Läskin sulattajat viikko 4

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Samassa mennään, eli 73kg, tulos +-0 :(
noh, koitan lohduttauta sillä että on menkat ja ne turvottaa...itsepetosta, mutta olkoon.

Olen kuiten liikkunut aika paljon, ainakin minun mitta-asteikolla.
Joka päivä jotain (paitsi toissapänä oli lepopäivä ).
1,5-2h reippaita kävelylenkkejä, pikkusen kuntosalia, ja tänään pyöräilin töistä "maisemareittiä" kotia, normisti matkaa alle 1km, ja nyt kiersin silleen, että työmatkaksi tuli 12km =) SYömiset vähän meni retuperälle vkonloppuna, mutta ei pahasti.
 
sipsi vielä
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Hei. Olen edelleen ollut kuumeessa koko viikon ja maannut ja syönyt, mitä helpoimmin suuhun on löytynyt :(. Ensi maanantaiksi lupaan tuloksia! Nyt alkoi pisteily tosissaan! Tämän aamun tulos 77,4 :(. Tsemppiä meille kaikille!!!
No niin, ensimmäinen kunnon pisteilypäivä :). Tuttua hommaa ajalta, jolloin laihduin 15kg ja pidin normaalipainossa kolme vuotta. Nuorimmaisen myötä paino nousi kuitenkin. Samoin kävin kuntosaleja katsomassa tänään, että missä voisi ruveta käymään vuosien jälkeen uudestaan. Ensi maanantaina lukema on takuulla miinusmerkkinen :).
 
Mä oon aika varma että jotain on pudonnut. Meinaan ainakin housut on väljemmät. Varmistamaanhan en tätä pääse, sillä vaaka on edelleenkin rikki ja mulla ei ole mitään kiirettä korjata sitä :whistle: . Ehkä mä voin kainosti kysästä neukkatädiltä huomenna josko mä saan kokeilla oman painoni tytön 1-vuotisneuvolan yhteydessä. Jos sillä ees on sellasta vaakaa huoneessansa.

Karkki/makea on hyvin pysynyt kurissa, juurikin tuon viisurin takia. 13.10 on aika sen poistoon, sitten jatkosta en tiedä... Toki mä yritän olla syömättä puolta kiloa herkkuja päivässä mutta se on niin hankalaa. Siis noin jos ei oo läpimätää hammasta suussa kenkkuilemassa.

Eilen söin kyllä tekemääni synttärikakkua. Ja oli hyvää. Rasvaa siinä ei ollut juurikaan mutta sokeria senkin edestä.

OT: Mä elän täällä nostalgista aikaa: tasan vuosi sitten mä valmistauduin synnyttämään. Oli epiduraalit päällä ja täydet sentit ja odoteltiin otollista ponnistusvaiheen aloitusajankohtaa. Mä oon ihan herkkänä :snotty: . Ja mä haluun toisen (uuden) vauvan. Braah.
 
miisku harmaana
ilmoitan nyt vaikka en päsäe kirjautumaan muuten taas unohdan, eli nyt oli tippunut 600g..joten sain kumottua viime viikon painonnousun! nyt oikein kunnolla niskasta kiinni!
 
Turkilmas
Mä lähden merkkailemaan nyt :) . Ja tervetuloa uusille :flower: . Aikas hyvin ollaan jaksettu, neljäs viikko jo käynnissä. Tsemppiä kaikille ja niille joilla junnaa paino paikallaan tai nousee: tsemppiä tuplasti!! Kyllä se siitä =) :flower:
 
Turkilmas
Ilmoitelkaas jos puuttuu tietoja ja jos on korjattavaa. Mulla on kunnianhimoinen suunnitelma ääkköstää läskin sulattajat ja laskea kaikilta tämän viikon jälkeen tulos. Eli alkupaino, nykyinen paino ja sitten taas sen perään aina viikkopudotus.

Nyt on siis tällä viikolla erittäin hyvä syy ottaa reippaasti itseään niskasta kiinni...näkee mikä on ollut neljän viikon tulos :attn: :attn:
 
Mun pudotusta ei näkynyt listassa, kun pöllönä kävin sen tonne viikko 3 pistämässä.
Mutta siis viime viikosta -500g , eli yhteenä 1,5kg :D Hiljaa hyvä tulee. Juoksemisesta olen nyt innostunut, vaikkakin herkuissa tällä viikolla lipsunut vähän liikaa :ashamed:
 
Turkilmas Jos toteutat tuon kunnianhimoisen urakan ja teet tarkempaa listaa niin minulle voisit tehdä korjauksia. Tuo 90,4 oli toukokuussa paino. Kun tämä läskinsulattajat alkoi oli paino 77,4. Saat itse päättää miten merkkaat alkupainon minulle. Ihanaa, että olet niin ahkera pitämään ketjua pystyssä. Kiitos siitä sinulle :D :flower:
 
sipsi
kanssa kiittelee Turkilmas:ta (mitenkähän tuon taivuttaisi ;) ). Pisteily sujuu nyt terveenä hienosti ja kuntosalille sain ohjausajan ensi maanantaille. Mittasin tuttuun tapaani myös muutamia strategisia mittoja, joita seurailen kuukauden välein. Viimeksi kilojen lisäksi karisivat kauniisti myös sentit :). Se motivoi, kunhan ei tarkista useammin kuin krt/kk. Mukava, kun on porukka, jolle voi edistymistään raportoida anonyymisti eikä edes tarvitse lähteä mihinkään...
 
Turkilmas
Eipä kestä kiitellä, kiva vaan kun on laihdutuskavereita =) :heart: . Poistelin äsken taas nimiä listasta. Jos otin jonkun jota ei olis pitänyt ottaa, niin ilmoitathan hetimiten. Poistin vaan automaattisesti ne joilla ei ollut ilmoitettuja lukemia. On sitten vähemmän urakkaa aakkostaa :whistle:
 
Turkilmas
Me ollaan nyt aakkosjärjestyksessä mun vihossani. Ja voin kertoa että oli muuten urakka |O .

Kiitos avuntarjouksesta Sörhis, mutta tosiaan jo tehty =) . Ja ihan vaan siksi aakkostin että tulis selkeämpi =)
 
Turkilmas
Niin ja Sörhis: meinasin että kun nyt tulee 4 viikkoa täyteen, niin merkkaan myös mitä kukakin on saanut aikaan. Eli lähtöpaino ja nykyinen. Ja sitten taas siitä lähdetään uudestaan merkkamaan viikkovähennyksiä.

Tulee muuten tuosta rivistä liian pitkä ja toisaalta on kiva myös nähdä se kokonaistiputus =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Niin ja Sörhis: meinasin että kun nyt tulee 4 viikkoa täyteen, niin merkkaan myös mitä kukakin on saanut aikaan. Eli lähtöpaino ja nykyinen. Ja sitten taas siitä lähdetään uudestaan merkkamaan viikkovähennyksiä.

Tulee muuten tuosta rivistä liian pitkä ja toisaalta on kiva myös nähdä se kokonaistiputus =)
Aivan :). Harmi, et olin asialla liian myöhään - oliskohan jollakin jotakin muuta sisältöä mun tylsään iltaani (ettei vaan tertteis opiskella ;)...)?
 

Yhteistyössä