Läskin sulattajat viikko 1 (saa tulla mukaan jos haluaa)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Kuntopyörällä oon tänään polkenut yhteensä 32 kilsaa, ja illemmalla poljen lisää.

Ja tuossa sorruin syömään kaksi murokeksiä.. :ashamed: :headwall: Mitään muuta tuollaista en oo moniin päiviin syönyt.. Ja tänään oon syönyt viinirypäleitä joku 10kpl:tta, kahvia rasvattoman maidon kera jotain 2 kupillista, 0+ jogurtin, sekä banaanin.
Mut tuntuu ettei tää paino laske ollenkaan..... :| :/ :headwall: :headwall: :/ :|
Kuinka paljon sulle tuli kaloreita tuosta pyörälenkistä? Kauan meni aikaa ?

Ei ihme, että paino ei laske,kun et syö juuri mitään.

Kuntopyörällä vetäsin lenkin äsken 40 minuuttia / 12,7km / 437Kcal.

Syönkin, vähän, ja terveellisesti...:) Hedelmiä lähinnä.

En mä niitä aikoja enään muista, erissä siis menin ton verran yhteensä.. Ekasta tuli 315, toisesta 90, sitten 115, crossingilla 13, ja sitten vielä kuntopyörästä noin vähän yli 3kilsan lenkistä noin 40 kalorii..

Siinäpä siis mun urheilut tältä päivältä, + siivoukset jne..

Niin ja mies ei muuten usko noihin lukuihin yhtään.. Hänellä kun meni 28 kilsan lenkkiin 300 kaloria, ja aikaa tunti..
Eli sulla meni 32 kilometriin 560Kcal suunnilleen ja miehelläsi 28 kilsaan tunti ja 300 Kcal.

Ok. Vertailun vuoksi, minulla meni se 40 minuuttia/12,7km/437Kcal

Teillä molemmilla on pienet vastukset, jolla pyöräilette,siksi aikaa menee paljon ja kaloreita palaa vähän.

Jos kaloreita haluat polttaa enemmän, niin laita enemmän vastusta.

Se on täysillä, 8-asteikolla. Eilen tein 26km lenkin ja kaloreita meni 315.. meillä molemmilla se on täysillä aina. Tosin koko laite on meillä ollut vasta 5päivää..:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Kuntopyörällä oon tänään polkenut yhteensä 32 kilsaa, ja illemmalla poljen lisää.

Ja tuossa sorruin syömään kaksi murokeksiä.. :ashamed: :headwall: Mitään muuta tuollaista en oo moniin päiviin syönyt.. Ja tänään oon syönyt viinirypäleitä joku 10kpl:tta, kahvia rasvattoman maidon kera jotain 2 kupillista, 0+ jogurtin, sekä banaanin.
Mut tuntuu ettei tää paino laske ollenkaan..... :| :/ :headwall: :headwall: :/ :|
Kuinka paljon sulle tuli kaloreita tuosta pyörälenkistä? Kauan meni aikaa ?

Ei ihme, että paino ei laske,kun et syö juuri mitään.

Kuntopyörällä vetäsin lenkin äsken 40 minuuttia / 12,7km / 437Kcal.

Syönkin, vähän, ja terveellisesti...:) Hedelmiä lähinnä.

En mä niitä aikoja enään muista, erissä siis menin ton verran yhteensä.. Ekasta tuli 315, toisesta 90, sitten 115, crossingilla 13, ja sitten vielä kuntopyörästä noin vähän yli 3kilsan lenkistä noin 40 kalorii..

Siinäpä siis mun urheilut tältä päivältä, + siivoukset jne..

Niin ja mies ei muuten usko noihin lukuihin yhtään.. Hänellä kun meni 28 kilsan lenkkiin 300 kaloria, ja aikaa tunti..
Eli sulla meni 32 kilometriin 560Kcal suunnilleen ja miehelläsi 28 kilsaan tunti ja 300 Kcal.

Ok. Vertailun vuoksi, minulla meni se 40 minuuttia/12,7km/437Kcal

Teillä molemmilla on pienet vastukset, jolla pyöräilette,siksi aikaa menee paljon ja kaloreita palaa vähän.

Jos kaloreita haluat polttaa enemmän, niin laita enemmän vastusta.

Se on täysillä, 8-asteikolla. Eilen tein 26km lenkin ja kaloreita meni 315.. meillä molemmilla se on täysillä aina. Tosin koko laite on meillä ollut vasta 5päivää..:D
Ahaa,no ei ole kovin tehokas pyörä sitten, siis jos 8 taso on korkein,mutta hyvähän sillä varmasti on ajaa.

Minkä merkkinen pyörä sulla on?

 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Kuntopyörällä oon tänään polkenut yhteensä 32 kilsaa, ja illemmalla poljen lisää.

Ja tuossa sorruin syömään kaksi murokeksiä.. :ashamed: :headwall: Mitään muuta tuollaista en oo moniin päiviin syönyt.. Ja tänään oon syönyt viinirypäleitä joku 10kpl:tta, kahvia rasvattoman maidon kera jotain 2 kupillista, 0+ jogurtin, sekä banaanin.
Mut tuntuu ettei tää paino laske ollenkaan..... :| :/ :headwall: :headwall: :/ :|
Kuinka paljon sulle tuli kaloreita tuosta pyörälenkistä? Kauan meni aikaa ?

Ei ihme, että paino ei laske,kun et syö juuri mitään.

Kuntopyörällä vetäsin lenkin äsken 40 minuuttia / 12,7km / 437Kcal.

Syönkin, vähän, ja terveellisesti...:) Hedelmiä lähinnä.

En mä niitä aikoja enään muista, erissä siis menin ton verran yhteensä.. Ekasta tuli 315, toisesta 90, sitten 115, crossingilla 13, ja sitten vielä kuntopyörästä noin vähän yli 3kilsan lenkistä noin 40 kalorii..

Siinäpä siis mun urheilut tältä päivältä, + siivoukset jne..

Niin ja mies ei muuten usko noihin lukuihin yhtään.. Hänellä kun meni 28 kilsan lenkkiin 300 kaloria, ja aikaa tunti..
Eli sulla meni 32 kilometriin 560Kcal suunnilleen ja miehelläsi 28 kilsaan tunti ja 300 Kcal.

Ok. Vertailun vuoksi, minulla meni se 40 minuuttia/12,7km/437Kcal

Teillä molemmilla on pienet vastukset, jolla pyöräilette,siksi aikaa menee paljon ja kaloreita palaa vähän.

Jos kaloreita haluat polttaa enemmän, niin laita enemmän vastusta.

Se on täysillä, 8-asteikolla. Eilen tein 26km lenkin ja kaloreita meni 315.. meillä molemmilla se on täysillä aina. Tosin koko laite on meillä ollut vasta 5päivää..:D
Ahaa,no ei ole kovin tehokas pyörä sitten, siis jos 8 taso on korkein,mutta hyvähän sillä varmasti on ajaa.

Minkä merkkinen pyörä sulla on?
Iron Body

Tämä siis :

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=402037&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=10458&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Sekä meillä on tämäkin Ironbody, crosstrainer

Tämä siis on myöskin: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=414402&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=38657&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
 
Päivää kaikille :wave: Hiilareista ollut puhetta. Itse pyrin pitämään hiilarit n. 100 g maksimissaan. Ja sellaisen jännän jutun olen itselläni huomannut, että jos vähennän hiilareiden syömistä iltaa kohti niin ei tee iltaisin mieli mitään herkkuja. Heti kun eilen illalla söin leipää teki mieli herkkuja ja söinkin kaksi riviä suklaata :ashamed:
 
noista hiilareista...niitähän on siis joka paikassa ja tässäkin asiassa laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. on siis parempi saada hiilarit lihasta,kanasta,kalasta,kasviksista jne kuin sitten siitä leivästä ja perunasta.

ruokavinkki: :p :D maustamatonta jugurttia jonka sekaan vaikka banaani (tai puolikas) ja/tai jotain muuta hedelmää,(kaura)hiutaleita jos haluaa täyttävämpää ja lisäksi vaikka pakastemarjoja (niin tulee ihanan kylmää ), ja sit koko komeus mössöksi sauvasekottimella :p on täyttävää,terveellistä ja hyvää!

mä tein tänään vatsat, eilen kävin 2krt 3km:n lenkin ja lisäksi eskarikuskaukset kävellen. oon tosi pettyny tähän mun liikuntaan :ashamed: entinen minä kävi päivittäin hölkkäämässä 7-10km ja siihen päälle vielä useemman kerran viikossa jumpat ja muut :headwall: nyt en vaan saa itestäni irti! on muka kovakin saavutus tehdä (8min) vatsoja :headwall: en ymmärrä itteeni, kun mä kerta nautin liikunnasta ja kunnon rääkistä, mikä siinä sitten on niiin *piip* vaikeaa mennä lenkille,juosta,luistella,pyöräillä, mennä salille,jumppaan tai jumpata kotona?! |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No niin. Eilinen.

Aamulla puuro ja voileipä (päällä tuorejuustoa, kalkkunaleikettä ja siivu hunajamelonia). Teetä. Lenkki 40 min.

Lounaaksi paahtopaistisalaattia ja pala patonkia. Teetä

Välipalalla fetajuusto-bagel ja kahvi.

Myöhäisellä päivällisellä vähän liha-makaronilaatikkoa ja salaattia.

Iltapalaksi rasvaton viili, persikkasosetta (lastenruokaa) ja pari juusto-riisikakkua.



Mitäs tästä sanotaan? Paljonko pitäis vielä nipistää ruoasta pois?

Kellään ei kommenttia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
noista hiilareista...niitähän on siis joka paikassa ja tässäkin asiassa laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. on siis parempi saada hiilarit lihasta,kanasta,kalasta,kasviksista jne kuin sitten siitä leivästä ja perunasta.

ruokavinkki: :p :D maustamatonta jugurttia jonka sekaan vaikka banaani (tai puolikas) ja/tai jotain muuta hedelmää,(kaura)hiutaleita jos haluaa täyttävämpää ja lisäksi vaikka pakastemarjoja (niin tulee ihanan kylmää ), ja sit koko komeus mössöksi sauvasekottimella :p on täyttävää,terveellistä ja hyvää!

mä tein tänään vatsat, eilen kävin 2krt 3km:n lenkin ja lisäksi eskarikuskaukset kävellen. oon tosi pettyny tähän mun liikuntaan :ashamed: entinen minä kävi päivittäin hölkkäämässä 7-10km ja siihen päälle vielä useemman kerran viikossa jumpat ja muut :headwall: nyt en vaan saa itestäni irti! on muka kovakin saavutus tehdä (8min) vatsoja :headwall: en ymmärrä itteeni, kun mä kerta nautin liikunnasta ja kunnon rääkistä, mikä siinä sitten on niiin *piip* vaikeaa mennä lenkille,juosta,luistella,pyöräillä, mennä salille,jumppaan tai jumpata kotona?! |O :headwall:
Tuota noin,lihassa,kalassa ja kanassa ei ole hiilareita:) Jos on siis pelkkää ja aitoa tuotetta.
 
Mun tarttee nyt tunnustaa, että tää laihutus ei oikein oo lähteny käyntiin toivotulla tavalla.. :ashamed: Lenkillä oon käyny sillon tällön+ pyöräilyt pojan kans, mutta toi ruokapuoli.. :snotty: äskenkin söin pari vanukasta, kun oli pitkästä aikaa niin hyviä.. :whistle: Selitys hyvä..:D Tupakanpoltonki oon just lopettanu, ni se vaan lissää tuota syömishimoa..
Mut jospa se tästä... :ashamed: :ashamed:
 
Tänään onneksi pääsin lenkille tuon kuopuksen kanssa ja kärryteltiiin kauppaan ostamaan vaippoja, matkaa tuli yhteensä n. 7km.

Aamupalaksi puuro ja paahtis, juustolla, salaatilla ja tomaatilla.
Lounaaksi uusiaperunoita ja portteripaistia.
Sit lähettiinki kaverin lapsen synttäreille, mutta söin tosi kohtuudella, hieman valikoiden kevyimpiä vaihtoehtoja.. jätskiä kyllä söin ja oli hyvää!!

Kotiuduttiin ja olikin jo hirmu nälkä kun päivällinen jäänyt välistä. No mies oli laitttanut salamipitsan uuniin ja voi kun olisi sitä tehnyt mieli kun nälkä kurni mahassa, mutta minäpä kieltäydyin (ihan uusia puolia minussa ). Söin sitten sämpylän juustolla kalkkunalla, salaatilla ja tomaatilla. Taidan vielä yhden ruisleivän syödä kun on vieläkin nälkä.
 
cross
Tuli vain mieleen noista kalorinkulutuksen eroista eri kuntopyörllä. Oma crossarini näyttää n. 30 min hikisestä sessiosta kulutetuiksi kaloreiksi n.100kcal. Vauhti on siis sellainen että hiki lentää ja syke on noin 75-85% maksimista.

Sykemittari näyttää vastaavalta ajalta yli 200 kcal. Katsoipa sitä kalorinkulutusta mistä vempaimesta vain niin ei se paikkaansa täysin pidä. Siinä kun on niin monta muuttuvaa tekijää jotka kulutusta määräävät. Mutta tässäkin tapauksessa pidän tuota sykemittarin lukemaa lähempänä todellisuutta kuin crosstrainerin omaa mittarilukemaa.
 
Nyt pitää tunnustaa et tuli eilen herkuteltua. Mies halus yllättää ja haki paikallisesta pizzeriasta kebabbia. Tänään on sit tullutkin käveltyä oikein urakalla...kaupoilla tosin mut kuitenkin. Nopean laskun mukaan käveltyä tuli liki 2,5 tuntia ja jalat onkin kyl sen tuntuset. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No niin. Eilinen.

Aamulla puuro ja voileipä (päällä tuorejuustoa, kalkkunaleikettä ja siivu hunajamelonia). Teetä. Lenkki 40 min.

Lounaaksi paahtopaistisalaattia ja pala patonkia. Teetä

Välipalalla fetajuusto-bagel ja kahvi.

Myöhäisellä päivällisellä vähän liha-makaronilaatikkoa ja salaattia.

Iltapalaksi rasvaton viili, persikkasosetta (lastenruokaa) ja pari juusto-riisikakkua.



Mitäs tästä sanotaan? Paljonko pitäis vielä nipistää ruoasta pois?

Kellään ei kommenttia?


Määrästä ei kannata enää tiputtaa..mutta tuo fetajuusto- bagel ei taida olla kaikki kevyimmästä päästä ;) !!

no juu mun viikonloppu on ollut tähän asti katastrofi..eilen oli rapujuhlat ja hyvää ruokaa ja juomaa meni alas..enemmän kuin tarpeeksi!
ja tänään on ollut vähän rapea olo jota on paikkailtu erinäisellä syömisellä..
ihan hirvittää maanantain punnitus..jos jotain on viikolla lähtenyt niin varmasti on tullut viikonloppuna takaisin. toivotaan ettei kuitenkaan kauheasti ole paino lisääntynyt! :snotty:


 
Aamu lähti tänään hyvin käyntiin, söin pari ruisleipää salaatilla ja tomaatilla.
Lounaalla puolikkaan kanafileenja riisiä...

Sitten lähettiin mökille muitten eväille. Ruokana oli uuni lohta, perunaa, kalakastiketta ja salaattia (ei paha ).... mutta sitten se tapahtui.. jälkkäriksi jätskiä ihanalla tädin tekemällä suklaakastikkeellaja kyllä oli muuten hyvää :p :p piti ihan santsata :whistle:

No joo, mut maalasin serkun kanssa semmosen pariaitan, joten sain ainakin osan siitä kastikkeesta sulamaan... eikö nii :D

Ainii ja päiväkahvilla söin palan juustosämpylää. Tää tais olla tämän viikon herkkupäivä ja huomenna alkaa taas tervellisempi "elämä". Ja lenkille tekis mieli, mut taidan tyytyä pikku jumppaan BB:tä katsellessa.
 
eilinen oli herkku-päivä.. mutta kyllä siitä makean himosta näköjään oikeesti pääsee eroon, kun on täysin ilman! napsin mustia namuja, kun lapset ei niitä syö.. alta kymmenen, eivät maistunu hyvältä. ja illal otin mun kaikkein ehdottominta herkkua, suklaa nougat jäätelöä, ei maistunu hyvältä! |O :eek: silti söin, hölmöä.. muuten viikon syömiset on ollu herkutonta, ja aika kevyttä, niihin olen tyytyväine, samoin määrään. liikuntaa liian vähän, no kevyempi startti laihkseen.

ihan kiva mennä vaakaan huomenna.

lehdessä oli jälleen uudesta tutkimuksesta, jossa todettiin että lapsena syödyt useat antibioottikuurit lisää riskiä lihavuuteen. joku hermo vaurioituu, ja siitä johtuu. harmi, kun lapsilla on jo tää minulta (äitiltäni ja mummoltani) peritty rasite, ja kaikki kolme korvakierre lapsiakin vielä (kuten minäkin penskana). :( no, onneksi eivät vielä ainakaan ole alkaneet paksuuntumaan. :D tsemppiä kaikille.

turkilmakselle ja rakkapanuulle oikein ihanaa päivää pienten nyyttien kunniaksi! :flower:
 
Tää viikonloppu oli lapsivapaa ja vähän tuli herkuteltua ja pe olin vähän viihteellä.
Saas nähdä mitä puntari näyttää huomenna. En varmaan ehdi tulla tänne heti aamusti kertomaan mitä puntari näytti mutta puolen päivän jälkeen kerkiän.
 
Turkilmas
Huomenna tosiaan on punnitus. Saas nähdä miten mun käy...ristiäiset kun oli eilen ja rääppijäiset tänään :ashamed: . No, sama se. Mies aloittaa myös huomenna laihiksen, joten enköhän mä sitten saa jo paremmin itseäni niskasta kiinni. Ei ainakaan oo mitään tekosyitä sitten herkuttelulle.

Mutta syömisiä en vähennä, katson vaan mitä syön. Nimittäin maitoa ei tule laisinkaan tarpeeksi muutenkaan ja tosiaan olen huomannut että vielä vähemmän tulee kun panttaa syömisiään.

Ens viikosta lähtien ajattelin koittaa satsata säännölliseen syömiseen...niin hyvin kuin se erittäin vaativaisen vauvan kanssa onnistuu.

Tsemppiä kaikille huomiseen punnitukseen. Toivottavasti kaikki ollaan päästy alaspäin, mutta jos ei, niin sitten vaan tsempataan kahta kauheammin ens viikolla...
 
Puntari näytti 61,3 kg eli -700g mutta se saattaa johtua ihan siitä, että menkat kun on loppu on myös turvotukset lähteneet, sillä tuon tapainen painon vaihtelu on ihan tavallista mulle. Eli ei hilluta ilosta vielä, vaan vasta kun ollaan menty vielä enemmän alapäin ja pitemmän aikaa...

Viikonloppuna tuli herkuteltua kunnolla, sillä vietettiin lasten kanssa mökillä "kesän lopettajaisia" makkaran ja sipsien kera :whistle: Mutta tänään taas paluu arkeen sillä lähden salille ekaa kertaa pitkään aikaan! Nyt mentävä, hoitopäivä odottaa pieniä pitkän loman jälkeen :|
 
Saako liittyä joukkoon?

Eli aamupaino tänään tasan 81kg, pituus 170cm..tavoitteena 69kg.

Ärsyttää kun paino taas junnannut paikoillaan yli kuukauden!Pääsin jo alle 80kg mutta sitten tuli semmonen mussutushulluus :ashamed:
 
Turkilmas
Mahtaakohan mulla olla vaaka ihan kunnossa? Jos vaikka patterit olis loppu :| . Vaaka näytti nimittäin 1,5 kg miinusta ja en ihan usko siihen.

No, näillä mennään. Teen uuden aloituksen, mutta alan siirtelemään noita painomuutoksia vasta myöhemmin. Nyt huutelee taasen Peikkis...
 

Yhteistyössä