*Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

Tulin tänne kurkkailee.. aika hiljasta ollut :whistle: mutta ootte vissiin vauvan haku puuhissa :)

Nonnih DJ MUSSUKKA , oiskohan menoa jo ! ;) Tsemppiä jos on ja TOIVOTAAN tosiaan että onkin! :hug: :heart:

LILLIM:Uskon kyllä kuin stressaava tilanne sulla :/ Kyllä se siitä (tiedän..kuulunut fraasi mutta.. ) :heart:

no nyt nukkumaan kun neitikin vielä toistaseks nukkumassa.
Huomenna meillä eka neuvola :heart: Viikon vanhana.

Nita ja neiti 28.11
 
Toivottavasti DJ Mussukka ja LilliMenninkäinen ovat päässeet synnyttämään, ei tätä samaa odotusta toivo kenellekkään!!

Koko ajan joku jostain päin kysyy että eikö vieläkään..... aikomus kyllä oli ilmoitella sit kun jotain ilmoitettavaa, mutta jospa ilmoittaisinkin vain lähisuvulle ja muille vasta ens vuoden puolella :kieh:

Ei sentään, kyllä se kerrottava on, mutta nyt vaan ärsyttää.... eilenkin iltaan asti hiki hatussa siivosin ja puunasin kotia, eikä tullut kuin pikkuisen kovempia supistuksia :p

En tiedä pitäisikö perjantaina vaan sanoa siel äitipolil kun on se yliaikaiskontrolli, että on pakko ottaa mut sisään, en lähde sieltä kuin ulos kantamalla :LOL:

palaillaan

:wave:
 
Täälla vaan ollaan edelleen :headwall:

DjMussukka taisi sitten päästä synnyttämään =) Iloitsen tietysti hänen puolesta...mutta ottaa vaan päähän tämä oma tilanne :kieh: Tämä ei synny ittestään! Ei sata varmana tee sitä vahingossakaan :kieh: Mutta oon niin asennoitunut tiistaihin,että en edes ajattele muuta vaihtoehtoo enää..............

Pojalla on sitten enterorokko. Huvitti neuvolassa kun ainakin 5 naista oli syynäämässä pojan näppylöitä,ottivat kuvia jne. =) Ikään kuin poika olisi ainoa maailmassa jolla on enterorokko =) Niin pojalle siis ilmaantui todella kuivaa,koholla olevaa nyppyä polviin,sormiin,kyynärpäihin ja jalan päälle. Neuvolassa huomattiin,että niitä on suussakin. Poikaa ei tunnu vaivaavan rokko mitenkään =)

Mutta joo hiljasta alkaa olemaan täällä kuin huopatossutehtaalla :whistle: Onkos meitä enää muita jakautumattomana kuin minä ja Mirnu??????? :LOL:

LilliM+Kaapo 41vkoa :eek:
 
Tii
No on se nyt perhana, kun MITÄÄN EI TAPAHDU!

Tänään on siis viikko lasketusta, eikä merkin merkkiä mistään.. LilliM, älä huoli, kyllä täällä vielä kärvistelijöitä on... Tuntuu että itellä on koko ajan hermot pinnassa, ja mies saa kyllä siitä osansa. Ei vain jaksais nyt enää. Mä haluan pienemmän mahan, ja ruveta taas pitämään "oikeita" vaatteita! :)

Taisi DJ:lle tulla lähtö, kun ei ole mitään kuulunut.. Porukka vähenee ja pidot paranee...!

Äh, mä lähden tästä kahvin keittoon kun ei mitään järkevää tule enää mieleen. Täällä on aivan uskomatoman pa*ka ilma vielä kaiken lisäks, (vettä tulee taivaan täydeltä.) kaikki lumi mitä maassa oli, on nyt sitte sulanu pois. Tosi piristävän näköistä tuolla... Että HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ vaan kaikille. Toivotavasti jollaki muulla on parempi pivä ku mulla...


Tii+Spede 41+0
 
moikka pitkästäaikaa. Yhdessä koossa myös täällä. Mullahan la oli 28pv eli myt on sitte 41+1. Oon enemmän pinoutunut nykyään tuolla joulukuisissa ku tiesin et yli mennään rytinällä. Kyllä on ihan samat olot ku teillä muillakin ikuisesti raskautuneilla... :kieh: ja sit vielä toi ilma..voi helv*** sentään.
 
Juu, kyllä mie sunnuntaina synnyttämään lähdin :D puol yhdeksän aikaan oltiin sairaalassa, ja klo 15.33 meille syntyi iso, maailman kaunein(tietenkin ;) )POIKA!!! Hän painoi 4020g ja pituutta 51cm.

Poika puski maailmaan ilokaasun voimalla, eilen päästiin kotiin, nyt täällä toisiimme tutustutaan :)

:flower: :heart: Onnea kaikille muillekin vauvan saaneille!!! :heart: :flower:

punkkari ja poika 4vrk
 
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille =)

Ja Onnea Punkkari!! Arvasin että synnyttämään sitä lähdettiin ;)

Ilma on joo mitä masentavin :kieh: eikä tämä oma mielikään nyt ihan katossa ole. Ei vain jaksaisi enää yhtäkään pitkää päivää. Tuntuu,että aika matelee ja vauva siintää mielessä vaan koko ajan...toisaalta niin kaukasena kun tiistai tuntuu olevan valovuosien päässä :| Maha on todella raskas ja muutenkaan ei jaksaisi. Suoraan sanoen v**uttaa joka päivä laittaa nämä samat virttyneet vaatteet päälle kun yksinkertasesti mun päälle ei mahdu enää mitkään. Joten kyllä,täälläkin kaivataan omaa kroppaa takasin :headwall: :headwall:

Joo eipä siis uutisia tänäänkään elikkä morjens :wave:

LilliM+Kaapo 41+1 |O
 
Hirmusti tsemppiä vielä odottaville..niinhän sitä sanotaan, odottavan aika on pitkä, mutta kyllä se odotus vielä palkitaan! Ei varmaan lohduta paljookaan, kun on niin kyllästynyt jo odotteluun..Supparitanssia alan tanssia teille!

Nii ja onnea uusille vauvautuneille!

M ja Minttu s.12.11
 
Onnea nyytinsä saaneille ja haku reisussa oleville. EI kanssa paöjon varmaan odottavia lohduta että kyllä ne pikkuiset sieltä tulevat kun aika koittaa. Itsellä tää nyytti ollut nyt sitten kuukauden jo tuossa tuhisemmassa (lue ähkymöhkymässä) =) . Kohta taidetaan hänen kanssaan lähteä muskariin kun tuo isompi tyttö meni tarhaan.... ihan kahdestaan saadaan viettää päivä pikkuneidin kanssa. Mutta eikun tsemppiä odottaville ja jaksamista synnytykseen. :hug:

viivin ja mimosa 071107-
 
Täällä alkaa sitten vissiinkin nyyttejä syntyä. Tsemppiä ja onnea vain kaikille sitten matkaan :heart: ;)
DJ MUSSUKKA sitten taisi jäädä sille reissulle.. :heart:

Tosiaan ei varmaan lohduta että "kyllä ne vauvat sieltä vielä tulee". itelläni kun meinas kans toivo jo loppuu.. mut kyl ne tulee :hug:

niin ja ONNEA PUNKKARI!! :heart:

Nyt tästä itse syömään kun neiti nukkuu :heart:

nita & neiti 28.11
 
Heipsan!

Onnittelut kaikille nyytin saaneille! :flower:

Ei tarvinnut itse odotella joulukuulle vaikka niin luulinkin.. Eli 27.11 viikoilla 40+2 syntyi meidän perheeseen poika. Mitat olivat 3680 g ja 50 cm. Rytmit vielä täysin hakusessa, tämä poika kun menee "yöunille" aamuyöllä 4-5 välillä.. Mukavaa :p

Synnyttäneiden puolelle kirjoittelen sitten joskus taas jotakin kunhan tästä arki alkaa tasaantumaan. Nyt oli vain pikainen asioiden hoito käynti koneella..

Tsemppiä niille, joilla vielä odotus jatkuu!! =)
 
Täälläkin siis jakauduttu, kaikki ei todellakaan mennyt niin kuin piti ja hätäsektion kautta sitten meille syntyi poika 2.12 klo:12.39 mitat jätkällä 3950g ja 52,5cm

Synnytystä en ole valmis vielä käymään läpi niin kovasti se edelleen mielessäni satuttaa ja kovasti itkettää jo pelkästään ajatellakin sitä.
Todella pettynyt olen tapahtumien kulkuun ja itseeni :'( :'( :'( :'( :'( :'(


Minny ja Jaska 7pvä
 
Minny: olen pahoillani että synnytys ei mennyt niinkuin olisit halunnut ja toivottavasti joku päivä käyt sen läpi, joko miedän kanssamme tai muun, mutta kunhan käyt että se ei jää mieleen kaihertamaan. :hug: :hug: purkautuminen, oli joko hyviä tai huonoja asioita jaettavana, auttaa todella paljon.
Paljon onnea pitkästä pojasta :hug: :flower: :heart:

Perfekta ja hattivatti 1kk3pvä :heart:
 
Tii
Siis ei oo totta. Mä oon täällä tosiaan viimeisenä.. :LOL:
Viikonloppuna ei mitään ihmeellistä, pientä sisäreisiin leviävää vihlontaa, ja välillä semmonen olo, että alkais kuukautiset. Siinä meikäläisen saldo. :/

Eilen meinasin kyllä vähän panikoida, rupesin illalla miettimään, että olenko tuntenut vauvan liikkeitä koko päivänä juuri ollenkaan. Ilmeisesti tyyppi oli sen verran sikeässä unessa illalla, että herätelläkin sai oikein tosissaan. Yleensä on kuitenkin melko pian "vastannut" silittelyihin tai pikku tönäisyihin, mutta nyt sai odottaa melko pitkään ennenkuin mitään kuului.. Mutta sitten kun heräsi, niin antoi kyllä paukkua! :LOL:

No, huomenna onneks yliakakontrolliin. En tullut kysyneeksi neuvolassa, että mitä kaikkea mahtavat siellä tehdä...? Ultrataanko? Sisätutkimus vissiin luonnollisesti, mutta tuo ultraus lähinnä kiinnostaa, jos saisi sitten jotain kokoarviota tyypille.

Onnea teille onnekkaille jakaantuneille!! :heart:

Tii+Spede 41+4
 
TYTTÖ TULI!!! :heart: :heart: :heart:

Meidän pikkuprinsessa näki päivänvalon 6.12. klo:23.12. Pituutta tytsillä oli 50 cm, painoa 3954 g ja paksu tumma tukka. Äiti ja isukki ovat onnesta sykkyrällään ja opettelevat täällä ensipäiviään vauva-arkeen kotona. :heart:

Synnytykseen palailen myöhemmin. Se oli pitkähkö ja lopussa piti availla pienokaiselle kulkutietä senverran, että istuskelu tuottaa nyt tuskaa. |O Mutta sen tuskan kestää tuota ihmettä ihaillen. :heart:

Ja te viimoset täällä: jaksuja todella paljon!!! :hug: Varmasti ärsyttävää sanahelinää tuo, mutta muutakaan en osaa sanoa. Toivon todella, että pääsette piakkoin synnyttelemään!!! :hug:

mussu & rinsessa 4 vrk
 
ONNEA TIUHTI85 JA DJMUSSUKKA..VIHDOINKIN!! oonkin odotellu et millon sulta niitä vauva uutisia alkaa kuulua ;) Onnea tosi paljon isosta tytöstä :heart: :heart: Lähti sitten tulemaan ihan itekseen ilman käynnistelyjä :)

TII: Mulla ultrattiin yliaikakontrollissa ja tehtiin sisätutkimus. Ja sit katottiin verenpaine ja pissa ja vauvan sydänkäyrä. Et luulisin joka paikassa ultrattavan. :)

nita & neiti kohta 2 viikkoa
 

Yhteistyössä