Hakutulokset

  1. Big Bang Theory

    Palstasta on tullut tylsä kun kaikki hyvät tyypit on lähtenyt tai bannissa!

    aika harvoin tulee enää pyörittyä täällä. Sanokaa mitä sanotte, mutta Venakko toi säpinää aloituksillaan oli ne sitten totta tai ei. Mummeliisalla ihan hyvät mielipiteet. Anatolia on lähtenyt. Pikkukaupunkilaista ei näy. Kotona kirves kädessä on harvoin täällä jne jne... tylsää :(
  2. Big Bang Theory

    Illan Putous avaus. Mietteitä, mielipiteitä ja arvauksia tippuvasta hahmosta :)

    viime jakso oli tosi hyvä. tykkäsin siitä voice of finland-sketsistä ja olivat kyllä niin näkösiä ja olosia. Repeilin sille paula koivuniemelle. Miten olikin saatu Armi ihan samannäköiseksi. Tuollaista lisää!!! Epäilen, että Taxfree tippuu tänään.
  3. Big Bang Theory

    Miksi ne koirat on niin kamalia?

    Omia pelkojanneko te täällä puratte?
  4. Big Bang Theory

    Ihanaa!matka varattu!!

    Nyt taas jaksaa muutaman kuukauden.
  5. Big Bang Theory

    Mikä ihme noita muita artisteja vaivaa kun pitää joka viikko lytätä lehdissä tuota Vain elämää-ohjelmaa?

    Kateellisia? Joku vienyt aamiasmurot vai mikä. Olisivat itse osallistuneet jos noin paljon vaivaa. Minä tykkäsin siitä ohjelmasta, eikä siinä ollut mitään tekoitkua, vaan suuria tunteita. Aidoilta ne vaikutti!
  6. Big Bang Theory

    Mikä Putous-hahmo tippuu ensimmäisenä?

    Arvailuja?
  7. Big Bang Theory

    Putous suosikkisi?

    Kolmen kärki mielestäsi: Minun kolmikko on: Sanna raipe Helminen Karim Samppa Linna Tämän jakson perusteella ei tullut mitään suosikkeja. Oli aika huono jakso. Nuo talentit ei hirveästi naurattanut.
  8. Big Bang Theory

    Miten sinun ammattisi on listattu? Löytyykö psykopaatteja?

    N omassa ammatissani on vähiten psykopaatteja tuonlistauksen mukaan :)
  9. Big Bang Theory

    Kyllä minä niin mieleni pahoitin!

    Punainen ranneke aiheutti kohun Porin uimahallin asiakkaiden keskuudessa - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat Kyllä ihmiset saa kaikesta ongelman aikaiseksi. Jopa rannekkeen väreistä. Vain suomessa?
  10. Big Bang Theory

    Tänään alkaa Putous :) Mitä odotat siltä?

    toivottavasti hahmokisa on hyvä. Odotan taas Aku Hirviniemen hahmoa kovasti. Onkohan naiseksi pukeutunut tänä vuonna :)
  11. Big Bang Theory

    Joko on joulu siivottu pois?

    Tänään lähti täältä.
  12. Big Bang Theory

    Uusia tulevia sarjoja joita kannattaa alkaa seuraamaan?

    Kertokaahan? Nyt on tulossa paljon uusia sarjoja, mutta mitkä on katsomisen arvoisia. Itse ainakin jatkan esim. Näkijän uusien jaksojen seuraamista Liviltä.
  13. Big Bang Theory

    Miten ihmiset saa lihotettua muka itsensä jouluna?

    Itse varmaan laihduin kun oli aikaa lenkkeillä koko perheen kanssa ja sitä jouluruokaa nyt ei ainakaan pysty syömään muutamaan kertaa enempää, eikä minun mahani ainakaan määräänsä enempää vedä. Suklaatakaan tuskin kukaan pystyy vetämään niin, että lihoisi. Olen kyllä lihava, mutta en minä...
  14. Big Bang Theory

    Rakettien ampuminen pitäisi lailla kieltää!

    Rahan tuhlausta ( näin taantuman aikana ) ilman ja luonnon saastuttamista, aiheuttaa ihmisille paljon vammoja joka vuosi, aiheuttaa eläimille tuskaa, useimmat ihmisetkään eivät välitä ja naapuri sopu kiristyy, jotkut ihmiset haluavat nukkua uutena vuotenakin ( vuorotyö ) muutenkin aivan turhaa...
  15. Big Bang Theory

    Olen varmaan ainoa ihminen jota ei kiinnosta uuden vuoden juhliminen!

    Vuosi vaihtuu ihan rauhallisissa merkeissä. Ei niitä kamalia raketteja, ei viinaksia, ei edes erikoisia ruokia jne.
  16. Big Bang Theory

    Kyllä Lola on ollut kaunein missi! Todella kaunis edelleen!

    Muistatko viel Todella kaunis on
  17. Big Bang Theory

    Oletteko te antaneet opettajalle jonkun joululahjan?

    Ekaluokan opettajasta kysymys. Itse olen päiväkodin tädeille aina vienyt, mutta nyt kun opettajasta kysymys niin miten olette toimineet? Onko se lahjontaa jos vie jotain vai miten tuolla toimitaan? Jos taas ei vie, niin katsotaanko pahalla? auttakaa. Mitä olette vieneet? Opettaja on kyllä ollut...
  18. Big Bang Theory

    Meillä on tänään hääpäivä :)

    <3
  19. Big Bang Theory

    Ihanaa! ensimmäisen kerran 7v näin kunnon joulujuhlan!

    Eskarilaisilla oli kunnon suomalainen joulujuhla, jossa evankeliumi ja vanhat kunnon joululaulut. Tippa tuli silmään ja piti etsiä juhlan jälkeen opettajat käsiin ja KIITTÄÄ ihanasta juhlasta! Tätä on odotettu niin kauan. Olin jo niin kyllästynyt tonttupolkuihin ja tonttujuhliin Nyt odotan...
  20. Big Bang Theory

    Hämmentääkö tämä Putous-kuva teitä?

    Putous-t Minusta hauska :D

Yhteistyössä