Hakutulokset

  1. P

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Huomenta!! Täällä hurjat päristelyt ja kiljumiset menossa :D Hyvä kun toi iskä ei herää mihinkää, on nimittäin ollu yön töissä :) Sellanen tuli vaan mieleen, et onks teidän vauvoilla joka kk neuvola? Meillä ei ole 4kk eikä 7kk neuvolaa.
  2. P

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Moikka! Tuosta töihinmenosta.. mie oon suunnitellu että jäisin ainakin vähäksi (?) aikaa kotiin...meillä on molemmilla kolmivuorotyöt, niin joutuis laitaa lapsen usein yöksikin tarhaan, tosin useinhan olis toinen vapailla, joten hoitopäiviä ei ehkä niin hirveästi tulis. Mutta toisaalta mies...
  3. P

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Mitäs tänne kuuluu!!???? Minä se en jaksa tähän koneelle nykyään koskaan raahautua, raskausaikana istuin muistaakseni koko päivän aina :o Kuinkahan monta kertaa päivässä tuli oikeesti käytyä katsomassa josko joku marrasmamma olis käyny jotain uutta kirjottamassa... :laugh: Meillä kyllä...
  4. P

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Kiitokset Sanna-78 nimen lisäämisestä listaan :) Ihania nimiä meidän marrasvauvat ovat saaneet!! Tuossa oli oikeesti tosi monta sellasta nimeä, mitkä oli meilläkin ehdolla, kun tää vauveli vielä oli mahassa eikä tiedetty kumpa tulee :o :)
  5. P

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Morjesta! Meikäläinen on ihan pudonnu pois tästä porukasta :( Tuntuuu ettei ikinä ole aikaa istua koneella, tunnustan, oon aika pilkunnussija nukkumisten, ulkoilujen ym. suhteen :ashamed: Mutta kun tuo meidän äijä pysyy tosi tyytyväisenä kun pidetään rytmistä kiinni :) Joo naurakaa vaan...
  6. P

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    AAAARGH!!! Minne mun tekstit katos, prrrkele!!! ...Tietty kun kirjotin pitkät tarinat :headwall: No eipä mulla kummempia ollu, sitä vaan kun on niin hauska lukea miten samanlaista arkea muillakin on: Tuijotellaan hulluja japanilaisia, ja synnytyssairaalaa :D ja tosiaan meillä menee illat...
  7. P

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    Huomenta! Ihana kuva Katjuzan Eemelistä :heart: Meillä taas miehet nukkuu molemmat, ni on aikaa itsellä istua koneella ...Tosin mun pitäisi alkaa leipomaan huomisiin ristiäisiin, mutta tää kahvi vaan maistuu niiiiin ihanalta kun täsä istuskelee :whistle: Toi meidän pieni mies on...
  8. P

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    Ainii se piti vielä sanoa että mun siskolla on tänään la :D Jännät paikat alkaa olemaa, tuntuu että itellä on tosta ajasta jo ikuisuus, nyt pitää vaan muistaa ettei pommita sitä koko ajan niillä "jokolähetsynnyttää"-viesteillä, ku muistaa kuitenki miten rasittavaa se oli :whistle: siskollaki 2...
  9. P

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    Huomenta ...pitkästä aikaa! Vietiin just mies töihin että auto jäi meidän käyttöön ja päästään shoppaileen tänää(!!) ni enhän minä enää malta nukkua, poika nukkuu niin sikeesti ettei tajunnu mitään vaikka siirreltiin sängystä turvakaukaloon ja takasin :o Luin nyt kerrankin koko ketjun...
  10. P

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille!!!! Mulla on nyt ihan kokonaan elämä pyöriny tuon pojan ympärillä, olen pari kertaa vaan tietsikalle istahtanu sen syntymän jälkeen :) Pitää joku päivä ihan ajan kanssa tulla lukeen mitä teille muille kuuluu!! ..Ja mitä nimiä teidän vauvat on saaneet...
  11. P

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Moro!! Vihdoinkin, sunnuntaina 2.12 rv:lla 41+2 klo 15.33 meille syntyi iso, maailman kaunein(tietenkin ;) )POIKA!!! Hän painoi 4020g ja pituutta 51cm. Poika puski maailmaan ilokaasun voimalla, eilen päästiin kotiin, nyt täällä toisiimme tutustutaan :) :flower: :heart: Onnea...
  12. P

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Juu, kyllä mie sunnuntaina synnyttämään lähdin :D puol yhdeksän aikaan oltiin sairaalassa, ja klo 15.33 meille syntyi iso, maailman kaunein(tietenkin ;) )POIKA!!! Hän painoi 4020g ja pituutta 51cm. Poika puski maailmaan ilokaasun voimalla, eilen päästiin kotiin, nyt täällä toisiimme...
  13. P

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Onnea mamma84!!! :flower: Minnylle Onnea matkaan!! :heart: Mullakin supistuksia ollu nyt reilu kaks tuntia n.7min välein. Toivotaan että tää nyt tästä lähtis käyntiin! :wave: punkkari 41+2
  14. P

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    :xmas: Hyvää Joulukuuta!! :xmas: Onnea Öppiäinen!! :flower: Kiitti Perfekta uudesta pinosta, kolmatta lähtölaskentaa ei enää tarvita!!! :D toivotaan että lyhyeksi tämäkin jää!! Minä kävin kävellen viemässä aamupäivällä lotot, oikein nautin kun supisteli, ja reissu kesti kauan kun...
  15. P

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Perfekta Tee vaan uus jos viitsit, kiitti :) DjMussukka Tosta käynnistämisestä... meillä niin että kävin neuvolassa tänään, sain ajan sairaalaan yliaikakontrolliin (vai mikä se nyt olikaan?) ens maanantaiksi, on siis kymmenen päivää yli silloin. Terkka sanoi että ne siellä kattoo onko paikat...
  16. P

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    :flower: Onnea piiparinen!!! :flower: DoDii, on DjMussukka päässy asiaan ;) LilliM kokeile sinäki nyt :D Nii ja gabrielle84 mulla kanssa ihan hurjat himot ollu koko raskausajan!! Nyt myö lähetään saunaan, jos se ny vielä vauhdittais!! Ihmettelin kun tuo ukko niin passaa ja...
  17. P

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Onnittelut Vattihattu!!! :flower: Nyt on sitä tulppaa tullu koko päivän, jee!!! Ja välillä supistelee vähän, mutta ei kovasti kivuliaita suppareita oo...Todellaki toivon että nyt alkaa tapahtua!! DjMussukka Kyllä mun mielestä yöllä kun soitin sinne sairaalaan, se kätilö anto ymmärtää...
  18. P

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Täällä taas... Hiukan tiputtelee ja supistelee, ei muuta. Mutta hyvä kun edes jotain edistystä on, vaikka voihan tässä tietty mennä vielä useampi päivä että lisää tapahtuu... Hitto kun ei saa unta! Jännittää kait :)
  19. P

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    :flower: Onnittelut Enni1980 ja Tipi!!!!! :flower: :heart: :heart: Meikäläinen täällä vaa keskellä yötä notkuu... Yritettiin tossa äsken kotikonstein käynnistää synnytystä :whistle: ja menin sitte vessaan, hitto kun pelästyin kun alkokin tippumaan hiukan verta! (mikä siinä onkin että...
  20. P

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    :flower: Onnea Dana76! :flower: nita1 Mullakin on silloin tällöin supistuksia, mutta kestää lyhyitä aikoja, ja harvoin on sellasia että vois sanoa että oikeesti sattuu..en sitte tiedä saako noi mitää aikaseks, mutta ei kertaakaan oo tullu vielä sellasta oloa, että lähtö olis lähellä...

Yhteistyössä