Läskin sulattajat viikko 4

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tiiä mun tippuneista kiloista kun en vaakaa omista. Mut kuntoilut ja syömiset pysyny hallussa tähän asti.. Tänään sitten repsahdin ihan kunnolla. :ashamed: :ashamed: söin vähän pullaa ja suklaata ja kaakaotakin.. :snotty: No täytyy koittaa ottaa ihteesä niskasta kiinni ja huomenna skarpata.
 
Huomenta hei!
Miten nyt kerätään kova tsemppi viikonlopuksi?Ettei tarvis repsahtaa :kieh: Ihan kauhiat herkun himot päällä ja ukkoki kanto iiiiison säkin karsua eilen kaappiin. Ja muutenni mies on kova herkuttelee. Nyt vaa pitäs pysyä tiukkana vkl et tulosta tulis.
Tsemppejä kaikille, nyt tiukka linja vkl:lle...Jookos???
 
niin pituutta 165 ja paino tänä aamuna 89,8 :eek: tiiän et on pelkkää nestettä mut kyllä tämä motivoi. ja nyt tavoitteena se 85 kg raja ja siitä eteenpäin katotaan sitte :wave:
ruoan olen vaihtanut suureen osaan kasviksia, mut syön lihaakin. nestettä menee runsaasti 2-4 l päivässä. liikkunut olen lähes joka päivä ja nyt alko se kauan odotettu vesijumppakin.
ainoa huono puoli nyt on et kun olen pari viikkoa syönyt kasviksia niin löysät ulosteet ongelmana, eli nyt suolisto puhdistuu täysin :whistle: kuona aineet on liikkeessä :snotty:

muoks, niin lähtöpaino oli 92 kg :wave:
 
hullun hommat jälleen takana..
36min
15,41km
350kcal
tällä viikolla yhteensä polettu 1397kcal.

joo, eli jos siinä lihra-kilossa on 7000kcal, niin aika paljon pitäis polkee kuntopyörääkin, että paino tippuis pelkällä liikunnalla.. pitänee katsoa taas tarkemmin mitä tuonne suuhun tunkee. :x
 
Onko herkut pysynyt kaupassa/kaapissa? Kuin selvitty vkl:sta? Mulla meni hyvin. Eilen tehtiin esikon kanssa illalla herkkulautanen, joka sisälsi erilaisia hedelmiä sekä kasviksia ja lisukkeena oli sitten kevyt kermaviilii tehtyä dippiä. Ja olihan hyvää.
Hyvillä mielin voi hypätä puntarille. :D

Tänään vaan pitää vielä olla tiukkana, lähinnä miehelle. Sillon rapsapäivä ja varmasti tekis mieli roskaruokaa, mut mä ilmoitin jo perjantain et viikonloppuna ei roskaruokaa syödä!

Perskyrpänen MIlläs vempeleellä vemputat? Mullaki ois tuolla twist stepperi, mut tosiaan on varastossa :LOL: Mietinki et pitäskö kaivaa esille. Meinaa vain olla aika kortilla senki polkemisessa, jos lapset on hereillä niin siin pyöriin 3 apupolkijaa ja myöhäseen ei jaksa.
 
sipsi
Tosi hienosti sujunut viikko alkaa olla purkissa ja tyytyväisenä uskon voivani huomisaamuna puntarille astua :). Olen pisteillyt tunnollisesti koko viikon ja pitänyt eilen pisteilystä vapaapäivän. Tällä tyylillä onnistuin viimeksikin 15kg:n pudotuksessa ja sain myös painon pysymään samana sen kolmisen vuotta. Eilen siis tuli herkuteltuakin hyvillä mielin. Tänään taas pisteillä. Saa nähdä, mikä aamulla on viikon saldo...

Liikunnasta sen verran, että minulla ei oikein kotoa käsin liikkuminen tahdo onnistua, mutta huomisesta aloitan kuntosalikäynnit ja sen lisänä pieniä kävelylenkkejä. Yritän asettaa realistisia tavoitteita, etten pety ;).
 
perskyrpänen
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Perskyrpänen MIlläs vempeleellä vemputat? Mullaki ois tuolla twist stepperi, mut tosiaan on varastossa :LOL: Mietinki et pitäskö kaivaa esille. Meinaa vain olla aika kortilla senki polkemisessa, jos lapset on hereillä niin siin pyöriin 3 apupolkijaa ja myöhäseen ei jaksa.
kuntopyörällä, oon nyt yhdistäny palstailun ja pyöräilyn :D
viikko menny liikkumisien suhteen ihan jees, mut ne mammuttimarkkinoiden irtokarkit on vähä vainonnu mua, niitä oon vähä mässytelly, pitäis alkaa totaalikieltäytyjäksi taas. no huomenna puntariin, ja saa nähdä kuinka käy, tuloksia mielellään ottais vastaan, niin ei latistuisi koko dietti-into..
 
Minäkin sitten innostuin ja kaivoin tuon stepperin tuolta varastosta. Hyvä tahti oli päällä niin kuopus alkoin oleen sippi ja puurooa vailla.
Kerkesin vain 15min polkee ja 1000steppii meki rikki ja 130kcal *jee* Jospa se tästä lähtis..

Aika hiljaseksi on tää pino menny.. :attn:
 
perskyrpänen
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Minäkin sitten innostuin ja kaivoin tuon stepperin tuolta varastosta. Hyvä tahti oli päällä niin kuopus alkoin oleen sippi ja puurooa vailla.
Kerkesin vain 15min polkee ja 1000steppii meki rikki ja 130kcal *jee* Jospa se tästä lähtis..

Aika hiljaseksi on tää pino menny.. :attn:
tuo on niin ärsyttävää kun joutuu keskeyttämään! mulla ainakin aloittaminen on sittä vaikeinta aina kaikessa.. hyvä hetki surrata on näin kun lapset nukkuu. mut nyt oon yrittäny säästää illan lekotteluun aikuis-seurassa ilman hikeä, ja sjelen päivällä kun osa porukkaa koulussa, kerhossa. joten ei ole kun yks 2v paikalla
 
-500g, eli ei edes viime viikon nousua saatu kii. nyt on pakko ottaa tiukka linja (tää taitaa menettää tehonsa kun joka viikko hoen tätä.. ) :LOL: kuitenkin tuntuu pienemmältä olo, vaikka tuo paino ei ole paljon pudonnutkaan, joten kai se liikunta kiinteyttää edes sitte :'(

TOSI HILJAISTA NÄISSÄ SULATTELU-PINOISSA OLLU!
 
sipsi tyytyväisenä :)
Paino pudonnut viime maanantain 77,4:stä 75,7:n ja olen TOSI tyytyväinen. Toki olin tarkkana ja pisteilin huolella lauantaita lukuunottamatta, joka on "vapaapäiväni". Japadapaduu :) :) :)!!
 
Turkilmas
Mulla oli paino noussut 700g :ashamed: . Oikeestaan arvasinkin sen kun tuli lauantaina grillattua, eilen päivällä herkuteltua ja illalla vetäisin vielä pitsan. Eli turvotusta aika tavalla...

Mä teen taas uuden aloituksen ja päivittelen minkä ehdin. On tosiaan ollut hiljaista, mutta toivottavasti porukka vaan on hiljaa eikä luovuttanut.
 

Yhteistyössä