Läskin sulattajat viikko 3 (ja nyt kaikki itseään niskasta kiinni!!!)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Niin joo. Tosta etten mä oo syönyt yhtään karkkia... Rehellisesti puhuttuna lauantain kolme-neljä kuoharipulloahan EI korvannut sitä karkkimäärää... :) Hauskaa oli ja se on pointti. Mut joo. Emmä oikee tiiä miten sitä sais enempi liikuntaa. Kyllä mä jokusen kilsan päivän aikana talsin, mutta ei tosiaan tarpeeksi. Enemmän sitä lihaskuntoa eikä makkaroidenpoistoa mun kohdalla.

Mä lähen nukkuu :wave:

Kovat kannustukset kaikille tsemppareille! Ainiin, heitin mun viikkoa vajaa vuoden ikäisestä uuden kuvan prohviiliin. Jos ketään kiinnostaa. Tsau!
 
Kirvash: Vähän ohi aiheen mutta ooksä varma että oot noin pitkä ku mitä listassa lukee :ashamed: ? Harvemmin kävelee vastaan noin pitkiä naisia, herätät varmasti huomiota missä liikutkin ;)
Muutenkin aikasta pitkää porukkaa (+170senttisiä) meidän listassa.

T: Hukkapätkä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Kirvash: Vähän ohi aiheen mutta ooksä varma että oot noin pitkä ku mitä listassa lukee :ashamed: ? Harvemmin kävelee vastaan noin pitkiä naisia, herätät varmasti huomiota missä liikutkin ;)
Muutenkin aikasta pitkää porukkaa (+170senttisiä) meidän listassa.

T: Hukkapätkä
Ja vielä täällä. Joo, oon mä aika varma että olen 187 cm :D . En mäkään kauheen usein tapaa yhtä pitkiä tai pidempiä. Toisaalta mä oon tottunut katsomaan muita (varsinkin naisia) alaspäin :LOL: . Me ollaan aika pitkiä mun puolelta eikä nuo nyt kauheen lyhyitä oo miehenkään puolelta. Mies on mua kolme senttiä lyhyempi ja mun veli kuusi senttiä pidempi jo nyt teini-iässä. Oletettavaa on että meidän tytöstäkin tulee huikaisevan pitkä.

Ja kyllä, olen kärsinyt pituudestani. Ja kengän koosta (45). Toisaalta nuorempana olen sillä tienannutkin. Mutta pääasiassa se on ollut kiusallista olla pidempi kuin valtaosa miehistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Kirvash: Vähän ohi aiheen mutta ooksä varma että oot noin pitkä ku mitä listassa lukee :ashamed: ? Harvemmin kävelee vastaan noin pitkiä naisia, herätät varmasti huomiota missä liikutkin ;)
Muutenkin aikasta pitkää porukkaa (+170senttisiä) meidän listassa.

T: Hukkapätkä
Ja vielä täällä. Joo, oon mä aika varma että olen 187 cm :D . En mäkään kauheen usein tapaa yhtä pitkiä tai pidempiä. Toisaalta mä oon tottunut katsomaan muita (varsinkin naisia) alaspäin :LOL: . Me ollaan aika pitkiä mun puolelta eikä nuo nyt kauheen lyhyitä oo miehenkään puolelta. Mies on mua kolme senttiä lyhyempi ja mun veli kuusi senttiä pidempi jo nyt teini-iässä. Oletettavaa on että meidän tytöstäkin tulee huikaisevan pitkä.

Ja kyllä, olen kärsinyt pituudestani. Ja kengän koosta (45). Toisaalta nuorempana olen sillä tienannutkin. Mutta pääasiassa se on ollut kiusallista olla pidempi kuin valtaosa miehistä.
Mulla oli koulukaveri joka oli 197cm pitkä. Me pelattiin koripalloa eri seurajoukkueissa, mutta koulunjoukkueessa siis samalla puolella. Ja joskus koulun reeneissä mä jouduin puolustaan tätä kaveria vastaan. Se oli kyllä huvittava näky: joukkueen pisin ja lyhin vastakkain (mä siis 158).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Jopas löyty, niin ja tää on nyt


http://www.aijaa.com/v.php?i=2670192.jpg

en saa tuota liitettyä suoraan tähän
Voi vitsit! Mammastahan on kuoriutunut oikeen näpsäkkä tirpuunen :flower: :flower: :flower:
Meinaatko vielä paljon tiputtaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Kirvash: Toivottavasti et tuu vastaan lauantai-iltana pimeällä kujalla, mua vois vähä pelottaa :xmas:
Oot tehny vissiin sitten mallin töitä nuorempana kun tienaamisesta puhuit?
Jotain hommia joo, vuosia sitten. Ei ollut mun juttu.

Enkä mä pure, ellei pyydetä :). Mä oon kokoni puolesta (ja työni puolesta) hyvä kaveri olla mukana pimeällä kujalla :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Jopas löyty, niin ja tää on nyt


http://www.aijaa.com/v.php?i=2670192.jpg

en saa tuota liitettyä suoraan tähän
Voi vitsit! Mammastahan on kuoriutunut oikeen näpsäkkä tirpuunen :flower: :flower: :flower:
Meinaatko vielä paljon tiputtaa?
Kiitos :D

Sellaset 10-12kg olisi vielä ideaali, ens kesään mennessä, tosiaan nyt 20kg lähtenyt tänä vuonna. mahassa kaikki mitä jäljellä, sellain löysä :D

mut järkyttävintä tässä on ollut koko laihdutuksen helppous :eek:
 
Kipinäinensääri jos saa udella niin onko sinusta missään vaiheessa tuntunut, että siltä ettei ole hahmottanutkaan kuinka paljon sitä ylipainoa onkaan? Sitten kun laihtuu reilusti niin tuntuuko ettei ikäänkuin pää pysy mukana siinä laihtumisessa. Luulee siis edelleen olevansa lihava ja kun näkee juuri esim. valokuvan itsestään niin toteaakin; hitsit tuo nainen tuossa kuvassa onkin hoikka :) Toivottavasti sait tolkkua mitä ajan takaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Kipinäinensääri jos saa udella niin onko sinusta missään vaiheessa tuntunut, että siltä ettei ole hahmottanutkaan kuinka paljon sitä ylipainoa onkaan? Sitten kun laihtuu reilusti niin tuntuuko ettei ikäänkuin pää pysy mukana siinä laihtumisessa. Luulee siis edelleen olevansa lihava ja kun näkee juuri esim. valokuvan itsestään niin toteaakin; hitsit tuo nainen tuossa kuvassa onkin hoikka :) Toivottavasti sait tolkkua mitä ajan takaa.
Juu, nyt kun alkaa olla lähempänä sitä normaalipainoa( kun mitä ikinä on ollutkaan) niin tästä aiheesta voi puhuakin :D

En mä ikinä ajatellut että hitto, olenpas mä iso, sitä vaan ajatteli kun vaatteet kävi pieneksi että kuivausrumpu hittolainen pienentää, tai kun aina sai ostaa isompaa ja isompaa vaatetta että kylläpä ne tekee pieniä vaatteita nykyään.

Mutta siis olinhan mä iso, tosi lihava, mutta ajattelin että olen hiukan pyöree, pehmoinen, ei vaarallista, vaikka painoindeksi kertoi että lähennellään sairalloista ylipainoa.

Ja kyllä, edelleen ajattelen että olne pikkasen pyöreä, pehmeä :D Nyt oikeastaan vasta olen herännyt tajumaan että hitto, sitä näyttääkin ehkä ihan kivalle jopa, eli nyt vasta olen oikeastaan tajunut että en enään olekaan mikään tosi lihava, vaan ehkä lievästi ylipainoinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Kipinäinensääri jos saa udella niin onko sinusta missään vaiheessa tuntunut, että siltä ettei ole hahmottanutkaan kuinka paljon sitä ylipainoa onkaan? Sitten kun laihtuu reilusti niin tuntuuko ettei ikäänkuin pää pysy mukana siinä laihtumisessa. Luulee siis edelleen olevansa lihava ja kun näkee juuri esim. valokuvan itsestään niin toteaakin; hitsit tuo nainen tuossa kuvassa onkin hoikka :) Toivottavasti sait tolkkua mitä ajan takaa.
Juu, nyt kun alkaa olla lähempänä sitä normaalipainoa( kun mitä ikinä on ollutkaan) niin tästä aiheesta voi puhuakin :D

En mä ikinä ajatellut että hitto, olenpas mä iso, sitä vaan ajatteli kun vaatteet kävi pieneksi että kuivausrumpu hittolainen pienentää, tai kun aina sai ostaa isompaa ja isompaa vaatetta että kylläpä ne tekee pieniä vaatteita nykyään.

Mutta siis olinhan mä iso, tosi lihava, mutta ajattelin että olen hiukan pyöree, pehmoinen, ei vaarallista, vaikka painoindeksi kertoi että lähennellään sairalloista ylipainoa.

Ja kyllä, edelleen ajattelen että olne pikkasen pyöreä, pehmeä :D Nyt oikeastaan vasta olen herännyt tajumaan että hitto, sitä näyttääkin ehkä ihan kivalle jopa, eli nyt vasta olen oikeastaan tajunut että en enään olekaan mikään tosi lihava, vaan ehkä lievästi ylipainoinen
Aivan samat ajatukset minullakin. Kokeilin tuossa eilen viimetalvisia talvitakkeja ja jotenkin siinä havahduin oikein kunnolla, että kuinka paljon sitä ylipainoa onkaan ollut. Nyt siis -15kg takana. Perkules tulee vaan kalliiksi tuo vaatevarasto puoli :kieh: :D
 
Turkilmas
Mä muuten havahduin myös eilen. Juttelin miehelle jotain painoindeksistäni ja kerroin että se on 30, eli ihan oikeesti lihava. Mies sitten hienotunteisesti tokaisi että taitaa se olla kuitenkin enemmän. Sitten se laski että mulla onkin yli 35 painoindeksi ja se meni jo tuonne sairaalloisen lihavan puolelle. Ja mä en vaan osaa itseäni nähdä sairaalloisen lihavana :eek: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä muuten havahduin myös eilen. Juttelin miehelle jotain painoindeksistäni ja kerroin että se on 30, eli ihan oikeesti lihava. Mies sitten hienotunteisesti tokaisi että taitaa se olla kuitenkin enemmän. Sitten se laski että mulla onkin yli 35 painoindeksi ja se meni jo tuonne sairaalloisen lihavan puolelle. Ja mä en vaan osaa itseäni nähdä sairaalloisen lihavana :eek: :ashamed:
Se on muuten jännä miten sitä sokeutuu omalle painolleen :ashamed: Mutta onneksi meillä on nyt tämä ketju ja tsemppaamme täällä toisiamme :hug: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä muuten havahduin myös eilen. Juttelin miehelle jotain painoindeksistäni ja kerroin että se on 30, eli ihan oikeesti lihava. Mies sitten hienotunteisesti tokaisi että taitaa se olla kuitenkin enemmän. Sitten se laski että mulla onkin yli 35 painoindeksi ja se meni jo tuonne sairaalloisen lihavan puolelle. Ja mä en vaan osaa itseäni nähdä sairaalloisen lihavana :eek: :ashamed:
:hug: :hug: Se on vaan luku, ihan niinkuin ikäkin. Ei se mitään merkitse. Sä oot sä. Ihana T.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä muuten havahduin myös eilen. Juttelin miehelle jotain painoindeksistäni ja kerroin että se on 30, eli ihan oikeesti lihava. Mies sitten hienotunteisesti tokaisi että taitaa se olla kuitenkin enemmän. Sitten se laski että mulla onkin yli 35 painoindeksi ja se meni jo tuonne sairaalloisen lihavan puolelle. Ja mä en vaan osaa itseäni nähdä sairaalloisen lihavana :eek: :ashamed:
:hug: :hug: Se on vaan luku, ihan niinkuin ikäkin. Ei se mitään merkitse. Sä oot sä. Ihana T.
:heart: :heart: Paitsi että sen verran pitää tykätä itsestään että pääsee tuosta sairaalloisesta lihavuudesta eroon. Paskat mä ulkonäöstä, mutta kiloja täytyy saada alas sen verran että pääsee tuohon "lievä ylipaino"-sektorille.

Ja Häjy Emäntä: Niinpä, sanos muuta. Tsempitään täällä toisiamme ja pidetään hyvää henkeä yllä :flower: :hug:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
nytkun tän ketjun aukasin..
vieläkö tänne mahtuu mukaan ja mikä on ideana :whistle: :wave:
Toki mahtuu =) . Meillä on aina näin maanantaisin punnitus ja samalla vaihtuu uusi ketju. Jokainen on ilmoittanut tiedot tänne. Useimmat painon ja pituuden, mutta osa myös niin että kertoo tavoitteensa paljonko haluaa tippua.

Tänne voi kirjoittaa mitä vaan. Syömisiään, liikkumisiaan, ideoitaan mitä on keksinyt matkan varrella, vinkkejä...mitä tahansa. Tai jos tökkii niin täältä haetaan tsemppiä. Tai tsempataan muita...sana on vapaa mutta henki on hyvä =) .

Mä sitten päivittelen tuohon listaan että miten kukakin on edistynyt ja lisäilen nimiä kun uutta väkeä ilmaantuu.

Ja ilmoitin jo alussa että jos 2 perättäistä punnitusta jää väliin, niin mä pyyhin nimen pois listasta. Eli huomenna alan "kumittelemaan" =) .
 

Yhteistyössä