Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
huomenii. viikonloppu meni läskiksi, no tonnikalapizza on melko kevyttä? mutta koko pizza :whistle:
puntari oli ihan jees. 89,6 eli -2,4kg.
tänne nyt tuo puntaritulos, ja muut höpinät sitten jo uuteen ketjuun? mutta nyt viemään lapsia ympäri kyliä.. :wave:
 
taisin ilmoittauta tähän pinoon mukaan, mutten sitten oo kerennyt palstailemaan niin en oo päässyt tännekkään höpisemään :/ mutta koitetaas uudestaan, josko sais palstaelämää taas aikaseks :whistle:
elikkäs lähtöpainoa vime tiistaina oli 68kg ja tänä aamuna vaaka näytti 66.8kg, eli reilu kilo tippunut mihin olen ihan tyytyväinen :D
 
Onko höpinät menossa "omaan" ketjuun...?!? :) Oon käynny lukemassa ja en oo aina ehtinny mitään kirjottakaan... :/ Mutta aamupaino oli 74,8 kg. Viime viikolla alotus paino oli 76,6 kg. Viime viikkoon -1,8 kg :) Syön pisteillä ja imetys on nyt loppu suoralla menossa... :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
2 viikkoa sitten paino 65kg, nyt 62kg :D =) :flower:
Sit me mitataan mun kriittiset pisteet joka kuukausi. Ahteri oli kaventunut 2cm ja maha paksuimmasta kohtaa 3cm.
Wautsi :flower: .

Mutta samat sanat sulle kuin piipiksellekin. Eli mieti mitä olisit about tiputtanut viikossa? Kun ei viitsi laittaa kahden viikon saldoa tuonne listaan.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Onko höpinät menossa "omaan" ketjuun...?!? :) Oon käynny lukemassa ja en oo aina ehtinny mitään kirjottakaan... :/ Mutta aamupaino oli 74,8 kg. Viime viikolla alotus paino oli 76,6 kg. Viime viikkoon -1,8 kg :) Syön pisteillä ja imetys on nyt loppu suoralla menossa... :D
Joo koitetaan laittaa tänne noita tiputuksia ja höpinät uuteen ketjuun. Vaan eipä tuo maata kaada jos tekee toisinpäin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
2 viikkoa sitten paino 65kg, nyt 62kg :D =) :flower:
Wautsi :flower: .

Mutta samat sanat sulle kuin piipiksellekin. Eli mieti mitä olisit about tiputtanut viikossa? Kun ei viitsi laittaa kahden viikon saldoa tuonne listaan.


Pistetään puoliksi eli heitä 1,5kg miinusta listaan.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
2 viikkoa sitten paino 65kg, nyt 62kg :D =) :flower:
Wautsi :flower: .

Mutta samat sanat sulle kuin piipiksellekin. Eli mieti mitä olisit about tiputtanut viikossa? Kun ei viitsi laittaa kahden viikon saldoa tuonne listaan.


Pistetään puoliksi eli heitä 1,5kg miinusta listaan.
Hyvä =) :flower:
 

Yhteistyössä