakävelylle tonn syksyseen raittiseen ilmaa, mut varmaa parree odottaa et paranee kunnolla..
Käyttekö vain kerran viikossa puntarilla? Mulla meinaa väliin neuroosia :LOL: pukata ja joka aamu tuppaan hyppää puntarille. Nyt en vain mene kuin ens viikon lopulla et kunnolla tulosta tulis (vkl meni nääs höpöksi)
 
no joo kuten lupasin...kävin puntarissa aamulla ja se oli 60,6 kg...eli ei taida olla laihdutettavaa enkä kuulu joukkoon... :ashamed: ...mutta kun luulin että se on enemmän kun se on kertynyt tohon MAHAAN :/ ...eli kuulun sinne kiinteytettävien joukkoon ...joo ja eilen mettässä 2 h...sienessä ja tänään 1 1/2 h...puolukassa...metsässä on niin mahtavaa olla...kyllä siellä kilot karisee ja saa ilmaista ruokaa...happea...jne...ja sauvakävely on kivaa...joskus sitäkin harrastanut...aloittaa pienillä lenkeillä ja KÄYTTÄÄ niitä sauvoja...sit vaan lisää lenkin pituutta jne jne...Tsemppiä kaikille :hug: :heart: ...ja muistakaa HITAASTI HYVÄ TULEE :flower: :flower: :flower:
 
Mitäs ootte tänään syöneet? aattelin nimittäin, et jos joutuis syömisistäkin raportoimaan, niin ei viittis niin paljoa syödä. :ashamed: :snotty:

Mulla:
Aamulla 2 ruispaahtoleipää, päällä keijua, broilerinfileleike ja kurkkua + vettä
päivällä vajaa ½l mansikoita
ruuaksi ruokainen salaatti, 3 näkkäriä ja maitolasi
Äsken söin pikkupalan suklaapiirakkaa ja n. desin jäätelöä. :$
illalla vielä jotain..
 
Kirotun anoppi :ashamed:
Käytiin siellä, niin eka piti siellä tietty mässätä pullaa, keksiä ja jäätelöä ja anto vielä loput mukaan :whistle:
Mies kun ei tuosta makeasta välitä, niin miä "Joudun" ne syömään
 
Mä kirjaan syömiset tuonne kalorilaskuriin, pysyy tiukkana kaloreiden kanssa. Tosi kätevä, sieltä löytyy paljon ruoka-aineita ja ruokia suoraan kalorit laskettuna SUOSITTELEN kyllä!

Mä olen tänään syönyt:
Aamupala--puuroa, kahvi
lounas---porkkanasosekeitto, 2 näkkäriä+2juustoa&2leikkelettä, lasi vettä
välipala--kahvi, 2 fanipalaa, omena
päivällinen--100g ranskalaisia+50g lenkkiä, aimo annos salaattia+vesi

ja paljon on vielä kaloreita iltapalaa, joka on varmaa maustamaton rahka+ marjoja sekä banaani
 
Mun syömiset tänään:

Aamupala: Kahvia maidolla( punanen)

Lounas: raejuustoa prk, suolakurkku, 300gr cantaloupe melonia, omena

Välipala: jokunen siivu metukkaa

Päivällinen: 2 kabanossia, salaattia ½ lautasellista ja sipuli-kermakastia 2dl



Mä en jaksa nälkää nähdä :D
 
kuulkaas,mä surkuttelin ku motivaatio on kateissa ja maanantaina vaaka näytti että painoa ei oo tippunu yhtään,no tänään aamusta käväsin puntarilla ja huimat :D -200g pudonnu,joo siis toihan on aivan jopa melkein naurettavan pieni määrä muttakun se paino oli kuitenkin siirtyny taas alemmalle luvullekin ni jo pelkästään teki ilosen mielen :D se on kait se psykologinen vaikutus. että kyllä tää tästä kuulkaas ja nyt kun selkäkin alkaa taas olemaan kuosissa ni oon crossarilla tehny iltasin ja gymstickillä,loppuviikosta kuntosali kutsuu taas kolmena päivänä.

tsemppiä kaikille pudotukseen :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaahan:
huom läskinsulattajat! :D
oletteko jättäneet kaikki herkut pois ja alkaneet kuntoilla vai miten te sulattelette näitä läskejä? :D
Just näin. Tosin kerran viikossa on herkkupäivä mulla, jolloin voi jotakin ylellisyyttä itselleen suoda. Mä pyrin kaikesta huolimatta elämään normaalia elämää - ei siis mitään ihmedieettejä tai pisteidenlaskuja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaahan:
huom läskinsulattajat! :D
oletteko jättäneet kaikki herkut pois ja alkaneet kuntoilla vai miten te sulattelette näitä läskejä? :D
no mulla on tällä hetkellä kaikki herkut poissa,katotaan sitte myöhemmin että jos pitäis pienen herkkupäivän kerran viikossa,tosin mun lääkitys estää kyllä aikalailla ton herkuttelun,ellen halua sitte kärsiä mahakivuista ja ripulista kahta päivää :snotty:
mä oon punttarilla käyny pari vuotta jo sen kolme kertaa viikossa mutta paino ei oo sen avulla laskenu,tosin lihaksia on tullu ja kiinteytyny oon =) salin lisäks mä crossarilla teen parina iltana kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaahan:
huom läskinsulattajat! :D
oletteko jättäneet kaikki herkut pois ja alkaneet kuntoilla vai miten te sulattelette näitä läskejä? :D
Mulla iso osa herkuista pois, mutten ole mikään totaalikieltäytyjä :)
En kuitenkaan syö enää 1-2 levyä suklaata viikossa :ashamed: + karkkia päälle. Ja liikuntaa kohtuudella, niin että se on iloista. Kaksi kertaa viikossa liikuntaa: jumppa ja pilates.
 
Minäkään en ole herkuttomalla. Mutta entiseen nähden syö huomattavasti vähemmän herkkuja.
Lasken kaloreita ja normi/peruskulutuksesta syön -500kcal (väh. tietty tulee enemmän jos paljonkin liikuntaa tulee, mutta liikunalla hankittuja kaloreita en syö) Kaloreiden rajoissa syön herkkuja. Mut tuleepa useammin pohdittua joka herkun kohdalla syön ja paljonko..vai söiskö paremmin sitten kunnon ruokaa. Son kuiten aina normisapuskata pois.

Mut vielä -2kg niin olen luvannu suklaata ostaa. Karkkia jos syön niin lähinnä sokeritonta salmiakkia.
 
kipinäinensääri! mihin sun nahkat on menny? :eek: kauheen hieno maha! :) oikeesti, wow!!

mites muilla, jos mä syön pelkkää salaattia ruuaksi, tulee vaan enmpi nälkä ja sellainen kylmä tunne mahaan? siks mä suosin keitettyjä kasviksi, ettei tuu sisäkylmä. :xmas:

kuntoilut on jääny, ja munkinkin tungin suuhuni, kebabbi-pötkö on uunissa ja illalla syntymäpäiville.. päähänkin koskee! |O no parempi et meni se pikkusormi, kun että menis koko käsi (ei vielä siis menny). yritän oikein kovasti oikein kovasti tsempata tästä!!
 
Mä olen mukana..en vaan oo löytänyt tätä ketjua..eli mulle oli tullut +300g! mutta kyllä mä sen arvasinkin..meni loppuviikko niin harakoille..
tällä viikolla olen yrittänyt...tänään tosin söin omppupiirakkaa..täytyy lähteä lenkille..ja illalla syödä leipä ja salaattia..enempään ei pisteet riitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaahan:
huom läskinsulattajat! :D
oletteko jättäneet kaikki herkut pois ja alkaneet kuntoilla vai miten te sulattelette näitä läskejä? :D
painonvartijoiden pisteitä lasken..ja lenkillä käyn kun aika antaa periksi!
vatsalihaksia pitäis alkaa tekeen..olen yrittänyt tossa lattialla samalla kun alpset leikkii..mutta vaikeeta se on kaks istuu hetken päästä mahan päällä :D !
eli en täysin herkuttomalla..saahan niitä syödä se on vaan sitten muusta pois..ja yhden pisteettömän päivän olen pitänyt viikossa! viime viikkonloppu tosin meni ihan lörinäksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaahan:
huom läskinsulattajat! :D
oletteko jättäneet kaikki herkut pois ja alkaneet kuntoilla vai miten te sulattelette näitä läskejä? :D
Yritän vähentää herkkuja kovasti, välillä huonommalla, välillä paremmalla menestyksellä
:ashamed: Yleensä olen syönyt aamupalan päälle vielä esim. keksin tai pulan, sitten sama lounaalla, naposellut kaapista päivän mittaan jotain pikkumakiaa, ja illalla varsinainen herkuttelu, niin ja päivällisen jälkeen on yleensä ihan pakko saada jotain makeaa, ja iltakahvi siinä välissä :whistle: Nyt yritän selvitä että jos illalla vain teen kanssa se keksi tai pari. Tiukkaa on :|

Liikun kyllä ihan tunnollisesti. Kolme kertaa salilla (tai 2 jos on kiirettä) ja välipäivinä käyn reippaan tunnin lenkin (kävellen n. 7km/h). Tiistaisin on ratsastustunti myös :) Yhden lepopäivän pidän yleensä viikossa.
 
Kaloreiden puitteissa syön herkkuja. Nytkin on vielä 300kaloria syömättä tältä päivältä ja pieni lenkkikin tuli tehtyä. Likunta kaloreja en syö vaan tiukka 1300 maximissaan.
Makaroni-jauheliha-kasvis sörsseli on aika hyvä, 150g annos näyttää ihan näpsäkän kokoiselta ja kaloreita tulee joku 160. Ihmettelen kyllä suuresti miten saan illaksikin riitämään syömä varaa näin paljon :eek: Alkaa epäilyttää että joku mättää mun laskuissa vaikka tarkka oonkin. :|
 
:wave: Onkos kenelläkään sellaista hienoa vaakaa, mikä laskee myös rasvaprosentin? Eilen tuli Lidllin mainos ja siellä olisi sellainen vaaka mikä tietysti painon lisäksi ilmoittaa rasva, lihasmassa- ja nestemäärän. Hintaa oli 28.99. Olisikohan tuommonen kiva tsemppari :whistle:
 

Yhteistyössä