Mikä ihme noita muita artisteja vaivaa kun pitää joka viikko lytätä lehdissä tuota Vain elämää-ohjelmaa?

"vieras"
En tiedä. Tuossa luin juuri tuon...ketäköhän mahto olla, joku pitkätukkainen ruma mies joka tapauksessa iltasanomissa. Mies joka ei puhu eikä pussaa ja itkeä ei saa.

Musta vain elämää oli juuri sen takia hyvä, koska ei ollut teennnäinen vaan aito ja ihmiset itkivät jos itketti, nauroivat jos nauratti. En yhtään ihmetellyt, että menestyi.
 
"vieras"
Hirveetä paskaahan se oli!!! Lauleskellaan toisten lauluja (yleensä paskasti) ja sitten taputellan ja itkeskellään. Melkoisien munatonta meinikiä sanon minä!
taidankin sitten pitää enemmän niistä munattomista miehistä. Naiseltahan itkeminen ja taputteleminen on yleensä sallittua muutenkin.

Tottakai osa oli huonoja, mutta ei se menoa haitannut. Erityisesti Erinin laulu oli todella kaunista.
 
[QUOTE="vieras";27894494]En tiedä. Tuossa luin juuri tuon...ketäköhän mahto olla, joku pitkätukkainen ruma mies joka tapauksessa iltasanomissa. Mies joka ei puhu eikä pussaa ja itkeä ei saa.

Musta vain elämää oli juuri sen takia hyvä, koska ei ollut teennnäinen vaan aito ja ihmiset itkivät jos itketti, nauroivat jos nauratti. En yhtään ihmetellyt, että menestyi.[/QUOTE]

Niin. Niitä ärsyttää kun noista monen ura on lähtenyt uuteen nousuun ja ovat tehneet aika paljon rahaa tuolla ohjelmalla ja konserteilla. Olin yhdessä niistä konserteista ja oli mahtava!
 
IhanaValo
Tuntuu että Hynysenkin on pakko pitää sitä mainetta yllä, mikä sillä on..ja kun ei muuta keksiny niin ottanu hampaisiinsa tuon ohjelman. Siis pakkoko sitä on kattoo jos ei iske ja kaikki nyt ei vaan tykkää kaikesta.
Itse tykkäsin ko.ohjelmasta ja tykkään myös Kotiteollisuudesta. Jokin muu on mielestäni paskaa, mut ei miulla oo mitään tarvetta sitä huudella.
 
"Vieras"
Osoittaa vain kuinka tyhmä ihminen voi olla, kenenkään arvo ei nostata muiden haukkuminen. Ja toisekseen, aikuinen ihminen ei käyttäydy noin jos yhtään omaa käytöstapoja. Mutta ainahan on näitä, jotka yrittävät kiillottaa omakuvaansa muita mustaamalla. Kaikesta ei voi tykätä, mutta ei sitä sitten tarvitse katsella jos ei tykkää. Makuja on monia ja antaa niin olla. En minäkään digannut kaikista ohjelmaan osallistuneista artisteista, mutta so what? Katsoin silti ja pidin ideasta. Ja opinpa tykkäämään uusistakin asioista.
 
Ovat kateellisia kun eivät itse päässeet mukaan, tuo ohjelmahan toi mukana olleille artisteille isot tukut rahaa.

Muuten tykkäsin, paitsi kun Nipa lauloi Kaija Koon Tuulikelloa, oli pakko laittaa äänet siksi aikaa, tuli niin kova myötähäpeä. Olipa vaan kamalaa. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Kateellisuushan siellä puhuu suureen ääneen :).

Ja mahtaahan sitä Hynystäkin sitten ketuttaa, kun ei ensikärjessä kutsu käynytkään moiseen proggikseen, josta sittemmin siihen osallistuneilla artiseilla on käynyt nostetta entisestään.

Mutta eipä tuo tuommoinen louskutus kyllä Hynyselle sitä nostetta tuo sen enempää kuin ennenkään. Suurella suulla saa vain tyhmän maineen :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Mua tuo Hynysen avautuminen lähinnä hymyilytti :D

Mulla on kaiketi jokseenkin kehittymätön empatiakyky, kun se joka jaksossa toistunut vollotus ja aivan överiksi mennyt sentimentaalisuus herätti mussa lähinnä myötähäpeän tunteita. Artistit siemailevat viiniä pöydän äärellä ja tulkitsevat toistensa kappaleita porua vuoron perään vääntäen. Wtf :xmas: Mulle kans satasella samoja nappeja...
 
"mies"
Ihmiset kaipaavat aitoja tunteita ja "elämää" patsastelun ja vaatimusten sekä epäaitouksien takana. Minusta se on hyvä suuntaus. Tunteettomasta kulttuurista tulee herkemmin tunteettomia ihmisiä.
 
]Mua tuo Hynysen avautuminen lähinnä hymyilytti [/B]:D

Mulla on kaiketi jokseenkin kehittymätön empatiakyky, kun se joka jaksossa toistunut vollotus ja aivan överiksi mennyt sentimentaalisuus herätti mussa lähinnä myötähäpeän tunteita. Artistit siemailevat viiniä pöydän äärellä ja tulkitsevat toistensa kappaleita porua vuoron perään vääntäen. Wtf :xmas: Mulle kans satasella samoja nappeja...
Juu, niin teki...ja heti perään kyllä nolottikin. Mä oon pitäny Hynystä jotenkin semmosena raavaana äijänä, joka on valmis tekemään aika hitokseltaan hommia oman uransa eteen. Tyyliin nyt mennään eikä meinata, ketut muista!

Ja sitten se sortuu tämmöseen itkuvirteen itse :O! Ihan heti kun ei kateus ja Hynynen synonyymeina tule mieleen...mutta - aina sitä uutta oppii :D.

Mitä itse ohjelmaan tuli, niin sehän oli loistava - sen jo osoittivat toistuvat katsojaluvut ja yleisön suosio ohjelman loppumisen jälkeenkin. Kiistaton tosiasia siis, että se osui kohdeyleisöönsä kunnolla ja sai tahkottua todella hyvin, enemmän kuin uskottiinkaan. Ja jos se olisi oikeesti ollut sellaista "ylevää perseennuoleskelua" kuten H. väittää, niin tuskinpa suomalaiset olisi sitä jaksanut paria ekaa osaa pitemmälle seurata. Suomalainen kuitenkin näkee aika herkästi kaiken perseilyn läpi eikä lämpene millekään mielistelylle (ja joo, poikkeudet vahvistavat vain otantaa).
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
"vieras"
[QUOTE="mies";27894836]Ihmiset kaipaavat aitoja tunteita ja "elämää" patsastelun ja vaatimusten sekä epäaitouksien takana. Minusta se on hyvä suuntaus. Tunteettomasta kulttuurista tulee herkemmin tunteettomia ihmisiä.[/QUOTE]

Toisaalta olen samaa mieltä, mutta kyseinen ohjelma vaikutti minusta lähinnä tekotunteelliselta ja tekosyvälliseltä. Tai ehkä vika on minussa. Aidot tunteet ovat minustakin aina hyvä juttu.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27894856]Toisaalta olen samaa mieltä, mutta kyseinen ohjelma vaikutti minusta lähinnä tekotunteelliselta ja tekosyvälliseltä. Tai ehkä vika on minussa. Aidot tunteet ovat minustakin aina hyvä juttu.[/QUOTE]

Voit olla oikeassa - mutta ihmismassat eivät yleensä analysoi asioita noin paljon. Kristinuskokin voi olla väärintulkittua jne., mutta siihen vilpitön uskominen voi saada hyvääkin aikaan, kunhan pysytään valtapolitiikan ulkopuolella.
 
Juu, niin teki...ja heti perään kyllä nolottikin. Mä oon pitäny Hynystä jotenkin semmosena raavaana äijänä, joka on valmis tekemään aika hitokseltaan hommia oman uransa eteen. Tyyliin nyt mennään eikä meinata, ketut muista!

Ja sitten se sortuu tämmöseen itkuvirteen itse :O! Ihan heti kun ei kateus ja Hynynen synonyymeina tule mieleen...mutta - aina sitä uutta oppii :D.

Mitä itse ohjelmaan tuli, niin sehän oli loistava - sen jo osoittivat toistuvat katsojaluvut ja yleisön suosio ohjelman loppumisen jälkeenkin. Kiistaton tosiasia siis, että se osui kohdeyleisöönsä kunnolla ja sai tahkottua todella hyvin, enemmän kuin uskottiinkaan. Ja jos se olisi oikeesti ollut sellaista "ylevää perseennuoleskelua" kuten H. väittää, niin tuskinpa suomalaiset olisi sitä jaksanut paria ekaa osaa pitemmälle seurata. Suomalainen kuitenkin näkee aika herkästi kaiken perseilyn läpi eikä lämpene millekään mielistelylle (ja joo, poikkeudet vahvistavat vain otantaa).
Eikös Hynynen ole myöntänytkin tuntevansa kateutta ohjelman aikaansaamasta valtaisasta levymyynnistä :D Vaan tuskin tuon avautumisen taustalla on vain kateus vallitsevana tunteena, tai no, mistäs minä tiedän kun en minkään sortin artisti ole, mutta ymmärrän kyllä Hynysen pointin. Jotakin epäaitoa ja naurettavaa aistin siinä volinassa, mutta ehkäpä minä olen väärässä ja suurin osa Suomen kansasta oikeassa ohjelman suosiosta päätellen :D
 

Yhteistyössä