Olen varmaan ainoa ihminen jota ei kiinnosta uuden vuoden juhliminen!

Et ole ainut. Mä en vaan jaksa tänä vuonna mitään. Rankka puoli vuotta takana, pieni vauva, miehellä jatkuvasti töitä... Ollaan vaan kotona, syödään jotain makaroonilaatikkoa ja jälkkäriksi joulusuklaita. Pöh, koko uusi vuosi!
 
Jaa, neljältä pääsen töistä...mies hoitakoon menuun ja juomat jos haluaa juhlistaa...justhan tuota joulua vietettiin ja syötiin niin että napa rutkui.

muoksmuoks...raketteja hankin viimeksi kai vuonna 1996 ja nekin papatteja. :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
pelottaa koiranpennunkin takia. Jos alkaa kauhea rakettien ampuminen ja toinen vasta opettelee uusia asioita. Pienen ensimmäinen uusi vuosi. Toivon, että täällä ei paljon paukuteltaisi!
Kannattaa olla vaan ite niinkuin ei mitään. Telkku/musiikkia eikä ala voivottelemaan tai mitään jos reagoi jotenkin. Meiän koira ei pelännyt suunnilleen ekaan 5 vuoteen olleskaan. Sit kerran sattui niin et menin pissattamaan koiraa (sellaseen aikaan et kuvittelin olevan rauhallisempaa) ja ulkona oli pääkallokelit. Sit sattui niin et jostain ihan vierestä puskista ammuttiin raketti ja samaan aikaan liukastuin oikein kunnolla et lensin oikein kaaressa ja joku kiljahduskin pääsi :ashamed: Sen jälkeen koira pelänny tosi paljon. Joutuu antamaan rauhottavia.
 
Kannattaa olla vaan ite niinkuin ei mitään. Telkku/musiikkia eikä ala voivottelemaan tai mitään jos reagoi jotenkin. Meiän koira ei pelännyt suunnilleen ekaan 5 vuoteen olleskaan. Sit kerran sattui niin et menin pissattamaan koiraa (sellaseen aikaan et kuvittelin olevan rauhallisempaa) ja ulkona oli pääkallokelit. Sit sattui niin et jostain ihan vierestä puskista ammuttiin raketti ja samaan aikaan liukastuin oikein kunnolla et lensin oikein kaaressa ja joku kiljahduskin pääsi :ashamed: Sen jälkeen koira pelänny tosi paljon. Joutuu antamaan rauhottavia.
Voi ei! Meillä vanhempi koira ei pelkää yhtään ja toivotaan, että pentukaan ei säikähdä. Ajattelinkin lenkittää hyvissä ajoin ja pitää koirat visusti sisätiloissa.
 
"vieras"
Kannattaa olla vaan ite niinkuin ei mitään. Telkku/musiikkia eikä ala voivottelemaan tai mitään jos reagoi jotenkin. Meiän koira ei pelännyt suunnilleen ekaan 5 vuoteen olleskaan. Sit kerran sattui niin et menin pissattamaan koiraa (sellaseen aikaan et kuvittelin olevan rauhallisempaa) ja ulkona oli pääkallokelit. Sit sattui niin et jostain ihan vierestä puskista ammuttiin raketti ja samaan aikaan liukastuin oikein kunnolla et lensin oikein kaaressa ja joku kiljahduskin pääsi :ashamed: Sen jälkeen koira pelänny tosi paljon. Joutuu antamaan rauhottavia.
Samaa mieltä, on niin ku mitään ihmeellistä ei oliskaan. Iltapisulla kannattaa tosin käydä sopivana aikana... jos mahdollista. Meillä vanhempi koira pelkää nykyään, kun yks kesä oli niin kova ukkonen jota säikähti, nuorempi ei välitä yhtään.
 
"vieras"
Meillä on ollut lasten jälkeen kaikki juhlapyhät rauhallisia. Lapset saa katsella raketteja siihen asti kun jaksavat, ennen puoltayötä ovat kuitenkin jo unessa. Ja nukkuvat kuin tukit, ei paljoa paukkeet hetkauta. Lasten juhlia nää mun mielestä on, itselle tulee hyvä mieli kun saa katsoa miten syövät hyvin, nauttivat näkemästään ja kokemastaan.

Ihanaa uuttavuotta kaikille! :)
 
"yyhoo"
sama täällä. Istun varmaan koneella ja palstailen ja toivon että joku muu olisi yhtä tylsä kuin minä :D
:wave: No täältä saatte yhden "tylsän" messiin... :D Jokseenkin noin ajattelin itsekin illan kulun. :whistle: Rakettejakaan ei tarvitse lähteä lapsen kanssa katselemaan mihinkään, kun riittää, että parkkeeraa olkkarin ikkunaan ja nostaa sälekaihtimet, niin show on siinä.
 
ok
En mä ikinä edes ehdi keksiä mitään juhlaa, kun just on joulusta selvitty.. Tulee aina niin äkkiä ja yllättäen se uusivuosi ;)

Enkä mä muutenkaan ole mikään partytyyppi. Varmaan miehen kanssa tehdään kakku ja katsotaan leffa, kun lapsi menee nukkumaan.
 
Nooooo
En tiedä sit mitä se juhliminen on. Me kyllä syödään vähän paremmin ja ammutaan lasten takia parit raketit. Niin ja kuoharia lasilliset. En pidä tuota juhlimisena jos olisi vieraita niin ehkä sit.
 
"vieras"
Ei mekään tehä varmaan mitään sen ihmeempiä. Ei osteta rakettejakaan, ehkä tinat sulatetaan jos muistetaan ostaa kun lapset haluaa.
Meillä kans koira pelkää ihan hirveesti pauketta, ei auta vaikka tv/radio päällä kun se kuuluu silti niin selvästi sisälle.
 

Yhteistyössä