Putous suosikkisi?

Saraldo
Mun suosikit pyörii aika lailla samoissa :) Vaikka mä turkulainen olenkin, niin tuo Samppa Linna ei ainakaan vielä ole ylitse muiden. Karimista tykkäsin viimeksi eniten, mutta tämänkertainen esitys oli vähän heikompi. Sanna-Raipe avautus mulle nyt huomattavasti paremmin kuin viimeksi, silloin mä en hoksannut kuunnella sitä niin tarkkaan. Ja mun tamperelainen kaveri vähän valotti, että tuollasia ne tamperelaisnuoret kuulemma on :D.
 
"jep"
Mun suosikit pyörii aika lailla samoissa :) Vaikka mä turkulainen olenkin, niin tuo Samppa Linna ei ainakaan vielä ole ylitse muiden. Karimista tykkäsin viimeksi eniten, mutta tämänkertainen esitys oli vähän heikompi. Sanna-Raipe avautus mulle nyt huomattavasti paremmin kuin viimeksi, silloin mä en hoksannut kuunnella sitä niin tarkkaan. Ja mun tamperelainen kaveri vähän valotti, että tuollasia ne tamperelaisnuoret kuulemma on :D.
Pitäs vissiin itelläki yrittää katsoa tuota sannaa ajatuksen kanssa, niin jos se avautus mullekkin.. En saa mitään selvää sen puheesta, puhuu niin nopeaa ja murteella jne. Ei avaudu jutut yhtään..
 
Sanna raipe Helminen
Karim
Samppa Linna

Nämä mullakin, järjestystä en osaa sanoa.

Mutta se eilinen Veli Sikiön KELA-lappujen täyttö oli ihan ykkönen. Nostaa kyllä hahmon ihan sinne kärkikahinaan :D
 

Yhteistyössä